အဝတ္မရွိအခ်ည္းစည္းလွည့္လည္၍ မြတ္သိပ္လ်က္၊ သူတပါးေကာက္လိႈင္းကုိ ထမ္းရ၏၊၊
သူတပါးအိမ္မွာ ဆီကုိ ႀကိတ္လ်က္၊ စပ်စ္သီးကုိနင္းနယ္လ်က္ အငတ္ခံရ၏၊၊
လူတုိ႔သည္ ၿမိဳ႔ထဲမွာ ညည္းတြားၾက၏၊၊ နာေသာသူတို႔သည္ ေအာ္ဟစ္ၾက၏။
သုိ႔ေသာ္လည္း သူတုိ႔ ဆုေတာင္းေသာ စကားကုိ ဘုရားသခင္သည္ ပမာဏျပဳေတာ္မမူ၊၊
အခ်ဳိ႔ေသာ သူတုိ႔သည္ အလင္းကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳ၍ အလင္းသေဘာကုိမသိ၊၊ လင္းေသာ လမ္းသုိ႔ မလုိက္တတ္ၾက၊၊
လူသတ္သည္ ေစာေစာထ၍ ဆင္းရဲငတ္မြတ္ေသာ သူတုိ႔ကုိ သတ္တတ္၏၊၊
ညဥ့္အခါ သူခုိးလုပ္ တတ္၏၊၊ သူ႔မယားကုိ ခုိးေသာသူသည္ ညဦးယံအခ်ိန္ကုိ
ေျမာ္လင့္၍ မိမိမ်က္ႏွာကုိ ဖုံးလ်က္ အဘယ္သူမွ် မျမင္ရဟု ဆုိတတ္၏၊၊
လူဆုိးတုိ႔သည္ ညဥ္႔အခ်ိန္၌ သူတပါး၏ အိမ္ကုိ ေဖာက္ထြင္းတတ္ၾက၏။ ေန႔အခ်ိန္၌ ပုန္းလ်က္ေန ၍ အလင္းကုိ ေရွာင္တတ္ၾက၏၊၊
နံနက္ယံကုိ ေသမင္းအရိပ္ကဲ့သို႔ ထင္မွတ္၍ ေသမင္းအရိပ္ေၾကာက္္မက္ဘြယ္ ေသာေဘးတုိ႔ကုိ သိရၾက၏၊၊ေယာဘဝတၱဳ ၂၄း ၁၀း၁၇
၂။ကမၻာဦးစ၌ လူသတ္သမားမည္သူျဖစ္သနည္း
ကာဣနကလည္း လယ္သို႔သြားၾကကုန္အံ့ဟု ညီအာေဗလကိုေခၚ၍၊ လယ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ၊ ညီအာေဗလကုိရန္ဘက္ျပဳ၍ သတ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၄း၈
၃။ေယာဟန္လယ္ပင္ပင္ဘယ္သူျဖတ္သနည္း။လူကိုေစလႊတ္၍ ေယာဟန္၏လည္ပင္းကိုေထာင္ထဲမွာ ျဖတ္ေစ၏။
ဦးေခါင္းကိုလင္ပန္း၌ေဆာင္ခဲ့၍ ထိုမိန္းမငယ္အားေပးၿပီးမွ၊ သူသည္လည္းမိမိအမိထံသို႔ယူသြား၏။
ေယာဟန္၏တပည့္တို႔သည္လည္း လာ၍အေလာင္းကိုေဆာင္သြားသျဖင့္သၿဂႋဳဟ္ၿပီးမွ၊ ေယရႈထံေတာ္သို႔သြား၍ ၾကားေလွ်ာက္ၾက၏။
ေယရႈသည္ၾကားေတာ္မူလွ်င္၊ ထိုအရပ္မွထြက္၍ေလွကိုစီးလ်က္ေတာ၌ ဆိတ္ကြယ္ရာအရပ္ သို႔ၾကြေတာ္ မူ၏။
လူအစုအေဝးတို႔သည္ၾကားသိရလွ်င္၊ ၿမိဳ႔ရြာမွထြက္၍ကုန္းေၾကာင္းလိုက္ၾက၏။
