Monday, October 3, 2016
ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသင္ခန္းစာ (၃၀)
ကမၼာအေပၚမွာအၾကီးမွားဆံုးအခက္အခဲျပႆနာ
ေကာင္းကင္၌ႀကီးစြာေသာနိမိတ္လကၡဏာဟူမူကား၊မိန္းမတဦးသည္ ေနကိုဝပ္လ်က္၊လကိုေျချဖင့္နင္းလ်က္၊
မိမိေခါင္းေပၚ၌ၾကယ္ဆယ္ႏွစ္လံုးျဖင့္ၿပီးေသာသရဖူကို ေဆာင္းလ်က္ေပၚလာ၏။ထိုမိန္မသည္ကိုယ္ဝန္ေဆာင္
၍ဘြားအံ့ေသာေဝဒနာျပင္းေသာေၾကာင့္ဟစ္ေအာ္ေလ၏။ယဇ္ပုေရာဟိတ္အႀကီးတို႔ႏွင့္လူတို႔တြင္က်မ္းျပဳဆရာရွိ
သမွ်တုိ႔ကိုစုေဝးေစ၍၊ခရစ္ေတာ္ကိုအဘယ္အရပ္မွာဘြားျမင္လိမ့္မည္နည္းဟုေမးျမန္းေတာ္မူ၏။ထိုဆရာတို႔က
လည္း၊ပေရာဖက္တဦးေရးထား ေသာအခ်က္ဟူမူကား၊အိုယုဒျပည္ဗက္လင္ၿမိဳ႔၊အစိုးရေသာယုဒၿမိဳ႔တို႔တြင္သင္
သည္ၿမိဳ႔ငယ္ၿမိဳ႔ယုတ္မဟုတ္။အေၾကာင္းမူကား၊ငါ၏လူစုဣသေရလအမ်ိဳးကိုအုပ္စိုးရေသာသခင္သည္သင္၏အ
ထဲမွာေပၚထြန္းလတံ့ဟုက်မ္းလာရွိပါ၏။ထိုေၾကာင့္ယုဒျပည္ဗက္လင္ၿမိဳ႔၌ခရစ္ေတာ္ကိုဘြားျမင္ရပါမည္ဟုမင္းႀကီး
အားျပန္ၾကားေလွ်ာက္ထားၾက၏။ထိုအခါ ေဟရုဒ္မင္းႀကီးသည္၊မာဂုပညာရွိတို႔ကိုမထင္မရွားေခၚ၍၊ၾကယ္ေပၚထြန္း
ေသာအခ်ိန္ကာလကို ေစ့ေစ့ေမးျမန္းၿပီးမွ၊သင္တို႔သြား၍ထိုသူငယ္ကိုႀကိဳးစားရွာၾကပါ။ ေတြ႔လွ်င္ငါ့ထံသို႔ ျပန္လာ၍ ငါလည္းထိုသူငယ္ကိုဖူးေတြ႔ပူေဇာ္ရေအာင္ၾကားေျပာၾကပါဟုမွာထားေတာ္မူလ်က္၊ဗက္လင္ၿမိဳ႔သို႔ေစလႊတ္ေလ၏။
ထိုသူတို႔သည္မင္းႀကီးစကားကိုနာခံၿပီးလွ်င္ထြက္သြားၾက၍၊အေရွ႔ျပည္၌ ျမင္ရေသာၾကယ္သည္သူတို႔ေရွ႔ကသြားသ
ျဖင့္၊သူငယ္ ေတာ္ရွိရာအရပ္ေပၚသို႔ေရာက္၍တည္လ်က္ေန၏။ထိုၾကယ္ကိုျမင္ျပန္ေသာအခါအလြန္ဝမ္းေျမာက္ဝမ္း
သာျခင္းရွိ၍၊အိမ္သို႔ဝင္ေလေသာ္၊မယ္ေတာ္မာရိႏွင့္တကြသူငယ္ေတာ္ကိုေတြ႔ျမင္လွ်င္ျပပ္ဝပ္ကိုးကြယ္၍၊မိမိတို႔ဘ႑ာ
ဥစၥာတို႔ကိုဖြင့္ၿပီးမွ ေလာဗန္ႏွင့္မုရန္တည္းဟူေသာနံ႔သာမ်ိဳးကို၎၊ ေရႊကို၎ဆက္ကပ္ပူေဇာ္ၾက၏။ ေနာက္မွ ေဟရုဒ္
မင္းႀကီးထံသို႔မျပန္ရမည္အေၾကာင္းအိပ္မက္တြင္ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကိုရ၍မိမိတို႔ျပည္သို႔အျခားေသာလမ္းျဖင့္ ျပန္သြားၾက၏။
ထိုသူတို႔သြားၾကသည္ေနာက္၊ ေယာသပ္သည္အိပ္မက္ကိုျမင္သည္မွာ၊ထာဝရဘုရား၏ ေကာင္းကင္တမန္သည္ထင္ရွား
၍၊သင္ထေလာ့။မယ္ေတာ္ႏွင့္သူငယ္ေတာ္ကိုေဆာင္ယူၿပီးလွ်င္၊အဲဂုတၱဳျပည္သို႔ေျပး၍၊တဖန္ငါေျပာဆိုသည္တိုင္ေအာင္
ထိုျပည္၌ေနေလာ့။ ေဟရုဒ္မင္းႀကီးသည္သူငယ္ေတာ္ကိုသတ္အံ့ေသာငွါရွာလိမ့္မည္ဟုဆိုေလ၏။
ေကာင္းကင္၌အျခားေသာနိမိတ္လကၡဏာေပၚလာသည္ကား၊အဆင္းနီေသာနဂါးႀကီးသည္ ေခါင္းခုနစ္လံုး၊ခ်ိဳဆယ္ေခ်ာင္း
ႏွင့္တကြ ေခါင္းေပၚ၌သရဖူခုနစ္ဆူကို ေဆာင္လ်က္ရွိ၏။သူ၏အၿမီးသည္ ေကာင္းကင္ၾကယ္သံုးစုတစုကိုဆြဲငင္၍ ေျမႀကီးသို႔
ခ်လိုက္ ေလ၏။သားကိုဘြားလုေသာမိန္းမသည္ဘြားေသာအခါ၊နဂါးသည္ထိုသားကိုကိုက္စားမည့္အႀကံႏွင့္ မိန္းမေရွ႔၌ ရပ္ေန၏။ထိုမိန္းမသည္ လူမ်ိဳးတကာတို႔ကို သံလွံတံႏွင့္ အုပ္စိုးလတံ့ေသာ သားေယာက္်ားကို ဘြားျဖင္၏။ ထိုသားကို ဘုရားသခင့္ထံသို႔၎ ပလႅင္ေတာ္သို႔၎၊ ခ်ီယူေတာ္မူ၏။
မိန္းမသည္ အရက္တေထာင္ႏွစ္ရာ ေျခာက္ဆယ္ပတ္လံုး ေတာ၌ေကြၽးေမြးျခင္းကို ခံရမည္အေၾကာင္း ဘုရားသခင္ျပင္ဆင္ေတာ္မူေသာ အရပ္သို႔ ေျပးေလ၏။
ေကာင္းကင္၌ စစ္ျဖစ္၏။ မိေကၡလႏွင့္ သူ၏ေကာင္းကင္တမန္တို႔သည္ နဂါးကိုစစ္တိုက္ၾက၏။ နဂါးႏွင့္ သူ၏တမန္တို႔သည္ စစ္တိုက္၍မႏိုင္ၾက။ ေကာင္းကင္၌လည္း သူတို႔ေနစရာမရွိ။
ထိုအခါ၊ ဤေလာကတႏိုင္ငံလံုးကို လွည့္ျ့ဖား၍ မာရ္နတ္စာတန္ အမည္ရွိေသာ ေရွးေျမြေဟာင္းတည္းဟူေသာ နဂါးႀကီးကို၎၊ သူႏွင့္အတူ သူ၏တမန္တို႔ကို၎၊ ေျမႀကီးသို႔ ခ်လိုက္ၾက၏။
ေကာင္းကင္ဘံု၌ ႀကီးေသာအသံကား၊ ယခုမွာကယ္တင္ျခင္းျဖစ္၏။ တန္ခိုးေတာ္လည္းျဖစ္၏။ ငါတို႔ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ သူ၏ခရစ္ေတာ္၏ အာဏာေတာ္စက္လည္းျဖစ္၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔ညီ အစ္ကိုမ်ားကို ငါတို႔ဘုရားသခင့္ေရွ႔ေတာ္၌ ေန႔ညဥ့္မျပတ္ အျပစ္တင္ေသာရန္သူကို ေအာက္သို႔ခ်ေလၿပီ။
