Revelation Study

1

2

3

4

5

6

Daniel Study

The Bible Study Gods Law

Monday, October 3, 2016

ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသခန္းစာ(၂၃) တံပိုးအသံေပးျခင္း ေရာမျမို့ၾကီး ျပိုလဲျခင္းသို့ေရာက္၏
သတၱမတံဆိပ္ကိုဖြင့္ေသာအခါ၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌နာရီဝက္မွ်တိတ္ဆိတ္စြာေနၾက၏။ဘုရားသခင့္ ေရွ႔ေတာ္၌ ရပ္ေနေသာ ေကာင္းကင္တမန္ခုနစ္ပါးကိုငါျမင္၏။သူတို႔၌တံပိုးခုနစ္လံုးကိုေပး၏။ ေကာင္းကင္တမန္တပါး သည္လာ၍ ေရႊလင္ပန္းကုိကိုင္လ်က္ယဇ္ပလႅင္နားမွာရပ္ေန၏။ပလႅင္ေတာ္ေရွ႔၌ရွိေသာ ေရႊယဇ္ပလႅင္ေပၚ မွာ သန္႔ရွင္းသူအေပါင္းတို႔၏ပဌနာႏွင့္အတူဆက္ကပ္ျခင္းငွါ၊မီးရႈိ႔ေသာနံ႔သာ ေပါင္းအမ်ားကိုထုိသူ၌ေပး၏။ မီးရႈိ႔ေသာနံ႔သာေပါင္း၏အခုိးအေငြ႔သည္သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ပဌနာမ်ားႏွင့္အတူေကာင္းကင္တမန္၏လက္ထဲက ဘုရားသခင့္ေရွ႔ေတာ္သို႔တက္ေလ၏။ ေကာင္းကင္တမန္သည္လင္ပန္းကိုယူ၍ယဇ္ပလႅင္၏မီးႏွင့္ျပည့္ေစၿပီးမွ၊ ေျမႀကီးအေပၚသုိ႔ခ်လုိက္သည္ျဖစ္၍၊အသံျမည္ျခင္း၊မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ ေျမႀကီးလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏။ တံပိုးခုနစ္လံုးရွိေသာ ေကာင္းကင္တမန္ခုနစ္ပါးတို႔သည္မႈတ္အံ့ေသာငွါမိမိတို႔ကိုျပင္ဆင္ၾက၏။ပဌမသူသည္တံ ပိုးမႈတ္ေသာအခါမုိဃ္းသီးျဖစ္၏။အေသြးႏွင့္ေရာေႏွာေသာမီးလည္းျဖစ္၏။ ေျမႀကီးအေပၚသို႔ခ်လုိက္၍၊ ေျမသံုးစု တစု၊သစ္ပင္သံုးစုတစု၊စိမ္းေသာျမက္ပင္ရွိသမွ်တို႔ကိုကြၽမ္းေလာင္ေလ၏။ဒုတိယ ေကာင္းကင္တမန္သည္တံပိုး မႈတ္ေသာအခါ၊မီးေလာင္ေသာေတာင္ႀကီးကိုပင္လယ္ထဲသို႔ခ်လုိက္သကဲ့သုိ႔ျဖစ္၍၊ပင္လယ္သံုးစုတစုသည္အေသြး ျဖစ္၏။ပင္လယ္၌အသက္ရွင္ေသာသတၱဝါသံုးစုတစုလည္း ေသ၏။သေဘၤာသံုးစုတစုလည္းပ်က္၏။တတိယ ေကာင္းကင္တမန္သည္တံပိုးမႈတ္ ေသာအခါ၊မီးခြက္ကဲ့သို႔ထြန္းေတာက္ေသာၾကယ္ႀကီးသည္ ေကာင္းကင္ကက်၍၊ ျမစ္သံုးစုတစုသို႔၎င္း၊စမ္းေရတြင္းသို႔၎ ေရာက္၏။ထုိၾကယ္သည္ ေဒါနရြက္ဟူေသာအမည္ရွိ၏။ ေရသံုးစုတစု သည္ ေဒါနရြက္ျဖစ္၍ ေရခါးေသာေၾကာင့္၊လူအမ်ားတို႔သည္ ေသၾက၏။စတုတၱ ေကာင္းကင္တမန္သည္တံပိုးမႈတ္ ေသာအခါ၊ ေနသံုးစုတစု၊လသံုးစုတစု၊ၾကယ္သံုးစုတစုၾကတ္၍သံုးစုတစုမိုက္ေလ၏။ ေန႔သံုးစုတစု၊ညဥ့္သံုးစုတစု သည္အလင္းမရွိ၊ထိုအခါငါၾကည့္လွ်င္၊ ေရႊလင္းတတေကာင္က၊ၾကြင္းေသး ေသာေကာင္ကင္တမန္သံုးပါးမႈတ္လု လတံ့ေသာတံပိုးသံေၾကာင့္ ေျမႀကီးသားတို႔သည္အမဂၤလာ၊အမဂၤလာ၊အမဂၤရွိၾက၏ဟုေကာင္းကင္အလယ္၌ပ်ံဝဲ ၍ႀကီးေသာအသံႏွင့္ ဆိုသည္ကိုငါၾကား၏။ ကမၻာသမိုင္း ပေရာဖက္ျပုခ်က္နွင့္ အာနဂတိၱိစကားေတာ္ ၁။ေကာင္းကင္၌တိတ္ဆိပ္စြာေန၏ ေကာင္းကင္ထြင့္ေသာခရစ္ေတာ္အဘယ္အခ်ိန္လာမွာလဲ။ သတၱမတံဆိပ္ကိုဖြင့္ေသာအခါ၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌နာရီဝက္မွ်တိတ္ဆိတ္စြာေနၾက၏။ဘုရားသခင့္ ေရွ႔ေတာ္၌ ရပ္ေနေသာ ေကာင္းကင္တမန္ခုနစ္ပါးကိုငါျမင္၏။သူတို႔၌တံပိုးခုနစ္လံုးကိုေပး၏။ ေကာင္းကင္တမန္တပါး သည္လာ၍ ေရႊလင္ပန္းကုိကိုင္လ်က္ယဇ္ပလႅင္နားမွာရပ္ေန၏။ပလႅင္ေတာ္ေရွ႔၌ရွိေသာ ေရႊယဇ္ပလႅင္ေပၚမွာ သန္႔ရွင္းသူအေပါင္းတို႔၏ပဌနာႏွင့္အတူဆက္ကပ္ျခင္းငွါ၊မီးရႈိ႔ေသာနံ႔သာ ေပါင္းအမ်ားကိုထုိသူ၌ေပး၏။မီးရႈိ႔ ေသာနံ႔သာေပါင္း၏အခုိးအေငြ႔သည္သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ပဌနာမ်ားႏွင့္အတူေကာင္းကင္တမန္၏လက္ထဲကဘုရား သခင့္ေရွ႔ေတာ္သို႔တက္ေလ၏။ ေကာင္းကင္တမန္သည္လင္ပန္းကိုယူ၍ယဇ္ပလႅင္၏မီးႏွင့္ျပည့္ေစၿပီးမွ၊ ေျမႀကီး အေပၚသုိ႔ခ်လုိက္သည္ျဖစ္၍၊အသံျမည္ျခင္း၊မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ ေျမႀကီးလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏။ဗ်ာဒိတ္ က်မ္း၈း၁း၅ မွတ္ခ်က္။ ယဇ္ပလႅင္ ေကာင္းက္ငဘံုန္၌ရွိ၏ ဟုတ္မွန္ေသာစကား၌ ကမၻာ၏သမိုင္းေနာက္ဆံုကာလ သတၳမဆံဆိပ္ဖြင့္ေသာ အခ်ိန္ကာလျဖစ္သတည္း ၂။ေကာင္းကင္တမန္သည္ လင္ပန္းကို၍ ယဇ္၏မီးနွင့္ျပည့္ေေစေသာ ေျမၾကီး အဘယ္ကာလ၌ ပ်က္မည္သနည္း ေကာင္းကင္တမန္သည္လင္ပန္းကိုယူ၍ယဇ္ပလႅင္၏မီးႏွင့္ျပည့္ေစၿပီးမွ၊ ေျမႀကီးအေပၚသုိ႔ခ်လုိက္သည္ျဖစ္၍၊ အသံျမည္ျခင္း၊ မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊ လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ ေျမႀကီးလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏။ဗ်ာဒတ္က်မ္း ၈း၅ သတၱမေကာင္းကင္တမန္သည္မိမိဖလားကိုအာကာသေကာင္းကင္ေပၚသို႔သြန္းေလာင္းလွ်င္၊ၿပီးၿပီဟုႀကီးေသာ အသံသည္ ေကာင္းကင္ဗိမာန္ေတာ္၌ရွိေသာပလႅင္ေတာ္ထဲကထြက္၏။လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊အသံျမည္ျခင္း၊မိုဃ္း ခ်ဳန္းျခင္း၊ႀကီးစြာေသာေျမလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏ ေျမႀကီးအေပၚမွာလူတို႔ျဖစ္သည့္ကာလမွစ၍ထိုသို႔ေသာလကၡဏာႏွင့္ ထိုမွ်ေလာက္ ျပင္းထန္စြာေသာေျမလႈပ္ျခင္းသည္ မျဖစ္စဖူး။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၁၆း ၁၇-၁၈ မိုဃ္းေကာင္ကင္သည္စာေစာင္လိပ္သကဲ့သို႔လြင့္သြား၏။ ေတာင္မ်ား၊ကြၽန္းမ်ားအေပါင္းတို႔သည္မိမိတို႔ေနရာအရပ္ မွေရြ႔ၾက၏။ ေလာကီဘုရင္၊မွဴးမတ္၊စစ္သူႀကီး၊သူေဌး၊သူၾကြယ္၊ခြန္အားႀကီးေသာသူမွစ၍ကြၽန္မ်ား၊လူလြတ္မ်ားအ ေပါင္းတို႔သည္ ေျမတြင္း၌၎၊ ေတာင္ေပၚမွာရွိေသာ ေက်ာက္မ်ား၌၎၊ပုန္းေရွာင္လ်က္ေန၍၊ထုိေတာင္မ်ား၊ေက်ာက္ မ်ားတို႔ကို ေခၚလ်က္၊ငါတို႔အေပၚသုိ႔က်ၾကပါ။ပလႅင္ေပၚမွာထုိင္ေတာ္မူေသာသူ၏မ်က္ႏွာႏွင့္သိုးသငယ္၏အမ်က္ေတာ္ ကိုကြယ္ကာ၍၊ငါတို႔ကိုဖံုးအပ္ၾကပါ။အမ်က္ေတာ္ထင္ရွားေသာေန႔ႀကီးေရာက္ပါၿပီတကား။အဘယ္သူသည္ခံရပ္ႏုိင္မည္ နည္းဟုေျပာဆိုၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၆း၁၄-၁၇ မွတ္ခ်က္နွင့္အေျဖ။ ၁။မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊ လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ ေျမႀကီးလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏။ ၂။ ႀကီးေသာအသံသည္ ေကာင္းကင္ဗိမာန္ေတာ္၌ရွိေသာ ပလႅင္ေတာ္ထဲကထြက္၏။ ၃။လွ်ာပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ အသံျမည္ျခင္း၊ မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊ ႀကီးစြာေသာေျမလႈပ္ျခင္းျဖစ္ၾက၏ ၄။ နိမိတ္လကၡဏာတို႔ကိုျပေသာ နတ္ဆိုး၏ဝိညာဥ္ ျဖစ္သတည္း။ ၅။ ေကာင္းကင္ဗိမာန္ေတာ္၌ရွိေသာ ပလႅင္ေတာ္ထဲကထြက္၏။ ယခုကၽြန္ပ္တို့သည္ကမၻာ၏သမိုင္မ်ားအေၾကာင္းနွင့္အနာဂတိၱစကားမ်ားကိုေလ့လာသြားမွာျဖစ္သည္။ျဖစ္ပ်က္မွီအရားမ်ား ကမၻာအေပၚမွာစစ္ျဖစ္ျခင္း ေလနွင္တြပိုးခရာခုနွစ္လံုးဘုရာသခင္ကိုဆန့္ၾကင္ဘက္ျပုေသာမိတ္စၦာပေရာဖက္အ်ားအမ်ားအ မ်ားအျပားေပၚလာ၍ဘုရားသခင္းနွင့္ဘုရားသခင္၏လူမ်ိူးတို့ဆန္ၾကင္ဘက္ျပု၍ပညတ္တရားမ်ားေျပာင္းလဲျခင္းငွါဘုရားသ ခင္၏လူတိုသတ္ျဖတ္ျခင္းညွဥ္ဆဲနိုင္ဆက္ျခင္းငွါကၽြန္ပ္တို့ဒံေယလအနာဂတိၱက်မ္းအခန္းၾကီး၇အတြင္၌ေတြ့ခဲ့ပါေပသည္ ကပ္သိလိပ္ဘာသာသာသနာကမၻာကိုခ်ုပ္ဆိုးစဥ္အခ်ိန္ကာလ၌ ျဖစ္သည္Ostrgoths(Goths)Vandals, Heruli.Huns) ေရာမနိုင္ငံကိုခ်ုပ္စဥ္ကာလရက္ဆက္ျကမ္းျကုပ္စြာခ်ုပ္ညွဥ္ပန္နိုပ္ဆက္ခဲ့ၾကသည္ ဒံေယလက်မ္း ၇ ၌ေတြ့ရွိနိုင္ေပသည္ ၃။ေရာမစစ္သည္မ်ား ညွဥ္ပန္နိပ္ဆက္ျခင္း၏ ေရာမျမို့ေတာ္ၾကီးပ်င္ဆီးျခင္းသို့ ပဌမသူသည္တံပိုးမႈတ္ေသာအခါမုိဃ္းသီးျဖစ္၏။အေသြးႏွင့္ေရာေႏွာေသာမီးလည္းျဖစ္၏။ ေျမႀကီးအေပၚသို႔ခ်လုိက္၍၊ ေျမသံုးစုတစု၊ သစ္ပင္သံုးစုတစု၊ စိမ္းေသာျမက္ပင္ရွိသမွ် တို႔ကိုကြၽမ္းေလာင္ေလ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၈း၇ မွတ္ခ်က္။ သမၼာက်မ္းအနက္ျပန္ျခင္း၌ အမ်ားေသာ္အားျဖင့္ကတိကဝတ္ျပုျခင္း၌( Goths) ထိုသူတို့ဘုရားသခင္ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားညွဥ္းပန္းရက္ဆက္နိပ္ခဲ့ၾကသည္(Alaric)သတ္ျဖတ္ျခင္း ဆိုဝါးစြာျပုခဲ့သည္ ၄။သစ္ပင္အားအဘယ္သို့ပံုေဆာင္ျခင္းရွိသနည္း ပဌမသူသည္တံပိုးမႈတ္ေသာအခါမုိဃ္းသီးျဖစ္၏။အေသြးႏွင့္ေရာေႏွာေသာမီးလည္းျဖစ္၏။ ေျမႀကီးအေပၚသို႔ခ်လုိက္၍၊ ေျမသံုးစုတစု၊ သစ္ပင္သံုးစုတစု၊ စိမ္းေသာျမက္ပင္ရွိသမွ် တို႔ကိုကြၽမ္းေလာင္ေလ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၈း၇ အိုေလဗႏုန္ေတာင္၊သင္၏အာရဇ္ပင္တို႔ကိုမီးေလာင္ေစျခင္းငွါသင္၏တံခါးတို႔ကိုဖြင့္ေလာ့။အိုထင္းရႈးပင္၊အာရဇ္ပင္လဲ ေသာေၾကာင့္ ျမည္တမ္းေလာ့။ ျမတ္ေသာအပင္တို႔သည္ပ်က္ဆီးၾကၿပီ။အိုဗာရွန္သပိတ္ပင္တို႔၊ခိုင္ခံ့ေသာေတာကိုခုတ္လွဲ ေသာေၾကာင့္ ျမည္တမ္းၾကေလာ့။သိုးထိန္းတို႔သည္မိမိတို႔အသေရပ်က္ေသာေၾကာင့္ ျမည္တမ္းေသာအသံကို ျပဳၾက၏။ ေယာ္ဒန္ျမစ္၏ဂုဏ္အသေရပ်က္ေသာေၾကာင့္၊ ျခေသၤ့ပ်ိဳေဟာက္ေသာအသံကိုၾကားရ၏။ငါ၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊သတ္ဘို႔ရာထားေသာဤသိုးစုကို ေကြၽးေမြး ေလာ့။ပိုင္ေသာသူတို႔သည္သတ္၍ကိုယ္အျပစ္ရွိသည္ကို မသိၾက။ ေရာင္းစားေသာသူတို႔ကလည္း၊ငါရတတ္သည္ျဖစ္၍ထာဝရဘုရားသည္မဂၤလာရွိတာ္မူေစသတည္းဟုဆိုၾက၏။ သိုးထိန္းတို႔သည္လည္းသနားျခင္းကရုဏာမရွိၾက။ထာဝရဘုရားမိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ငါသည္ ျပည္သူျပည္သားတို႔ကိုေနာက္ တဖန္မသနား၊မႏွေျမာဘဲ၊လူအသီးအသီးတို႔ကိုအိမ္နီးခ်င္းလက္သို႔င္း၊ရွင္ဘုရင္လက္သို႔င္းအပ္သျဖင့္၊သူတို႔သည္တျပည္ လံုးကို ႏွိပ္စက္ၾကလိမ့္မည္။သူတို႔လက္မွငါမကယ္လႊတ္ဘဲ ေနမည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ဇာခရိအနာဂတၱိက်မ္း၁၁း၁-၆ အေၾကာင္းမူကား၊သူတို႔သည္မၾကာမျမင့္မွီ ျမက္ပင္ကဲ့သို႔ရိတ္ျခင္းကိုခံရ၍စိမ္းေသာပိိ်ဳးပင္ညွိဳးႏြမ္းသကဲ့သို႔ ျဖစ္ရလိမ့္မည္၊၊ ထာဝရဘုရားကိုခိုလႈံ၍ ေကာင္းေသာအက်င့္ကိုက်င့္ေလာ့၊၊ ျပည္ေတာ္၌ ေန၍သစၥာတရားကိက်က္စားေလာ့။ဆာလံက်မ္း ၃၇း၁-၂ မွတ္ခ်က္။ မီးကိုအဘယ္သို့႔ေဆာင္ျခင္းရွိသည္မွာမီးဖ်က္ဆီတတ္ေသာအရာျဖစ္သည္ညွဥ္းပန္းနိပ္ဆက္ျခင္းကိုဥပမာေပး၍ဆိုလိုသည္ တိုင္သူျပည္သားအေပါင္းတို့ဆင္ရဲဒုကၡမ်ားစြခံစားရၾကသည္လူနာမည္(Goths)သူ၏လူတို့သည္သတ္ျဖတ္ျခင္း ေသြထြက္သန္ ရိုျခေသၤ့ပ်ိုကိုဥပမာေပး၍ပံုေဆာင္ျခင္းမွာထိုသူတို့သည္အသက္ႏုနယ္ေသာလူငယ္မိန္းမငယ္မ်ားျဖစ္ၾကသည္ စစ္ပြဲမ်ား ၌ပါေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္ ၅။တံပိုးခရာခုနွနွစ္လံုး ပင္လယ္သို့ခ်လိုက္ေသာအခါဘာျဖစ္လဲ ဒုတိယ ေကာင္းကင္တမန္သည္တံပိုးမႈတ္ေသာအခါ၊မီးေလာင္ေသာေတာင္ႀကီးကိုပင္လယ္ထဲသို႔ခ်လုိက္သကဲ့သုိ႔ျဖစ္၍၊ ပင္လယ္သံုးစုတစုသည္ အေသြးျဖစ္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၈း၈ ႀကီးစြာေသာအလုံးအရင္း၏အသံကဲ့သုိ႔ ေတာင္တုိ႔အေပၚမွာလူမ်ား၏အသံဗလံ၊စုေဝးေသာတုိင္းသူျပည္သားမ်ားတုိ႔၏အုတ္ အုတ္က်က္က်က္ေသာအသံဗလံရွိသည္ႏွင့္၊ ေကာင္းကင္ဗုိလ္ေျခအရွင္ထာဝရဘုရားသည္စစ္တုိက္ျခင္းငွါ၊အလုံးအရင္းကုိ စီရင္ခင္းက်င္းေတာ္မူ၏။ေဟ ရွာယအနာဂတိၱိက်မ္း ၁၃း၄ သံ၊ သရြတ္၊ ေၾကးဝါ၊ ေငြ၊ ေရႊတို႔သည္ က်ိဳးပဲ့ေၾကမြလ်က္၊ ေႏြကာလ၌ ေကာက္နယ္တလင္း အမုန္႔ကဲ့သို႔ျဖစ္သျဖင့္၊ ေလတိုက္လႊင့္၍ သူတို႔ေနစရာမရွိ၊ေပ်ာက္ေလ၏။ ရုပ္တုကိုထိခိုက္ေသာ ေက်ာက္မူကား၊ တိုးပြားသျဖင့္ ေတာင္ႀကီးျဖစ္၍၊ ေျမႀကီးတျပင္လံုးကို ဖံုးလႊမ္းသည္ဟု ျမင္မက္ေတာ္မူ၏။ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၁းး၃၅ ဖုတ္ေသာသရြတ္ႏွင့္ သံေရာေႏွာသည္ကို ျမင္ေတာ္မူသည္ႏွင့္ ေလ်ာ္စြာ၊ ႏိုင္ငံသားတို႔သည္ အျခားေသာလူမ်ိဳးသားတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္ၾကလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္လည္း၊ သရြတ္ႏွင့္ သံမေရာႏိုင္သကဲ့သို႔၊ သူတို႔သည္ အခ်င္းခ်င္းေပါင္းေဘာ္၍ မသင့္ႏိုင္ၾက။ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၁း၄၃-၄၄ မွတ္ခ်က္။ေတာင္မ်ား ဥပမာပုံေဆာင္ျခင္း လူမ်ိူးတစ္မ်ိူး နိုင္ငံတနိုင္ငံ ျဖစ္သည္ ထပ္၍ မည္သည့္ အရာပံုေဆာင္ျခင္းရွိသနည္း(Vandals) ထိုသူတို့သည္ စစ္တိုက္ရာ၌ ရက္ဆက္ျကမ္းၾကုပ္ျခင္၍သတ္ျဖတ္ျခင္းထိုအရာတို့သည္(Vandals)လူမ်ိူးမ်ားကိုပံုေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္သည္ ၆။Vandals လူမ်ိူးတို့သည္ ကမၼာအဆိုးဝါးဆိံုးလူးမ်ိူျဖစ္သနည္း ပင္လယ္၌ အသက္ရွင္ေသာ သတၱဝါသံုး စုတစုလည္း ေသ၏။ သေဘၤာသံုးစုတစုလည္း ပ်က္၏။ ဗ်ာဒတိ္က်မ္း ၈း၉ လူေသာတာ ကမၻာမွာ သံုးပံုတပံုေသဆိုးမႈ့ရွိခဲ့သည္ ၇။ ေကာင္းကင္တမန္ သံုး တံပိုးခရာ မႈတ္ေသာအခါ အဘယ္သို့ရွိသနည္း တတိယေကာင္းကင္တမန္သည္ တံပိုးမႈတ္ ေသာအခါ၊ မီးခြက္ကဲ့သို႔ ထြန္းေတာက္ေသာၾကယ္ႀကီးသည္ ေကာင္းကင္ ကက်၍၊ ျမစ္သံုးစုတစုသို႔၎င္း၊ စမ္းေရတြင္းသို႔၎ ေရာက္၏။ဗ်ာဒတ္က်မ္း ၈း၁၀ ေကာင္းကင္ဗုိလ္ေျခတိုင္ေအာင္ ႀကီးမား၍၊ ထုိဗုိလ္ေျခအခ်ဳိ႔တို႔ႏွင့္ ၾကယ္အခ်ဳိ႔တို႔ကုိ ေျမသို႔ခ်၍ နင္းေလ၏။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၈ ၁၀ ထိုမင္းႀကီးသည္ ကိုယ္တန္ခိုးမရွိဘဲ လ်က္ တန္ခိုးႀကီးလိမ့္မည္။ အထူးသျဖင့္ ဖ်က္ဆီး၍ တိုးပြါးေအာင္ျမင္လိမ့္မည္။ စြမ္းအားႀကီးေသာလူစု၊ သန္႔ရွင္းေသာ လူစုကိုပင္ ဖ်က္ဆီးလိမ့္မည္။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၈ ၂၄ မွတ္ခ်က္။ထြန္ေတာက္သာ ၾကယ္ အနက္အဓိပၸါယ္ မွာ နံမည္ေသာသူ လူတဦးတေယာက္ ပံုေဆာင္းျခင္းျဖစ္သည္ သို့စစ္ဗိုလ္ခ်ုပ္ၾကီး တဦးတေယာက္ကို ပံုေဖာ္ျခင္းျဖစ္သည္ ဒံေယလ က်မ္း ၈း၁၀ ထိုသသူအားပံုေဆာင္ျခင္းျဖစ္။(Attila) လူ (Hauns)တို့ စစ္ဗိုလ္တဦတေယာက္ သူ၏စစ္သည္မွာ ယုတပနိုင္ငံသားမ်ား ထိုသူတို့သည္ အင္ၾကီးေသာသူမ်ား၍ လူစစ္တိုက္ရာတြင္ ဆက္ရက္ ၾကမ္းၾကုပ္စြာ လူမ်ားသတ္ျဖတ္ခဲ့သည္ Danude ၈။ထိုၾကယ္တလံုးသည္အဘယ္သို့ေခၚသနည္း ထုိၾကယ္သည္ ေဒါနရြက္ဟူေသာ အမည္ရွိ၏။ ေရသံုးစုတစုသည္ ေဒါနရြက္ျဖစ္၍ ေရခါးေသာေၾကာင့္၊ လူအမ်ားတို႔သည္ ေသၾက၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၈း ၁၁ ေျခေခ်ာင္းတို႔သည္ သံတပိုင္းသရြတ္တပိုင္း ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ၊ ထိုႏိုင္ငံသည္ ခိုင္မာ ျခင္းႏွင့္င္း၊ က်ိဳးပဲ့ျခင္းႏွင့္၎ ဆက္ဆံလိမ့္မည္။ ဖုတ္ေသာသရြတ္ႏွင့္ သံေရာေႏွာသည္ကို ျမင္ေတာ္မူသည္ႏွင့္ ေလ်ာ္စြာ၊ ႏိုင္ငံသားတို႔သည္ အျခားေသာလူမ်ိဳးသားတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္ၾကလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္လည္း၊ သရြတ္ႏွင့္ သံမေရာႏိုင္သကဲ့သို႔၊ သူတို႔သည္ အခ်င္းခ်င္းေပါင္းေဘာ္၍ မသင့္ႏိုင္ၾက။ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၂း ၄၂း-၄၃ ၾကယ္ကိုပံေဆာင္ျခင္း၌ လူတဦေယာက္ျဖစ္သည္ ခါးေရ ကို Huns ၏ထိူသူတို့အားပံေဆာင္ ျခင္းသည္ ဆိုဝါရက္ဆက္စြာ သတ္ျဖတ္ျခင္း ထိုသူတို့၏ နိုင္ငံေရာမနိုင္ငံ ကြဲသြားျခင္းျဖစ္သည္ ဒံေယလက်မ္း ၁း၄၂-၄၄ ၉။စတၳု တံပိုးခရာမႈတ္ေသာအခါ သံုးတစု မိုက္ေလ၏ အဘယ္သို့နည္း စတုတၱ ေကာင္းကင္တမန္သည္ တံပိုးမႈတ္ေသာအခါ၊ ေနသံုးစုတစု၊ လသံုးစုတစု၊ ၾကယ္သံုးစုတစုၾကတ္၍ သံုးစုတစုမိုက္ေလ၏။ ေန႔သံုးစုတစု၊ ညဥ့္သံုးစုတစုသည္ အလင္းမရွိ၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၈း၁၂ ထိုအရားတို့တြင္ ပံုေတာင္မွာ ေရာမ ရွင္ဘုရင္မ်ား ဝန္ၾကီးမ်ား ခ်ုပ္အာဏာမ်ား ပ်က္သံုးျခင္းကို ပံုေဆာင္ျခင္း ျဖစ္သည္ (Senators ) ( Consuls) အေသသတ္ျခင္းခံၾကသည္ ၁၀။အဘယ္သူ ၾကယ္မ်ား တို့သည္အဘယ္သို့မိုက္သြားၾကသနည္း ကမၼာသမိုင္း၏ မွတ္စု စတၳု တံပိုးခရာ ဥပမာပံေဆာင္းျခင္း တန္ခိုးအာဏာ မွတ္ခ်က္။ ပိုးမႈတ္ေသာအခါ (Heruli) လူမ်ိူး၏အမည္နာမ(Odooacer)ထိုသူသည္ ေရာမဘုရင္ Romulus ေရာမနိုင္ငံကို ဖ်က္ဆီးလိုက္ၾကသည္ ခန ၄၇၆ခုနွစ္အတြင္စစ္ဗိုလ္ခ်ုပ္ၾကီးမ်ားဖျစ္ၾက အနာဂတိၱိစကားမ်ား ပေရာဖက္ျပုက်မ္းစာမ်ားေလ့လာေသာအခါ အနာဂတိၱိစကားမ်ားနွင့္ကမၻာ သမိုင္း ကမၻာ၏ တန္ထိုးအာဏာမ်ား ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၇အတြင္၌ ေဖာ္ျပခ်က္မွာ ကမၻာ၏ စစ္သမိုင္းမ်ား ဘာသာေရး အုပ္ခ်ုပ္မႈမ်ားနွင့္ဆိုင္ေသာ Vandals- Ostrogoths Heruli ေပ်ာက္ကြယ္ ေရာမ စစ္ဗိုယ္မ်ား ဖ်င္ဆီးျခင္းျဖစ္သည္ ထိုသို့ ဒံေယလအနာဂတၱိက်မ္း ၇း၁၃ ထုိညဥ့္အခါ ငါသည္ အာရုံျပဳ၍၊ လူသားႏွင့္တူေသာ သူတဦးသည္ မိုဃ္းတိမ္ကိုစီးလ်က္၊ အသက္ႀကီးေသာသူ၏ အထံေတာ္သို႔ ေရာက္ေလ၏။ ထုိသူကို အထံေတာ္ပါးသို႔ သြင္းၾက၏။ ထိုအမႈအရာတို့သည္မွားယြင္းေနရက္မ်ားဘာသာတရား၌သိုသြန္၍ပထေန့ရကိုဝတ္ျပုကိုးေစငွါလူအမ်ားတို့ မွားယြင္ေနာက္သို့လိုက္သြားၾက၍ ေလာကီ ဒ႑ာရီစကားမ်ားေနာက္သို့လိုက္သြား ဘာသာ ေရး၌ညွဥ္းပန္နိပ္ဆက္၍မွားယြင္းေသာဘာသာတရားသိုသြန္း၍Sunsayဝတ္ျပုကိုျခင္းကိုျပု၍အတင္အာဓမၼ ကိုးကြယ္ေစျခင္း ျပုၾကလိမ့္မည တနွဂၤေႏြ ဘာသာေရးအတုေရာင္မ်ား ျဖစ္ၾကသည္သမၼာက်မ္းစာ၌မတည္ ဒမၼာတရား၌ မတည္ မိစၦာပေရာဖက္မ်ားတို့ သည္ ဘုရားသခင္၏ တမန္ေယာင္ေဆာင္၍မု့သာနွင့္ဆိုေသာ တရားမ်ားတို့ သိုသြန္းၾကလိမ့္မည္။ ၁၁။ပဥၥမေကာင္းကင္တမန္ တံပိုးမႈတ္ေသာ ျကယ္တိုလံုး ကိုငါျမင္၏ ပဥၥမေကာင္းကင္တမန္သည္ တံပိုးမႈတ္ေသာအခါ၊ ၾကယ္တလံုးသည္ ေကာင္းကင္က ေျမႀကီးေပၚသို႔ က်သည္ ကိုငါျမင္၏။ သူ၌အနက္ဆံုးေသာတြင္း၏ ေသာ့ကိုအပ္ေပးသည္ျဖစ္၍၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၉း၁ ၾကယ္ ဥပမာေဆာင္ေသာအရာ ေမာ္ဟာမက္ျဖစ္သည္ မိစၦာပေရာဖက္သမၼာက်မ္းစာဂိုဒံ ေသာ့ ဘာသာေရးအုပ္ခ်ုမႈျပိုင္ဆိုင္ရာ လူးအမ်ားအျပားတိုက္ေနာက္သို့လိုက္၍ တြင္းနက္ၾကီးနွင့္ေသာ အရား ရပီခ ေကာင္းကင္ဘံု ထိုသို့ ခရစ္ယာန္ဘာသာတရားအသစ္အဆန္း ေနာက္ထပ္၍ ျပုလိုပ္ ၍ဘုရားေရးအသင္းေတာ္ေန့ရက္မ်ားရႈတ္ေထြေစရန္ ေသာၾကာေန့ကိုသမၼာက်မ္းစာ ေဟာင္းက်မ္းကိုဂိုဒံက်မ္း ဟူတ္၍ ေခၚ၍ ဘုရားသခင္၏ ေန့ရက္မ်ား မိစၦာပေရာဖက္မ်ား ျပုလုပ္ၾကသည္ျဖစ္သည္ ၁၂။စစ္ေရးနွင့္ ဆိုင္ေသာအေၾကာင္းအရာကို အဘယ္သို့ဥပမာေပ၍ ပံုေဆာင္ျခင္းရွိသနည္း က်ဳိင္းေကာင္တို႔သည္မီးခိုးအထဲက ေျမႀကီးအေပၚသို႔ထြက္၍၊ ေျမကင္းၿမီးေကာက္တန္ခုိးကဲ့သုိ႔ေသာတန္ခုိး ကိုရၾက၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၉း၃ ထုိက်ဳိင္းေကာင္းတို႔၏အဆင္းသဏၭာန္သည္စစ္တိုက္ျခင္းငွါ ျပင္ဆင္ေသာျမင္း၏အဆင္းသဏၭာန္ႏွင့္တူ၏။ ေခါင္း ေပၚမွာ ေရႊသရဖူကိုေဆာင္းဟန္ရွိ၏။ မ်က္ႏွာသည္ လူမ်က္ႏွာကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၉း၇ မွတ္ခ်က္။ေျမကင္းျမီးေကာက္ အဘယ္သို့ ဥပမာေပး၍ ပံုေဆာင္ျခင္းသည္မွာပံုကိုၾကည့္ရင္နားလည္မလား မလာမသိဘူး။ ေမာ္ဟာမက္ဘာသာ အစၥလံေအာက္၌အားလံုးစုရံုးတစုတဆီးတည္ခိုင္ခိုင္မာမာစစ္ပြဲမ်ားအ ထိုသူတို့သည္ဘာရွားနိုင္ငံကိုအနိုင္ငံစူရိနိုင္ငံအဲဂုတၱဳနိုင္ငံစပိန္နိုင္ငံထိုသူတို့သည္ ေနာက္သို့ခရစ္ယာန္အာဖီ ကာ။အစၥလံဘာသာသို့သံုးပံုတပံုခရစ္ယာန္ေမရွီယာဘာသာကိုစြန့္လြတ္ခဲ့သည္သင္ၾကားေရာမအသင္းေတာ္တ ဘက္၌ သာ၍မ်ားျပားဘာသာ ၁၃။ဆ႒နေကာင္းကင္ တံပိုးခရာ မႈတ္ေသာ အဘယ္သို့ျဖစ္သနည္း ဥဖရတ္ျမစ္ႀကီးနားမွာ ခ်ည္ေႏွာင္လ်က္ရွိေသာ ေကာင္းကင္တမန္ ေလးပါးကိုလႊတ္ေလာ့ ဟု တံပိုးရွိေသာ ဆဌမေကာင္းကင္တမန္အား ဆိုသည္ကို ငါၾကား၏ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၉း ၁၄ ထုိေနာက္မွ ေျမႀကီး၊ ပင္လယ္၊ သစ္ပင္မ်ားတို႔၌ေလမလာ ေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေလးပါး တို႔သည္ ေျမ၏ေလးမ်က္ႏွာေလတို႔ကိုကိုင္၍၊ ေျမေလးမ်က္ႏွာ၌ ရပ္ေနသည္ကို ငါျမင္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၇း၁ ယခုျမင္၍ ျပည္တန္ဆာထိုင္ေသာေရကား၊အသီးသီးဘာသာစကားကိုေျပာေသာလူအမ်ိဳးမ်ိဳးအစုစုျဖစ္သတည္း။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၇း ၁၅ မွတ္ခ်က္။ထုိေနာက္မွ ေျမႀကီး၊ ပင္လယ္၊သစ္ပင္မ်ားတို႔၌ေလမလာ ေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေလးပါး တို႔သည္ ေျမ၏ေလးမ်က္ႏွာေလတို႔ကိုကိုင္၍၊ ေျမေလးမ်က္ႏွာ၌ ရပ္ေနသည္ကို ငါျမင္၏။ ဆိုေသာဥပမာကိုအဘယ္သို့ပံုေဆာင္ျခင္းမွားဘုရားသခင္၏ ေကာင္းကင္တမန္တပါး သည္ စစ္ျဖစ္အမႈကို နွစ္ေပါင္းတရာခန့္အေတာ့အတြင္မူစလင္းနိုင္ငံ ေလးနိုင္ငံတူတကီနိုင္ငံပရသျမစ္ထိုေနရာ၌ရွိသည္ ေရကို ေရ ကိုအဘယိသု့ ပံုေဆာင္ျခင္းမွာ လူမ်ိူးမ်ားကို ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္ ၁၄။တန္ခိုးအာဏာ လူမ်ိူးတို့အပ္ေပးေသာကာလသာ္အဘယ္ကလျဖစ္သနည္း။ တံဆိပ္ခတ္ျခင္းကို မခံေသာ သူတို႔ကုိ ကားသတ္ရေသာအခြင့္မရွိ။ ငါးလပတ္လံုးျပင္းစြာေသာ ေဝဒနာျဖစ္ေစ ေသာအခြင့္ရွိ၏။ ထုိက်ဳိင္းေကာင္ ျဖစ္ေစေသာ ေဝဒနာသည္ကား၊ ကင္းၿမီးေကာက္သည္ လူကိုထုိးေသာ ေဝဒနာကဲ့သို႔ ျဖစ္သတည္း။ ထုိေန႔ရက္ကာလ၌လူတို႔သည္ ေသျခင္းကိုရွာၾကလိမ့္မည္။ ရွာေသာ္လည္းမေတြ႔ရၾက။ အလြန္ေသခ်င္ ေသာ္လည္း ေသမင္းသည္ သူတို႔ထံမွ ေျပးသြားလိမ့္မည္။ ထုိက်ဳိင္းေကာင္းတို႔၏ အဆင္းသဏၭာန္သည္ စစ္တိုက္ျခင္းငွါ ျပင္ဆင္ေသာျမင္း၏ အဆင္းသဏၭာန္ႏွင့္တူ၏။ ေခါင္း ေပၚမွာ ေရႊသရဖူကိုေဆာင္းဟန္ရွိ၏။ မ်က္ႏွာသည္ လူမ်က္ႏွာကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ ဆံပင္သည္ မိန္းမဆံပင္ကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ သြားသည္လည္းျခေသၤ့သြားကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ ရင္အုပ္တန္ဆာသည္ သံရင္အုပ္ တန္ဆာကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ အေတာင္ခတ္ ေသာ အသံသည္ စစ္တိုက္၍ေျပးလာေသာ ျမင္းရထား အမ်ား၏ အသံကဲ့သုိ႔ ျဖစ္၏။ အၿမီးသည္ ကင္းၿမီးေကာက္ႏွင့္ တူ၏။ အၿမီး၌လည္းဆူးရွိ၏။ လူတို႔ကို ငါးလပတ္လံုးညႇဥ္းဆဲရေသာ အခြင့္တန္ခိုးရွိ၏။ မွတ္ခ်က္။ အနွစ္ရားမ်ားအတြင္ မူစ္လင္ မ်ားစစ္ျဖစ္ရာ၌လွည့္၍သူတို့၏အစဥ္အစင္းသိပိတ္မရွိဘာနွစ္ပါင္း (၁၃) အတြင္၌ေနာက္ဆံုျဖစ္သည္ ေအာ္သမယ္(Othman)စီည္းရံု၍ (Ottoman) နိုင္ငံျဖစ္သည္ ငါလ ဆိုေသာ စကားမ်ား၌ အနွစ္ ၁၅၀ အဂတိၱိစကားမ်ားမ၌ ပေရာက္ဖက္ျပုခ်က္မ်ားတြင္(5+30=150) ထိုေန႔ ရက္ေစ့ၿပီးမွ၊ တဖန္လက်္ာ နံေစာင္းျဖင့္အိပ္၍၊ အရက္ေလးဆယ္ပတ္လံုး ယုဒအမ်ိဳး၏ အျပစ္ကိုခံဦးေလာ့။ ႏွစ္အ စား၌ ရက္ကိုငါထားၿပီ။ ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၄း ၆ အနွစ္စေသာအနွစ္ July 27 ရက္ ခန ၁၂၉၉ နွစ္မွာ ၂၇ ခန ၁၄၄၉ နွစ္အတြင္း အနွစ္ ၁၅၀အတြင္းအနာဂတိၱိစကားမ်ားျပည့္ ၁၅။အဘယ္ေတာ့ထိုသူတို့၏ နိုင္ငံအစျပုမွာလဲ ထုိအခါလူသံုးစုတစုကိုအေသသတ္ျခင္းငွါ၊တနာရီ၊တရက္၊တလ၊တႏွစ္အဘုိ႔ျပင္ဆင္ ေသာေကာင္းကင္တမန္ေလးပါးတို႔ကို လႊတ္ေလ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အနာဂတိၱက်မ္းမ်ား၌ ဖတ္ပါ ေယဇေက်လအနာဂတိၱိက်မ္း ၄း၆ ထိုေန႔ ရက္ေစ့ၿပီးမွ၊ တဖန္လက်္ာ နံေစာင္းျဖင့္အိပ္၍၊ အရက္ေလးဆယ္ပတ္လံုး ယုဒအမ်ိဳး၏ အျပစ္ကိုခံဦးေလာ့။ ႏွစ္အ စား၌ ရက္ကိုငါထားၿပီ။ ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၄း၆ ထိုသို့ အားျဖင့္ အနွစ္( ၃၉၁) (၁၅ရက္ျဖစ္သည္ တူတကီနိုင္ငံ အစျပုေသာJuly၂၇ရက္၁၄၉၉ခုနွစ္အတြင္ တြက္ခ်က္ေသာအခါ၃၉၁နွင့္(၁၅) ေနာက္လAugust(11)ရက္၁၈၄၀ခနွစ္အတြင္းထိုအေၾကာင္းအရာ တြင္တြက္ခ်က္၍ ေစာရိုရွိလီ(Josishlitch)အေမရိကန္နိုင္ငံအတြင္ဘာသာေရးဆရာတေယာက္ ေျပာေသာ ၁၈၃၈ခုနွစ္ တြင္းဘာသာေရး အစျပု၍သူတို့၏သက္တန္ကုန္ဆံုးခဲ့သည္August၁၁ရက္ေန့၁၈၄၀ ခုနွစ္၌ပေရာက္ဖက္ျပုခ်က္မ်ား ျပည့္စံုခဲ့သည္အခ်ို့ေသာသူမ်ားကမယံုၾကည္ဘဲ ေနွာက္ေပ်ာင္းေလွ်ာင္းၾကသည္ စိတ္ပ်က္ျခင္းမရွိ ေနာက္ပိုင္းလူအေယာက္၁၀၀၀ ေရးပို့လိုက္ေသာ ေယရႈခရစ္ကိုလက္ခံယံုၾကည္၍ခရစ္ယာန္ဘာ သာတရားျဖစ္သည္ မူစလင္နိုင္ငံမ်ား ေနာင္ဆံုးသို့ေသာ္ စာတန္မာနတ္ ၏ အၾကံစည္ျပည့္စံုေသာသိတင္းစကားျဖစ္ေပၚလာျပန္သည္အစၥလံဘာသာတရားသည္ခရစ္ေတာ္၏ဧဝံေဂလိသိတင္း စကာကိုတားျမစ္ ေထာင္ေသာ မကတားျမစ္ပတ္ပင္ၾကသည္ ဘုရားသခင္၏ နိုင္ငံေတာ္ ေျဖင့္မတ္ျခင္းတရား ေပၚေပါက္ခဲ့သည္ ေျမႀကီးေပၚမွာေနေသာသူတည္း ဟူေသာ အသီးအသီးဘာသာစကားကို ေျပာေသာ လူအမ်ိဳး အႏႊယ္ ခပ္္သိန္းတို႔အား ထာဝရဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာရေသာ ေကာင္းကင္တမန္တပါးက၊ ဘုရား သခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႔၍ ခ်ီးမြမ္းၾကေလာ့၊ တရားစီရင္ေတာ္မူေသာအခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ။ ေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာႏွင့္ စမ္းေရတြင္းတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရွင္ကိုကိုးကြယ္ၾကေလာ့ဟု ႀကီးေသာအသံႏွင့္ ေျပာဆို၍ ေကာင္းကင္အလယ္၌ ပ်ံဝဲလ်က္ ရွိသည္ကို ငါျမင္၏။ ေကာင္းကင္တမန္တပါးကလည္း၊ ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔ႀကီးၿပိဳလဲၿပီ၊ မိမိမတရားေသာေမထုန္၏ အဆိပ္ အေတာက္တည္းဟူေသာ စပ်စ္ရည္ကို လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔အား တိုက္ေလၿပီးေသာ ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔ႀကီးၿပိဳလဲၿပီဟု လုိက္၍ေျပာဆို၏။ ထိုမွတပါး၊ တတိယေကာင္းကင္တမန္က၊ အၾကင္သူသည္ သားရဲႏွင့္ သူ၏ရုပ္တုကို ကိုးကြယ္၍၊ သူ၏တံဆိပ္ လက္မွတ္ကို နဖူး၌ခံသည္ျဖစ္ေစ၊ လက္၌ခံသည္ျဖစ္ေစ၊ ထိုသူသည္ ဘုရားသခင္၏ ေဒါသဖလား၌ ေလာင္းေသာအမ်က္ေတာ္ စပ်စ္ရည္စစ္ကို ေသာက္ရလိမ့္မည္။ သန္႔ရွင္းေသာ ေကာင္းကင္တမန္တို႔ေရွ႔၊ သိုးသငယ္ေရွ႔တြင္ ကန္႔ႏွင့္ေရာေသာမီးထဲမွာ ျပင္းစြာေသာညွဥ္းဆဲျခင္းကို ခံရလိမ့္မည္။ ထိုညွဥ္းဆဲျခင္း၏ မီးခိုး သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္တက္လ်က္ ရွိ၏။ သားရဲႏွင္ သူ၏ရုပ္တုကို ကိုးကြယ္၍၊ သူ၏နာမတံဆိပ္လက္မွတ္ကို ခံေသာသူတို႔သည္ ေန႔ညဥ့္မျပတ္သက္သာမရၾကဟု