ေယရႈသည္ ထြက္ၾကြ၍ လူမ်ားအေပါင္းတို႔ကိုေတြ႔ျမင္ေတာ္မူလွ်င္၊ သနားျခင္းစိတ္ေတာ္ရွိ၍ လူနာရွိသမွ်တုိ႔ကိုခ်မ္းသာ ေပးေတာ္မူ၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၄း၁၀-၁၄
၄။ခရစ္ေတာ္အေၾကာင္း အဘယ္သို႔သင္ေပးသနည္း။
သင္တို႔သည္ ခရစ္ေတာ္၏အေၾကာင္းကို
သင္ေပးေသာဆရာတေသာင္း ရွိၾကေသာ္လည္း၊ အဘအမ်ားမရွိ။ ဧဝံေဂလိတရားအားျဖင့္
ငါသည္သင္တို႔ကို ေယရႈခရစ္၌ျဖစ္ဘြားေစၿပီ။
ဖုတ္ေသာသရြတ္ႏွင့္ သံေရာေႏွာသည္ကို ျမင္ေတာ္မူသည္ႏွင့္ ေလ်ာ္စြာ၊
ႏိုင္ငံသားတို႔သည္ အျခားေသာလူမ်ိဳးသားတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္ၾကလိမ့္မည္။
သို႔ေသာ္လည္း၊ သရြတ္ႏွင့္ သံမေရာႏိုင္သကဲ့သို႔၊ သူတို႔သည္
အခ်င္းခ်င္းေပါင္းေဘာ္၍ မသင့္ႏိုင္ၾက။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၂း၄၄
သို႔ျဖစ္၍၊ ငါက်င့္သည္နည္းတူ သင္တို႔သည္ က်င့္ၾကမည္အေၾကာင္း ငါႏႈိးေဆာ္ေတာင္းပန္၏။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၄း၁၅-၁၆
၅။ယခုေခတ္ကားလကိုမည္သို႔ို႔ပံေဆာင္ျခင္းရွိသတည္း
၆။ေယာဘသည္ ဘုရားသခင့္ထံ၌ အဘယ္သို႔ေတာင္းေရွာက္သနည္း။
လူသည္ ေသလွ်င္အသက္ရွင္ ျပန္ပါလိမ့္မည္ေလာ။ အကြၽႏု္ပ္ေျပာင္းလဲခ်ိန္မေရာက္မွီ၊ ပင္ပန္းစြာအမႈထမ္းရေသာ ေန႔ရက္ကာလပတ္လုံးသည္းခံ လ်က္ေနပါမည္။
၁၅ အကြၽႏု္ပ္ကုိေခၚေတာ္မူပါ၊၊ အကြၽႏု္ပ္ျပန္ေလွ်ာက္ပါမည္။ ကုိယ္တုိင္ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရာကို သနားျခင္းစိတ္ရွိေတာ္မူပါ။
အကြၽႏု္ပ္ကုိေခၚေတာ္မူပါ၊၊ အကြၽႏု္ပ္ျပန္ေလွ်ာက္ပါမည္။ ကုိယ္တုိင္ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရာကို သနားျခင္းစိတ္ရွိေတာ္မူပါ။
ယခုမွာ အကြၽႏု္ပ္ေျခရာတုိ႔ကုိ ကိုယ္ေတာ္သည္ေရတြက္၍၊ အကြၽႏု္ပ္အျပစ္တို႔ကို ေစာင့္ေတာ္မူ၏။
ေယာဘဝတၱဳ ၁၄း၁၄-၁၆
၇။ေယာဘ၏ အသက္တာအတြင့္ဆင္းရဲ ဒုကၡမ်ားခံျပီးေသာ အခါ ဘုရားအဘယ္သို႔ေသာ ေကာင္းၾကီးေပးသနည္းေယာဘသည္ အေဆြခင္ပြန္းတို႔အဘို႔ ဆုေတာင္းၿပီးမွ သူခံရေသာ ဒုကၡအေၾကာင္းကို ထာဝရဘုရားသည္ ပယ္ရွင္း ၍ အရင္ထက္ ႏွစ္ဆေသာ ဥစၥာကို ေပးေတာ္မူ၏၊၊