သူတို႔သည္ သိုးသငယ္၏ အေသြးအားျဖင့္၎၊ မိမိတို႔သက္ေသခံခ်က္ႏႈတ္ကပတ္ တရားအားျဖင့္င္း ေအာင္ျမင္၍၊ အေသခံ သည္တိုင္ေအာင္ ကိုယ္အသက္ကို မႏွေျမာၾက။
ထိုေၾကာင့္၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေကာင္းကင္သားတို႔ ရႊင္လန္းၾက ေလာ့။ ေျမႀကီးႏွင့္ပင္လယ္သည္ အမဂၤလာရွိ၏။ အေၾကာင္းမူကား မာရ္နတ္သည္ မိမိကာလ တခဏသာရွိသည္ ကိုသိ၍၊ ျပင္းစြာေသာ ေဒါသအမ်က္ႏွင့္တကြ သင္တို႔ရွိရာသို႔ ဆင္းေလၿပီဟု ဆိုၾကသည္ ကို ငါၾကား၏။
ထိုနဂါးသည္ ေျမႀကီးသို႔ကိုယ္က်သည္ကို သိျမင္ေလေသာ္၊ သားေယာက္်ားကို ဘြားျမင္ေသာ မိန္းမကို ညွဥ္းဆဲ၏။
၁။ယံုၾကည္ျခင္းနွင့္ နားေထာင္ျခင္းဗ်ာဒိတ္က်မ္း၌ ဘုရားသလင္၏က်န္ၾကြင္းေသာလူမ်ိူးတို့ အမွတ္တံဆိပ္ မည္သိုျဖစ္ျဖစ္သနည္း
နဂါးသည္ မိန္းမကိုအၿငိဳး ထား၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုက်င့္၍၊ ေယရႈ၏သက္ေသ ခံေတာ္မူခ်က္ကို စြဲလန္းေသာ သူတည္းဟူေသာ ထိုမိန္းမ၌ၾကြင္းေသာ အမ်ိဳးအႏႊယ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါသြား၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂ း၁၇
နဂါးကိုအသို့ပံေဆာင္ျခင္း စာတန္မာရ္နတ္ က်န္းၾကြင္ေသား ဘုရားသခင္၏ လူမ်ူးတို့ ဘုရားသခင္ပညတ္
တို့က်င့္၍ ေယရႈ၏သက္ခံေတာ္မူခ်က္မ်ားစြျလမ္းေသာ သူမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မာနတ္သည္ဘုရားသခင္
က်န္းၾကြင္ေသာ လူမ်ိူးတို့ အျပစ္ရွာက်န္၍ ပညတ္တရားေစာင္ေရွာက္ျခင္း အျပစ္ျဖစ္သလား
၂။ဘုရားသခင္၏သိတ္ေပနိုးေဆာျခင္း၌ ဘုရားသခင္၏လူမ်ိူးတို့ သားရ၏အမွတ္တံဆိပ္ ေသာ့
ဘုရားသခင္ဖြင္ျပျခင္း ထိုသူတစုတို့သည္ သားရဲ၌ေအာင္ျမင္ သူတို့အမွတ္အသားမည္သို့ ရွိ
သည္သိရွိစေရန္အတြက္
ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တို႔ကို၎၊ ေယရႈ၏ယံုၾကည္ျခင္းကို၎၊ ေစာင့္ေရွာက္ေသာ သန္႔ရွင္းသူတို႔သည္ ဤအရာ၌သည္းခံစရာ အေၾကာင္းရွိ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း ၁၂ မွတ္ခ်က္
သားရဲ၏အမွတ္တံဆိပ္ ကိုမခံယူေသာသူတို့ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို့ေစာင့္ေရွာက္၍ ခရစ္ေတာ္၌
ယံုၾကည္ျခင္းတရားမ်ားတည္ေသာေၾကာင့္ အခ်ို့ေသာယံုၾကည္သူမ်ား နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ သားရဲအထဲ၌ရွိၾက
သည္ျဖစ္၍ ပညတ္ဘုရား၏ပညတ္တရားတို့၌ ခရစ္ကိုယံုၾကည္ျခင္း ရိုးသာေျဖာင့္မတ္စြာျဖင့္ ယံုၾကည္းကို
အခ်က္ေပါင္းမ်ား မွားယြင္ျခင္း၌ မသိရွိၾကေပ၏
၃။ဓမၼာေဟာင္က်မ္း ကာလ၌ လူအေပါင္တု့္သည္အဘယ္သို့လႊတ္ေျမာက္ရၾကသနည္း
အာေဗလသည္၊ ကာဣန ပူေဇာ္ေသာ ယဇ္ထက္သာ၍ ျမတ္ေသာယဇ္ကို၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္အား ပူေဇာ္၏။ ထိုသို႔ေသာ ယဇ္ကိုပူေဇာ္၍၊ မိမိေျဖာင့္မတ္သည္ဟု သက္ေသခံေတာ္မူျခင္းကို ရေလ၏။ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ သူလွဴေသာ အလွဴကို ဘုရားသခင္သည္ လက္ခံေတာ္မူ၏။ သို႔ျဖစ္၍၊ အာေဗလသည္ ေသလြန္ေသာ္လည္း ယခုပင္ တရား ေဟာေသး၏။
ဧေနာက္သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေသျခင္းႏွင့္လြတ္၍ ဘဝေျပာင္းရ၏။ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ကို ဘဝေျပာင္းေစေတာ္မူေသာေၾကာင့္၊ သူသည္ ေနာက္တဖန္မေပၚမရွိ။ သူသည္ ဘဝမေျပာင္းမွီ ဘုရားသခင္၏ စိတ္ေတာ္ႏွင့္ ေတြ႔ေသာသူျဖစ္သည္ဟု သက္ေသခံျခင္းကို ရေလ၏။
