Revelation Study
▼
1
▼
2
▼
3
▼
4
▼
5
▼
6
▼
Daniel Study
▼
The Bible Study Gods Law
▼
▼
Monday, October 3, 2016
ဣသေရလအမ်ိဳးသား အဘယ္သူလဲ
ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသင္ခန္းစာ(၂၅)
ဣသေရလအမ်ိဳးသား အဘယ္သူလဲ
ကၠွသေရလအမ်ိူးသား အအဘယ္သူလဲ
၁။ ထာဝရ ဘုရားသခင္သည္ အားျဗံအား အဘယ္သို့ေသာ ကတိေတာ္ထားရွိသနည္း။
ေသာဒံုၿမိဳ႔သားတို႔သည္ဆိုးေသာသူ၊ထာဝရဘုရားေရွ႔၌၊အလြန္အျပစ္မ်ားေသာသူ ျဖစ္ၾကသတည္း။ ေလာတ
သည္အာျဗံႏွင့္ခြါ၍သြားၿပီးမွ၊ထာဝရဘုရားသည္အာျဗံကိုေခၚ၍၊သင္ရွိေသာအရပ္က၊ ေတာင္၊ ေျမာက္၊အေရွ႔၊
အေနာက္သို႔ေျမာ္ၾကည့္ေလာ့။သင္ျမင္ေသာ ေျမတျပင္လံုးကုိ၊သင္ႏွင့္သင္၏အမ်ိဳးအႏြယ္အား၊ငါသည္ကာလအ
စဥ္အၿမဲေပးမည္။သင္၏အမ်ိဳးအႏြယ္ကို ေျမမႈန္႔ကဲ့သို႔ငါမ်ားျပားေစမည္။သို႔ျဖစ္၍လူသည္ ေျမမႈန္ကို ေရတြက္ႏိုင္
လွ်င္၊သင္၏အမ်ိဳးအႏြယ္ကို ေရတြက္ႏိုင္ၾက လိမ့္မည္။ကမာၻဦးက်မ္း ၁၃း ၁၃-၁၆
မွတ္ခ်က္။ဘုရားသခင္သည္ ကတိေတာ္စကား၌ ကၽြန္ပ္အပါဝင္ ေလာကီသားအေပါင္းတို့ပင္ျဖစ္သည္
၂။အာျဗံဟံ၏ လူအမ်ိူးအႏႊယ္ ဘုရားသခင္၏ ကတိေတာ္၌ အဘယ္နိုင္ငံလဲ
ဂတိေတာ္တို႔ကိုအာျဗဟံႏွင့္သူ၏အမ်ဳိးအႏႊယ္၌ထားေတာ္မူ၏။အမ်ဳိးအႏႊယ္တို႔ဟုအမ်ားေသာသူတို႔ကိုရည္မွတ္၍
မိန္႔ေတာ္မူသည္မဟုတ္။သင္၏အမ်ဳိးအႏႊယ္ဟုတေယာက္ ေသာသူကိုရည္မွတ္၍မိန္႔ေတာ္မူ၏။ထုိတေယာက္
ေသာသူကားခရစ္ေတာ္ျဖစ္သတည္း။ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၃ း၁၆
အေၾကာင္းမူကား၊ဘုရားသခင္တည္ေထာင္ ျပဳစုေတာ္မူေသာ၊ခုိင္ခံ့ၿမဲၿမံေသာၿမိဳ႔ကို ေျမာ္လင့္သတည္း။သူ၏ခင္ပြန္း
စာရာသည္လည္းအရြယ္လြန္ေသာအခါ၊ပဋိိသေႏၶယူႏိုင္ေသာအခြင့္တန္ခိုးကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ခံရေလ၏။အ
ေၾကာင္းမူကား၊ဂတိထားေတာ္မူေသာသူသည္သစၥာရွိသည္ဟုစိတ္စြဲလန္း ျခင္းရွိ၏။သို႔ျဖစ္၍၊ထိုအမႈအရာ၌လူေသ
ႏွင့္တူေသာသူတေယာက္သည္၊အေရအတြက္အားျဖင့္ ေကာင္းကင္ၾကယ္ကဲ့သို႔၎၊သမုဒၵရာကမ္းနား၌မေရတြက္ႏိုင္
ေသာသဲလံုးကဲ့သို႔၎၊မ်ားစြာေသာသူတို႔၏အဘျဖစ္သတည္း။ယခုဆိုခဲ့ၿပီးေသာသူအေပါင္းတို႔သည္၊ဂတိေတာ္ႏွင့္စပ္
ဆိုင္ေသာအက်ိဳးေက်းဇူးကိုမခံရဘဲ၊အေဝးက ေျမာ္ျမင္လ်က္၊စိတ္ႏွလံုးႏွင့္ဘက္ယမ္းလ်က္၊မိမိတို႔သည္ ေျမႀကီးေပၚ
မွာတကြၽန္းသူတႏိုင္ငံသား၊ဧည့္သည္အာဂႏၱဳျဖစ္သည္ကိုထင္ရွားစြာဝန္ခံလ်က္၊ယံုၾကည္ျခင္းစိတ္ႏွင့္ ေသလြန္ၾက၏။
ထိုသို႔ဝန္ခံေသာသူတို႔သည္မိမိတို႔အဘျပည္ကိုရွာၾကသည္ဟုအတည့္အလင္းေျပာဆိုၾက၏။ထိုသူတို႔သည္အထက္က
ထြက္သြားေသာ ျပည္ကို ေအာက္ေမ့သည္မွန္လွ်င္၊ထိုျပည္သို႔ ျပန္ရေသာအခြင့္ရွိၾက၏။ထိုျပည္ကိုမေအာက္ေမ့ဘဲ၊
ေကာင္းကင္ျပည္တည္းဟူေသာသာ၍ ျမတ္ေသာျပည္ကို ေတာင့္တျခင္းရွိၾက၏။ထိုေၾကာင့္၊ဘုရားသခင္သည္သူတို
႔ႏွင့္သူတို႔၏ဘုရားဟူ၍ ေခၚေဝၚျခင္းကို ေရွက္ေတာ္မမူသူတို႔ေနစရာဘို႔ၿမိဳ႔ကိုတည္ေထာင္ေတာ္မူၿပီ။ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ၁၁း ၁၀ ၁၆
မွတ္ခ်က္.ထိုကတိေတာ္စကားမ်ား၌ဝိိညာဥ္ေရးအရာ၌သနာျခင္းကရုဏာေတာ္ပင္ျဖစ္သည္။အာျဗံဟံသည္ျမေဝေသာ္
ဝိညာဥ္ ေရးအရာ၌အာျဗံဟံ၏သားစဥ္ေျမဆက္တို့၌ဘုရားသခင္၏ကတိေတာ္စကားမ်ား ေလာကီးသာအေပါးတို့၏ဘခင္
ျဖစ္၏
၃။ဘုရားသခင္သည္ ယာကိုပ္၌ အဘယ္သိ့ကတိေတာ္ေပးသနည္း
ထာဝရဘုရားသည္ ေလွခါးထက္၌ရပ္ေတာ္မူလ်က္၊ငါသည္သင္၏အဘအာျဗဟံ၏ဘုရား၊ဣဇာက္၏ဘုရားတည္းဟူေသာ
ထာဝရဘုရားျဖစ္၏။သင္အိပ္ေသာေျမကိုသင္ႏွင့္သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္အားငါေပးမည္။သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္သည္ ေျမမႈန္႔ကဲ့သို႔