လိုက္၍ႀကီးေသာ အသံႏွင့္ ေျပာဆို၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တို႔ကို၎၊ ေယရႈ၏ယံုၾကည္ျခင္းကို၎၊ ေစာင့္ေရွာက္ေသာ သန္႔ရွင္းသူတို႔သည္ ဤအရာ၌သည္းခံစရာ အေၾကာင္းရွိ၏။ တဖန္တံု၊ ေကာင္းကင္အသံကား၊ ယခုမွစ၍ သခင္ဘုရား၌ ေသေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏ဟု ေရးထားေလာ့ဟု ေျပာဆိုသည္ကို ငါၾကား၏။ ဝိညာဥ္ေတာ္ကလည္း၊ ထိုသို႔မွန္ေပ၏။ ထိုသူတို႔သည္ ပင္ပန္းျခင္း ၿငိမ္းမည္အေၾကာင္းရွိ၍၊ သူတို႔၏အက်င့္ တို႔သည္လည္း သူတို႔ႏွင့္အတူလုိက္ၾက၏ ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ တဖန္ ငါၾကည့္လွ်င္၊ ျဖဴေသာမိုဃ္းတိမ္ရွိ၏။ လူသားေတာ္ႏွင့္တူေသာ သူသည္ ေခါင္းေတာ္ေပၚ၌ ေရႊသရဖူကိုေဆာင္းလ်က္၊ ထက္ေသာတံစဥ္ကိုကိုင္လ်က္၊ မိုဃ္းတိမ္ေပၚမွာ ထိုင္ေတာ္မူ၏။ဗ်ာဒတ္က်မ္း၁၄း ၆-၁၄ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၏အနက္အဓိပၸါယ္ သင္ခန္းစာ(၁၈)ျပန္ၾကည့္ဘာ ၁၆။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၁း ၁၉ အတြင္၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း တဖန္ ေကာင္းကင္ဘံု၌ ဘုရားသခင္၏ ဗိမာန္ေတာ္ကိုဖြင့္ထား၍ ဗိမာန္ေတာ္ထဲမွာ ပဋိိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ ထင္ရွားေလ၏။ လွ်ပ္စစ္ျပက္ျခင္း၊ အသံျမည္ျခင္း၊ မိုဃ္းခ်ဳန္းျခင္း၊ ေျမလႈတ္ျခင္း၊ အလံုးႀကီး စြာေသာ မိုဃ္းသီးက်ျခင္းျဖစ္ၾက၏။ ဗ်ာဒတိက်မ္း ၁၁း၁၉ ေကာင္းကင္၌ အယ္သို့ေျပာျခင္းမွာ။ အေျဖ ဘုရားသခင္၏ ဗိမာန္ေတာ္ကိုဖြင့္ထား၍ ဗိမာန္ေတာ္ထဲမွာ ပဋိိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ ထင္ရွားေလ၏။ ပဠိညာဥ္ ေသတၱာ အနက္ကား တရားစီရင္ဆံုးျဖတ္ေတာ္ျခင္း ဘုရားသခင္၏ တရာဆံုးျဖတ္ရာပလႅင္ တရားစီျခင္း စေသာအခ်ိန္ကာလ ၁၈၄၄ ခနွစ္မွာစ၍ တရားစီရင္ျခင္း ေကာင္းကင္ဘံု၌ အျပုေနျပီျဖစ္သည္ ၁၇။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၁း ၈ ၌ ေနာက္ဆံုးေသာခ်ိန္ကာလ၌ အဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း သူတို႔သခင္သည္ လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ အေသခံ ေတာ္မူေသာ အရပ္တည္းဟူေသာ ေသာဒံုဟူ၍၎၊ အဲဂုတၱဳဟူ၍၎အတြင္းအနက္အားျဖင့္ ေခၚေဝၚေသာၿမိဳ႔ႀကီး၏လမ္း၌အေလာင္းေကာင္တို႔သည္ ေနရစ္ၾကလိမ့္မည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၁း၈ အေျဖ။ ၁။ အသီးအသီးဘာသာစကားကို ေျပာေသာလူမ်ဳိးအႏႊယ္ ၂။ဘုရားသခင္သည္ ျပင္းစြာ ေသာေဒါသအမ်က္ေတာ္၏စပ်စ္ရည္ဖလားကိုတိုက္ျခင္းငွါဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔ႀကီးကို ေအာက္ေမ့ေတာ္မူ၏။ ဘုရားသခင္၏ ေဒါသဖလား၌ ေလာင္းေသာအမ်က္ေတာ္ စပ်စ္ရည္စစ္ကို ေသာက္ရလိမ့္မည္။ သန္႔ရွင္းေသာ ေကာင္းကင္တမန္တို႔ေရွ႔၊သိုးသငယ္ေရွ႔တြင္ကန္႔ႏွင့္ေရာေသာမီးထဲမွာ ျပင္းစြာေသာညွဥ္းဆဲျခင္းကို ခံရလိမ့္မည္။ ၃။ တရားစီရင္ေတာ္မူေသာအခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ။ ေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာႏွင့္ စမ္းေရတြင္းတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရွင္ကိုကိုးကြယ္ၾကေလာ့ဟု ၄။ထုိေနာက္ၾကြင္းေသာသတို႔သမီးတုိ႔သည္လာ၍အရွင္၊အရွင္၊ကြၽန္မတို႔အားတံခါးကိုဖြင့္ပါဟုေတာင္းေလွ်ာက္ၾကေသာ္၊ အရွင္ကလည္း၊ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊သင္တို႔ကိုငါမသိဟုျပန္ေျပာေလ၏။သို႔ျဖစ္၍လူသားသည္ၾကြလာအံ့ေသာ ေန႔ရက္အခ်ိန္နာရီကို သင္တို႔သည္ မသိေသာေၾကာင့္ေစာင့္ေနၾကေလာ့။

No comments:

Post a Comment