ယံုၾကည္ျခင္းမရွိလွ်င္၊ ဘုရားသခင္၏ စိတ္ေတာ္ႏွင့္ မေတြြြ႔ႏိုင္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ဘုရားသခင့္အထံေတာ္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေသာသူသည္၊ ဘုရားသခင္ရွိေတာ္ မူသည္ကို၎၊ ကိုယ္ေတာ္ကို ရွာေသာသူအား အက်ိဳးေပး ေတာ္မူသည္ကို၎၊ ယံုၾကည္ရမည္။
ေနာဧသည္ မျမင္ေသးေသာ အမႈအရာတို႔ကို ေဘာ္ျပေသာ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကို ခံရၿပီးမွ၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေၾကာက္ရြံ႔ေသာ စိတ္ရွိ၍၊ မိမိအိမ္သူအိမ္သားတို႔ကို ကယ္တင္ျခင္းငွါ သေဘၤာကိုတည္ေလ၏။ ထိုသို႔ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေလာကီ သားတို႔ကို အျပစ္တင္၍ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ယွဥ္ေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကိုလည္း အေမြခံရ၏။
အာျဗဟံသည္ အေမြခံရလတံ့ေသာျပည္သို႔ ထြက္သြားမည္အေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္ေခၚေတာ္မူ ေသာအခါ၊ သူသည္ အဘယ္အရပ္သို႔သြားသည္ကို ကိုယ္တိုင္မသိဘဲလ်က္၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ နားေထာင္၍ ထြက္သြားေလ၏။
သူတပါးပိုင္ေသာျပည္၌ ဧည့္သည္ေနသကဲ့သို႔၊ ဂတိေတာ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာျပည္၌ ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ဧည့္သည္ျဖစ္၍ေန၏။ ထိုဂတိေတာ္ကို အေမြခံရေသာ အေဘာ္အဘက္တည္းဟူေသာ ဣဇက္၊ ယာကုပ္ တို႔ႏွင့္အတူ တဲ၌ေနေလ၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ ဘုရားသခင္တည္ေထာင္ ျပဳစုေတာ္မူေသာ၊ ခုိင္ခံ့ၿမဲၿမံေသာၿမိဳ႔ကို ေျမာ္လင့္သတည္း။
သူ၏ခင္ပြန္း စာရာသည္လည္း အရြယ္လြန္ေသာအခါ၊ ပဋိိသေႏၶယူႏိုင္ေသာ အခြင့္တန္ခိုးကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခံရေလ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ဂတိထားေတာ္မူေသာသူသည္ သစၥာရွိသည္ဟု စိတ္စြဲလန္း ျခင္းရွိ၏။
သို႔ျဖစ္၍၊ ထိုအမႈအရာ၌ လူေသႏွင့္တူေသာ သူတေယာက္သည္၊ အေရအတြက္အားျဖင့္ ေကာင္းကင္ ၾကယ္ကဲ့သို႔၎၊ သမုဒၵရာကမ္းနား၌ မေရတြက္ႏိုင္ေသာ သဲလံုးကဲ့သို႔၎၊ မ်ားစြာေသာသူတို႔၏ အဘျဖစ္သ တည္း။
ယခုဆိုခဲ့ၿပီးေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္၊ ဂတိေတာ္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာအက်ိဳးေက်းဇူးကို မခံရဘဲ၊ အေဝးက ေျမာ္ျမင္လ်က္၊ စိတ္ႏွလံုးႏွင့္ဘက္ယမ္းလ်က္၊ မိမိတို႔သည္ ေျမႀကီးေပၚမွာ တကြၽန္းသူတႏိုင္ငံသား၊ ဧည့္သည္ အာဂႏၱဳျဖစ္သည္ကို ထင္ရွားစြာဝန္ခံလ်က္၊ ယံုၾကည္ျခင္းစိတ္ႏွင့္ ေသလြန္ၾက၏။
ထိုသို႔ ဝန္ခံေသာသူတို႔သည္ မိမိတို႔အဘျပည္ကို ရွာၾကသည္ဟု အတည့္အလင္းေျပာဆိုၾက၏။
ထိုသူတို႔သည္ အထက္ကထြက္သြားေသာ ျပည္ကို ေအာက္ေမ့ သည္မွန္လွ်င္၊ ထိုျပည္သို႔ ျပန္ရေသာအခြင့္ ရွိၾက၏။
ထိုျပည္ကို မေအာက္ေမ့ဘဲ၊ ေကာင္းကင္ျပည္တည္းဟူေသာ သာ၍ ျမတ္ေသာျပည္ကို ေတာင့္တျခင္းရွိၾက၏။ ထိုေၾကာင့္၊ ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔ႏွင့္ သူတို႔၏ဘုရားဟူ၍ ေခၚေဝၚျခင္းကို ရွက္ေတာ္မမူ သူတို႔ေနစရာဘို႔ၿမိဳ႔ကို တည္ေထာင္ေတာ္မူၿပီ။
အာျဗဟံသည္ စံုစမ္းေတာ္မူျခင္းကို ခံရေသာအခါ၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဣဇာက္ကို ပူေဇာ္၏။
ဣဇာက္၌သာ သင္၏အမ်ိဳးတည္လိမ့္မည္ဟူေသာ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္မွစ၍ ဂတိေတာ္မ်ားကို ခံရေသာသူသည္၊ မိမိ၌ တေယာက္တည္းေသာ ထိုသားကိုပူေဇာ္၏။
ထိုသို႔ပူေဇာ္ေသာအခါ ေသျခင္းမွထေျမာက္ေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္ တတ္ႏိုင္ေတာ္မူသည္ကို သူသည္ေအာက္ေမ့၏။ ထိုသားကို ပံုစကားအားျဖင့္ ေသျခင္းထဲကရ၏။
ဣဇာက္သည္ လည္း၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ အနာဂတ္အရာတို႔ကို အမွတ္ျပဳ၍ ယာကုပ္ႏွင့္ဧေသာကို ေကာင္းႀကီးေပး၏။
