Monday, October 3, 2016

ပထမေန့ရက္ ဥပုသ္ေစာင့္ ဗ်ာဒိတ္၌အဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသခင္ခန္းစာ(၁၁) ပထမေန့ရက္ ဥပုသ္ေစာင့္ျခင္း ဗ်ာဒိတ္က်မ္းစာ၌အဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း ပထမေန့ ရက္ကို ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာေန့ဟူ၍ဝတ္ျပုျခင္း ဗ်ာဒိတ္က်မ္းစာသည္ ေနာက္ဆံုးေသာကာလအတြက္ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏အတၳဳပၸတၱိအေၾကာင္းအရာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာ ေလာကီသားမ်ားအတြက္ လက္ဝါးကာတိုင္း အေပၚမွ အေသခံ ေတာ္မူျပီး ေသျခင္းတရားကို ေအာင္ျမင္ေသာေန့ရက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း ေလးေလးနက္ထားရွိ၍ ဝတ္ျပုကိုး ျခင္းျဖစ္ၾကသည္ ခရစ္ေတာ္ ေသျခင္းတရာ ကိုေအာင္ျမင္ေသာ ကိုဂုဏ္ျပုေသာအေနျဖင့္လည္း ဝတ္ျပုၾက သည္ သမၼာသစ္က်မ္း အံေၾသေလာက္ အျခားေသာေန့ ရက္မ်ားနွင့္ မတူညီ သို့ရာတြင္ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းစာမ်ား၌ တခ်ို့ေသာ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို့သည္ ဘုရားသခင္၏အေပၚ ေျဖာင့္မတ္စြာျဖင့္ ထြက္ႏႈတ္တရားေတာ္ ကို ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားျဖစ္သည္ သို့ရာတြင္ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၏ အနက္အဓိပၸါယ္ ကိုေဖာ္နိုင္သေလာ့ သမၼာ က်မ္းပိုဒ္ မ်ားတို့ထက္ သာ၍ နားလည္နိုင္မည္ေလာ သမၼာက်မ္းစာမ်ားတို့ ဘုရားသခင္၏ ပေရာဖက္မ်ား ပေရာဖက္ျပု ေသာသမၼာက်မ္းစာျဖစ္သည္ သမၼာက်မ္းစာသင္ၾကား၍ ဥာဏ္ပညာနွင့္ စဥ္းစားစင္ၾကင္နိုင္ရ မည္ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းစာမ်ားသည္ အျခားေသာက်မ္းစာမ်ားထက္ အလြန္မွမေရးၾကီးေပလိမ့္မည္ သမၼာသစ္ ၁။ ေယရႈခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာေန့သည္ သမၼာက်မ္းစာ၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း က်မ္း ရွင္မႆဲ ၂၈း ၁-၂ အတြင္း၌ ေရးသာျပုစုေသာ ဥပုသ္ေန့လြန္မွ စဥ္းစာစင္ၾကင္မိမည္ေလာ့ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ မာဂဒလမာရိ၊ ယာကုပ္၏အမိျဖစ္ေသာ မာရိႏွင့္ ရွာလံုတို႔သည္သြား၍၊ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာ အခ်ိန္၌ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၆း ၁-၂ ၌ စင္ၾကင္မိမည္ေလာ့ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွမာဂဒလမာရိ၊ယာကုပ္၏အမိျဖစ္ေသာမာရိႏွင့္ရွာလံုတို႔သည္သြား၍၊အေလာင္း ေတာ္ကိုလိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ ခုနစ္ရက္တြင္ ပထမေန႔ရက္၊ မိုဃ္းမလင္းမီွေစာေစာအခ်ိန္၌ မာဂဒလမာရိသည္ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔ သြား၍ တြင္းဝ၌ပိတ္ေသာေက်ာက္သည္ ေရႊ႔လ်က္ရွိသည္ကိုျမင္လွ်င္၊ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၀း၁-၂ ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာအခ်ိန္၌သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ခုနစ္ရက္တြင္ပထမေန႔ျဖစ္ေသာ ထိုေန႔၌ညအခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ၊ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊တပည့္ေတာ္တို႔သည္စည္းေဝးၾက ေသာအရပ္သို႔ ေယရႈသည္ၾကြလာ၍ အလယ္မွာ ရပ္ေတာ္မူလ်က္၊ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၀း၁၉ (က)ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေန့ ဘာေန့လဲ ခုနစ္ရက္တြင္ ပထမေန႔ရက္၊ ပထမေန့ ရက္ (ခ)------------------------------------------ ဥပုသ္ေန႔လြန္၍ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္ (ဂ)------------------------------------------ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ (ဃ)----------------------------------------- ခုႏွစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္ (င)ခရစ္ေတာ္၏ တျပည့္ေတာ္မ်ားဘာလို့စုေဝးလဲ။ ခုနစ္ရက္တြင္ ပထမေန႔ျဖစ္ေသာ ထိုေန႔၌ ညအခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ၊ ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍ တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊ တပည့္ေတာ္တို႔သည္ စည္းေဝးၾကေသာအရပ္သို႔ ေယရႈသည္ၾကြလာ၍ အလယ္မွာ ရပ္ေတာ္မူလ်က္၊ သင္တို႔၌ ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္း ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ မွတ္ခ်က္။ ဥပုသ္ေန့ မလို့ ဘုရားဝတ္ျပုကိုယ္ကြယ္သည္မဟုတ္။ယုဒလူတို့ေၾကာက္၍ အိမ္တလံုး၌စုေဝး ၾကသည္။ ၂။ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေန့ သည္ ခရစ္ေတာ္၏ တျပည့္ေတာ္မ်ား ဝမ္ေျမာက္ျခင္းနွင့္ ထိုေန၌ ဝတ္ ျပုျခင္းရွိလား အေျဖ။ ဥပုသ္ေန႔လြန္၍ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္ မိုဃ္းလင္းအံ့ဆဲဆဲအခ်ိန္၌၊ မာဂဒလမာရိႏွင့္ အျခားေသာမာရိ သည္ သခ်ႋဳင္းေတာ္ကို အၾကည့္အရႈသြားၾက၏။ (က)ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ရာေန့ဘာလုပ္လဲ၊ သခ်ႋဳင္းေတာ္ကို အၾကည့္အရႈသြားၾက၏။ တမန္ေတာ္ရွင္မာကုကအဘယ္သို့ေရးသာေဖယ္ျပသနည္း အေျဖ။ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ မာဂဒလမာရိ၊ ယာကုပ္၏အမိျဖစ္ေသာ မာရိႏွင့္ ရွာလံုတို႔သည္သြား၍၊ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာ အခ်ိန္၌ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၆း ၁-၂ (ခ)ဘာလုပ္ဘို့သြားလဲ။ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ တမန္ေတာ္ရွင္လုကာ သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ လက္ဝါးကပ္တိုင္အေပၚ၌ ေယရႈခရစ္ေတာ္တင္၍ အသတ္ ခံရေသာ ေန့သည္ ဘာေန့ဟူ၍ ေဖယ္ျပျခင္းရွိသနည္း အေျဖ။ ေယရႈ၏အေလာင္း ေတာ္ကို ေတာင္းေလ၏။ အေလာင္းေတာ္ကိုခ်၍ ပိတ္ေခ်ာႏွင့္ပတ္ရစ္ၿပီးလွ်င္၊ တေယာက္ကိုမွ် မသၿဂႋဳဟ္ဘူးေသာေက်ာက္သခၤ်ဳိင္းတြင္း၌ ထားေလ၏။ ထုိေန႔ကားအဘိတ္ေန႔ျဖစ္၍ ဥပုသ္ေန႔ အခ်ိန္နီး သတည္း။ ဂါလိလဲျပည္က ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္အတူ လာေသာ မိန္းမမ်ားသည္သခၤ်ဳိင္းေတာ္ကို၎၊ အေလာင္းေတာ္ကိုအဘယ္သို႔ထားသည္ကို၎ အၾကည့္အရႈ လုိက္လာၾက၏။ ထုိေနာက္မွျပန္သြားၿပီးလွ်င္ ဆီေမႊးႏွင့္ နံ႔သာမ်ဳိးကိုျပင္ဆင္၍ပညတ္ေတာ္အတိုင္း ဥပုသ္ေန႔၌ အလုပ္မလုပ္ဘဲေနၾက၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၃၂း၅၂-၅၆ (ဂ)ဘယ္ေန့ဟူ၍ ေဖာ္ျပသနည္း။ ထုိေန႔ကားအဘိတ္ေန႔ျဖစ္၍ ဥပုသ္ေန႔ အခ်ိန္နီး သတည္း။ (ဃ) အဘယ္သို့အတိုင္းေနၾကသနည္း။ ပညတ္ေတာ္အတိုင္း ဥပုသ္ေန႔၌ အလုပ္မလုပ္ဘဲေနၾက၏။ ၃။ဓမၼသစ္က်မ္းစာမ်ား ၌ ေယရႈခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေန့ သန့္ရွင္းရာေန့ ဥပုသ္ေန့ ဟူ၍ေဖာ္ျပျခင္း ရွိလား ဘယ္ေန့ဟူ၍ေဖယ္ျပျခင္းရွိသနည္း ဥပုသ္ေန႔လြန္၍ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္မိုဃ္းလင္းအံ့ဆဲဆဲအခ်ိန္၌၊မာဂဒလမာရိႏွင့္အျခားေသာမာရိသည္ သခ်ႋဳင္းေတာ္ကို အၾကည့္အရႈသြားၾက၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၈း၁ အတြင္၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း အေျဖ၊ ဥပုသ္ေန႔လြန္၍ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း၊ ဥပုသ္ေန့လြန္၍ ပ႒မေန့ရက္ Dictionary၌ အဘယ္သို့ ေဖာ္ျပျခင္းရွိလဲ ရက္သတၱပတ္၏ ပထမဆံုးေန့ တႏွဂၤေႏြေန့ ဖန္ဆင္းအရွင္ကို ယံုၾကည့္သူမ်ားဝတိျပုကိုးကြယ္ရမည္ေန့လား ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာ အခ်ိန္၌ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္ ၁၆း ၂ ဘာသြားလုပ္လဲ ။အေျဖ၊ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ ခရစ္ေတာ္၏ တျပည့္ေတာ္တို့ ပထေန့ရက္ ဘာလုပ္ဘို့ စုေဝးေနၾကလဲ။အေျဖ၊ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍ တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊ရွင္ေယာန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၀း ၁၉ ခရစ္ေတာ္ထေျမာက္ေန့ မလို့စုေဝးတာလား ။ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍ တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊ ၄။သမၼာက်မ္းစာမ်ား၌ ေဖာ္ထားျခင္း၌ တျပည္ေတာ္မ်ား ဘာလုပ္ၾကသည္၍သိနိုင္မည္သနည္း ခုနစ္ရက္တြင္ပထမေန႔ျဖစ္ေသာထိုေန႔၌ညအခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ၊ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊ တပည့္ေတာ္တို႔သည္စည္းေဝးၾကေသာအရပ္သို႔ ေယရႈသည္ၾကြလာ၍အလယ္မွာရပ္ေတာ္မူလ်က္၊သင္တို႔၌ၿငိမ္သက္ျခင္း ရွိေစသတည္း ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း အခန္း၂၀း၁၉ အတြင္၌ေဖာ္ျပခ်က္မ်ားမွာယုဒလူ တို့ေၾကာက္၍ အိမ္တံခါးမ်ားပိတ္၍ စုေဝေနၾကသည္ဟူ၍ေဖာ္ျပျခင္းျခင္း ကိုေတြ့ရွိသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွေယရႈခရစ္ေတာ္ၾကြလာေသာ အဘယ္သို့ မိန့္ေတာ္မူသနည္း။ အေျဖ။ေယရႈသည္ၾကြလာ၍အလယ္မွာရပ္ေတာ္မူလ်က္၊သင္တို႔၌ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္းဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ မွတ္ခ်က္။ သင္တို႔၌ ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္း ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။သင္တို႔၌ ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္း ဟု ဆိုေသာစကား အဘယ္သို့ နားလည္နိုင္သည္မွာ မေၾကာက္နွင့္ ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ေနပါ ေၾကာက္စရာမလို ဘူးလို့ဆိုလိုျခင္းသေဘာက္ေရာက္ပါတယ္။ ထိုေနာက္တက်ိပ္တပါးေသာသူတို႔သည္စားပြဲ၌ေလ်ာင္းၾကစဥ္တြင္ကိုယ္ေတာ္ကိုျပေတာ္မူ၍၊ထေျမာက္လ်က္ရွိေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုျမင္ေသာသူတို႔၏စကားကုိ မယံုေသာေၾကာင့္သူတို႔မယံုတတ္ေသာစိတ္၊ခိုင္မာေသာစိတ္ကို ဆံုးမ၍အျပစ္တင္ေတာ္မူၿပီးမွ၊ရွင္မာကုခရစ္က်မ္း ၁၅း၁၄ ၅။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ အဘယ္သို့မွာထားျဖင္ကိုေတြ့သနည္း သန္႔ရွင္းသူတို႔အဘို႔လွဴဒါန္း၍စုထားျခင္းအမႈမွာ၊ဂလာတိျပည္၌အသင္းေတာ္မ်ားကိုငါမွာထားသည္အတိုင္းသင္ တို႔ျပဳၾကေလာ့။ ငါေရာက္လာေသာအခါလွဴဒါန္း၍စုထားစရာမရွိေစျခင္းငွါ၊ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္၌အသီးသီး ေကာင္းစားသည္ အတိုင္း၊ မိမိတို႔ဥစၥာတဘို႔ကို ထုတ္၍စုထားၾကေလာ့။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၆း၁-၂-၃ (က)တမန္ေတာ္ရွင္းေပါလုသည္အဘယ္ပထေန့၌ျပုသနည္။အေျဖသန္႔ရွင္းသူတို႔အဘို႔လွဴဒါန္း၍စုထားျခင္းအမႈမွာ၊ (ခ)ဥပုသ္ေန့လား။အေျဖ။လွဴဒါန္း၍စုထားစရာမရွိေစျခင္းငွါ၊ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္၌အသီးသီး ေကာင္းစားသည္အတိုင္း၊ မိမိတို႔ဥစၥာတဘို႔ကို ထုတ္၍စုထားၾကေလာ့။ (ဂ)တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္အဘယ္အတြက္အလႉခံျခင္းရွိသနည္းအေျဖ။ငါေရာက္လာေသာအခါ၊သင္တို႔အလို ရွိေသာသူတို႔ကိုငါသည္လက္မွတ္စာေပး၍၊သင္တို႔လွဴေသာအလွဴကို ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သို႔ပို႔စိမ့္ေသာငွါ ေစလႊတ္မည္။ ၆။အလႉေငြမ်ားေကာက္ခံျခင္းရွိသနည္း ထိုအခါ၌ ပေရာဖက္တို႔သည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔မွ အႏၱိအုတ္ၿမိဳ႔သို႔လာၾက၏။ ထိုသူတို႔အဝင္၊အာဂဗုအမည္ရွိေသာသူတေယာက္သည္ထ၍၊ ေျမတျပင္လံုး၌အစာအာဟာရအလြန္ေခါင္းပါးျခင္း ျဖစ္လတံ့ဟုဝိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ေဘာ္ျပ၏။ထိုေခါင္းပါးျခင္းသည္ကဲသာဘုရင္ကေလာဒိလက္ထက္၌ျဖစ္သတည္း။ ထိုအခါတပည့္ေတာ္တို႔သည္အသီးသီးတတ္ႏိုင္ၾကသည္အတိုင္း၊ယုဒျပည္၌ေနေသာညီအစ္ကိုတို႔အားအကူအမေပး လိုက္မည္ဟု၊ စီရင္ၾကသည္ႏွင့္အညီ ဗာနဗႏွင့္ေရွာလုတို႔တြင္ သင္းအုပ္တို႔ထံသို႔ ေပးလိုက္ၾက၏။တမတ္ေတာ္ဝတၳု ၁၁း၂၇-၃၀ အေၾကာင္းမူကား၊မာေကေဒါနိျပည္သားတို႔ႏွင့္အခါယျပည္သားတို႔သည္၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔၌ဆင္းရဲေသာသန္႔ရွင္းသူတို႔အား ဥစၥာကိုေဝမွ်၍ ေစတနာစိတ္ႏွင့္ လွဴၾကၿပီ။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၁၅း၂၆ ၇။ဓမၼသစ္က်မ္းမ်ား၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္၌မုန္႔ကိုဖဲ့ျခင္းငွါစည္းေဝးၾကေသာအခါ၊ ေပါလုသည္နက္ျဖန္ေန႔၌ထြက္သြားမည္ျဖစ္၍၊ သန္းေခါင္တိုင္ေအာင္ ေဟာေျပာလ်က္ေနေလ၏။စည္းေဝးရာအထက္ခန္း၌ မီးခြက္မ်ားရွိ၏။ ဥတုခုအမည္ရွိေသာလုလင္တေယာက္သည္ ျပတင္းေပါက္နားမွာထိုင္၍အိပ္ေပ်ာ္က်ဴးလြန္လ်က္ေန၏။ ေပါလုသည္ ၾကာျမင့္စြာေဟာေျပာသည္တြင္၊ ထိုသူသည္ အိပ္ေပ်ာ္လ်က္ အိမ္သံုးဆင့္အထက္မွ ေအာက္သို႔ ေလ်ာ့က်၍ ေသသည္ကိုသူတို႔သည္ခ်ီၾကြၾက၏။ ေပါလုသည္လည္း ေအာက္သို႔ဆင္း၍သူ၏အေပၚသို႔ကိုယ္ကိုလွဲလ်က္ဖက္ယမ္းၿပီးမွ၊အုတ္အုတ္သဲသဲမျပဳၾကႏွင့္။ သူသည္အသက္ရွိ၏ဟုဆို၍ တက္ျပန္၏။ မုန္႔ကိုဖဲ့၍စားၾကသည္ႏွင့္ မိုဃ္းလင္းသည္တိုင္ေအာင္ ၾကာျမင့္စြာ စကားေျပာၿပီးမွထြက္သြား၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ ၂၀း၇-၁၀ (က)တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ပထမေန့၌အဘယ္အတြက္စုေဝးျခင္း(ခုနစ္ရက္တြင္ပဌမေန႔ရက္၌မုန္႔ကိုဖဲ့ျခင္းငွါ စည္းေဝးၾကေသာအခါ၊ ေပါလုသည္ နက္ျဖန္ေန႔၌ထြက္ သြားမည္ျဖစ္၍၊ (ခ)တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုဘယ္ကိုထြက္မွာလဲ။အေျဖ။ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔၌ ဆင္းရဲေသာ သန္႔ရွင္းသူတို႔အား ဥစၥာကိုေဝမွ်၍ ေစတနာစိတ္ႏွင့္ လွဴၾကၿပီ။ေရာမၾသဝါဒစာ။၁၅း၂၆ မွတ္ခ်က္။ဘုရာဝတ္ျပု စည္းေဝးၾက မဟုတ္ အလႉေကာက္ခံရင္ သမၼာက်မ္းစာသင္းၾကားျခင္းသက္သက္ သာျဖစ္သည္။ ၈။ဘုရားသခင္ ဥ႔ပုသ္ေန့ကိုေျပာင္းလဲရွိ တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလု။ ေစတနာစိတ္ရွိသည္ဟုဆိုေသာ္၊ထိုသူတို႔သည္ ေက်းဇူးတင္ ေသာသူ ျဖစ္ၾက၏။အေၾကာင္းမူကား၊တပါးအမ်ိဳးသား တို႔သည္ဓမၼဥစၥာကိုယုဒအမ်ိဳးသားတို႔ႏွင့္ဆက္ဆံ၍ခံရသည္မွန္လွ်င္၊ ေလာကီဥစၥာကိုလွဴ၍လုပ္ေကြၽးအပ္၏ မွတ္ခ်က္။ဘာမွေျပာင္လဲျခင္းရွိဘူး ၉။ခရစ္ေတာ္သည္ ဥပုသ္ေန့ သတၳမေန့ကို ပထမေန့သို့ေျပာင္းလဲရွိလား။၏ ပညတၱိက်မ္း၊အနာဂတၱိက်မ္းမ်ားကိုဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါငါလာသည္ဟုမထင္ၾကႏွင့္။ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါငါလာသည္မဟုတ္။ ျပည့္စံုျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္း။ ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမပ်က္စီးမွီတိုင္ေအာင္၊ပညတၱိက်မ္း၌အငယ္ဆံုးေသာစာလံုးဗိႏၶဳတလံုးမွ်ျပည့္ စံုျခင္းသို႔ မေရာက္မီွမပ်က္စီးရ။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၅း၁၇-၁၈ (က)။ခရစ္ေတာ္ေလာက္သို့အဘယ္အတြက္လားလဲ၊အေျဖ။ ျပည့္စံုျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္း။ (ခ)ခရစ္ေတာ္အဘိယသို့အမိန့္ေတာ္မူသနည္း။အေျဖ။ပညတၱိက်မ္း၌အငယ္ဆံုးေသာစာလံုးဗိႏၶဳတလံုးမွ်ျပည့္စံုျခင္းသို႔ မေရာက္မီွမပ်က္စီးရ။ အုိဣသေရလအမ်ဳိးသားတုိ႔၊သင္တုိ႔သည္အသက္ရွင္၍၊သင္တုိ႔ဘုိးေဘးကိုးကြယ္ေသာဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား ေပးေတာ္မူေတာ္မူေသာျပည္ကိုဝင္စားမည္အေၾကာင္း၊သင္တုိ႔က်င့္စရာဘုိ႔ငါသြန္သင္ေသာစီရင္ထုံးဖြဲ႔ခ်က္တုိ႔ကို နားေထာင္ၾကေလာ့။ ငါမွာထားေသာစကား၌ သင္တုိ႔သည္အသစ္ မသြင္းရ။ အလွ်င္း မႏုတ္မပယ္ရ။ ငါမွာထားသည္အတုိင္း၊ သင္တုိ႔ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ပညတ္ေတာ္တုိ႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ ရၾကမည္။ တရားေဟာရာက်မ္း ၄း၁-၂ ၁၀။စာတန္မာနတ္သည္ကာက္ကစ္ျခင္းနွင့္မုသာ နွင့္ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တရား၌ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ပညတ္တရားအလံုးစံုကိုေစာင့္ေရွာက္သည္တြင္တစံုတခု၌မွားမိလွ်င္၊ပညတ္တရား အလံုးစံုကိုလြန္ က်ဴးေသာအျပစ္ရွိ၏။ သူ႔မယားကိုမျပစ္မွားႏွင့္ဟုပညတ္ေတာ္မူေသာသူက၊လူအသက္ကုိ မသတ္ႏွင့္ဟုပညတ္ေတာ္မူေသး၏။သို႔ျဖစ္၍သင္သည္သူ႔မယားကိုမျပစ္မွားဘဲေနေသာ္လည္း၊လူအသက္ကို သတ္လွ်င္၊ပညတ္တရားကုိ လြန္က်ဴးေသာသူျဖစ္၏။ ရွင္ယာကုပ္ၾသဝါဒစာ ၂း၁၀း၁၁ မွတ္ခ်က္။ပညတ္တရားအလံုးစံုကိုေစာင့္ေရွာက္သည္တြင္ တစံုတခု၌ မွားမိလွ်င္း၊ပညတ္တရား အလံုးစံုးလြန္က်ူးေသာအျပစ္ရွိ၏။ကိုက်င့္တရားနွင့္ျပည္စံုေသာပညတ္တရားမ်ားတပါးေသာပညတ္ကိုလြန္ (၁) ငါမွတပါးအျခားေသာဘုရားကို မကိုးကြယ္ ႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းသည္ (၂)ပံုသ႑ာန္တူေအာင္၊ရုပ္တုဆင္းတုကိုကိုယ္အဘုိ႔မလုပ္ႏွင့္။ဦးမခ်ဝတ္မျပဳႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းသည္ (၃)သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္ကုိ မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ မျမြက္မဆိုႏွင့္။လြန္က်ူးေနျခင္း (၄) ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစ ျခင္းငွါ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။လြန္က်ူးေနေသာ ပညတ္ (၅)သင္၏မိဘကိုရုိေသစြာ ျပဳေလာ့။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းေနသည္ (၆)လူအသက္ကိုမသတ္ႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းေနသည္ (၇) သူ႔မယားကုိမျပစ္ မွားႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းေနသည္ (၈) သူ႔ဥစၥာကို မခုိးႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္ေနသည္ (၉)ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာ သူတဘက္၌ မမွန္ေသာ သက္ေသကိုမခံႏွင့္။မွန္ကန္စြာေစာင့္ထိန္းေနသည္ (၁၀) ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာသူ၏ဥစၥာတစံုတခုကိုမွ်တပ္မက္လိုခ်င္ေသာစိတ္။မွန္ကန္ေစာင့္ထိန္းေနသည္ မွတ္ခ်က္။ ပညတ္တရားအလံုးစံုကိုလြန္ က်ဴးေသာအျပစ္ရွိ၏။ ၁၁။ရွင္ေယာဟန္ ေဟာေျပာေသာဘုရားသခင္းေန့ၾကီးဆိုလိုျခင္၏အဓိပၸါသည္ထိုအရာပင္ျဖစ္သည္၊ အေျဖ။ သခင္ဘုရားေန႔၌ ဝိညာဥ္ေတာ္ ကိုခံရ၍၊ တံပိုးခရာအသံကဲ့သို႔ ငါ့ေနာက္၌ျမည္ေသာ အသံႀကီးကိုၾကား၏။ဗ်ာဒတ္က်မ္း ၁း၁၀ သတၱမ ေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ သင္မွစ၍ သင္၏သားသမီး၊ ကြၽန္ေယာက္်ား မိန္းမ၊ တိရစာၦန္။ သင္၏တံခါးအတြင္း၌ ေနေသာ ဧည့္သည္ အာဂႏၱဳသည္ အလုပ္မလုပ္ရ။ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၀း၁၀ ခုနစ္ရက္ေျမာက္ေသာေန႔ကိုအေၾကာင္း၊ ျပဳ၍က်မ္းစာတခ်က္၌ လာသည္ကား၊ ဘုရားသခင္သည္ မိမိအမႈအရာ အလံုးစံုတို႔ကို ၿပီးစီး၍ခုနစ္ရက္ေျမာက္ေသာေန႔၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာ ေနေတာ္မူ၏ဟု လာသတည္း။ ထုိက်မ္းစာ၌တဖန္လာ သည္ကား၊ သူတို႔သည္ငါ၏ခ်မ္းသာထဲသို႔ မဝင္ရၾက ဟုလာသတည္း။ ထုိေၾကာင့္၊ အခ်ဳိ႔တို႔သည္ ဝင္ရၾက၏။ ဝမ္ေျမာက္စရာသိတင္းကို ေရွ႔ဦးစြာ ၾကားရေသာ သူတို႔သည္မယံုၾကည္ေသာေၾကာင့္ မဝင္ရၾကၿပီ။ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ ၄း ၄-၆ ထိုမွတပါးငါထာဝရဘုရားသည္သူတို႔ကိုသန္႔ရွင္းေစသည္ဟုသူတို႔သည္သိမည္အေၾကာင္း၊ငါႏွင့္သူတို႔စပ္ၾကားမွာ လကၡဏာသက္ေသျခင္းေစျခင္းငွါ၊ ငါ၏ဥပုသ္ေန႔တို႔ကို ငါခန္႔ထား၏။ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း၂၀း၁၂ ငါသည္ သင္တို႔ကို သန္႔ရွင္းေစေသာ ထာဝရဘုရားျဖစ္ေၾကာင္းကို သင္တို႔သိေစျခင္းငွါ၊ ငါႏွင့္သင္တို႔၏ သားစဥ္ေျမးဆက္ စပ္ၾကား၌ လကၡဏာသက္ေသျဖစ္ဘို႔ရာ၊ ငါ့ဥပုသ္ေန႔ကို စင္စစ္ေစာင့္ရၾကမည္။ ဥပုသ္ေန႔သည္ သင္တို႔အား သန္႔ရွင္းေသာ ေၾကာင့္ ထိုေန႔ကို ေစာင့္ရၾကမည္။ ဥပုသ္ေန႔ကို ဖ်က္ေသာသူတိုင္း အေသခံရမည္။ ထိုေန႔၌ အလုပ္လုပ္ေသာသူ မည္သည္ကား မိမိအမ်ိဳးမွ ပယ္ရွင္းျခင္းကိုခံရမည္။ ေျခာက္ရက္ပတ္လံုး အလုပ္လုပ္ရမည္။ သတၱမေန႔သည္ ထာဝရဘုရားအား သန္႔ရွင္း၍ၿငိမ္ရေသာ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ဥပုသ္ေန႔၌ အလုပ္လုပ္ေသာသူမည္ သည္ကား ဧကန္ အမွန္အေသခံရမည္။ သို႔ျဖစ္၍ ဣသေရလအမ်ိဳးသား အစဥ္အဆက္တို႔သည္၊ ထာဝရပဋိိညာဥ္ျဖစ္ေစျခင္းငွါ၊ ဥပုသ္ေန႔ရက္ အစဥ္အတိုင္း ဥပုသ္ေစာင့္ရၾကမည္။ ထိုသို႔ေစာင့္လွ်င္၊ ငါႏွင့္ ဣသေရလ အမ်ိဳးသားစပ္ၾကား၌ ထာဝရလကၡဏာသက္ေသ ျဖစ္လိမ့္မည္။ အေၾကာင္းမူကား ထာဝရဘုရား သည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးကို ေျခာက္ရက္တြင္ဖန္ဆင္း၍၊ သတၱမေန႔ရက္၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနလ်က္၊ အားျဖည့္ေတာ္မူသည္ဟု ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ထိုသို႔ ဘုရားသခင္သည္ သိနာေတာင္ေပၚမွာ၊ ေမာေရွႏွင့္ႏႈတ္ဆက္ေတာ္မူသည္ အဆံုး၌၊ လက္ညွိဳးေတာ္ႏွင့္ အကၡယာတင္ေသာ သက္ေသခံခ်က္ ေက်ာက္ျပားႏွစ္ျပားကို ေပးေတာ္မူ၏။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၃၁း၁၃-၁၈ သင္သည္လည္း ၿပိဳပ်က္ေသာၿမိဳ႔ရုိးကုိ ျပဳျပင္ေသာသူ၊ လူေနရာ လမ္းမ်ားကုိ ျပင္ဆင္ေသာသူဟူ၍ သမုတ္ျခင္းကုိခံရလိမ့္မည္။ သင္သည္ဥပုသ္ေန႔ကို မရႈတ္ခ်။ ငါသန္႔ရွင္း ေသာေန႔မွာ ကုိယ္အလုိသူ႔မလိုက္၊ ဥပုသ္ေန႔ကုိ ေမြ႔ေလ်ာ္ရာေန႔၊ ထာဝရဘုရားအဘုိ႔ သန္႔ရွင္းေသာေန႔၊ ရုိေသဘြယ္ေသာ ေန႔ဟူ၍ေခၚသျဖင့္ ကုိယ္အမႈကုိမျပဳ၊ ကုိယ္အလုိသုိ႔မလုိက္၊ ကုိယ္စကားကုိမေျပာဘဲေန၍ ထုိေန႔ကုိ ရုိေသလွ်င္၊ သင္သည္ ထာဝရဘုရား၌ ေပ်ာ္ေမြ႔ရလိမ့္မည္။ ေျမႀကီးေပၚမွာျမင့္ေသာ အရပ္တုိ႔ကုိငါစီးေစ၍၊ သင့္အဘယာကုပ္၏ အေမြဥစၥာႏွင့္ ငါေကြၽးမည္ဟု ထာဝရဘုရား၏ ႏႈတ္ေတာ္ထြက္အမိန္႔ေတာ္ရွိ၏။ ေဟရွာယအနာဂတိၱက်မ္း၅၈း၁၃-၁၄ ထိုမွတပါး ဥပုသ္ေန႔သည္ လူအဘို႔ျဖစ္၏။ လူသည္ ဥပုသ္ေန႔အဘို႔ျဖစ္သည္မဟုတ္။ သို႔ျဖစ္၍ လူသားသည္ ဥပုသ္ေန႔ကိုပင္အစိုးရသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္၂း၂၇-၂၈ (၁) သတၱမ ေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ (၂)ငါႏွင့္ သူတို႔စပ္ၾကားမွာ လကၡဏာသက္ေသျခင္းေစျခင္းငွါ၊ ငါ၏ဥပုသ္ေန႔တို႔ကို ငါခန္႔ထား၏။ (၃)ငါႏွင့္သင္တို႔၏သားစဥ္ေျမးဆက္စပ္ၾကား၌လကၡဏာသက္ေသျဖစ္ဘို႔ရာ၊ငါ့ဥပုသ္ေန႔ကိုစင္စစ္ေစာင့္ရၾကမည္။ (၄)။ သင္သည္ဥပုသ္ေန႔ကို မရႈတ္ခ်။ (၅)ထိုမွတပါး ဥပုသ္ေန႔သည္ လူအဘို႔ျဖစ္၏။ လူသည္ ဥပုသ္ေန႔အဘို႔ျဖစ္သည္မဟုတ္။ (၆) သို႔ျဖစ္၍ လူသားသည္ ဥပုသ္ေန႔ကိုပင္အစိုးရသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ၁၂။ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္နွင့္ သတိရျခင္းအရွင္ထာဝရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား အေရွ႔တုိ႔မ်က္ႏွာျပဳေသာအတြင္းတန္တိုင္းတံခါးကိုအလုပ္လုပ္ေသာေန႔ ေျခာက္ရက္ပတ္လံုးပိတ္ထားရမည္။ ဥပုသ္ေန႔ႏွင့္ လဆန္းေန႔၌ ဖြင့္ထားရမည္။ ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၄၆း၁ ၁၃။ပထမေန့ရက္ ကို သန့္ရွင္းေသာေနဟူ၍ အဘယ္အဆက္နႊယ္ကဆင္းသက္လားလဲ ကုိယ္ေတာ္က၊ သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒသကို အမွီျပဳ၍ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို အဘယ္ေၾကာင့္ လြန္က်ဴးၾကသနည္း။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကား၊ မိဘကိုရိုေသစြာျပဳေလာ့။ အၾကင္သူသည္မိဘကို ႏႈတ္ျဖင့္ျပစ္မွား၏၊ ထိုသူသည္ အေသသတ္ျခင္း ကိုခံေစဟုလာသတည္း။ သင္တို႔မူကား၊ အၾကင္သူသည္ ကိုယ္မိဘကို၊ သင္တို႔အသံုးရႏိုင္သမွ်ေသာ ငါ၏ဥစၥာသည္ အလႉဝတၳဳျဖစ္ေစဟုဆို၏၊ ထိုသူသည္ကိုယ္ မိဘကိုယ္ပင္ရိုေသစြာမျပဳရဟုဆိုၾက၏။ ထိုသို႔သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ ခံေသာဥပေဒသအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကိုပယ္ၾက၏။ လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာသူတို႔၊ ေဟရွာယသည္သင္တို႔ ကိုရည္မွတ္လ်က္ ဤလူမ်ိဳးသည္ႏႈတ္ႏွင့္ငါ့ထံသို႔ခ်ဥ္းကပ္၍ ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ငါ့ကိုရိုေသၾက၏။ စိတ္ႏွလံုးမူကားငါႏွင့္ေဝးလွ၏။ လူတို႔စီရင္ေသာပညတ္တို႔ကိုသြန္သင္၍ နည္းဥပေဒသေပးလ်က္ပင္ ငါ့ကိုအခ်ည္းႏွီးကိုးကြယ္ၾက၏ဟု ေနာက္ျဖစ္လတံ့ေသာအရာကို ေလ်ာက္ပတ္စြာေဟာခဲ့ၿပီဟုျပန္၍မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္မႆဲခရစ္က်မ္း ၁၅း၃-၉ အေၾကာင္းမူကား၊ ေရွးလူေဟာင္းတို႔မွ ဆက္ဆံေသာနည္းဥပေဒသကို ခံယူေသာဖာရိရွဲမွစ၍ ယုဒလူအေပါင္းတို႔သည္ လက္ဆုပ္မေဆးဘဲ အစာကိုစားေလ့မရွိ။ ေစ်းမွျပန္လာေသာ အခါ၌လည္း ေဆးျခင္း မျပဳဘဲစားေလ့မရွိ။ ထိုမွတပါး၊ ခြက္၊ ဖလား၊ ေၾကးဝါပုကန္၊ ခုတင္တို႔ ေဆးျခင္းမွစ၍ အျခားေသာထံုးတမ္းမ်ားကို ခံယူ၍က်င့္ေလ့ရွိ၏။ ထိုအခါ ဖာရိရွဲတို႔ႏွင့္ က်မ္းျပဳဆရာတို႔က၊ ေရွးလူေဟာင္းတို႔မွ ဆက္ခံေသာနည္းဥပေဒသကို ကိုယ္ေတာ္၏တပည့္တို႔သည္ မက်င့္ဘဲလ်က္ အဘယ္ေၾကာင့္ညစ္ညဴးေသာ လက္ႏွင့္အစာစားၾကပါသနည္းဟု ေမးေလွ်ာက္ၾကလွ်င္၊ ကိုယ္ေတာ္က၊ က်မ္းစာလာသည္အတိုင္း၊ ေဟရွယသည္ လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာသင္တို႔ကို ရည္မွတ္လ်က္၊ ဤလူမ်ိဳးသည္ ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ငါ့ကိုရိုေသၾက၏။ စိတ္ႏွလံုးမူကား ငါႏွင့္ေဝးလွ၏။ လူတို႔စီရင္ေသာ ပညတ္တို႔ကို သြန္သင္၍နည္းဥပေဒသေပးလ်က္ပင္၊ ငါ့ကိုအခ်ည္းအႏွီး ကိုးကြယ္ၾက၏ဟု၊ ေနာက္ျဖစ္ လတံ့ေသာအရာကို ေလ်ာက္ပတ္စြာေဟာခဲ့ၿပီ။ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကို ပယ္၍ ခြက္ဖလားေဆးျခင္းတည္းဟူေသာ လူတို႔မွဆက္ခံေသာ နည္းဥပေဒသကို ကိုခံယူလ်က္၊ ထိုသို႔ေသာ အျခားအက်င့္အေလ့မ်ားတို႔ကို က်င့္ေလ့ရွိၾက၏။ သင္တို႔သည္ အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒသကို က်င့္ရေသာအခြင့္ရွိေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို ေလ်ာက္ပတ္စြာ ပယ္ၾကသည္တကား။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၇း၃-၉ ၁၄။ထေျမာက္ေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုအဘယ္သို့ေဆာင္သနည္း ေယရႈခရစ္၌ ဗတၱိဇံ ကိုခံေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္ အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ ဗတၱိဇံကို ခံၾကသည္ဟု သင္တို႔ မသိသေလာ။ ထုိေၾကာင့္၊ အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ ဗတၱိဇံကိုခံေသာအားျဖင့္၊ ထုိသခင္ႏွင့္ အတူသၿဂႋဳဟ္ျခင္းကိုခံၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ခမည္းေတာ္၏ ဘုန္းတန္ခုိးအားျဖင့္ ေသျခင္းမွထေျမာက္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ ငါတို႔သည္လည္းအသစ္ေသာအသက္၌ က်င္လည္ရၾကသတည္း။ တနည္းကား၊ အေသခံေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍၊ ထုိသခင္ႏွင့္အတူ ငါတို႔သည္ စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိသည္မွန္ လွ်င္၊ ထေျမာက္ေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍ စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိၾကလိမ့္မည္။ ထုိမွတပါး၊ ငါတို႔၏လူေဟာင္းသည္ ထုိသခင္ႏွင့္ အတူလက္ဝါးကပ္တုိင္မွာ အေသသတ္ျခင္းကိုခံၿပီဟု ငါတို႔သိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ေနာက္မွအျပစ္တရား၏ အေစကိုမခံေစျခင္း ငွါ၊ အျပစ္တရား၏ ကိုယ္ကုိဖ်က္ဆီးမည္ အေၾကာင္းတည္း။ ေရာမဝသဝါဒစာ ၆း၃-၆ ဗတၱိဇံအားျဖင့္ထုိသခင္ႏွင့္အတူသၿဂႋဳဟ္ ျခင္းကိုခံၾက၏။ခရစ္ေတာ္ကို ေသျခင္းမွထေျမာက္ေစေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ျပဳျပင္အားထုတ္ေတာ္မူျခင္းကိုယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္၊ဗတၱိဇံကုိခံ၍ထုိသခင္ႏွင့္အတူထေျမာက္ျခင္း သုိ႔ ေရာက္ၾက၏။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၂း၁၂ မွတ္ခ်က္။ ေသျခင္းမွထေျမာက္ေစေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ျပဳျပင္အားထုတ္ေတာ္မူျခင္း၊ (၁)၊ ဗတၱိဇံကုိခံ၍ ထုိသခင္ႏွင့္ အတူထေျမာက္ျခင္းသုိ႔ ေရာက္ၾက၏။ (၂) ေယရႈခရစ္၌ဗတၱိဇံကိုခံေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ဗတၱိဇံကိုခံၾကသည္ဟုသင္တို႔မသိသေလာ။ (၃) ေသျခင္းမွထေျမာက္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ (၄)ထေျမာက္ေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍ စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိၾကလိမ့္မည္။ ၁၅။ဘုရားသခင္၏ ေန့ရက္မ်ားကိုေျပာင္းလဲျခင္းရွိသနည္း သမၼာက်မ္းစာ ၌ပါရွိေသာေန့ ရက္မ်ား ကိုမၾကည့္တတ္ၾကဘူးလား ၁။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ပဌမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၅ ၂။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ဒုတိယေန႔ရက္ ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၈ ၃။ ညဦးႏွင့္ နံနက္သည္ တတိယ ေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၁၃ ၄။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ စတုတၳေန႔ရက္ ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၁၉ ၅။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ပဥၥမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၂၃ ၆။၊ ညဦးႏွင့္နံနက္ သည္ ဆဌမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၃၁ ၇။သတၱမေန႔ရက္ ေရာက္လွ်င္။(ထိုသတၱမေန႔ကိုဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းႀကီးေပး၍သန္႔ရွင္းေစ ေတာ္မူ၏။ ကမၻာဦးက်မ္း ၂း၁-၃ ေရာမနိုင္ငံ ေရာမမင္းမ်ား ကမၻာကိုအုပ္စဥ္ကာလ၌ျပကၡဒိန္ ထုပ္ေဝးခဲ့သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ေလာက၌ရွိ စဥ္ကာလ၌ျဖစ္သည္ ရက္သတၳပတ္ကို မရႈပ္ေထြခဲ့ပါဘူး ျပကၡဒိန္ထုပ္ေသာနွစ္ October 1582 နွစ္ခု နွစ္ တြင္ ၾကာသာပေဒေန့ တြင္ ၁၅ ရက္ေန့တြင္ ျပကၡဒိန္ကို ထုပ္ေဝခဲ့သည္ ထိုေၾကာင့္ သတၳမေန့ ဥပုသ္ေန့ အခုေခတ္ အမ်ားျပည္သူ သံုးစြဲေနသာ ျပကၡဒိန္ အတြင္ပါရွိေသာ ရက္သတၳပတ္၏ ေနာက္ဆံုးေသာေန့ သတၳမေန့ျဖစ္သည္ ျပကၡဒိန္ထုပ္ျပန္ထားေသာလည္း ေန့ရက္မ်ား မွားယြင္းျခင္းမရွိဘာ ၁၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကပ္တိုင္ အေပၚ၌အေသခံေတာ္မူျပီးေနာက္ ပညတ္ေတာ္ရွိသည္အတိုင္ ဥပုသ္ ေန့ ကို ဥပုသ္ မေစာင့္ေရွာက္ေတာ့ဘူးလား အေျဖ။ ဒုစရုိက္အျပစ္၌၎၊ ဇာတိပကတိ၏ အေရဖ်ားလီွးျခင္းကိုမခံေသာ အျဖစ္၌၎ ေသလ်က္ရွိေန ေသာ သင္တို႔ကိုခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူ အသက္ရွင္ေစ၍၊ သင္တို႔အျပစ္ရွိသမွ်တို႔ကိုလႊတ္ေတာ္မူ၏ ငါတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာဝိနည္းအထံုးအဖဲြ႔ ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာရုိက္ထားလ်က္၊ ငါတို႔စပ္ၾကားထဲကပယ္ရွင္းေတာ္မူၿပီ။ အထြဋ္အျမတ္၊အာဏာစက္မ်ားကိုလုယူလွ်င္၊ထင္ရွားစြာထုတ္ျပ၍လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ေအာင္ပြဲ ကိုခံေတာ္မူၿပီ။ ထုိေၾကာင့္စားေသာက္ျခင္းအမႈ၊ပြဲေန႔၊လဆန္းေန႔၊ဥပုသ္ေန႔တို႔ကို ေစာင့္ျခင္းအမႈတြင္သင္တို႔ကိုအဘယ္သူမွ်မ စစ္ေၾကာမစီရင္ေစႏွင့္။ ထိုအရာတို႔သည္ ေနာက္ျဖစ္လတံ့ေသာ အရာတို႔၏အရိပ္ျဖစ္ၾက၏။ ကိုယ္မူကားခရစ္ေတာ္၏ကိုယ္ျဖစ္၏။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၂း၁၃-၁၇ မွတ္ခ်က္နွင့္ အေျဖ ၁။ခရစ္ေတာ္ခရစ္ေတာ္ လက္ဝါးကပ္တိုင္အေပၚ ပယ္ရွင္းလိုက္ေသာ ဥပုသ္ေနု့ ရက္သတၱပတ္၏ ဥပုသ္ (က) ေန့ယခုျမင္ရေသာအရာတို႔သည္၊ အရင္ထင္ရွားေသာအရာထဲက မျဖစ္ဘဲ၊ ေလာကဓါတ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ အမိန္႔ေတာ္ေၾကာင့္သာ တည္သည္ကို ငါတို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ သိၾက၏။ အာေဗလသည္၊ ကာဣန ပူေဇာ္ေသာ ယဇ္ထက္သာ၍ ျမတ္ေသာယဇ္ကို၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္အား ပူေဇာ္၏။ ထိုသို႔ေသာ ယဇ္ကိုပူေဇာ္၍၊ မိမိေျဖာင့္မတ္သည္ဟု သက္ေသခံေတာ္မူျခင္းကို ရေလ၏။ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ သူလွဴေသာ အလွဴကို ဘုရားသခင္သည္ လက္ခံေတာ္မူ၏။ သို႔ျဖစ္၍၊ အာေဗလသည္ ေသလြန္ေသာ္လည္း ယခုပင္ တရား ေဟာေသး၏။ ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ။ ၁၁း ၃-၄ တနည္းကား၊ ပညတ္တရားသည္ ေနာက္ျဖစ္လတံ့ေသာ မဂၤလာအက်ဳိးတို႔၏ ေသခ်ာေသာပံုသ႑ာန္ ကို မျပ၊ အရိပ္ကိုသာျပသည္ျဖစ္၍၊ ႏွစ္စဥ္မျပတ္ပူေဇာ္ေသာ ယဇ္အားျဖင့္ အထံေတာ္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေသာသူတို႔ကို စံုလင္ျခင္းအျဖစ္၌ မတည္ေစႏုိင္ရာ။ေဟျဗဲၾသဝါးစာ ၁၀း၁ (ခ)ထုိေၾကာင့္၊ ဘုရားသခင္၏ ခ်မ္းသာထဲသို႔ဝင္ရေသာ အခြင့္ကိုေပးေသာ ဂတိေတာ္သည္ ငါတုိ႔၌ရွိရစ္ လ်က္ႏွင့္၊ သင္တို႔တြင္ အခ်ဳိ႔တို႔သည္မမွီဘဲေနမည္ကိုစိုးရိမ္ၾကကုန္အံ့။ ငါတို႔သည္ ဝမ္းေျမာက္စရာသိတင္းကို ထုိသူတို႔ကဲ့ သို႔ၾကားရၾကၿပီ။ သို႔ရာတြင္ သူတို႔ၾကားရေသာတရားစကားသည္၊ ၾကားရေသာသူတို႔အထဲ၌ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ မေရာေႏွာေသာေၾကာင့္အက်ဳိးကိုမေပး။ေဟျဗဲျသဝါဒစာ၄း၁-၂ (ဂ)သင္တို႔သည္တေဆးမဲ့ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ၊အသစ္ေသာမုန္႔စိမ္းျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ ေဟာင္းေသာတေဆးကို သုတ္သင္ပယ္ရွင္းၾကေလာ့။အေၾကာင္းမူကား၊ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာငါတို႔ပသခါသိုးငယ္သည္ငါတုိ႔အဘို႔ ယဇ္ပူေဇာ္ရာျဖစ္၏။ေကာရိႏၱုျသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၅း၇ (ဃ)ထာဝရဘုရား၏ နည္းဥပေဒသတို႔သည္ ေျဖာင့္မတ္သည္ျဖစ္၍ စိတ္ႏွလံုးကိုရႊင္လန္းေစတတ္၏။ ထာဝရဘုရား၏ ပညတ္ေတာ္သည္ စင္ၾကယ္သည္ျဖစ္၍ မ်က္စိကိုရွင္းလင္းေစတတ္၏၊၊ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းသေဘာသည္ သန္႔ရွင္းသည္ျဖစ္၍ ကာလအစဥ္အျမဲတည္၏။ ထာဝရဘုရား၏ စီရင္ေတာ္မူခ်က္တို႔သည္ သစၥာတရားႏွင့္ညီ၍ တညီတ ၫြတ္တည္း ေျဖာင့္မတ္ၾက၏ ဆာလံက်မ္း ၁၇း၈=၉ (င)လက္ေတာ္ႏွင့္ ျပဳေသာအမႈတို႔သည္ သစၥာႏွင့္၎၊ တရားႏွင့္၎ယွဥ္ၾက၏။ ပညတ္ေတာ္အလံုးစံု တို႔သည္ ေဖါက္ျပန္ျခင္း သေဘာႏွင့္ ကင္းလြတ္ၾက၏။ သစၥာေစာင့့့္ျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ေသာေၾကာင့္ အစဥ္အျမဲတည္ၾက၏။ ဆာလံက်မ္း ၁၁၁း၇-၈ ၁၇။ပထမေန့ ကို ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ရာေန့ဟုထိန္းသိမ္ေစာင့္ေရွာက္ေနသူမ်ားတို့သည္ အခက္အခဲမ်ားအဘယ္သို့ေျပာဆိုျကသနည္း နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္။သမၼာက်မ္းစာ၌ ဥပုသ္ေန့ ေျပာင္းလဲျခင္း မရွိဘာ သမၼာက်မ္းစာ၌ ေဖာ္ျပျခင္းမရွိဘာ (Baptist Manual) ကပ္သိုးလိပ္အသင္းေတာ္။ ဖတ္သမၼာက်မ္းစာ ကမၻာဦး ၁ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း ၂၂-၂၁ မရွိဘာဘူး ခရစ္ေတာ္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာေန့ ပထမေသာေန့ရက္ ေျပာင္းလဲျခင္း အတြက္ အခြက္ရာမရွိ နခ်က္မွ်မရွိဘာဘူး James Cardinal Gibbons-The Faith of Our Fathers) အျခားေသာခရစ္ယာန္မ်ား သမၼာက်မ္းစာမွ ေျပာင္းထားျခင္း တစံုတခုမွ်မေတြ့ရွိပါဘူး (First Day Observance) နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္ တို့၏ေျပာဆိုေသာစကား။ မယံုၾကည္ပါဘူး ဘုရားသခင္၏ ဥပုသ္ေန့ ေျပာင္းလဲထား ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာေန့ ပထမေန့ရက္၌ (Alexander Campbell - Washington Reporter October o8/1821 အဂၤလီကန္ တို့၏သက္ေသခံခ်က္။သမၼာက်မ္း၌ဓမၼသစ္က်မ္းစာ၌.ဥပုသ္ေန့ကိုခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ ကို ေျပာင္းလဲျခင္းေတြ့ရွိသလား ပထေန့ရက္သို့ရွိလား တခါမွ် မေတြ့ရွိပါဘူး(Manual of Christian Doctrine) မဲသတစ္ ပထမေန့ရက္ကိုေစာင့္ထိန္းျခင္း အေၾကာင္း သမၼာက်မ္းစာ၌ ခရစ္ယာန္တို့ ပထမေန့ ခရစ္ေတာ္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာေန့ ေစာင့္ထိန္းဘို့ရန္ သမၼာက်မ္းစာမွ အေထာက္မရွိပါ( Harris Franklin Rall, Christian Advocate July 02/ 1942 လူသရ္။အသင္းေတာ္၏။သက္ေသခံခ်က္။ သခင္ဘုရား၏ ေန့ရက္ ပထမေန့ ရွင္ေျပန္ထေျမာက္ရာေန့ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္မ်ားမေတြ့ရွိဘူးဘာ(Augsburg Confession faith) ေရျဖန္း။ (Presbyterian) ခရစ္ယာန္တို့၏ ေစာင့္ထိန္းရမည့္ ဥပုသ္ေန့ ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေန့ သမၼာက်မ္းစာမွာမေတြ့ရွိဘာ (Dwight Theology Vol 4 နားမေထာင္ခ်င္ဘူး မလိုက္နာခ်င္ဘူး ၁၈။ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိူးတို့သည္ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တို့က်င့္ရၾကမည္သနည္း နဂါးသည္ မိန္းမကိုအၿငိဳး ထား၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုက်င့္၍၊ ေယရႈ၏သက္ေသ ခံေတာ္မူခ်က္ကို စြဲလန္းေသာ သူတည္းဟူေသာ ထိုမိန္းမ၌ၾကြင္းေသာ အမ်ိဳးအႏႊယ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါသြား၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း၁၇ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တို႔ကို၎၊ ေယရႈ၏ယံုၾကည္ျခင္းကို၎၊ ေစာင့္ေရွာက္ေသာ သန္႔ရွင္းသူတို႔သည္ ဤအရာ၌သည္းခံစရာ အေၾကာင္းရွိ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း၁၂ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၂း၁၄ ထုိသုိ႔စံုလင္ျခင္းသို႔ေရာက္ၿပီးမွ၊ ယံုၾကည္နားေထာင္ေသာသူအေပါင္းတို႔အား ထာဝရကယ္တင္ ျခင္း ေက်းဇူးကို ျပဳေသာသူျဖစ္ေတာ္မူ၍၊ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ ၅း၉ (က) နဂါးသည္ မိန္းမကိုအၿငိဳး ထား၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုက်င့္၍၊ ေယရႈ၏သက္ေသ ခံေတာ္မူခ်က္ကို စြဲလန္းေသာ သူတည္းဟူေသာ ထိုမိန္းမ၌ၾကြင္းေသာ အမ်ိဳးအႏႊယ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါသြား၏။ (ခ) အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ (ဂ)ယံုၾကည္နားေထာင္ေသာသူအေပါင္းတို႔အားထာဝရကယ္တင္ ျခင္း ေက်းဇူးကို ျပဳေသာသူျဖစ္ေတာ္မူ၍၊ သခင္၊သခင္ဟုငါ့ကိုေလွ်ာက္ေသာသူတိုင္း ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ဝင္ရလိမ့္မည္မဟုတ္။ ေကာင္းကင္ ဘံု၌ရွိေတာ္မူေသာငါ့ခမည္းေတာ္၏အလိုကို ေဆာင္ေသာသူသာလွ်င္ဝင္ရလိမ့္မည္။ထိုေန႔၌ကား၊ သခင္၊ သခင္၊အကြၽႏ္ုပ္တို႔သည္ကိုယ္ေတာ္အခြင့္ႏွင့္ဆံုးမၾသဝါဒေပးပါၿပီမဟုတ္ေလာ။ကိုယ္ေတာ္အခြင့္ႏွင့္နတ္ဆိုး တို႔ကိုႏွင္ ထုတ္ပါၿပီမဟုတ္ေလာ။ ကိုယ္ေတာ္အခြင့္ႏွင့္မ်ားစြာေသာတန္ခိုးတို႔ကို ျပပါၿပီမဟုတ္ေလာဟု အမ်ားေသာသူတို႔ သည္ေလွ်ာက္ၾကလိမ့္မည္။ထိုသို႔ေလွ်ာက္ၾကေသာအခါ သင္တို႔ကိုငါအလွ်င္းမသိ။ အဓမၼအမႈကိုျပဳေသာသူတို႔၊ ငါ့ထံမွဖယ္ၾကဟု ထိုသူတို႔အားအတည့္ အလင္းငါေျပာမည္။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၇း၂၁-၂၃ ၁၉။ေယရႈခရစ္ေတာ္ အခက္အခဲျပႆမ်ား ကိုအဘယ္သို့မိန့္ေတာ္မူသနည္း (၁)ကုိယ္ေတာ္က၊သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒသကိုအမွီျပဳ၍ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို အဘယ္ေၾကာင့္ လြန္က်ဴးၾကသနည္း။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၄း၃ (၂)လူတို႔စီရင္ေသာပညတ္တို႔ကိုသြန္သင္၍နည္းဥပေဒသေပးလ်က္ပင္၊ငါ့ကိုအခ်ည္းအႏွီးကိုးကြယ္ၾက၏ဟု၊ ေနာက္ျဖစ္ လတံ့ေသာအရာကို ေလ်ာက္ပတ္စြာေဟာခဲ့ၿပီ။ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကိုပယ္၍ခြက္ဖလားေဆးျခင္းတည္းဟူေသာလူတို႔မွဆက္ခံေသာနည္းဥပေဒသကိုကိုခံယူလ်က္၊ ထိုသို႔ေသာအျခားအက်င့္အေလ့မ်ားတို႔ကိုက်င့္ေလ့ရွိၾက၏။သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒ သကို က်င့္ရေသာအခြင့္ရွိေစျခင္းငွါ၊ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို ေလ်ာက္ပတ္စြာပယ္ၾကသည္တကား။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၇း၈-၉ (၃)ငါ့ကိုခ်စ္လွ်င္ငါပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ၾကေလာ့။ငါသည္ခမည္းေတာ္ကိုေတာင္း၍၊ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၄း၁၅ (၄)ငါပညတ္တို႔ကို ရ၍ ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ ငါ့ကိုခ်စ္ေသာသူျဖစ္၏။ ငါ့ကိုခ်စ္ေသာ သူကို ငါ့ခမည္းေတာ္သည္ ခ်စ္ေတာ္မူမည္။ ငါသည္လည္းထုိသူကို ခ်စ္၍သူ႔အားကိုယ္တိုင္ ထင္ရွားမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၄း၂၁ (၅) ငါတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ကုိ ခ်စ္၍၊ ပညတ္ေတာ္တို႔ ကိုေစာင့္ၾကလွ်င္၊ ဘုရားသခင္၏ သားတို႔ကုိ ခ်စ္ၾကသည္ကိုငါတို႔ သိရၾက၏။ ပညတ္ေတာ္ တို႔ကုိခ်စ္ၾကသည္ကုိ ငါတို႔သိရၾက၏။ ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ျခင္းအရာသည္ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ရာေရာက္၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ခဲသည္မဟုတ္။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၅း ၂-၃ ထိုသခင္ကို ကိုယ္တိုင္သိကြၽမ္း သည္ကို အဘယ္သို႔ သိရသနည္း ဟူမူကား၊ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္လွ်င္ သိရသတည္း။ ထိုသခင္ကိုငါသိ၏ဟု ပညတ္ေတာ္တို႔ကို မေစာင့္ဘဲလ်က္ ဆိုေသာသူသည္ မုသာကိုသံုးေသာသူျဖစ္၍ ထိုသူ၌ သစၥာမရွိ။ ထိုသခင္၏စကားေတာ္ကို နားေထာင္ေသာသူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ အမွန္ျပည့္စံု၏။ ငါတို႔သည္ ထိုသခင္ရွိ ေၾကာင္းကို ထိုသို႔အားျဖင့္ သိရၾက၏။ ထိုသခင္၌ ငါသိ၏ဟု ဆိုေသာသူသည္၊ ထိုသခင္က်င့္ေတာ္မူသည္ နည္းတူ က်င့္ရမည္။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၃-၆ အၾကင္သူ၏အထံ၌အေစခံကြၽန္ျဖစ္ျခင္းငွါသင္တို႔ဝင္၌အေစခံ၏၊ထုိသူသည္ ေသျခင္းႏွင့္ယွဥ္ေသာအျပစ္တရားျဖစ္ေစ၊ ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ေရာက္ျခင္း ႏွင့္ယွဥ္ေသာနားေထာင္ျခင္းတရားျဖစ္ေစ၊သင္တို႔သည္သခင္ျဖစ္သည္ကိုမသိၾကသေလာ။ ေရာမၾသဝါဒစာ၆း၁၆

No comments:

Post a Comment