မ်ားျပားလိမ့္မည္။အေရွ႔၊အေနာက္၊ ေတာင္၊ ေျမာက္၊ ေလးမ်က္ႏွာအရပ္တို႔သို႔ ႏွံ႔ျပားၾကလိမ့္မည္။သင္ႏွင့္သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္
အားျဖင့္လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔သည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံရၾကလိမ့္မည္။ ကမာၻဦးက်မ္း း၂၈ ၁၃-၁၄
မွတ္ခ်က္။နွင့္အေျဖအနႏၱတန္ခိုးရွင္ဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းႀကီးေပး၍တိုးပြားေစသျဖင့္၊သင္သည္အမ်ိဳးႀကီးျဖစ္မည္
အေၾကာင္းႏွင့္မ်ားျပားေစေတာ္မူေစသတည္း။အထက္ကအာျဗဟံအား ေပးေတာ္မူ၍၊သင္ယခုဧည့္သည္ျဖစ္လ်က္
ေနေသာဤျပည္ကို၊သင္အေမြခံရမည္အေၾကာင္း၊သင့္အား၎၊သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္အား၎အာျဗဟံ၏ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာ
ကို ေပးေတာ္မူ ေစသတည္းဟု ေကာင္းႀကီးေပးလ်က္မွာထား၍လႊတ္လိုက္ေလ၏။သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္သည္ ေျမမႈန္႔ကဲ့သို႔မ်ား
ျပားလိမ့္မည္။အေရွ႔၊အေနာက္၊ ေတာင္၊ ေျမာက္၊ ေလးမ်က္ႏွာအရပ္တို႔သို႔ ႏွံ႔ျပားၾကလိမ့္မည္။သင္ႏွင့္သင္၏အမ်ိဳးအႏႊယ္အား
ျဖင့္လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔သည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံရၾကလိမ့္မည္။
၄။ထာဝရဘုရားသခင္ အထံသို့ ယာကုပ္ အဘယ္သို့ေတာင္းဆိုသနည္း
ထိုသူကလည္း၊သင္၏အမည္ကားအဘယ္သို႔နည္းဟု ေမးလွ်င္၊ယာကုပ္ျဖစ္ပါသည္ဟု ျပန္္ဆို၏။ေနာင္၌သင္၏အမည္ကိုယာ
ကုပ္ဟူ၍မေခၚရ။ဣသေရလဟူ၍ ေခၚရမည္။အေၾကာင္းမူကား၊သင္သည္ဘုရားသခင္ႏွင့္၎၊လူႏွင့္၎၊မင္းကဲ့သို႔ၿပိဳင္၍ ႏိုင္
ေလၿပီဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃၂ း၂၇-၂၈
ဣသေရလဟူ၍ ေခၚရမည္။အေၾကာင္းမူကား၊သင္သည္ဘုရားသခင္ႏွင့္၎၊လူႏွင့္၎၊မင္းကဲ့သို႔ၿပိဳင္၍ ႏိုင္ေလၿပီဟု
မိန္႔ေတာ္မူ၏။ယာကုပ္ကလည္း၊နာမေတာ္ကားအဘယ္သို႔နည္း။အကြၽႏ္ုပ္အား ေဘာ္ျပေတာ္မူပါဟု ေမးေလွ်ာက္လွ်င္၊
ငါ့နာမကိုအဘယ္ေၾကာင့္ေမးသနည္းဟုဆို၍၊ထိုအရပ္၌ ေကာင္းႀကီးေပး ေတာ္မူ၏။ငါ့နာမကိုအဘယ္ေၾကာင့္ေမးသနည္းဟု
ဆို၍၊ထိုအရပ္၌ ေကာင္းႀကီးေပး ေတာ္မူ၏။အာျဗံဟံ၏အမ်ိူးအႏႊယ္ကၠဇာက္ယာကုပ္၌ဘုရားသခင္သည္ဝိညာဥ္အရာ၌ ကတိေတာ္ေပးေတာ္မူ၏
၅။ထိုသို့အားျဖင့္ ကၠသေရလအမ်ိူးတို့နွင့္ ရွာမရိအမ်ိူးသား အဘယ္သို့ရွိသနည္း
ေယာရႈသည္လည္း ျပည္တန္ဆာရာခပ္ႏွင့္သူေပါက္ေဘာ္၊ သူ၌ရွိသမွ်တုိ႔ကို အသက္ခ်မ္းသာေပး၍၊ သူသည္ ဣသေရလ အမ်ဳိးသားတုိ႔တြင္ ယေန႔တုိင္ေအာင္ေနရေလ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ေယရိေခါၿမိဳ႔ကို စူးစမ္းေစျခင္းငွာ၊ ေယာရႈေစလႊတ္ေသာတမန္တုိ႔ကို သူသည္ဝွက္ထားေသာေၾကာင့္တည္း။
ေယာရွဳမွတ္စာ ၆း၂၅
ေဗာဇသည္ရုသကိုသိမ္း၍စံုဘက္လ်က္ဆက္ဆံေသာအခါ၊ ထာဝရဘုရား၏ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ရုသသည္ ပဋိသေႏၵယူ၍ သားေယာက္်ားကို ဘြားျမင္ေလ၏။
မိန္းမတို‹သည္လည္း ေနာမိအား၊ သင့္ကိုျပဳစုေသာ အမ်ိဳးသားခ်င္းကို ယေန‹ျဖတ္ေတာ္မမူေသာထာဝရဘုရားသည္ မဂၤလာရွိေတာ္မူပါေစေသာ။ ယခုရေသာအမ်ိဳးသား ခ်င္းသည္လည္း ဣသေရလ အမ်ိဳး၌ အသေရေက်ာ္ေစာပါေစေသာ။
သူသည္ သင္၏အသက္ကို ျပဳျပင္ေသာသူ၊ သင္အသက္ၾကီးေသာအခါ သင့္ကို ေကာင္းမြန္စြာျပဳစုေသာသူျဖစ္ပါေစေသာ။ သင့္ကိုခ်စ္၍သားခုႏွစ္ေယာက္ထက္ သင့္အဘို‹သာ၍ေကာင္းေသာသင္၏ေခíးမသည္ သားေယာက္်ားကို ဘြားျမင္ၿပီဟု ေျပာဆိုၾက၏။