ယာကုပ္သည္လည္း၊ ေသခ်ိန္နီးေသာအခါ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေယာသပ္၏သား ႏွစ္ေယာက္ကို ေကာင္းႀကီး ေပး၍၊ ေတာင္ေဝးထိပ္အေပၚမွာ ကိုးကြယ္ေလ၏။
ေယာသပ္သည္ ေသဆဲရွိေသာအခါ၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဣသေရလအမ်ိဳးတို႔၏ ထြက္ေျမာက္ျခင္းအရာကိုျပ၍ မိမိအရိုးတို႔၏ အေၾကာင္းကို မွာထားေလ၏။
ေမာေရွကိုဘြားျမင္ၿပီးမွ အဆင္းလွေသာသူငယ္ျဖစ္သည္ကို မိဘတို႔သည္ ျမင္လွ်င္၊ ယံုၾကည္ျခင္းအား ျဖင့္ ရွင္ဘုရင္အမိန္႔ေတာ္ကို မေၾကာက္ဘဲ သံုးလပတ္လံုးသူ႔ကို ဝွက္ထားေလ၏။
ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ရွင္ဘုရင္အမ်က္ကို မေၾကာက္ဘဲ၊ အဲဂုတၱဳျပည္ကိုစြန္႔သြား၏၊ အေၾကာင္းမူကား၊ မ်က္ျမင္မရေသာ ဘုရား သခင္ကို ျမင္ရဘိသကဲ့သို႔ တည္ၾကည္ျခင္းရွိ၏။
သားဦးမ်ားကို ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ဣသေရလလူတို႔ကို ဒဏ္မခတ္ေစျခင္းငွါ၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ပသခါပြဲကို၎၊ အေသြးျဖန္းဆြတ္ျခင္းကို၎ ေစာင့္ေလ၏။
ဣသေရလ လူတို႔သည္ ကုန္းေၾကာင္းသြားသကဲ့သို႔၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဧဒံုပင္လယ္အလယ္၌ ေရွာက္သြားရၾက၏။ ထိုသူတို႔နည္းတူ အဲဂုတၱဳလူတို႔သည္ သြားမည္အားထုတ္ေသာအခါ နစ္ျမဳပ္ၾက၏။
ေရရိေခါၿမိဳ႔ကို ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ဝိုင္း၍လွည့္ၿပီးမွ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ၿမိဳ႔ရိုးသည္ ၿပိဳလဲ၏။
ျပည္တန္ဆာရာခပ္သည္ သူလွ်ိဳတို႔ကို အေဆြဖြဲ႔၍ လက္ခံေသာေၾကာင့္၊ မယံုၾကည္ေသာသူတို႔ႏွင့္အတူ မပ်က္ဆီးဘဲ၊ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခ်မ္းသာရ၏။
ထိုမွတပါး၊ အဘယ္သို႔ေျပာစရာရွိေသးသနည္း။ ဂိေဒါင္၊ ဗာရက္၊ ရွံဆုံ၊ ေယဖသ၊ ဒါဝိဒ္၊ ရွေမြလ မွစ၍ ပေရာဖက္တို႔အေၾကာင္းမ်ားကို ေျပာ၍မကုန္ႏိုင္။
ထိုသူတို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ အျခားေသာတိုင္းႏိုင္ငံ ကို ေအာင္ျခင္း၊ တရားသျဖင့္စီရင္ျခင္း၊ ဂတိေတာ္ကို ဝင္စားျခင္း၊ ျခေသၤ့ႏႈတ္ကိုပိတ္ျခင္း၊
မီးအရွိန္ကိုၿငိမ္းေစျခင္း၊ ထားလက္နက္ေဘးႏွင့္ ကင္းလြတ္ျခင္း၊ အနာမွထေျမာက္၍ က်န္းမာျခင္း၊ စစ္တိုက္ေသာအခါ ခြန္အားႏွင့္ျပည့္စံု ျခင္း၊ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔၏ တပ္မ်ားကို ဖ်က္ဆီးျခင္းအမႈမ်ားကို ျပဳၾက၏။
မိန္းမတို႔သည္လည္း၊ ေသျခင္းမွထ ေျမာက္ေသာ မိမိတို႔သားကို ရျပန္ၾက၏။ အခ်ိဳ႔ေသာသူတို႔သည္၊ သာ၍ျမတ္ေသာ ထေျမာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္လို ေသာငွါ၊ လႊတ္ျခင္းကို မခံမယူဘဲ ျပင္းစြာေသာညွဥ္းဆဲျခင္းကို ခံၾက၏။
အခ်ိဳ႔ေသာသူတို႔သည္ ကဲ့ရဲ႔ရိုက္ပုတ္ျခင္း၊ ျခည္ေႏွာင္ျခင္းကိုခံ၍ ေထာင္ထဲမွာေနရသျဖင့္၊ စံုစမ္းျခင္းကို ခံရၾက၏။
ေက်ာက္ခဲႏွင့္ပစ္ျခင္း၊ လႊႏွင့္အပိုင္းပိုင္း တိုက္ဖ်က္ျခင္း၊ စံုစမ္းေႏွာက္ရွက္ျခင္း၊ ထားလက္နက္ႏွင့္ကြပ္မ်က္ျခင္းကို ခံရၾက၏။ အလြန္ဆင္းရဲလ်က္ ညွဥ္းဆဲ ႏွိပ္စက္ျခင္းကိုခံလ်က္၊ သိုးေရ၊ ဆိတ္ေရကို ဝတ္၍လွည့္လည္ရၾက၏။
ဤေလာကသည္ ထိုသူတို႔ႏွင့္ မထိုက္ မတန္။ သူတို႔သည္ ေတာႀကိဳေတာင္ၾကား၊ ဥမင္ေျမတြင္းထဲမွာ အေျပာင္းေျပာင္းအလည္လည္ ေနရၾက၏။
ထိုသူ အေပါင္းတို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခ်ီးမြမ္းျခင္းသို႔ ေရာက္ေသာ္လည္း၊ ဂတိေတာ္အတိုင္း အက်ိဳးေက်းဇူးကို မခံရၾက။ ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ ၁၁ း၄-၃၉
မွတ္ခ်က္။ေရွဘိုေဘးတို့သည္ယံုၾကည္ျခင္း၌ ေသလြင္ခဲ့သည္ ဘုရားသခင္၏ကတိေတာ္ေမ်ာ္လွ်င့္လ်က္
