Revelation Study
▼
1
▼
2
▼
3
▼
4
▼
5
▼
6
▼
Daniel Study
▼
The Bible Study Gods Law
▼
▼
Monday, October 3, 2016
ဗ်ာဒိတ္က်မ္သင္ခန္းစာ(၂)
ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ဘြဲ့နာမေတာ္မ်ား ၁။ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ နာမေတာ္မ်ား ဘယ္မ်ိူးရွိသနည္း သမၼာက်မ္း၌ ေဖၚျပျခင္း၌ ၂၅၀ ရွိသည္ (က)ကာလမၾကာမျမင့္မွီ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ားကို ေယရႈခရစ္သည္မိမိအေစခံကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ဘုရားသခင္အပ္ေပးေတာ္မူေသာ ထုိသခင္၏ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကိုဆိုေပအံ့၊ထုိသခင္သည္မိမိေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၍၊မိမိအေစခံကြၽန္ေယာဟန္အားဗ်ာဒိတ္ေတာ္အရိပ္ကို ျပေတာ္မူ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၁ (ခ)သစၥာေစာင့္ေသာသက္ေသခံျဖစ္ေတာ္မူထေသာ၊ ေသေသာသူတို႔တြင္သားဦး ျဖစ္ေတာ္မူထေသာ၊ ေလာကီဘုရင္တို႔၏ အထြဋိ္ျဖစ္ေတာ္သင္တို႔၌ရွိပါေစေသာ။ငါတို႔ကိုခ်စ္၍မိမိအေသြးႏွင့္ငါတို႔အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာေတာ္မူ၍၊မူေသာ ေယရႈခရစ္ အထံေတာ္က၎၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ၿငိမ္သက္ျခင္းသည္ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၁၅ (ဂ)သြာတိရၿမိဳ႔၌ရွိေသာအသင္းေတာ္၏တမန္ကိုဤသို႔ေရး၍မွာလုိက္ေလာ့။မီးလွ်ံကဲ့သို႔ေသာမ်က္စိႏွင့္၎၊ ေၾကးဝါစစ္ႏွင့္တူေသာေျခႏွင့္၎၊ ျပည့္စံုေသာ ဘုရားသခင့္သားေတာ္၏ အမိန္႔ေတာ္ကား၊ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂း၁၈ (ဃ)ထိုစာေစာင္ကိုခံယူေသာအခါ၊သတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူ ႏွစ္ဆယ္ေလးပါးတို႔သည္၊သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ပဌနာတည္းဟူေသာမီးရိႈ႔ရာနံ႔ သာေပါင္းႏွင့္ျပည့္ေသာ ေရႊဖလားတို႔ကို၎၊ ေစာင္းတို႔ကို၎၊အသီးသီးကိုင္၍၊သိုးသငယ္ေရွ႔၌ ျပပ္ဝပ္လ်က္၊ကိုယ္ေတာ္သည္အေသသတ္ျခင္း ကိုခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊အသီးအသီးဘာသာစကားကိုေျပာေသာလူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္သိမ္းတို႔အထဲမွအကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယူ၍၊ အေသြးေတာ္ႏွင့္ ဘုရားသခင္အဘို႔ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၈-၉ (င)သူတို႔သည္သိုးသငယ္ကိုစစ္တိုက္၍သိုးသငယ္သည္ ႏိုင္ေတာ္မူမည္။အေၾကာင္းမူကား၊သိုးသငယ္သည္သခင္တို႔၏သခင္၊ဘုရင္တို႔၏ဘုရင္ျဖစ္ ေတာ္မူ၏။ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္အတူရွိေသာသူတို႔သည္လည္း ေခၚေတာ္မူေသာသူ၊ ေရြးခ်ယ္ေတာ္မူေသာသူ၊သစၥာရွိေသာသူျဖစ္ၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၇း၁၄ (စ)အေသြး၌ ႏွစ္ၿပီးေသာအဝတ္ကိုဝတ္၏။ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ဟူေသာအမည္ရွိ၏။ ေကာင္းကင္ဗိုလ္ေျခတို႔သည္ ျမင္းျဖဴကိုစီးလ်က္၊ စင္ၾကယ္ေသာပိတ္ေခ်ာျဖဴကိုဝတ္လ်က္ ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ၾက၏။လူမ်ိဳးတို႔ကိုဒဏ္ခပ္စရာဘို႔၊ထက္ေသာသံလ်က္သည္ခံတြင္းေတာ္ထဲကထြက္၏၊ သူတို႔ကိုသံလွံတံႏွင့္အုပ္စိုးေတာ္မူမည္။အနႏၱတန္ခိုးႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာဘုရားသခင္၏ ေဒါသအမ်က္ေတာ္၏စပ်စ္သီးနယ္ရာတန္ဆာကိုဖိနင္း ေတာ္မူမည္။ဘုရင္တို႔၏ဘုရင္၊သခင္တို႔၏သခင္ဟုဘြဲ႔နာမေတာ္သည္အဝတ္ေတာ္၌၎၊ ေပါင္ေတာ္၌၎၊ ေရးထားလ်က္ရွိ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၉း၁၃-၁၆ ၂။ဗ်ာဒိတ္က်မ္းစာ၌ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ အေၾကာင္းအဘယ္သို့ေဘာ္ျပသနည္း (က)ဝတ္ရံုးေတာ္ ထုိမီးခြက္ခုနစ္လံုးအလယ္၌လူသားေတာ္ႏွင့္တူေသာသူတဦးကို၎၊ ျမင္၏။ထုိသူသည္ေျခသို႔တိုင္ေအာင္ဝတ္ျခံဳလ်က္၊ရင္ေတာ္၌ ေရႊခါးပန္းကိုစည္းလ်က္ျဖစ္၏ (ခ)ဆံပင္ေတာ္ ေခါင္းေတာ္ႏွင့္ဆံပင္ေတာ္သည္ျဖဴေသာသိုးေမြးက့ဲသို႔၎၊မုိဃ္းပြင့္ကဲ့သို႔၎ျဖဴ၏။မ်က္စိေတာ္သည္လည္းမီးလွ်ံကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ (ဂ)မ်က္နာေတာ္ ေခါင္းေတာ္ႏွင့္ဆံပင္ေတာ္သည္ျဖဴေသာသိုးေမြးက့ဲသို႔၎၊မုိဃ္းပြင့္ကဲ့သို႔၎ျဖဴ၏။မ်က္စိေတာ္သည္လည္းမီးလွ်ံကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ (ဃ)ေျခေတာ္ ေျခေတာ္သည္လည္းမီး၌ခြၽတ္ၿပီးေသာ ေၾကးဝါစစ္ႏွင့္တူ၏။အသံေတာ္သည္လည္းသမုဒၵရာသံကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ (င)အသံေတာ္ လက်္ာလက္ေတာ္သည္လည္းၾကယ္ခုနစ္လံုးကိုကိုင္၏။ခံတြင္းေတာ္ထဲကလည္းထက္ေသာသန္လ်င္ထြက္၏။မ်က္ႏွာေတာ္သည္အရွိန္တန္ခုိးႏွင့္ထြန္းေတာက္ ေသာေန ကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ (စ)အသင္ရွင္ေတာ္မူျခင္း ထုိသူကိုငါျမင္ေသာအခါ၊ ေသမတတ္ျဖစ္၍ေျခေတာ္ရင္း၌လဲလ်က္ေန၏။ထုိသူသည္လက်္ာလက္ေတာ္ကိုငါ့အေပၚသို႔တင္လ်က္၊ ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းမရွိႏွင့္။ငါသည္အဦးဆံုေသာသူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။အသက္ရွင္ ေသာသူလည္းျဖစ္၏။ငါသည္အရင္ေသသည္ျဖစ္၍၊ကမၻာအဆက္ဆက္အသက္ႏွင့္ ျပည့္စံု၏။မရဏာႏွင့္မရဏာႏိုင္ငံကိုလည္းငါအစိုးရ၏။ မွတ္ခ်က္။ရွင္ေယာဟန္ေတြ့ျမင္ေသာအရာ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၁၇ ထုိသူကို ငါျမင္ေသာအခါ၊ ေသမတတ္ျဖစ္၍ေျခေတာ္ရင္း၌လဲလ်က္ေန၏။ ထုိသူသည္လက်္ာ လက္ေတာ္ ကိုငါ့အေပၚသို႔တင္လ်က္၊ ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းမရွိႏွင့္။ ငါသည္အဦးဆံုေသာသူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာ သူျဖစ္၏။ ဒံေယလ ေတြ့ျမင္ေသာအရာ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၁၀း ၅-၉ ေမွ်ာ္ၾကည့္၍၊ ပိတ္ေခ်ာႏွင့္ ဥဖတ္ေရႊစင္ခါးပန္းကုိ ဝတ္စည္းလ်က္ရွိေသာ လူတဦးကုိ ျမင္၏။ သူ၏ကုိယ္သည္ ေက်ာက္မ်က္ရဲြ ကဲ့သုိ႔ျဖစ္၏။ သူ႔မ်က္ႏွာသည္လည္း လွ်ပ္စစ္ကဲ့သို႔ထင္၏။ သူ႔မ်က္စိသည္လည္း မီးခြက္ကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ သူ႔လက္ေျခ တုိ႔သည္ ဦးသစ္ေသာေၾကးဝါအေရာင္အဆင္းရွိ၏။ သူ႔စကားသံသည္ မ်ားစြာေသာလူစုအသံႏွင့္တူ၏။ ထုိဗ်ာဒိတ္ ရူပါရံုကုိ ငါဒံေယလတေယာက္တည္းျမင္ရ၏။ ငါႏွင့္အတူ ပါလာေသာလူတို႔သည္ မျမင္ရၾက။ သူတို႔သည္ အလြန္ ေၾကာက္ရံြ႔တုန္လႈပ္ျခင္းသို႔ ေရာက္သျဖင့္၊ ပုန္းေရွာင္၍ေနျခင္းငွါ ေျပးၾက၏။ ငါမူကား၊ တေယာက္တည္းေနရစ္၍ ထုိႀကီးစြာေသာ ရူပါရုံကိုျမင္ရလွ်င္၊ ခြန္အားေလ်ာ့၍ မ်က္ႏွာပ်က္္လ်က္၊ ကိုယ္၌အစြမ္းသတၱိအလွ်င္းမရွိျဖစ္ေလ၏။ သို႔ရာတြင္၊ ထုိသူ၏စကားသံကုိ ငါၾကား၏။ ၾကားေသာအခါ၊ ေျမေပၚမွာ ျပပ္ဝပ္၍ မိန္းေမာေတြေဝလ်က္ေန၏။ ၃။ကယ္တင္ျခင္း တန္ခိုးအဏာ ကယ္တင္ပိုင္ရွင္ ေမွ်ာ္ၾကည့္၍၊ ပိတ္ေခ်ာႏွင့္ ဥဖတ္ေရႊစင္ခါးပန္းကုိ ဝတ္စည္းလ်က္ရွိေသာ လူတဦးကုိ ျမင္၏။ ၄။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္မည္သို့အားျဖင့္ေပးေတာ္မူသနည္း သူ၏ကုိယ္သည္ ေက်ာက္မ်က္ရဲြကဲ့သုိ႔ျဖစ္၏။သူ႔မ်က္ႏွာသည္လည္းလွ်ပ္စစ္ကဲ့သို႔ထင္၏။သူ႔မ်က္စိသည္ လည္းမီးခြက္ကဲ့သို႔ျဖစ္၏။သူ႔လက္ေျခတုိ႔သည္ ဦးသစ္ေသာေၾကးဝါအေရာင္အဆင္းရွိ၏။ သူ႔စကားသံသည္ မ်ားစြာေသာလူစုအသံႏွင့္တူ၏။ မွတ္ခ်က္။ဓမၼာေဟာင္က်မ္းတြင္လူတို့သည္ဘုရားသခင္ထံေတာ္သို့အျပစ္ရာသြားရေသာ္အခြင့္ယဇ္ပေရာ ဟိတ္မင္းၾကီးမ်ားတဆင့္ဘုရားသခင္ထံသို့ဝင္ရေသာအခြင့္ရွိၾကသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ယဇ္ပေရာဟိတ္အရာ၌ ေျပာင္း၍လူအေပါင္းတို့၏ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းၾကီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရေပသည္ ၅။ေယရႈခရစ္ေတာ္ အေသြေတာ္နွင့္ ဝယ္ယူေတာ္မူျခင္း မည္သို့ ႏႈတ္ေဆာင္ေတာ္မူသနည္း ထိုစာေစာင္ကိုခံယူေသာအခါ၊သတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူ ႏွစ္ဆယ္ေလးပါးတို႔သည္၊သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ ပဌနာတည္းဟူေသာမီးရိႈ႔ရာနံ႔သာေပါင္းႏွင့္ျပည့္ေသာ ေရႊဖလားတို႔ကို၎၊ ေစာင္းတို႔ကို၎၊အသီးသီးကိုင္၍၊ သိုးသငယ္ေရွ႔၌ ျပပ္ဝပ္လ်က္၊ကိုယ္ေတာ္သည္ အေသသတ္ျခင္းကို ခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ အသီးအသီး ဘာသာစကားကိုေျပာေသာလူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္သိမ္းတို႔အထဲမွအကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယူ၍၊အေသြးေတာ္ႏွင့္ဘုရားသခင္အ ဘို႔ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၅း၈-၉ ထိုသူတို႔ကလည္း၊အေသသတ္ျခင္းကိုခံခဲ့ၿပီးေသာသိုးသငယ္သည္၊တန္ခိုး၊စည္းစိမ္၊ပညာ၊အစြမ္းသတၱိ၊ဂုဏ္အသေရ၊ ဘုန္းအာႏုေဘာ္၊ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကိုခံထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု၊ႀကီးေသာအသံႏွင့္ ေျပာဆိုၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၅း၁၂ နက္ျဖန္ေန႔၌ ေယရႈၾကြလာေတာ္မူသည္ကို ေယာဟန္သည္ျမင္လွ်င္၊ဤေလာက၏အျပစ္ကို ေဆာင္သြားေသာဘုရား သခင္၏သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁း၂၉ မွတ္ခ်က္။ခရစ္ေတာ္၏နာမေတာ္မ်ားဘုရားသခင္၏သိုးသငယ္ထိုသို့အားျဖင့္ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၌၂၆ၾကိမ္တိုင္တိုင္ေဖၚျပခ်က္ နွစ္ျခင္းဆရာေယာဟန္သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏သိုး အျပစ္မ်ားယူေဆာင္ေသာသိုးဟူ၍ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း၁း၂၉အတြင္း၌ ေဖၚျပခ်က္မ်ားေတြ့ရသည္ ေရွာကလ၌လူတို့အျပစ္ရွိေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ေရွ့၌ သိုးအားျဖင့္ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း စသျဖင့္ယဇ္ပူေဇာ္ရသည္ထိုေနာက္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ လက္ဝါးကာတိုင္ အေပၚ၌ အေသခံေတာ္မူေသာျခင္ပင္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရေပသည္ ၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ယဇ္ေကာင္း အျဖစ္ အဘယ္အခ်ိန္ကာလမွာ ရွိသည္ဟူ၍ေဖၚျပသနည္း ကြပ္မ်က္ေသာသိုးသငယ္၏အသက္စာေစာင္၌ကမၻာဦးကပင္စာရင္းမဝင္ေသာ ေျမႀကီးသားအေပါင္းတို႔သည္ သားရဲကိုကိုးကြယ္ၾက၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၃း၈ ဤကမၻာမတည္မရွိမွီငါတို႔ကိုခရစ္ေတာ္၌ ေရြးေကာက္ေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီ၊ ေကာင္းကင္ဘံုႏွင့္ဆိုင္ေသာအရာတို႔၌ခပ္ သိမ္းေသာဓမၼမဂၤလာတို႔ကိုခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ငါတို႔အား ေပးသနားေတာ္မူေသာငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ခမည္းေတာ္ ဘုရားသခင္သည္ မဂၤလာရွိေတာ္မူေစသတည္း။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၁း၄ မိစဥ္ဘဆက္က်င္လည္ေသာအခ်ည္းႏွီးက်င့္ႀကံျပဳမူျခင္းမွ၊ ေရႊေငြအစရွိေသာ ေဖာက္ျပန္ပ်က္ဆီးတတ္ ေသာဥစၥာႏွင့္ သင္တို႔ကိုေရြး ေတာ္မူသည္မဟုတ္။အဘယ္အျပစ္မွ်မရွိ၊အညစ္အေၾကးႏွင့္ကင္းစင္ေသာသိုးသငယ္ကဲ့သို႔ေသာခရစ္ေတာ္၏ အေသြးေတာ္ျမတ္ႏွင့္ ေရြးေတာ္မူသည္ကိုသိမွတ္ၾကေလာ့။ ထိုခရစ္ေတာ္ကားဤကမၻာမတည္မရွိမွီခန္႔ထားေတာ္မူျခင္းကို ခံႏွင့္သည္ျဖစ္၍၊ကိုယ္ေတာ္အားျဖင့္ဘုရားသခင္ကုိယံုၾကည္ေသာသင္တို႔အဘို႔၊ဤေနာက္ဆံုးေသာကာလ၌ထင္ရွားေတာ္မူၿပီ။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁း၁၈-၂၀ ၇။တံဆိပ္ခတ္ေသာ စာေစာင္၌ အဘယ္သူဖြင့္သနည္း ထိုအခါပလႅင္ေတာ္မွစေသာသတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူတို႔အလယ္၌၊အေသသတ္ၿပီးသကဲ့သို႔ေသာသိုးသငယ္သည္ရပ္လ်က္ ရွိသည္ကိုငါျမင္၏။ထိုသိုးသငယ္သည္ ေျမႀကီးတျပင္လံုး၌လႊတ္ေသာဘုရားသခင္၏ဝိညာဥ္ခုနစ္ပါးတည္းဟူေသာမ်က္စိခုနစ္လံုးႏွင့္ ခ်ိဳခုနစ္ေခ်ာင္းရွိ၏။သူသည္လာ၍ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာထိုင္ေတာ္မူေသာသူ၏လက္်ာလက္မွစာေစာင္ကိုခံယူေလ၏။ထိုစာေစာင္ကိုခံ ယူေသာအခါ၊သတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူ ႏွစ္ဆယ္ေလးပါးတို႔သည္၊သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ပဌနာတည္းဟူေသာမီးရိႈ႔ရာနံ႔သာေပါင္းႏွင့္ ျပည့္ေသာ ေရႊဖလားတို႔ကို၎၊ ေစာင္းတို႔ကို၎၊အသီးသီးကိုင္၍၊သိုးသငယ္ေရွ႔၌ ျပပ္ဝပ္လ်က္၊ကိုယ္ေတာ္သည္အေသသတ္ျခင္းကို ခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊အသီးအသီးဘာသာစကားကိုေျပာေသာလူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္သိမ္းတို႔အထဲမွအကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယူ၍၊အေသြးေတာ္ႏွင့္ ဘုရားသခင္အဘို႔ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၆-၉ ၈။တံဆိပိခတ္ေသာ စာေစာင္ကို ဖြင့္နိုင္ေသာ ေယရႈခရစ္ေတာ္တပါးတည္ အဘယ္သို့သိရွိနိုင္မည္သနည္း ထုိသူ၏နာမကိုအသက္စာေစာင္မွငါသည္အလွ်င္းမေခ်။ငါ့ခမည္းေတာ္ေရွ႔၌၎၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္တို႔ေရွ႔၌၎၊သူ၏နာမကိုငါဝန္ခံမည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း၅ ေသလြန္ေသာသူအႀကီးအငယ္တို႔သည္ပလႅင္ေတာ္ေရွ႔မွာရပ္ေနၾကသည္ကိုငါျမင္၏။စာေစာင္မ်ားကိုဖြင့္ထား၏။အသက္စာေစာင္တည္းဟူေသာ အျခားတပါးေသာစာေစာင္ကိုလည္းဖြင့္ေလ၏။ ေသလြန္ေသာသူတို႔သည္မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း၊စာေစာင္တို႔၌ ေရးထားခ်က္မ်ားႏွင့္အညီတရားစီ ရင္ျခင္းကုိ ခံရၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၀း၁၂ ညစ္ညဴးေသာအရာ၊စက္ဆုပ္ဘြယ္ေသာအရာ၊သစၥာပ်က္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မဝင္ရဘဲ၊သိုးသငယ္၏အသက္စာေစာင္၌စာရင္းဝင္ေသာသူတို႔သာ လွ်င္ ဝင္ရ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၁း၂၇ မွတ္ခ်က္။ေသလြန္ေသာသူ အႀကီးအငယ္တို႔သည္ ပလႅင္ေတာ္ေရွ႔မွာ ရပ္ေနၾကသည္ကို ငါျမင္၏။ စာေစာင္မ်ားကို ဖြင့္ထား၏။ အသက္စာေစာင္တည္းဟူေသာ အျခားတပါးေသာစာေစာင္ ကိုလည္း ဖြင့္ေလ၏။ ေသလြန္ေသာသူတို႔သည္ မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း၊ စာေစာင္တို႔၌ ေရးထားခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ တရားစီရင္ျခင္းကုိ ခံရၾက၏။ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကိုဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ ၉။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ အဘယ္သို့ေသာသူျဖစ္သည္ဟူ၍ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၌ ေဖၚျပျခင္းေတြ့ရွိသနည္း အမႈၿပီးၿပီ။ငါသည္အာလာဖျဖစ္၏။ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ေရငတ္ေသာသူအားအသက္စမ္းေရကိုအဘုိးမယူဘဲ ငါေပးမည္။ ၁၀။ထိုကယ္တင္ျခင္းအေၾကာင္းအရာကိုပေရာဖက္တို႔သည္ ေစ့ေစ့စစ္ေၾကာေမးျမန္းရွာေဖြ၍၊သင္တို႔ခံရ ေသာေက်းဇူးေတာ္အေၾကာင္းကို ေဟာေျပာၾကၿပီ။ ခရစ္ေတာ္ခံေတာ္မူရေသာဆင္းရဲကို၎၊ဆင္းရဲခံၿပီးမွဝင္စားေတာ္မူရေသာဘုန္းစည္းစိမ္ကို၎၊သူတို႔အထဲ၌ရွိေသာခရစ္ေတာ္၏ဝိညာဥ္သည္သက္ေသ ခံႏွင့္ေသာအခါ၊အဘယ္မည္ေသာသူကို၎၊အဘယ္သို႔သာအခ်ိန္ကာလကို၎ဆိုလိုေတာ္မူသည္ဟု ေမးျမန္ရွာေဖြၾက၏။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁း၁၀-၁၁ အိုအဘ၊ဤကမၻာမတည္မရွိမီအထံေတာ္၌အကြၽႏ္ုပ္ခံစားေသာဘုန္းအသေရႏွင့္ယခုတြင္လည္းအကြၽႏ္ုပ္ကိုအထံေတာ္၌ခ်ီးေျမွာက္ေတာ္မူပါ။ဤေလာကထဲမွ ယူ၍အကြၽႏ္ုပ္၌အပ္ေပးေတာ္မူေသာသူတို႔အားအကြၽႏ္ုပ္သည္ကိုယ္ေတာ္၏နာမကို ျပပါၿပီ။ထိုသူတို႔ကိုကိုယ္ေတာ္သည္ပိုင္ေတာ္မူသျဖင့္အကြၽႏ္ုပ္အားေပးေတာ္ မူ၏။ကိုယ္ေတာ္၏ ႏႈတ္ကပတ္ တရားကို သူတို႔သည္ ေစာင့္ၾကပါ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၇း၅-၆ ထိုသို႔မိန္႔ေတာ္မူၿပီးမွ ေယရႈသည္ ေကာင္းကင္သို႔ၾကည့္ေမွ်ာ္၍၊အိုအဘ၊အကြၽႏ္ုပ္အခ်ိန္ ေရာက္ပါၿပီ။ ကိုယ္ေတာ္သည္သားေတာ္လက္သို႔အပ္ေပးေတာ္မူသမွ်ေသာ သူတုိ႔အားထာဝရအသက္ကို ေပးေစျခင္းငွါ၊လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔ကိုအစုိးရေသာအခြင့္တန္ခိုးကိုသားေတာ္အားေပးေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီ၊သားေတာ္သည္ကိုယ္ေတာ္၏ ဘုန္းကိုထင္ရွားေစပါမည္အေၾကာင္းသားေတာ္၏ဘုန္းကိုထင္ရွားေစ ေတာ္မူပါ။ထာဝရအသက္ဟူမူကား၊မွန္ေသာဘုရားသခင္တဆူတည္းျဖစ္ေတာ္မူေသာကိုယ္ေတာ္ ကို၎၊ ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာ ေယရႈခရစ္ကို၎သိကြၽမ္းျခင္းတည္း။အကြၽႏ္ုပ္သည္ ေျမႀကီးေပၚမွာကိုယ္ေတာ္၏ဘုန္းကိုထင္ရွားေစပါၿပီ။အကြၽႏ္ုပ္ ေဆာင္ရြက္စရာဘို႔ အကြၽႏ္ုပ္၌အပ္ေပးေတာ္မူေသာအမႈကို အကြၽႏ္ုပ္ေဆာင္ရြက္၍ၿပီးပါၿပီ။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁၇း၁-၄ အိုအဘ၊ကိုယ္ေတာ္သည္ဤကမၻာမတည္မရွိမီွအကြၽႏ္ုပ္ကိုခ်စ္၍အကြၽႏ္ုပ္အားေပးေတာ္မူေသာဘုန္းေတာ္ကိုအကြၽႏ္ုပ္အား ေပးေတာ္မူ ေသာသူတို႔သည္ရႈျမင္ရမည္အေၾကာင္း၊ အကြၽႏ္ုပ္ရွိရာအရပ္၌ အကြၽႏ္ုပ္ႏွင့္အတူရွိေနေစျခင္းငွါ အကြၽႏ္ုပ္အလုိရွိပါ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁၇း၂၄ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္းဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ဖန္ဆင္းေတာ္မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁း၁-၃ ေယရႈခရစ္၌ရွိေသာထုိစိတ္သေဘာကိုသင္တို႔၌လည္းရွိေစၾကေလာ့။ထုိသခင္သည္ဘုရားသခင္၏သဏၭာန္ေတာ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ဘုရားသခင္ႏွင့္ၿပိဳင္ေသာအမႈကိုလု ယူျခင္းအမႈဟူ၍မထင္မမွတ္လ်က္ပင္၊မိမိအသေရကုိစြန္႔၍အေစခံကြၽန္၏သဏၭာန္ကိုယူေဆာင္လ်က္၊လူကဲ့သို႔ေသာအျဖစ္၌ဘြားျမင္ျခင္းကိုခံေတာ္မူ၏။ထုိသုိ႔လူ၏ဂုဏ္အဂၤါလကၡ ဏာႏွင့္ ျပည့္စံုလ်က္၊အသခံျခင္းသာမဟုတ္၊လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာအေသခံျခင္းတုိင္ေအာင္အေစကြၽန္ခံ၍ကိုယ္ကိုကိုယ္ႏွိမ့္ခ်ေတာ္မူ၏။ထုိေၾကာင့္ဘုရားသခင္သည္ကိုယ္ေတာ္ကုိအ လြန္ေျမွာက္၍ဘဲြ႔နာမတကာတို႔ထက္ႀကီးျမတ္ေသာဘဲြ႔နာမေတာ္ကို ေပးသနားေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ ေကာင္းကင္သတၱဝါ၊ ေျမႀကီးသတၱဝါ၊ ေျမႀကီးေအာက္၌ရွိေသာသတၱဝါ တည္းဟူေသာခပ္သိမ္းေသာသတၱဝါတို႔သည္ ေယရႈ၏ဘဲြ႔နာမေတာ္ကိုဒူးေထာက္၍၊ ေယရႈခရစ္သည္သခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏ဟုႏႈတ္ႏွင့္ဝန္ခံသျဖင့္၊ခမည္းေတာ္ဘုရား၏ဘုန္းအသေရ ေတာ္ကိုထင္ရွားေစၾကမည္အေၾကာင္းတည္း။ ဖိလိပၸိၾသဝါဒစာ ၂း၅-၁၁ ငါတို႔သည္ဘုရားသခင့္ေရွ႔ေတာ္၌ ေမတၱာအားျဖင့္သန္႔ရွင္းလ်က္၊အျပစ္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ဤကမၻာမတည္မရွိမွီငါတို႔ကိုခရစ္ေတာ္၌ ေရြးေကာက္ေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီ၊ ေကာင္းကင္ဘံုႏွင့္ဆိုင္ေသာအရာတို႔၌ခပ္သိမ္းေသာဓမၼမဂၤလာတို႔ကိုခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ငါတို႔အား ေပးသနားေတာ္မူေသာငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ခမည္းေတာ္ဘုရားသခင္သည္မဂၤလာ ရွိေတာ္မူေစသတည္း။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၁း၃-၄ ၁၀။ကမၻာေျမနွင့္ခပ္သိမ္ေသာတန္ဆာတို့ ကိုခမည္ေတာ္သားေတာ္သန့္ရွင္းေသာဝိညာဥ္သိုးဆူတဆူေသာ သံုးဆူေပါင္း တဆူတည္ေသာ ဘုရားသခင္အဘယ္သို့ဖန္ဆင္းေတာ္မူသနည္း ေလာဒိကိၿမိဳ႔၌ရွိေသာအသင္းေတာ္၏တမန္ကုိဤသို႔ေရး၍မွာလုိက္ေလာ့။ဘုရားသခင္၏ ေဝေနယ်သတၱဝါတို႔အထြဋ္၊သစၥာရွိ၍ဟုတ္မွန္ေသာသက္ေသခံအာမင္၏အမိန္႔ေတာ္ကား၊ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း၁၄ ပလႅင္ေပၚမွာထိုင္၍၊ကမၻာအဆက္ဆက္အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာသူကိုကိုးကြယ္လ်က္၊အိုထာဝရဘုရား၊ကိုယ္ေတာ္သည္ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ထိုအရာတို႔သည္ အလိုေတာ္ေၾကာင့္ျဖစ္၍ဖန္ဆင္းလ်က္ရွိၾကပါ၏။ထိုေၾကာင့္၊ကိုယ္ေတာ္သည္ဘုန္းအသေရတန္ခိုး ေတာ္ကိုခံစားထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု ေလွ်ာက္ဆို၍၊ပလႅင္ေတာ္ေရွ႔၌ မိမိတို႔သရဖူမ်ားကို ခ်ထားၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၄း၉-၁၁ မွတ္ခ်က္။ထိုအာရာအလံုးစံုတို့ကို ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပယ္ရွင္ေသာအရာတို့အဘယ္အရားမ်ားျဖစ္သနည္း ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္အားျဖင့္၊ ေယရႈခရစ္၏တမန္ေတာ္ျဖစ္ေသာငါေပါလုသည္ဧဖက္ၿမိဳ႔၌ ေနေသာသန္႔ရွင္းသူတည္းဟူေသာ ေယရႈခရစ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔ကိုၾကားလိုက္ပါ၏။ သခင္ေယရႈခရစ္ႏွင့္ငါတို႔အဘတည္းဟူေသာဘုရားသခင့္အထံေတာ္က ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ၿငိမ္သက္ျခင္းသည္သင္တို႔၌ရွိပါေစေသာ။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၁း၁-၂ ထိုသူသည္ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ဤေလာကကိုလည္းဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။သို႔ေသာ္လည္းဤေလာကသည္ထိုသူကိုမသိ။သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကိုလက္မခံဘဲေနၾက၏။ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ထိုသားတို႔မူကား၊လူမ်ိဳးႏွင့္ စပ္ဆိုင္၍ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ဘြားေသာသားမဟုတ္။လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ဘုရားသခင္ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လည္းလူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာသားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁း၁၀-၁၂ ထိုသားေတာ္သည္မ်က္ျမင္မရေသာဘုရားသခင္၏ပံုသဏၭာန္ေတာ္ျဖစ္၏။ ေဝေနယ်သတၱာဝါအေပါင္းတို႔တြင္လည္းသားဦးျဖစ္ေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ထိုသားေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ေပၚ၊ ေျမႀကီး ေပၚမွာရွိသမွ်ေသာရူပအရာ၊အရႈပအရာ၊ရာဇပလႅင္ျဖစ္ေစ၊အစိုးရျခင္းတန္ခိုးျဖစ္ေစ၊အထြဋ္အျမတ္ျဖစ္ေစ၊အာဏာစက္ျဖစ္ေစ၊ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ထိုသခင္အားျဖင့္၎၊ထိုသခင္ အဘို႔အလိုငွါ၎၊ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ဖန္ဆင္းလ်က္ျဖစ္ၾက၏။သားေတာ္သည္လည္းခပ္သိမ္းေသာအရာမျဖစ္မွီ ျဖစ္ေတာ္မူ၍ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္သာတည္ၾက၏။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၁း၁၆-၁၇ အခ်င္းခ်င္းမုသာ စကားကုိမေျပာမသံုးၾကႏွင့္။အေၾကာင္းမူကား၊သင္တို႔သည္လူေဟာင္း၏အက်င့္တို႔ႏွင့္လူေဟာင္း၏ကိုယ္ကုိခြၽတ္ပယ္၍၊ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာသူ၏ပံုသဏၭာန္ႏွင့္အညီ၊မွန္ေသာပညာအားျဖင့္အသစ္ျပဳျပင္ ေသာလူသစ္ကိုယူတင္ဝတ္ ေဆာင္ေသာသူ ျဖစ္ၾက၏။ထုိဖန္ဆင္းျပဳျပင္ ေတာ္မူရာ၌ ေဟသလူမရွိ၊ယုဒလူမရွိ၊အေရဖ်ားလွီးမဂၤလာခံျခင္းမရွိ၊မခံျခင္းမရွိ၊လူရိုင္းမရွိ၊သကုသိလူမရွိ၊ကြၽန္မရွိ၊လူလြတ္မရွိ၊ ခရစ္ေတာ္သည္အလံုးစံုတို႔၌အလံုးစံုျဖစ္ေတာ္မူ၏။ထုိေၾကာင့္သင္တို႔သည္ဘုရားသခင္ေရြးေကာက္ေသာသူ၊သန္႔ရွင္းေသာသူ၊ခ်စ္အပ္ေသာသူကဲ့သို႔၊သနားစံုမက္ျခင္း၊ ေက်းဇူးျပဳျခင္း၊စိတ္ႏွိမ့္ခ်ျခင္း၊ ႏူးညံ့ သိမ္ေမြ႔ျခင္း၊စိတ္ရွည္ျခင္းတိို႔ကိုယူတင္ဝတ္ေဆာင္ၾကေလာ့။တေယာက္၌တေယာက္အျပစ္တင္စရာအခြင့္ရွိလွ်င္၊အခ်င္းခ်င္းသည္းခံ၍အျပစ္ကိုလႊတ္ၾကေလာ့။ခရစ္ေတာ္သည္သင္တို႔၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေတာ္မူ သကဲ့သို႔၊ ထုိနည္းတူ ျပဳၾကေလာ့။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၃း၉-၁၃ ကုန္ႏိုင္ေသာခရစ္ေတာ္၏ၾကြယ္ဝျပည့္စံုျခင္း၏ဧဝံေဂလိတရားကိုတပါးအမ်ိဳးသားတို႔အား ေဟာေျပာျခင္းငွါ၎၊အလံုးစံုတို႔ကို ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာဘုရားသခင္၌ ေရွးကပ္ကာလပတ္လံုး ဝွက္ထားလ်က္ရွိေသာထိုနက္နဲေသာအရာ ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသာသနာသည္အဘယ္သို႔ျဖစ္သည္ကိုလူအေပါင္းတို႔အားထင္ရွားေစျခင္းငွါ၎၊သန္႔ရွင္းသူအေပါင္းတို႔တြင္အငယ္ဆံုးေသာသူထက္သာ၍ငယ္ေသာ ငါအား ထိုေက်းဇူးေတာ္ကို ေပးေတာ္မူသည္။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ၃း၉ ၁၂။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားျဖစ္သနည္း အေသြး၌ ႏွစ္ၿပီးေသာ အဝတ္ကို ဝတ္၏။ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ဟူေသာ အမည္ရွိ၏။ ေကာင္းကင္ဗိုလ္ေျခ တို႔သည္ ျမင္းျဖဴကိုစီးလ်က္၊ စင္ၾကယ္ေသာ ပိတ္ေခ်ာျဖဴကိုဝတ္လ်က္ ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ၾက၏။ လူမ်ိဳးတို႔ကို ဒဏ္ခပ္စရာဘို႔၊ ထက္ေသာ သံလ်က္သည္ ခံတြင္းေတာ္ထဲကထြက္၏၊ သူတို႔ကို သံလွံတံႏွင့္ အုပ္စိုးေတာ္မူမည္။ အနႏၱတန္ခိုးႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္ မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ေဒါသအမ်က္ေတာ္၏ စပ်စ္သီးနယ္ရာတန္ဆာကို ဖိနင္းေတာ္မူမည္။ ဘုရင္တို႔၏ဘုရင္၊ သခင္တို႔၏သခင္ဟု ဘြဲ႔နာမေတာ္သည္ အဝတ္ေတာ္၌၎၊ ေပါင္ေတာ္၌၎၊ ေရးထားလ်က္ရွိ၏။ ေကာင္းကင္တမန္တပါးသည္ ေနထဲမွာရပ္လ်က္ရွိသည္ကို ငါျမင္၏။ သူသည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္ အလယ္၌ ပ်ံတတ္ေသာ ငွက္အေပါင္းတို႔ကို ႀကီးေသာအသံႏွင့္ေခၚ၍၊ လာၾကေလာ့။ ရွင္ဘုရင္အသား၊ စစ္သူႀကီးအသား၊ သူရဲအသား၊ ျမင္းအသား၊ ျမင္းစီးေသာသူအသား၊ အေစခံကြၽန္၊ လူလြတ္၊ အႀကီးအငယ္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာလူတို႔၏ အသားကို စားအံ့ေသာငွါ၊ ႀကီးျမတ္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ပြဲေတာ္သို႔ စည္းေဝးၾကေလာ့ဟု ဟစ္ေၾကာ္၏။ သားရဲမွစ၍ ေလာကီရွင္ဘုရင္တုိ႔ႏွင့္ သူတို႔၏ဗိုလ္ေျခမ်ားတို႔သည္ ျမင္းစီးေတာ္မူေသာသူႏွင့္ ဗိုလ္ေျခေတာ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါ စည္းေဝးၾကသည္ကို ငါျမင္၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၉း၁၃-၁၆ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၂း၇-၈ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁း၁-၃ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁း၁၄ မွန္ေသာကိုးကြယ္ျခင္း၏ နက္နဲေသာအရာသည္ ႀကီးစြာေသာအရာ ျဖစ္သည္ဟု ျငင္းခံုရန္မရွိ။ ဘုရားသခင္သည္ ကိုယ္ခႏၶြာ၌ေပၚထြန္းေတာ္မူၿပီ။ ဟုတ္မွန္ေတာ္မူျခင္းအေၾကာင္းသည္ ဝိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ထင္ရွားၿပီ။ ေကာင္းကင္တမန္တို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ကို ရႈျမင္ရၾကၿပီ။ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔ သည္ သိတင္းေတာ္ကို ၾကားရၾကၿပီ။ ေလာကီသားတို႔သည္ ယံုၾကည္ရၾကၿပီ။ ဘုန္းအသေရႏွင့္တကြ အထက္သို႔ ေဆာင္ယူျခင္းကို ခံေတာ္မူၿပီ။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာ ၃း၁၆ ငါတို႔ကို ကယ္တင္ေတာ္မူေသာ အရွင္ဘုရားသခင္၏ ေစတနာေတာ္ႏွင့္ လူတို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူေသာ ေမတၱာ ေတာ္သည္ ေပၚထြန္းေသာအခါ၊ တိတုၾသဝါဒစာ ၃း၄ သားေတာ္ ကိုကား၊ အုိဘုရားသခင္၊ ကိုယ္ေတာ္၏ပလႅင္သည္ နိစၥထာဝရပလႅင္ျဖစ္ပါ၏။ ကိုယ္ေတာ္၏ ႏုိင္ငံသည္ တရားသျဖင့္ စီရင္ေသာႏုိင္ငံျဖစ္ပါ၏။ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ၁း၈ ၁၃။ေမရွီးယာသည္ အဘယ္အခ်ိန္ကာလ၌ ေပၚထြန္းမည္ဟူ၍ ပေရာဖက္ျပုခ်က္မ်ားရွိသနည္း ထုိေၾကာင့္၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔တဖန္တည္ေထာင္ျပဳစုေစျခင္းငွါ၊အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ေန႔မွစ၍၊ခရစ္ေတာ္သခင္၏ လက္ထက္တုိင္ေအာင္၊ ခုနစ္သိတင္းႏွင့္ ေျခာက္ဆယ္ႏွစ္သိတင္း ၾကာလိမ့္မည္ဟု သိမွတ္နားလည္ေလာ့။ အေႏွာင့္အရွက္ခံရေသာ ကာလ၌ ၿမိဳ႔လမ္းကုိတဖန္ တည္ေထာင္ျပဳစုရမည္ ဟု စီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိ၏။ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၉း၂၅ မွတ္ခ်က္။အခ်ိန္ကာလ၌ ပေရာဖက္တို့သည္ မည္သို့အားျဖင့္ ပံုေဆာင္ျခင္းရွိၾကသည္း ထိုေန႔ရက္ေစ့ၿပီးမွ၊တဖန္လက်္ာနံေစာင္းျဖင့္အိပ္၍၊အရက္ေလးဆယ္ပတ္လံုးယုဒအမ်ိဳး၏အျပစ္ကိုခံဦးေလာ့။ ႏွစ္အ စား၌ ရက္ကိုငါထားၿပီ။ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၄း၆ ေယဇေက်က်မ္း၌ ေဖၚျပထားေသာ လ နွစ္ ထို လ နွစ္မ်ားမွာ ၆၉ နွစ္ လမ်ားတြင္ ပေရာဖက္ျပုခ်က္ ျပည့္စံုေၾကာင္းဧကန္အမွန္ျဖစ္ေပသည္ (၆၉+၇=၄၈၃)နွစ္တြင္း၌ ဟုတ္မဟုတ္ စစ္မွန္ေသာ နွစ္မ်ားပင္ျဖစ္သည္ ၄၈၃ နွစ္ျဖစ္၏ ၁၂ ေမရွီယာေပၚထြန္းေသာ ပေရာဖက္ျပုခ်က္မ်ားနွင့္ အနွစ္ကာလျဖစ္၏ ၄၈၃ ဟုတ္မွန္ေပ၏ ေယရႈခရစ္သည္ ေလာကီသားတို့ေရွ့၌ ေမရွီးယကဲ့သို့ ထိုပေရာဖက္ျပုခ်က္မ်ားရွိသည္အတိုင္ မွတ္ခ်က္။ေမရွီးယဟူေသာစကားအနက္မွာဟျဗဲဘာသာစကား၌နာဇရက္ၿမိဳ႔သားေယရႈကိုဘိသိက္ေပးေတာ္ မူသျဖင့္၊ ထိုအေၾကာင္းအရာဟူမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္၎၊ တန္ခိုးေတာ္ႏွင့္၎၊ နာဇရက္ၿမိဳ႔သားေယရႈကိုဘိသိက္ေပးေတာ္မူသျဖင့္၊ထိုသူသည္ဘုရားသခင္၏အခြင့္ေတာ္ႏွင့္ ေက်းဇူးျပဳလ်က္ မာရ္နတ္ညွဥ္းဆဲေသာသူအေပါင္းတို႔အား ခ်မ္းသာကိုေပး လ်က္ လွည့္လည္ေတာ္မူ၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ ၁၀း၃၈ တရားစရပ္သို႔တဖန္ ဝင္ေတာ္မူ၍၊ ထိုစရပ္၌ လက္တဘက္ေသေသာသူတေယာက္ရွိ၏။ ဥပုသ္ေန႔၌ သူ၏ေရာဂါကို ၿငိမ္းေစမည္ မၿငိမ္းေစမည္ကို ထိုသူတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္၌အျပစ္တင္ခြင့္ကိုရွာ၍ ေခ်ာင္းၾကည့္ ၾက၏ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္၃း၁- ၂ ကဲဆဘုရင္အုပ္ခ်ုပ္ေသာ အနွစ္ ၁၅နွစ္ အတြင္းသို့ ခန၂၇နွစ္ျဖစ္၏ ၁၄။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဗတၱိဇံကိုခံယူေတာ္မူျခင္း ေယာဟန္သည္ ေထာင္ထဲသို႔ေရာက္သည္ ေနာက္၊ ေယရႈသည္ ဂါလိလဲျပည္သို႔ၾကြေတာ္မူလွ်င္၊ အခ်ိန္ျပည့္စံုၿပီ၊ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္သည္ တည္လုနီးၿပီ၊ ေနာင္တရၾကေလာ့။ ဧဝံေဂလိတရားကို ယံုၾကည္ၾကေလာ့ ဟူေသာ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာေတာ္မူ၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္ ၁း၄-၁၅ ၁၅။သင္၏အမ်ဳိးသားခ်င္းအဘုိ႔ႏွင့္ သင္၏ သင္၏ သန္႔ရွင္းေသာ ၿမိဳ႔အဘုိ႔ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိသနည္း လြန္က်ဴးျခင္းအမႈကိုဆီးတား၍၊အျပစ္ကုိတံဆိပ္ခတ္ေစျခင္းငွါင္း၊ဒုစရုိက္အျပစ္ကို ေျဖရွင္း၍ထာဝရကုသုိလ္ကို သြင္းေစျခင္း ငွါင္း၊ ဗ်ာဒိတ္ရူပါရုံႏွင့္ အနာဂတၱိဗ်ာဒိတ္ေတာ္တို႔ကုိတံဆိပ္ခတ္၍၊အလြန္သန္႔ရွင္းေသာအရပ္ ဌာနကိုလိမ္းေစျခင္းငွါင္း၊ သိတင္းခုနစ္ဆယ္ကုိ သင္၏အမ်ဳိးသားခ်င္းအဘုိ႔ႏွင့္သင္၏သင္၏သန္႔ရွင္းေသာ ၿမိဳ႔အဘုိဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိ၏။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၉း၂၄ ရက္သက္တပတ္၏။ ယဇ္ပူေဇယ္ျခင္း ၇၀+၄၉၀+နွစ္အတြင္း၌ ၁၆။ ခုနစ္သိတင္းႏွင့္ ေျခာက္ဆယ္ႏွစ္သိတင္း ၾကာလိမ့္မည္ဟု သိမွတ္နားလည္ေလာ့ ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္ သိတင္းလြန္ၿပီးမွခရစ္ေတာ္သည္အခြင့္မရဘဲအေသသတ္ျခင္းကုိခံရလိမ့္မည္။ ထုိေနာက္မွ လာေသာသခင္၏ လူတို႔သည္ ၿမိဳ႔ေတာ္ကိုင္း၊ သန္႔ရွင္းရာ ဌာနကို င္း ၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေရလႊမ္းမိုးေသာအားျဖင့္ ဆံုးရႈံးျခင္းအားျဖစ္လိမ့္မည္။ အဆံုးတုိင္ေအာင္ စစ္တိုက္ျခင္း၊ ပ်က္စီးရာႏွင့္ ဆုိင္ေသာ စီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိလိမ့္မည္။ တသိတင္းတြင္လူအမ်ားတို႔ႏွင့္ပဋိိညာဥ္ဖဲြ႔ျခင္းရွိ၍၊ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ဆက္ကပ္ျခင္းကို ပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္။ရြံရွာဘြယ္ေသာအရာ၏အထြဋိ္ေပၚသို႔ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ေရာက္၍၊စီရင္ဆံုးျဖတ္ေသာ သုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းသည္ပ်က္စီးအပ္ေသာသူတို႔ကုိမလႊမ္းမိုးမွီတိုင္ေအာင္ထုိသုိ႔ျဖစ္လိမ့္မည္ဟုၾကားေျပာ၏။ အိုဘုရားရွင္၊ကိုယ္ေတာ္သည္တရားႏွင့္ဆုိင္ေတာ္မူ၏။ကုိယ္ေတာ္ကုိျပစ္မွားေသာအျပစ္ေၾကာင့္ ႏွင္ထုတ္ေတာ္မူ၍၊ နီးေသာျပည္၊ ေဝးေသာျပည္၊အရပ္ရပ္တို႔၌ ေနရေသာယုဒျပည္သူ၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သားမွစ၍ဣသေရလလူ အေပါင္းတည္းဟူေသာ အကြၽႏု္ပ္တို႔သည္ ယေန႔၌ ရွိသည္အတုိင္း၊ မ်က္ႏွာပ်က္ျခင္းႏွင့္ ဆုိင္ၾကပါ၏။ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၉း၇ အစာကိုေရွာင္လ်က္၊ ေလွ်ာ္ေတအဝတ္ကုိဝတ္လ်က္၊ ျပာႏွင့္လူးလ်က္၊အရွင္ဘုရားသခင့္ထံေတာ္သို႔ခ်ဥ္းကပ္၍ ဆုေတာင္းပဌနာျပဳ၏။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၉း၃ သင္တို႔သည္တေဆးမဲ့ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ၊အသစ္ေသာမုန္႔စိမ္းျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ ေဟာင္းေသာတေဆးကို သုတ္သင္ပယ္ရွင္းၾကေလာ့။အေၾကာင္းမူကား၊ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာငါတို႔ပသခါသိုးငယ္သည္ငါတုိ႔အဘို႔ ယဇ္ပူေဇာ္ရာျဖစ္၏။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၅း၇ မွတ္ခ်က္။ ဒ့ေယလအနာဂတိၱက်မ္း၉း၂၆အတြင္၌ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဖ်က္သိမ္းေသာ အနွစ္ဆယ္အတြင္း၌ ေနာက္ဆံုးေသာ ရက္သပတ္၏တဝက္တြင္း