ေနာမိသည္ ထိုသူငယ္ ကိုယူ၍ပိုက္ခ်ီလ်က္ထိန္းေလ၏။
အိမ္နီးခ်င္းမိန္းမတို႔ ကလည္း၊ ေနာမိသည္ သားေယာက္်ား ကိုရၿပီဟုဆိုလ်က္၊ ထိုသူငယ္ကိုၾသဗက္ အမည္ျဖင့္ မွည့္ၾက၏။ ၾသဗက္သားကားေယရွဲ။ ေယရွဲသားကားဒါဝိဒ္တည္း။
ဖာရက္၏သားစဥ္ေျမးဆက္ဟူမူကား၊ ဖာရက္သားေဟဇရံု၊
ဟဇရံုသားအာရံ၊ အာရံသားအမိနဒပ္၊
အမိနဒပ္သားနာရႈန္၊ နာရႈန္သား စာလမုန္၊
စာလမုန္သားေဗာဇ၊ ေဗာဇသားၾသဗက္၊
ၾသဗက္သားေယရွဲ၊ ေယရွဲသားဒါဝိဒ္တည္း။
ရုသ၀တၱဳ ၄း ၁၃-၂၂
အာျဗဟံႏွင့္ဒါဝိဒ္တို႔မွဆင္းသက္ေတာ္မူေသာ ေယရႈခရစ္၏ ေဆြေတာ္စဥ္မ်ိဳးေတာ္ဆက္စာရင္းဟူမူကား၊
အာျဗဟံသား ဣဇာက္။ ဣဇာက္သား ယာကုပ္။ယာကုပ္သားယုဒမွစ၍ညီေနာင္တစု။ယုဒသည္မိမိခင္ပြန္း
တာမာတြင္ျမင္ေသာသား ဖာရက္ႏွင့္ ဇာရ။ ဖာရက္သားေဟဇရံု။ ေဟဇရံုသားအာရံ။အာရံသားအမိနဒပ္။
အမိနဒပ္သားနာရႈန္။နာရႈန္သားစာလမုန္။စာလမုန္သည္မိမိခင္ပြန္းရာခပ္တြင္ ျမင္ေသာသားေဗာဇ။ ေဗာဇ
သည္မိမိခင္ပြန္းရုသတြင္ ျမင္ေသာသားၾသဗက္။ၾသဗက္သား ေယရွဲ။ ေယရွဲသားဒါဝိဒ္မင္းႀကီးတည္း။ဒါဝိဒ္မင္း
ျကီးသည္ဥရိယ၏ခင္ပြန္းျဖစ္ဘူးေသာမိန္းမတြင္ျမင္ေသာသား ေရွာလမုန္။ ေရွာလမုန္သား ေရာေဗာင္။ ေရာ
ေဗာင္သားအဘိယ။အဘိယသားအာသ။အာသသားေယာရွဖတ္။ ေယာရွက္ဖတ္သားယေဟာရံ။ယေဟာရံသား
ျသဇိ။ၾသဇိသားေယာသံ။ ေယာသံသားအာခတ္။အာခတ္သားေဟဇကိ။ ေဟဇကိသားမနာေရွ။မနာေရွသားအာ
မုန္။အာမုန္သားေယာရွိ။ ေယာရွိသားေယာယကိမ္။ ေယာယကိမ္သည္ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔သို႔ ေနရာေျပာင္းခါနီးတြင္ျမင္
ေသာသား ေယေခါနိမွစ၍ညီေနာင္တစုတည္း။ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔သို႔ ေနရာေျပာင္းသည္ေနာက္၊ ေယေခါနိသားရွာလ
ေသလ။ရွာလေသလသား ေဇရုဗေဗလ။ ေဇရုဗေဗလသားအဗ်ဳဒ္။အဗ်ဳဒ္သားဧလ်ာကိမ္။ဧလ်ာကိမ္သားအာေဇာ္။
အာေဇာ္သားဇာဒုတ္။ဇာဒုတ္သားအာခိမ္။အာခိမ္သားဧလုဒ္။ဧလုပ္သားဧလာဇာ။ဧလာဇာသားမႆန္။မႆန္
သားယာကုပ္။ယာကုပ္ျမင္ေသာသားကား၊မာရိ၏ခင္ပြန္းေယာသပ္တည္း။ထိုမာရိသည္ခရစ္ဟုေခၚေဝၚသုမုတ္
ေသာ ေယရႈ၏မယ္ေတာ္ျဖစ္၏။ဤသို႔လွ်င္၊မ်ိဳးစဥ္ႏြယ္ဆက္ေပါင္းကာ၊အာျဗဟံမွသည္ဒါဝိဒ္တိုင္ေအာင္တဆယ္
ေလးဆက္၊ဒါဝိဒ္မွသည္ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔သို႔ေနရာေျပာင္းသည့္တိုင္ေအာင္တဆယ္ေလးဆက္၊ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔သို႔ေျပာင္းၿပီးမွ
သည္ခရစ္ေတာ္တိုင္ေအာင္တဆယ္ေလးဆက္ျဖစ္သတည္း။ ေယရႈခရစ္သည္ဘြားျမင္ျခင္းကိုခံေတာ္မူေသာအ
ေၾကာင္းအရာဟူမူကား၊မယ္ေတာ္မာရိသည္ ေယာသပ္ႏွင့္ထိမ္းျမားဆာင္ႏွင္း၍မရွက္တင္မီွတြင္သန္႔ရွင္းေသာ
ဝိညာဥ္ေတာ္ေၾကာင့္ ပဋိိသေႏၶစြဲေန၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁း၁-၁၈
၆။ကၠွသေရလအမ်ိူးမ်ား ဘုရားသခင္ကိုဆန့္ၾကာင္ေသာသူတို့အဘယ္သို့ မိန့္ေတာ္မူသည္
အိုဣသေရလအမ်ိဳး၊တပါးအမ်ိဳးသားကဲ့သို႔ဝမ္းေျမာက္ရႊင္ျမဴးေသာစိတ္ရွိ၍မခုန္ႏွင့္။ကိုယ္ဘုရားသခင္၌မဆည္းကပ္၊ အျခားေသာဘုရားႏွင့္မွားယြင္းၿပီ။ ေကာက္နယ္တလင္းရွိသမွ်တို႔၌မွားယြင္းခကိုႏွစ္သက္တတ္၏။ ေဟာေရွအနာဂတၱိက်မ္း၉း၁
ယုဒရွင္ဘုရင္ၾသဇိမင္း၊ ေယာသံမင္း၊အာခတ္မင္း၊ ေဟဇကိမင္း၊ဣသေရလရွင္ဘုရင္ ေယာရွသား ေယေရာေဗာင္မင္းတို႔လက္
ထက္၊ ေဗရိ၏သား ေဟာေရွသို႔ေရာက္လာေသာထာဝရဘုရား၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အစအဦးဟူမူကား၊သင္သြား၍ ျပည္တန္