ယံုၾကည္ျခင္း၌ ယေနကာလတိုင္ အခ်ို့ေသာသူတို့ ဓသမၼာေဟာင္က်မ္း ဘုရားသခင္၏ ကတိေတာ္စကား
မ်ား ညွဥ္ဆဲနိပ္ဆက္ျခင္းကိုခံလ်က္ စံုစမ္းေနွာက္ျခင္း မ်ားခံလ်က္ပင္ ဘုရားသခင္ ၌ယံုၾကည္ျခင္ေသလြန္
သည္။
၄။ထိုသို့အားျဖင့္ယံုၾကည္ျခင္း တဦး တေယာက္ ကတိေတာ္စကားမ်ား၌ အဘယိသု့အျပစ္ေျဖ
ျခင္းတရား အျပစ္လႊတ္ျခင္ရမည္ေလာ့။
ျပစ္မွားမိေသာ အျပစ္ အတြက္ အျပစ္ေျဖရာ ယဇ္ ျဖစ္ေစျခင္းငွါ သိုးသငယ္ျဖစ္ေစ၊ ဆိတ္သငယ္ျဖစ္ေစ၊ အမတေကာင္ေကာင္တည္း ဟူေသာ ဒုစရိုက္ေျဖရာယဇ္ကို ထာဝရဘုရားထံေတာ္သို႔ ေဆာင္ခဲ့ၿပီးလွ်င္၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ ထိုသူ၏အျပစ္ အတြက္ အျပစ္ေျဖျခင္းကိုျပဳရမည္။၀တ္ျပဳရာက်မ္း ၅း၆
မွတ္ခ်က္။ဓမၼာေဟာက်မ္းကာလ၌ အျပစ္ဒုစရက္ေျဖစရာယဇ္ကိုထာဝရဘုရားအထံေတာ္သုိ့ေဆာင္ခဲ့ျပီး
လွ်င္ ယဇ္ပေရာဟိတ္သည္ ထိုသူ၏အျပစ္ အတြက္ အျေဖျခင္းကိုျပုရလိမ့လိမ္မည္။
၅။ဘုရားသခင္သိုးသငာ္ အဘယ္သို့ ႔့ုေဆာင္ျခင္းရွိသနည္း
နက္ျဖန္ေန႔၌ ေယရႈၾကြလာေတာ္မူသည္ကို ေယာဟန္သည္ျမင္လွ်င္၊ ဤေလာက၏အျပစ္ကို ေဆာင္သြားေသာဘုရားသခင္၏ သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁ း၂၉
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဓမၼေဟာင္က်မ္းမ်ား၌ ဒုစရက္ျပုမိေသာ ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းမ်ားအထံသို့အျပစ္
အေျဖ သုးသငယ္ တေကာင္ထာဝရ ဘုရားသခင္အထံေတာ္သို့ေဆာင္ခဲ့ၾကတယ္ ယခုခရစ္ေတာ္သည္
ဘုရားသခင္၏သိုးသငယ္ ေယရႈၾကြေတာ္မူသည္ကို ျမင္လွ်င္၊ဘုရားသခင္၏သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့ဟု
ဆို၏နက္ျဖန္ေန႔၌ ေယရႈၾကြလာေတာ္မူသည္ကို ေယာဟန္သည္ျမင္လွ်င္၊ဤေလာက၏အျပစ္ကို ေဆာင္သြား
ေသာဘုရားသခင္၏ သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့။
၆။ဘုရားသခင္ ကယ္နႈတ္ေဆာင္ယူခဲ့ျပီး ေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္အဘယ္သို့မိန့္ေတာ္မူသနည္း
ထုိအခါ ဘုရားသခင္ မိန္႔ေတာ္မူေသာစကားမ်ားဟူမူကား၊
ငါသည္ သင့္ကိုကြၽန္ခံေနရာအဲဂုတၱဳျပည္မွ ကယ္ႏႈတ္ေဆာင္ယူခဲ့ၿပီးေသာ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရားျဖစ္၏။
ငါမွတပါးအျခားေသာဘုရားကို မကိုးကြယ္ ႏွင့္။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၀ း၁-၃
ငါသည္အဲဂုတၱဳျပည္လူတို႔၌ျပဳ ေသာအေၾကာင္း၊ သင္တို႔ကိုေရႊလင္းတအေတာင္ျဖင့္ထမ္း၍ ကိုယ္ဘုိ႔ဘမ္း ယူေသာ အေၾကာင္းကုိ သင္တို႔သည္ သိျမင္ရၾကၿပီ။
ထုိေၾကာင့္ ယခုတြင္သင္တို႔သည္ ငါ့စားကုိအမွန္ နားေထာင္၍ ငါ့ပဋိိညာဥ္ကိုေစာင့္ေရွာက္လွ်င္ အျခား ေသာလူမ်ဳိးတကာတို႔ထက္ သင္တို႔သည္ ငါပိုင္ထုိက္ေသာ ဘ႑ာေတာ္ျဖစ္ရၾကလိမ့္မည္။ ေျမႀကီးရွိသမွ်သည္ ငါ၏ဥစၥာျဖစ္၏။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၁၉း၄-၅
ပညတ္တရားတို့ေစာင့္ျခင္းအ၌ ကယ္တင္းျခင္း လမ္းသို့ ေဖာ္ျပျခင္းမပါရွိဘာ
၇။ဓမၼေဟာင္က်မ္းစာ အၾကီးဆိုေသာပညတ္နပါးအဘယ္သို့ေဖာ္ျပသနည္း
အုိဣသေရလအမ်ဳိး၊ နားေထာင္ေလာ့။ ငါတို႔၏ ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရားသည္ တဆူတည္းေသာ ထာဝရဘုရားျဖစ္ေတာ္မူ၏။
သင္၏ ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရားကို စိတ္ႏွလုံးအၾကြင္းမဲ့၊ အစြမ္းသတိၱရွိသမွ်ႏွင့္ ခ်စ္ေလာ့။
တရားေဟာရာက်မ္း ၆း ၄-၅
၈။ခရစ္ေတာ္၏ကာလ၌ ခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားမ်ားဆိုင္၍ ဘယ္ပညတ္ကသာ၍ၾကီးသည္
ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း
အရွင္ဘုရား၊ ပညတၱိက်မ္း၌ အဘယ္မည္ေသာ ပညတ္သည္သာ၍ ႀကီးသနည္းဟုေမးေလွ်ာက္ေသာ္၊
ေယရႈက၊ သင္၏ ဘုရားသခင္ထာဝရ ဘုရားကိုစိတ္ႏွလံုး အၾကြင္းမဲ့ ဥာဏ္ရွိသမွ်ႏွင့္ ခ်စ္ေလာ့၊
ဟူေသာ ပညတ္သည္ ပဌမပညတ္ျဖစ္၏။ ႀကီးျမတ္ေသာ ပညတ္သည္လည္း ျဖစ္၏။
ထုိမွတပါးကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာသူကို ကိုယ္ႏွင့္အမွ်ခ်စ္ေလာ့ဟူေသာ ဒုတိယပညတ္သည္ ပဌမပညတ္ႏွင့္ သေဘာတူ၏။
ဤပညတ္ႏွစ္ပါး တို႔ကားပညတၱိက်မ္းႏွင့္ အနာဂတၱိက်မ္း ရွိသမွ်တို႔၏ အခ်ဳပ္အျခာပင္ျဖစ္သတည္းဟု
မိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၂း ၃၆-၄၀
မွတ္ခ်က္။ဘုရားသခင္ကို စိတ္နွလံုးအၾကြင္းမဲ့ ဥာဥ္ရွိသမွ်ခ်စ္ေလာ့။ ဆိုစကား၌ ဘုရားနွင့္ လူနွင္ဆိုင္ေသာ
ေသာ ပညတ္ေတာ္ အဘယ္နပါးရွိလဲ ေလးပါးရွိ ၄
၁။ငါမွတပါးအျခားေသာဘုရားကို မကိုးကြယ္ ႏွင့္။
၂။ ရုပ္တုဆင္းတုကို ကိုယ္အဘုိ႔မလုပ္ႏွင့္။ ဦးမခ်ဝတ္မျပဳႏွင့္။
၃။ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္ကုိ မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ မျမြက္မဆိုႏွင့္။
၄။ ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစ ျခင္းငွါ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။
ဘုရားသခင္နွင့္ လူးတို့ဆပ္ၾကား ထားရွိေသာ ပညတ္ေတာ္ ၄ ပါး
အခုေခတ္ ခရစ္ယာန္အခ်ု့သည္ ဥပသ္ေန ့ မလိုေတာ့ဘူး တကယ္လား
ငါတို႔မူကား၊ ယံုၾကည္ေသာသူျဖစ္၍ ဘုရားသခင္၏ ခ်မ္းသာထဲသို႔ဝင္ရၾက၏။ ထုိသို႔ႏွင့္အညီ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကား၊ သူတို႔သည္ငါ၏ ခ်မ္းသာထဲသို႔မဝင္ရၾကဟု အမ်က္ထြက္၍ ငါက်ိန္ဆိုသည္ ဟုလာ၏။ ခ်မ္းသာဟုဆုိေသာ္၊ ကမၻာဦးကပင္အမႈအရာတို႔ကိုၿပီးစီး၍ ၿငိမ္ဝမ္ေတာ္မူရာခ်မ္းသာဟု ဆိုလိုသတည္း။
ခုနစ္ရက္ေျမာက္ေသာေန႔ကိုအေၾကာင္း၊ ျပဳ၍က်မ္းစာတခ်က္၌ လာသည္ကား၊ ဘုရားသခင္သည္ မိမိအမႈအရာ အလံုးစံုတို႔ကို ၿပီးစီး၍ခုနစ္ရက္ေျမာက္ေသာေန႔၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာ ေနေတာ္မူ၏ဟု လာသတည္း။
ထုိက်မ္းစာ၌တဖန္လာ သည္ကား၊ သူတို႔သည္ငါ၏ခ်မ္းသာထဲသို႔ မဝင္ရၾက ဟုလာသတည္း။
ထုိေၾကာင့္၊ အခ်ဳိ႔တို႔သည္ ဝင္ရၾက၏။ ဝမ္ေျမာက္စရာသိတင္းကို ေရွ႔ဦးစြာ ၾကားရေသာ သူတို႔သည္မယံုၾကည္ေသာေၾကာင့္ မဝင္ရၾကၿပီ။ ေေဟျဗဲျသဝါဒစာ ၄း၃-၆
လူ လူခ်င္ေစာင့္ထိန္းရမည္ပညတ္ေတာ္ ဘယ္နပါးရွိလဲ ၆ ပါးရွိတယ္
၅။သင္၏မိဘကိုရုိေသစြာ ျပဳေလာ့။
၆။ လူအသက္ကိုမသတ္ႏွင့္။
၇။ သူ႔မယားကုိမျပစ္ မွားႏွင့္။
၈။သူ႔ဥစၥာကို မခုိးႏွင့္။
၉။ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာ သူတဘက္၌ မမွန္ေသာ သက္ေသကိုမခံႏွင့္
၁၀။ကိုယ္ႏွင့္္ စပ္ဆုိင္ေသာသူ၏ အိမ္ကို တပ္မက္လိုခ်င္ေသာစိတ္ မရွိေစႏွင့္။
၉။ခရစ္ေတာ္ေလာကီသို့ၾကြလာေသာ အခါ ပညတ္ေတာ္တို့ ပယ္ဖ်က္ျခင္းရွိလား
ပညတၱိက်မ္း၊ အနာဂတၱိက်မ္း မ်ားကို ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါ ငါလာသည္ဟုမထင္ၾကႏွင့္။ ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါ ငါလာသည္မဟုတ္။ ျပည့္စံုျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္း။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၅း ၁၇
ျပည့္စံုျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္း။ျပည္စံုျခင္း ငွါ ခရစ္ေတာ္လာသည္ဟူ၍ေဖာ္ျပထားျခင္ရွိသည္
၁၀။ပညတိၱက်မ္း၌ အငယ္ဆံုး အဘယ္သိုတိုင္ မပ်က္စီးရဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္း
ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမပ်က္စီးမွီ တိုင္ေအာင္၊ ပညတၱိက်မ္း၌ အငယ္ဆံုးေသာစာလံုး ဗိႏၶဳတလံုးမွ်ျပည့္စံုျခင္းသို႔ မေရာက္မီွမပ်က္စီးရ။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၅ း၁၈
၁၀။ပညတိၱိက်တို့သည္အဘယ္သိုရွိသည္ဟူ၍ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း