ထိုအခါ သူ၏ ညီအစ္ကိုႏွမမ်ား၊ အရင္ သိကြၽမ္းေသာ သူမ်ားအ ေပါင္းတို႔သည္ သူထံသို႔လာ၍ သူ၏ အိမ္၌ သူႏွင့္အတူ စားေသာက္ၾက၏၊၊ သူ႔အေပၚမွာ ထာဝရဘုရား ေရာက္ေစ ေတာ္မူေသာ ဒုကၡဆင္းရဲရွိသမွ်ကို ေအာက္ေမ့၍ သူႏွင့္အတူ ညည္းတြားျခင္းႏွင့္ ႏွစ္သိမ့္ေစျခင္းကို ျပဳၾက၏၊၊ ထိုသူအေပါင္းတို႔သည္လည္း ေငြတျပားစီႏွင့္ ေရႊနားေထာင္းတဘက္စီ ေပးၾက၏၊၊
ထိုသို႔ ထာဝရဘုရားသည္ ေယာဘ၏ ေရွ႔ျဖစ္ဟန္ကို ေကာင္းႀကီးေပးေတာ္မူသည္ထက္ ေနာက္ျဖစ္ဟန္ ကိုသာ၍ ေကာင္းႀကီးေပးေတာ္မူသျဖင့္ သူသည္ သိုးတေသာင္း ေလးေထာင္ ၊ ကုလားအုပ္ေျခာက္ေထာင္ ၊ ႏြားယွဥ္ တေထာင္၊ ျမည္းမတေထာင္ကို ရတတ္၏၊၊
သားခုႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ သမီးသံုးေယာက္လည္း ရျပန္၏၊၊
သမီးႀကီးကား ေယမိမ၊ သမီးလပ္ကား ေကဇိ၊ သမီးငယ္ကား ေကရဟၤပၸဳတ္အမည္ရွိသတည္း၊၊
တျပည္လံုး၌ ေယာဘ၏ သမီးကဲ့ သုိ႔ လွေသာမိန္းမတစ္စံုတစ္ေယာက္ မွ်မရွိ၊၊ သူတို႔၏ အဘသည္ သူတို႔ ေမာင္မ်ားႏွင့္အညီအမွ် သူတို႔အား အေမြ ဥစၥာကို ေဝေပးေလ၏၊၊
ထိုေနာက္ ေယာဘသည္ အႏွစ္တရာေလးဆယ္ အသက္ရွင္၍ မိမိသားေျမး၊ ျမစ္တို႔ကိုပင္ ျမင္ရၿပီးမွ
အသက္ႀကီးရင့္၍ ေန႔ရက္ကာလႏွင့္ ၾကြယ္ဝေသာ္ အနိစၥ ေရာက္ေလ၏၊၊ ေယာဘဝတၳဳ ၄၂း၁၀-၁၇
၈။အခု ေခတ္ကာလ ယံုၾကည္သူမ်ားတို႔ အဘယ္သူနွင့္တူညီၾကသနည္း
ကာဣနကလည္း လယ္သို႔သြားၾကကုန္အံ့ဟု ညီအာေဗလကိုေခၚ၍၊ လယ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ၊ ညီအာေဗလကုိရန္ဘက္ျပဳ၍ သတ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၄း၈
၉။ဥရိယ အသက္အတြင္းအဘယ္သို႔ရွိသနည္း။
ျမိဳ႔သားတို႔သည္ထြက္၍ယြာဘႏွင့္စစ္ၿပိဳင္ေသာအခါ၊ ဒါဝိဒ္၏ ကြၽန္အခ်ဳိ႔တို႔သည္ေသၾက၏။ ဟိတၱိလူဥရိယ သည္လည္းေသ၏။ ဓမၼရာဇဝင္ဒုတိယေစာင္ ၁၁း၁၇
t
No comments:
Post a Comment