ဆာမိန္းမႏွင့္တကြသူဘြားျမင္ေသာသားသမီးတို႔ကိုသိမ္းပိုက္ေလာ့။အေၾကာင္းမူကား၊ ျပည္သားတို႔သည္ထာဝရဘုရားကို စြန္႔ပစ္၍အထပ္ထပ္မွားယြင္းၾကၿပီဟု ေဟာေရွအား မွာထားေတာ္မူသည္အတိုင္း၊
မွတ္ခ်က္။ကၠွသေရလအမ်ိူးသားမ်ားသည္ဘုရားသခင္ကိုဆန့္ၾကင္ေသာသူမ်ားျပည္တန္ဆာမိန္းမဗာဗုလုန္
အခုလက္စကား အရာေျပာမယ္ ႏႈတ္ကေတာ့ဘုရားယံုၾကည္ကြယ္သူျဖစ္သို့ေသာ္အစြန္အျဖားမွာဘဲရွိတယ္
အဘယ္သိုေခၚ ဆိုသနည္းမူကား ဗာဗုလုန္သမီး ျပည့္တန္ဆာမသမီး
၇။ဗာဗုလုန္ ၌ ကၽြန္ခံေသာသူ အဖြဲံဘယ္နွစ္ဖြဲ့ရွိလဲ
ယုဒအမ်ဳိးအသက္ႀကီးသူတို႔သည္တည္ေဆာက္၍၊ပေရာဖက္ဟေဂၢႏွင့္ဣေဒါသားဇာခရိေဟာေသာအားျဖင့္၊အၾကံထေျမာက္ ၾက၏။ဣသေရလအမ်ဳိး၏အမိန္႔ေတာ္ႏွင့္ ေပရသိရွင္ဘုရင္ကုရုမင္း၊ဒါရိမင္းအမိန္႔ေတာ္အတုိင္း၊တည္ေဆာက္၍၊လက္စသတ္ၾက၏။
ဒါရိမင္းႀကီးနန္းစံေျခာက္ႏွစ္၊အာဒါလသံုးရက္ေန႔တြင္အိမ္ေတာ္သည္ၿပီးျပည့္စံု၏။ဣသေရလအမ်ဳိးသား၊ယဇ္ပုေရာဟိတ္၊ ေလဝိသား
အစရွိေသာသိမ္းသြားျခင္းကိုခံဘူးေသာအမ်ဳိးသားခ်င္းရွိသမွ်တို႔သည္ဘုရားသခင္၏အိမ္ေတာ္ကိုဝမ္းေျမာက္ေသာစိတ္ႏွင့္
အႏုေမာဒနာပဲြခံၾက၏။ထုိအိမ္ေတာ္၏အႏုေမာဒနာပဲြတြင္ ႏြားတရာ၊သိုးထီးႏွစ္ရာ၊သိုးသငယ္ေလးရာကိုင္း၊ဣသေရလအမ်ဳိးတဆယ္
ႏွစ္မ်ဳိးအလုိက္အမ်ဳိးသားအေပါင္းတို႔၏အျပစ္ေျဖရာယဇ္တည္းဟူေသာဆိတ္ထီးတဆယ္ႏွစ္ေကာင္ကိုင္း၊ယဇ္ပူေဇာ္ၾက၏။
ဧဇရမွတ္စာ ၆ း၁၄-၁၇
ထုိေၾကာင့္၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔တဖန္တည္ေထာင္ျပဳစုေစျခင္းငွါ၊အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ေန႔မွစ၍၊ခရစ္ေတာ္သခင္၏လက္ထက္တုိင္ေအာင္၊
ခုနစ္သိတင္းႏွင့္ ေျခာက္ဆယ္ႏွစ္သိတင္းၾကာလိမ့္မည္ဟုသိမွတ္နားလည္ေလာ့။အေႏွာင့္အရွက္ခံရေသာကာလ၌ၿမိဳ႔လမ္းကုိတဖန္
တည္ေထာင္ျပဳစုရမည္ဟုစီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိ၏။ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္သိတင္းလြန္ၿပီးမွခရစ္ေတာ္သည္အခြင့္မရဘဲအေသသတ္
ျခင္းကုိခံရလိမ့္မည္။ထုိေနာက္မွလာေသာသခင္၏လူတို႔သည္ၿမိဳ႔ေတာ္ကိုင္း၊သန္႔ရွင္းရာဌာနကို၎ၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေရလႊမ္းမိုးေသာ
အားျဖင့္ဆံုးရႈံးျခင္းအားျဖစ္လိမ့္မည္။အဆံုးတုိင္ေအာင္စစ္တိုက္ျခင္း၊ပ်က္စီးရာႏွင့္ဆုိင္ေသာစီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိလိမ့္မည္။တသိတင္းတြင္
လူအမ်ားတို႔ႏွင့္ပဋိိညာဥ္ဖဲြ႔ျခင္းရွိ၍၊ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ဆက္ကပ္ျခင္းကိုပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္။ရြံရွာဘြယ္ေသာအရာ၏
အထြဋိ္ေပၚသို႔ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ေရာက္၍၊စီရင္ဆံုးျဖတ္ေသာသုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းသည္ပ်က္စီးအပ္ေသာသူတို႔ကုိမလႊမ္းမိုးမွီတိုင္
ေအာင္ ထုိသုိ႔ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ၾကားေျပာ၏။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း၉ ၂၅-၂၇
သခန္းစာနွစ္ကိုျပန္ဖတ္ပါ
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၏ အနက္အဓိပၸါယ္
၈။ကၠွသေရလအမ်ိူးသာမ်ား ကိုသမၼာသစ္က်မ္း၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း
ထိုမွတပါး၊ရွိေလာင္ျပအိုးလဲ၍ပိေသာသူတက်ိပ္ရွစ္ေယာက္တုိ႔သည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သားအေပါင္းတို႔ထက္သာ၍အျပစ္ရွိ
သည္ဟုထင္ၾကသေလာ။သာ၍အျပစ္ရွိသည္မဟုတ္။သင္တို႔ရွိသမွ်သည္လည္း ေနာင္တမရလွ်င္ပ်က္ဆီးျခင္းသို႔ ေရာက္