ယခုမူကား၊ ပညတၱိက်မ္းႏွင့္ အနာဂတၱိက်မ္းတို႔သည္ သက္ေသခံသည္ႏွင့္ အညီ၊ ပညတ္တရား ႏွင့္မစပ္ ဆိုင္ေသာဘုရားသခင္၏ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားတည္း ဟူေသာ၊ ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း ၂၀
၁၁။ေက်းဇူေတာ္အားျဖင့္ သနားျခင္းေတာ္မူျခင္းေၾကာင့္ကယ္တင္ျခင္ေရာက္သည္
အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုသခင္အားျဖင့္ ငါတို႔၌ ေက်းဇူးျပဳ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္၏ အလြန္ၾကြယ္ဝျခင္းကို ေနာင္ကပ္ကာလတို႔၌ ထင္ရွားေစမည္အေၾကာင္း ျဖစ္သတည္း။
ယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ရ၏။ ကိုယ္အလို အလ်ာက္ေရာက္သည္မဟုတ္။ ဘုရားသခင္ သနားေတာ္မူရာ ျဖစ္သတည္း။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂ း၈-၉
၁၂။ယံုၾကည္သူမ်ားတို့သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအာျဖင့္ ပညတ္ေတာ္တို့ပယ္၍ရသနည္း
ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ငါတို႔သည္ ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။ အလွ်င္းမပယ္၊ သာ၍ တည္ေစ၏။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း ၃၁
၁၃ပညတ္တရားနွင့္ ဆိုင္ေသာရန္ျငိုးဖြဲေသာအရာမ်ားတို့အဘယ္သို့ေသာအရာမ်ားျဖစ္သနည္း
အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းဟူေသာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္ ပယ္ရွင္းေတာ္မူသျဖင့္၊ ပိုင္းျခားလ်က္ ရွိေသာစပ္ၾကား အုတ္တန္တိုင္းနံရံကို ၿဖိဳဖ်က္၍ လူမ်ိဳးႏွစ္စုတို႔ကို တစုတည္း ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္၊
ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂ ၁၄-၁၅
ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းဟူေသာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္
ပယ္ရွင္းေတာ္မူသျဖင့္၊ ပိုင္းျခားလ်က္ ရွိေသာစပ္ၾကား အုတ္တန္တိုင္းနံရံကို ၿဖိဳဖ်က္၍ လူမ်ိဳးႏွစ္စုတို႔ကို တစုတည္း ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္
မွတ္ခ်က္။ ဝပ္နည္းနွင့္ဆိုင္ေသာပညတ္မ်ား ကၠွသေယလအမ်ိူး နွင့္ တပါးအမ်ိူးတိုဆပ္ၾကားပယ္ရွင္လိုက္
ေသာပညတ္။ ဝပ္နည္းဆိုင္ေသာ ပညတ္ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း အေရျဖားလွီျခင္း
ထုိေၾကာင့္၊ တရားေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းျခင္းရွိ၏။ ပညတ္တရားလည္း သန္႔ရွင္းျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္းရွိ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း ၁၂
ငါသည္အတြင္းလူ အားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တရားေတာ္ကို ႏွစ္သက္၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း ၂၂
၁၄။ပညတ္တပါး ပါကိုလြန္က်ူးမိလွ်င္ အဘယ္သု့ိရွိသနည္း
အဘယ္သို႔ နည္းဟူမူကား၊ ပညတ္တရားအလံုးစံုကိုေစာင့္ေရွာက္သည္တြင္ တစံုတခု၌ မွားမိလွ်င္၊ ပညတ္တရားအလံုးစံုကိုလြန္ က်ဴးေသာအျပစ္ရွိ၏။
သူ႔မယားကိုမျပစ္မွားႏွင့္ဟု ပညတ္ေတာ္မူေသာသူက၊ လူအသက္ကုိ မသတ္ႏွင့္ဟု ပညတ္ေတာ္မူေသး၏။ သို႔ျဖစ္၍ သင္သည္ သူ႔မယားကို မျပစ္မွားဘဲေနေသာ္လည္း၊ လူအသက္ကိုသတ္လွ်င္၊ ပညတ္တရားကုိ လြန္က်ဴးေသာသူျဖစ္၏။
လႊတ္ျခင္းတရားအတုိင္းစီရင္ျခင္းကိုခံရလတံ့ေသာသူက့ဲသုိ႔၊ စကားေျပာျခင္း၊ အမႈျပဳျခင္းကိုစီရင္ၾကေလာ့။
ရွင္ယာကုပ္ၾသဝါဒစာ ၂ း၁၀ ၁၂
၁၅။ပညတ္တရားမ်ား လြန္က်ူး၌ အဘယ္သို့ သက္ေရာက္ျခင္းရွိသနည္း
ဒုစရုိက္ကို ျပဳေသာသူမည္သည္ကား၊ ပညတ္ေတာ္ကိုလြန္က်ဴး၏။ ဒုစရုိက္သည္ကား ပညတ္ေတာ္ ကိုလြန္ က်ဴးျခင္းျဖစ္သတည္း။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃ း၄
၁၆။ပညတ္တရား မရွိလွ်င္ အဘယ္သို့ အျပစ္၏သေဘာကိုသိနိုင္မည္သနည္