အခန္းငယ္၇ အတြင္း၌ ေနာက္ဖပ္၍ဖတ္ရန္ အခန္းငယ္၃ နွစ္ တစ္ဝက္ ၃ ၁/၃ ေပါင္းလိုက္ေသာအခါ ခန ၂၇ မွစ၍ ခန ၃၁ သို့ေရာက္ေသာအခါတြင္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ လက္ဝါးကပ္တိုင္သို့ အေသခံေတာ္မူေသာ ယဇ္ပူေဇယ္ ႏြား ဆိတ္ သိုး ဆျဖင့္ ယဇ္ပုေဇယ္ မရွိေတာ့ေပ ေကာရိႏၱုၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၅း၇ အတြင္း၌ ေတြ့ရွိနားရေပသည္ ၁၇။ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ ဆက္ကပ္ျခင္းကို ပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္ လြန္က်ဴးျခင္းအမႈကိုဆီးတား၍၊အျပစ္ကုိတံဆိပ္ခတ္ေစျခင္းငွါင္း၊ဒုစရုိက္အျပစ္ကို ေျဖရွင္း၍ထာဝရကုသုိလ္ကို သြင္းေစျခင္းငွါင္း၊ ဗ်ာဒိတ္ရူပါရုံႏွင့္ အနာဂတၱိဗ်ာဒိတ္ေတာ္တို႔ကုိ တံဆိပ္ခတ္၍၊အလြန္သန္႔ရွင္းေသာအရပ္ ဌာနကိုလိမ္းေစျခင္းငွါင္း၊ သိတင္းခုနစ္ဆယ္ကုိ သင္၏အမ်ဳိးသားခ်င္းအဘုိ႔ႏွင့္သင္၏သင္၏သန္႔ရွင္းေသာ ၿမိဳ႔အဘုိ႔ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိ၏။ ထုိေၾကာင့္၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔တဖန္တည္ေထာင္ျပဳစုေစျခင္းငွါ၊အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ေန႔မွစ၍၊ခရစ္ေတာ္သခင္၏ လက္ထက္တုိင္ေအာင္၊ ခုနစ္သိတင္းႏွင့္ ေျခာက္ဆယ္ႏွစ္သိတင္း ၾကာလိမ့္မည္ဟုသိမွတ္နားလည္ေလာ့။ အေႏွာင့္အရွက္ခံရေသာ ကာလ၌ ၿမိဳ႔လမ္းကုိတဖန္ တည္ေထာင္ျပဳစုရမည္ ဟု စီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိ၏။ ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္ သိတင္းလြန္ၿပီးမွခရစ္ေတာ္သည္အခြင့္မရဘဲအေသသတ္ျခင္းကုိခံရလိမ့္မည္။ ထုိေနာက္မွလာေသာသခင္၏လူတို႔သည္ၿမိဳ႔ေတာ္ကိုင္း၊သန္႔ရွင္းရာဌာနကိုင္းၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေရလႊမ္းမိုး ေသာအားျဖင့္ဆံုးရႈံးျခင္းအားျဖစ္လိမ့္မည္။အဆံုးတုိင္ေအာင္စစ္တိုက္ျခင္း၊ပ်က္စီးရာႏွင့္ဆုိင္ေသာစီရင္ဆံုး ျဖတ္ျခင္းရွိလိမ့္မည္။ တသိတင္းတြင္လူအမ်ားတို႔ႏွင့္ပဋိိညာဥ္ဖဲြ႔ျခင္းရွိ၍၊ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ဆက္ကပ္ျခင္းကို ပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္။ရြံရွာဘြယ္ေသာအရာ၏အထြဋိ္ေပၚသို႔ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ေရာက္၍၊စီရင္ဆံုးျဖတ္ေသာ သုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းသည္ပ်က္စီးအပ္ေသာသူတို႔ကုိမလႊမ္းမိုးမွီတိုင္ေအာင္ထုိသုိ႔ျဖစ္လိမ့္မည္ဟုၾကားေျပာ၏။ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၉း၂၄-၂၇ ေယရႈကလည္း၊ဤဗိမာန္ေတာ္ကိုၿဖိဳဖ်က္ၾကေလာ့။သံုးရက္အတြင္းတြင္ငါတည္ေဆာက္မည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၂း၁၉ ၁၈ ။ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္တရားသည္ေလာကီအေပါင္းတို့နွင့္ အဘယ္သို့သက္ဆိုင္သနည္း ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏အျပစ္မက၊ ေလာကီသား အေပါင္းတို႔၏ အျပစ္ေျဖစရာ အေၾကာင္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၂း၂ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို႔သည္ပ်က္ဆီးျခင္းသို႔မေရာက္၊ထာဝရအသက္ကို ရေစျခင္းငွါ၊ဘုရားသခင္သည္မိမိ၌တပါးတည္းေသာသားေတာ္ကိုစြန္႔ေတာ္မူသည္တိုင္ေအာင္ ေလာကီသားတို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၃း၁၆ ၁၉။ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္ သိတင္းလြန္ၿပီးမွ ခရစ္ေတာ္သည္ အခြင့္မရဘဲ အေသသတ္ျခင္းကုိ ခံရလိမ့္မည္ ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္ သိတင္းလြန္ၿပီးမွခရစ္ေတာ္သည္အခြင့္မရဘဲအေသသတ္ျခင္းကုိခံရလိမ့္မည္။ ထုိေနာက္မွလာေသာသခင္၏လူတို႔သည္ၿမိဳ႔ေတာ္ကိုင္း၊သန္႔ရွင္းရာဌာနကိုင္းၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေရလႊမ္းမိုး သာအားျဖင့္ဆံုးရႈံးျခင္းအားျဖစ္လိမ့္မည္။အဆံုးတုိင္ေအာင္စစ္တိုက္ျခင္း၊ပ်က္စီးရာႏွင့္ဆုိင္ေသာစီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိလိမ့္မည္။ တသိတင္းတြင္လူအမ်ားတို႔ႏွင့္ပဋိိညာဥ္ဖဲြ႔ျခင္းရွိ၍၊ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ဆက္ကပ္ျခင္းကို ပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္။ရြံရွာဘြယ္ေသာအရာ၏အထြဋိ္ေပၚသို႔ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ေရာက္၍၊စီရင္ဆံုးျဖတ္ေသာ သုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းသည္ပ်က္စီးအပ္ေသာသူတို႔ကုိမလႊမ္းမိုးမွီတိုင္ေအာင္ထုိသုိ႔ျဖစ္လိမ့္မည္ဟုၾကားေျပာ၏။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၉း၂၄-၂၇
No comments:
Post a Comment