ျကလိမ့္မည္၊ငါဆိုသည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၃း၄-၅
ေနာင္တမရလွ်င္ပ်က္စီးျခင္းသို႔ေရာက္ၾကလိမ့္မည္ဟုငါဆို၏။ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သားအေပါင္းတို႔ထက္သာ၍အျပစ္ရွိသည္ဟု
ထင္ၾကသေလာ။အကြၽႏ္ုပ္သည္အပင္နားပတ္လည္ကိုတူးဆြ၍ ေနာက္ေခ်းကိုဖို႔ပါမည္။အသီးသီးေကာင္းသီးပါလိမ့္မည္။သို႔
မဟုတ္ ေနာက္မွခုတ္ပစ္ေတာ္မူပါဟု ေလွ်ာက္ေလသည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။
၉။သေဘၤာသဖန္းပင္အားဥပာမာပံုေဆာင္၍ကၠွသေရးလလူးမ်ိူးတို့ခရစ္ေတာ္အဘယ္သို့မိန္ေတာ္မူသနည္း
ေမကုိတူး၍ ေက်ာက္ခဲတုိ႔ကုိရွင္းလင္းေစၿပီးမွ၊အေကာင္းဆုံးေသာစပ်စ္ႏြယ္ပင္တုိ႔ကုိစုိက္ပ်ဳိးေတာ္မူ၏။ဥယ်ာဥ္ထဲမွာမွီခုိရာ
တဲလင့္ကုိလည္း ေဆာက္၍၊စပ်စ္သီးနယ္ရာက်င္းကုိလည္းတူးေတာ္မူ၏၊၊ထုိအခါစပ်စ္သီးကုိသီးမည္ဟုေျမာ္လင့္သည္ရွိေသာ္၊
ေဗာရွသီးကုိ သီးပါသည္တကား၊၊ေဟရွာယအနာဂတိၱက်မ္း ၅း ၅း၂
တဖန္ဥပမာကိုမိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊လူတေယာက္သည္ဥယ်ာဥ္၌စိုက္ေသာသေဘၤာသဖန္းပင္တပင္ရွိ၏။ထိုအပင္သို႔လာ၍
အသီးကိုရွာေသာ္လည္းမေတြ႔။ထိုအခါဥယ်ာဥ္ေစာင့္အားလည္း၊သံုးႏွစ္ပတ္လံုးဤသေဘၤာသဖန္းပင္သို႔ငါလာ၍အသီးကိုရွာ
ေသာ္လည္းမေတြ႔မရ။ခုတ္ပစ္ေလာ့။အဘယ္ေၾကာင့္ေျမကို ေႏွာက္ယွက္ရသနည္းဟုအမိန္႔ရွိေသာ္၊ဥယ်ာဥ္ေစာင့္က၊သခင္၊
ယခုႏွစ္ရွိပါေစဦး။အကြၽႏ္ုပ္သည္အပင္နားပတ္လည္ကိုတူးဆြ၍ ေနာက္ေခ်းကိုဖို႔ပါမည္။အသီးသီးေကာင္းသီးပါလိမ့္မည္။သို႔မ
ဟုတ္ ေနာက္မွ ခုတ္ပစ္ေတာ္မူပါဟု ေလွ်ာက္ေလသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၁၃း၃၄း၃၅
၁၀။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ကၠွသေရလအမ်ိူးတို့အား အဘယ္ဥပမာ ပံုေဆာင္၍ အမိန္ေတာ္မူသနည္း
အိုေယရုရွလင္ၿမိဳ႔၊ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔၊သင္သည္ပေရာဖက္တို႔ကိုသတ္ၿမဲရွိ၏။သင္ရွိရာသို႔ ေစလႊတ္ေသာသူူတို႔ကိုလည္း ေက်ာက္ခဲ
ႏွင့္ပစ္ၿမဲရွိ၏။ၾကက္မသည္မိမိသားငယ္တို႔ကိုအေတာင္ေအာက္၌စုရံုးသကဲ့သို႔သင္၏သားတို႔ကိုစုရံုးေစျခင္းငွါႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာငါအ
လိုရွိ၏။သင္မူကားအလိုမရွိ။သင္တို႔ေနေသာအိမ္သည္သင္တို႔၌လူဆိတ္ညံလ်က္က်န္ရစ္ရ၏။ငါဆိုသည္ကား၊ထာဝရဘုရား၏
အခြင့္ႏွင့္ၾကြလာေသာသူသည္မဂၤလာရွိေစေသာဟုသင္တို႔မေျပာမွီတိုင္ေအာင္ယခုမွစ၍သင္တို႔သည္ငါ့မ်က္ႏွာကိုမျမင္ရၾကဟု
မိန္႔ေတာ္မူ၏ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၁၃ ၃၄-၃၅
ယေရုရွလင္ျမို့ဘုရားသခင္ဗိမာန္ေတာ္ထဲ၌မရွိေတာ့ ေသာေၾကာင့္ယုဒလူမ်ိူးတို့ခရစ္ေတာ္၏အထံသို့ ေခၚေဆာင္ေသာလည္း
နားမေထာင္ၾကေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ထိုသူတို့စြန့္လြန္ေတာ္မူသည္
၁၁။ကၠသေရလအမ်ိူးသား၌ အခြင့္အေရး ဘုရားသခင္ေရါးေကာက္ေတာ္မူျခင္း၌ အဘယ္သို့ရွိသနည္း
အျခားေသာဥပမာကိုနားေထာင္ၾကေလာ့။ အိမ္ရွင္တဦးသည္ စပ်စ္ဥယ်ာဥ္ကို စိုက္ပ်ဳိး၍၊ ေစာင္ရန္းကို လုပ္ၿပီးမွ စပ်စ္သီးနယ္ရာက်င္းကိုတူးေလ၏။ မွီခိုရာလင့္စင္ကိုလည္း ေဆာက္ေလ၏။ လုပ္ေဆာင္ေသာသူတို႔အား ဥယ်ာဥ္ကိုငွါး၍အျခားေသာျပည္သို႔သြားေလ၏။
အသီးသီးခ်ိန္ေရာက္ေသာ အခါ၊ အသီးကိုခံေစျခင္းငွါငယ္သား တို႔ကိုဥယ်ာဥ္ေစာင့္တို႔ရွိရာသို႔ေစလႊတ္ေလ၏။
ထုိသူတို႔သည္ ငယ္သားမ်ားကိုဘမ္းၿပီးလွ်င္တဦးကိုရုိက္၍၊ တဦးကိုသတ္၍၊ တဦးကိုခဲႏွင့္ပစ္ၾက၏။
ေနာက္တဖန္ အရင္ထက္မ်ားေသာအျခားငယ္သားတို႔ကိုေစလႊတ္ျပန္လွ်င္၊ ဥယ်ာဥ္ေစာင့္တို႔သည္ ေရွ႔နည္းအတူျပဳၾက၏။
ေနာက္ဆံုးဥယ်ာဥ္ရွင္က၊ ထုိသူတို႔သည္ ငါ့သားကိုအားနာၾက လိမ့္မည္ ဟုဆို၍မိမိသားကို ေစလႊတ္ေလ၏။
ဥယ်ာဥ္ေစာင့္တို႔သည္ သားကိုျမင္လွ်င္၊ ဤသူသည္ အေမြခံျဖစ္၏။ လာၾက၊ သူကိုသတ္၍သူ၏ အေမြဥစၥာကို ယူၾကကုန္အံ့ဟု အခ်င္းခ်င္း တုိင္ပင္၍၊
ဥယ်ာဥ္၏ သားကိုဘမ္းယူၿပီးမွ ဥယ်ာဥ္ျပင္သို႔ထုတ္၍ သတ္ပစ္ၾက၏။
သို႔ျဖစ္လွ်င္၊ ဥယ်ာဥ္ရွင္သည္ လာေသာအခါ၊ ဥယ်ာဥ္ေစာင့္တို႔ကို အဘယ္ သို႔ျပဳမည္နည္းဟု ေမးေတာ္မူ၏။
ပရိသတ္တို႔ကလည္း၊ ထုိလူဆုိးတို႔အား ဆိုးေသာဖ်က္ဆီးျခင္းကို စီရင္ပါလိမ့္ မည္။ အသီးသီးခ်ိန္တြင္ အသီးကို ဆက္အံ့ေသာအျခားလူတို႔အားထုိ ဥယ်ာဥ္ကို ငွါးပါလိမ့္မည္ဟုေလွ်ာက္ၾက၏။
ေယရႈကလည္း၊ တုိက္ကုိတည္လုပ္ေသာသူမ်ားပယ္ထားေသာ ေက်ာက္သည္ ေနာက္တဖန္ တိုက္ေထာင့္ အထြဋ္ဖ်ားသို႔ ေရာက္ျပန္၏။ ထုိအမႈသည္ထာဝရဘုရားျပဳေတာ္မူေသာအမႈျဖစ္၏ ငါတို႔မ်က္ေမွာက္၌လည္း အံ့ၾသဘြယ္ျဖစ္၏ ဟူေသာစကားကိုက်မ္း စာ၌သင္တို႔သည္တရံတခါမွ် မဘတ္ဘူးသေလာ။
ထုိေၾကာင့္ ငါဆိုသည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္ကို သင္တို႔မွ ႏႈတ္၍ႏုိင္ငံေတာ္၏အသီးကိုသီးအံ့ေသာလူမ်ဳိးအား ေပးရလတံ့။
အၾကင္သူသည္ထုိေက်ာက္အေပၚသို႔က်၏၊ ထုိသူသည္က်ဳိးလတံ့၊ အၾကင္သူ၏ အေပၚသို႔ ထုိေက်ာက္သည္က်၏၊ ထုိသူသည္ညက္ညက္ေၾကလတံ့ ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထုိဥပမာစကားကို ယဇ္ပုေရာဟိတ္ အႀကီးႏွင့္ ဖာရိရွဲတို႔သည္ ၾကားရလွ်င္၊ မိမိတို႔ကိုရည္ေဆာင္၍ ေဟာေျပာေတာ္ မူသည္ကိုသိၾက၏။
ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ အခန္းၾကီး ၂၁
၁၂။ထိုနည္းအား ကၠွသေရလလူမ်ိူးတို့အား တျပည့္ေတာ္တို့၌ အဘယ္သိုမ်က္လႊဲေတာ္မူသနည္း
ထိုအခါ ေပါလုႏွင့္ဗာနဗတို႔က ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို သင္တို႔အား ေရွ႔ဦးစြာေဟာေျပာရ၏။ သို႔ေသာ္လည္း သင္တို႔သည္ပယ္၍ ထာဝရ အသက္ကို မိမိတို႔မခံထိုက္သည္ဟု မိမိတို႔စီရင္ၾကေသာေၾကာင့္၊ ထာဝရဘုရားသည္ မွာေတာ္မူသည္အတိုင္း ငါတို႔သည္ မ်က္ႏွာကိုလႊဲ၍ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔ဆီသို႔ လွည့္ၾက၏။
တမန္ေတာ္ဝတၳဳ ၁၃ း၄၆း
၁၃။ကၠွသေရလအမ်ိူးတို့အားခရစ္ေတာ္ေပၚထြန္းျပီးေနာက္ခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကားတိုင္၌ ေသျပီးေနာက္
အဘယ္သို့ရွိသနည္း
အေၾကာင္းမူကား၊ အျပင္အားျဖင့္သာ ယုဒလူျဖစ္ေသာသူသည္ ယုဒလူမွန္မဟုတ္။ အျပင္အားျဖင့္သာ ကိုယ္အသား၌ အေရဖ်ားလွီးျခင္းသည္ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအမွန္မဟုတ္။
အတြင္းအားျဖင့္ ယုဒလူျဖစ္ေသာသူသည္ ယုဒလူမွန္၏။ အေရဖ်ားလွီးျခင္း လည္း က်မ္းေဟာင္းတရားအားျဖင့္ မဟုတ္ဘဲ၊ ဝိညာဥ္ေတာ္တရားအားျဖင့္ စိတ္ႏွလံုးႏွင့္စပ္ဆိုင္၏။ ထိုသို႔အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို ခံေသာသူ၏ အခ်ီးအမြမ္းသည္ လူအလိုႏွင့္မဆိုင္၊ ဘုရားသခင့္အလိုေတာ္ ႏွင့္ဆိုင္သတည္း။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၂း ၂၈-၉
အျပင္အားျဖင့္သာ ယုဒလူျဖစ္ေသာသူသည္ ယုဒလူမွန္မဟုတ္
သင္သည္ ပညတ္တရားကိုက်င့္လွ်င္၊ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအားျဖင့္ အက်ိဳးရွိ၏။ ပညတ္တရားကို လြန္က်ဴးလွ်င္၊ သင္၏အေရဖ်ားလွီးျခင္းသည္ အေရဖ်ားမလွီးဘဲျဖစ္ျပန္၏။
ထိုမွတပါး၊ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို မခံေသာသူသည္လည္း တရား၌ပါေသာ ပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္လွ်င္၊ ထိုသူ၏အေရဖ်ားမလွီးဘဲအျဖစ္ကို အေရဖ်ား လွီးျခင္းအျဖစ္ကဲ့သို႔ မွတ္ရသည္မဟုတ္ေလာ။
၁၄။ဓမၼသစ္က်မ္း၌ ကၠွသေရလလူးတို့သည္ဘုရား ဘုရားသခင္၏ သားသမီးမဟုတ္သေလာ့
ထိုသို႔ဆုိေသာ္ဘုရားသခင္၏ ဂတိေတာ္မတည္ဟု ငါမဆိုလို။ အေၾကာင္းမူကား၊ ဣသေရလႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္ ေသာသူအေပါင္းတို႔သည္ ဣသေရလလူမွန္မဟုတ္။
ထုိနည္းတူအာျဗဟံ၏ အမ်ဳိးအႏႊယ္ ျဖစ္ေသာ သူအေပါင္းတို႔သည္ အာျဗဟံ၏ သားမွန္မဟုတ္။ ဣဇာက္၌သာသင္၏ အမ်ဳိးတည္လိမ့္မည္ဟု ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ရွိ၏။
ထုိေၾကာင့္၊ ဇာတိအမ်ဳိးသားတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ သားမွန္မဟုတ္။ ဂတိေတာ္ႏွင့္ ဆုိင္ေသာသားတို႔သည္ အမ်ဳိးအႏႊယ္မွန္သည္ဟု မွတ္ေတာ္မူ၏။
ဂတိေတာ္အခ်က္ဟူမူကား၊ ယခုမွစ၍ ကာလအခ်ိန္ေစ့ေသာအခါ၊ ငါလာ၍ စာရာသည္ သားကိုရလိမ့္မည္ဟု လာသတည္း။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၉ ၆-၈
၁၅။ကၠွသေရလအမ်ိူးသားတို့ အဘယ္နည္းအားျဖင့္ ကၠွသေရလအမ်ိူးအစစ္ျဖစ္နနိုင္သနည္း
ထိုသို႔ဆိုေသာ္၊ ငါသည္ တပါးအမ်ိဳးသား တို႔ႏွင့္ ဆိုင္ေသာတမန္ေတာ္ျဖစ္သည္ ႏွင့္အညီ၊ ထိုတမန္ေတာ္၏အရာကို ခ်ီးမြမ္းလ်က္၊ ငါ့အမ်ိဳးသားခ်င္းတို႔ ၏စိတ္ကို တခုခုအားျဖင့္ ႏႈိးေစာ္၍၊ အခ်ိဳ႔တို႔ကို ကယ္တင္ျခင္းငွါ တပါးအမ်ိဳးသားျဖစ္ေသာ သင္တို႔အား ဆိုရသတည္း။
ထိုသူတို႔ကို ပယ္ေတာ္မူျခင္းအရာသည္ ေလာကီသားတို႔၏ မိႆဟာယဖြဲ႔ျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္လွ်င္၊ သူတို႔ကို သိမ္းဆည္းေတာ္မူျခင္းအရာသည္ ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ရွင္ျပန္ျခင္းကဲ့သို႔ ျဖစ္လိမ့္မည္ မဟုတ္ေလာ။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၁၁း၁၃-၁၅
ငါ့ကိုဆက္၍ စိုက္ျခင္းငွါ ထိုအခက္တို႔ကို ခ်ိဳးဖဲ့ၿပီဟု သင္ဆိုျပန္လွ်င္၊ မွန္ေစေတာ့။
မယံုၾကည္ေသာစိတ္ရွိေသာေၾကာင့္ သူတို႔ကိုခ်ိဳးဖဲ့သည္ျဖစ္၍၊ သင္သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္သာ တည္၏။ မာနစိတ္မရွိေစႏွင့္။ ေၾကာက္ျခင္းစိတ္ရွိေစေလာ့။
အေၾကာင္းမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္ ပကတိအခက္မ်ားကို ႏွေျမာေတာ္မမူလွ်င္၊ သင္တို႔ကိုႏွေျမာ ေတာ္မူမည္ေလာ။
သို႔ျဖစ္၍ လဲေသာသူ တုိ႔၌ ျပင္းစြာစီရင္ေတာ္မူျခင္းကို၎၊ ေက်းဇူးေတာ္၌ သင္သည္ တည္ ေနလွ်င္၊ သင္၌ျပဳေတာ္မူေသာ ေက်းဇူးေတာ္ ကို၎၊ ဤႏွစ္ပါးကိုေအာက္ေမ့ေလာ့။ ေက်းဇူးေတာ္၌ မတည္မေနလွ်င္၊ သင္သည္လည္း ခုတ္ပစ္ျခင္းကိုခံရမည္။
သူတို႔သည္ မယံုၾကည္ေသာစိတ္ေပ်ာက္လွ်င္၊ အပင္၌တဖန္ဆက္၍ စိုက္ေသာအခြင့္ကို ရၾကလိမ့္မည္။ သူတို႔ကို တဖန္ဆက္၍စိုက္ျခင္းငွါ ဘုရားသခင္ တတ္ႏိုင္ေတာ္မူ၏။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၁၁း၁၉-၂၃
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုယြုၾကည္လက္ခံေသာသူသာလွ်င္ တကင္ျခင္းသို့ေရာက္လိမ့္မည္ကၠသေရလ
အမ်ိူးႏႊယ္အမွန္ဟုတ္ ဘုရားသခင္သည္ အာျဗံဟံအား ဘုရားသခင္၏ ကတိေတာ္စကာ၌ ကယ္တင္လူမ်ိူး
အေပါးတို့ရည္မွတ္၍ မိန့္ေတာ္မူခဲါသည္
၁၆။လူမ်ိူး နွစ္မ်ိူးတို့အဘယ္သို့ရန္ကိုျငိမ္းေစသနည္း
အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းဟူေသာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္ ပယ္ရွင္းေတာ္မူသျဖင့္၊ ပိုင္းျခားလ်က္ ရွိေသာစပ္ၾကား အုတ္တန္တိုင္းနံရံကို ၿဖိဳဖ်က္၍ လူမ်ိဳးႏွစ္စုတို႔ကို တစုတည္း ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္၊
ကိုယ္ေတာ္၌ ထိုလူစုႏွစ္စုတို႔ကို လူသစ္တဦးတကိုယ္ တည္း ျဖစ္ေစျခင္းငွါ ျပင္ဆင္၍၊ တလံုးတဝတည္းျဖစ္ၿပီးေသာ ထိုလူႏွစ္စုတို႔ကို လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ရန္ကိုသတ္ျဖတ္လ်က္၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မိႆဟာယဖြဲ႔ေစမည္အေၾကာင္းတည္း။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း ၁၄-၁၆
ထိုေၾကာင့္၊ သင္တို႔သည္ တကြၽန္းတႏိုင္ငံသားမဟုတ္၊ ဧည့္သည္လည္းမဟုတ္၊ သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ အမ်ိဳးသားျခင္း ျဖစ္ၾက၏။ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္သားလည္း ျဖစ္ၾက၏။ အဘယ္သို႔နည္း ဟူမူကား၊ တမန္ေတာ္ မွစ၍ ပေရာဖက္မ်ားတည္း ဟူေသာ တိုက္ျမစ္အေပၚ၌ သင္တို႔သည္ ထပ္ဆင့္၍ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိၾက၏။
ထိုတိုက္ေထာင့္အျမစ္ေက်ာက္ကား၊ ေယရႈခရစ္ျဖစ္သတည္း။ ထိုေက်ာက္ႏွင့္ တတိုက္လံုးသည္ ေစ့စပ္၍ ႀကီးပြား သျဖင့္၊ သခင္ဘုရားအဘို႔ အလိုငွါ သန္႔ရွင္းေသာဗိမာန္ေတာ္ျဖစ္၏။
ထိုဗိမာန္ေတာ္၌လည္း၊ ဘုရားသခင္သည္ ဝိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ က်ိန္းဝပ္ေတာ္မူျခင္းအလိုငွါ၊ သင္တို႔သည္ ငါတို႔ႏွင့္အတူ တည္ေဆာက္လ်က္ ရွိၾက၏။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း ၁၉း-၂၂
၁၇။ ယခုေခတ္ကာလ၌ ယုဒလူမ်ိူးနွင့္ တပါးအမ်ိူးတို့သည္ အဘယ္သို့ရွိၾကသနည္း
ေယရႈခရစ္၌ ယုဒလူမရွိ၊ ေဟလသလူမရွိ၊ ကြၽန္မရွိ၊ လူလြတ္မရွိ၊ ေယာက်္ားမရွိ၊မိန္းမမရွိ၊ ထုိသခင္၌ သင္တို႔အေပါင္းသည္ တလံုးတဝတည္း ျဖစ္ၾက၏။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၃း ၂၈
၁၈။ခရစ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္သူျဖစ္ျပီေနာက္အဘယ္သို့ေခၚသနည္း
ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္လွ်င္ အာျဗဟံ၏ အမ်ဳိးအႏႊယ္ပင္ျဖစ္၍၊ ဂတိေတာ္အတုိင္း အေမြခံ၏အရာ၌တည္ၾက၏။ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၃
မွတ္ခ်က္။ခရစ္ေတာ္ကိုလက္ယံုၾကည္သူတို့သည္ အာျဗံဟံ၏အဆက္အသြယ္ အမ်ိူးႏႊယ္ျဖစ္ၾကသည္ ထိသူသည္ ကၠွသေရလအမ်ိူးအနႊယ္ အာျဗဟံ၌ ဘုရားသခင္၏ကတိေတာ္ စကား၌ အာျဗဟံ၏ အေမြခံ
ရေသာသူမ်ားျဖစ္၏ သမၼာသစ္က်မ္း၌ အသင္းေတာ္မ်ားတို့သည္ ခရစ္ေတာ္၌သာတည္လ်က္ရွိၾကသည္
ဘုရားသခင္ ကၠွသေရလတို့၏ဘုရားသခင္ျဖစ္၏ အနက္အဓိပၸါယ္မွာ ဘုရားသခင္၌ ေျဖင့္ျခင္းနွင့္ သစၥာ
ရွိတည္ျခင္း
၁၉။ကၠွသေရလအမ်ိူးသားတို့ေနာက္ဆံုးေသာသူအဘယ္ေတြျဖစ္ၾကသမည္း
နဂါးသည္ မိန္းမကိုအၿငိဳး ထား၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုက်င့္၍၊ ေယရႈ၏သက္ေသ ခံေတာ္မူခ်က္ကို စြဲလန္းေသာ သူတည္းဟူေသာ ထိုမိန္းမ၌ၾကြင္းေသာ အမ်ိဳးအႏႊယ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါသြား၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂
မွတ္ခ်က္။ မာနတ္သည္ အဘယ္သူ့ကိုအျငိုးထားသည္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္တို့ကိုက်င့္ေသာအသင္းေတာ္ေယရႈခရစ္ေတာ္၏သက္ေသခံခ်က္တို့စြဲလမ္းေသာသူသမၼတရား၌တည္ရွိၾကာေသာသမၼာက်မ္းဘုရားသခင္
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အတိုင္ အသက္ရွင္ေသာသူ မ်ားျဖစ္ၾကသည္
No comments:
Post a Comment