သို႔ျဖစ္၍ အဘယ္သို႔ေျပာရမည္နည္း။ ပညတ္တရား၌အျပစ္ရွိသေလာ။ အျပစ္မရွိႏုိင္ရာ။ သို႔ရာတြင္ ပညတ္တရားအားျဖင့္သာအျပစ္သေဘာကိုငါသိရ၏၊ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ ေလာဘစိတ္မရွိ ေစႏွင့္ဟု ပညတ္တရားမဆိုလွ်င္၊ ေလာဘသေဘာကိုငါမသိ။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း ၇
၁၇။နားရွိေသာသူတို့မည္သည္ကာ အဘယ္သို့ အျပစ္ဒဏ္ခံရမည္သနည္း
၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္တုိ႔အားအဘယ္သို႔ မိန္႔ေတာ္မူသည္ကို နားရွိေသာသူ မည္သည္ကား ၾကားပါေစ။ ေအာင္ျမင္ေသာသူကို ဒုတိယေသျခင္းသည္မညွဥ္းဆဲရ။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂ း၁၁
၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္တို႔အား အဘယ္သို႔မိန္႔ေတာ္မူ သည္ကို၊ နားရွိေသာသူမည္သည္ကား ၾကားပါေစ။ အၾကင္သူသည္ေအာင္ျမင္၏၊ ဝွက္ထားေသာမႏၷကို၎၊ ေက်ာက္ျဖဴလက္ ဖဲြ႔ကို၎၊ ထုိေက်ာက္ေပၚ၌ အကၡရာတင္ေသာနာမသစ္ကို၎ ထုိသူအားငါေပးမည္။ ထုိေက်ာက္ကိုရေသာသူမွ တပါးအဘယ္သူမွ် ထုိနာမကိုမသိႏိုင္ရာ။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂ း၁၇
အၾကင္သူသည္ ေအာင္ျမင္၍ အဆံုးတိုင္ေအာင္ ငါ့အက်င့္ကိုက်င့္၏၊ ငါ့ခမည္းေတာ္ သည္ ငါ့အားအခြင့္ေပးေတာ္မူသကဲ့သုိ႔၊ လူမ်ဳိးတို႔ကို အုပ္စိုးေစျခင္းငွါ ထုိသူအားငါသည္အခြင့္ေပးမည္။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂း ၂၆
ထုိသူ၏ နာမကို အသက္စာေစာင္မွ ငါသည္ အလွ်င္းမေခ်။ ငါ့ခမည္းေတာ္ေရွ႔၌၎၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္တို႔ေရွ႔၌၎၊ သူ၏နာမကိုငါဝန္ခံမည္။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း ၅
အၾကင္သူ သည္ ေအာင္ျမင္၏၊ ထုိသူကိုငါသည္ငါ၏ဘုရားသခင့္ ဗိမာန္ေတာ္၌ တိုင္ျဖစ္ေစမည္။ ေနာက္တဖန္သူသည္ ျပင္သုိ႔မေရြ႔ရ။ ငါ၏ဘုရားသခင့္နာမေတာ္ကို၎၊ ငါ၏ဘုရားသခင့္အထံေတာ္မွထြက္၍၊ ေကာင္းကင္ဘံုမွ ဆင္းသက္ေသာ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သစ္တည္း ဟူေသာ၊ ငါ၏ဘုရားသခင့္ၿမိဳ႔ေတာ္၏ နာမကို၎၊ ငါ၏နာမသစ္ကို၎၊ ထုိသူအေပၚ၌ငါသည္ အကၡရာတင္မည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း ၁၂း
ငါသည္ေအာက္ျမင္၍၊ ငါ့ခည္းေတာ္၏ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာ ခမည္းေတာ္ႏွင့္အတူ ထိုင္ေနသကဲ့ သို႔၊ ေအာင္ျမင္ေသာသူသည္ ငါ၏ပလႅင္ေပၚမွာ ငါႏွင့္အတူထိုင္ေနရေသာ အခြင့္ကိုငါေပးမည္။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃ ၂၁
၁၈။မာနတ္သည္ ျပင္းစြာေသာ ေဒါသနွင့္ အဘယ္သူထံသို့သြားသနည္း
ထိုေၾကာင့္၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေကာင္းကင္သားတို႔ ရႊင္လန္းၾက ေလာ့။ ေျမႀကီးႏွင့္ပင္လယ္သည္ အမဂၤလာရွိ၏။ အေၾကာင္းမူကား မာရ္နတ္သည္ မိမိကာလ တခဏသာရွိသည္ ကိုသိ၍၊ ျပင္းစြာေသာ ေဒါသအမ်က္ႏွင့္တကြ သင္တို႔ရွိရာသို႔ ဆင္းေလၿပီဟု ဆိုၾကသည္ ကို ငါၾကား၏။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း ၁၁
သင္တို႔သည္ သင္တို႔၏အဘ တည္းဟူေသာ မာရ္နတ္မွဆင္းသက္ၾက၏။ သင္တို႔အဘ၏ အလိုသို႔လည္း လိုက္တတ္ၾက၏။ မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူျဖစ္၏။ သူ၌ သစၥာတရားမရွိေသာေၾကာင့္ တစၥာတရား ၌မတည္မေန။ သူသည္ မုသာစကားကို ေျပာေသာအခါ မိမိပကတိအတိုင္း ေျပာ၏။ မုသာစကား၌ က်င္လည္ေသာသူျဖစ္၏။ မုသာ၏အဘလည္းျဖစ္၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၈း၄၄
ေျမြသည္ ထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ ေျမတိရစာၦန္တကာတို႔ထက္ လိမၼာသည္ျဖစ္၍၊ မိန္းမအား၊ သင္တို႔သည္ ဥယ်ာဥ္၌ရွိသမွ်ေသာ အပင္တို႔၏ အသီးကိုမစားရဟု ဧကန္စင္စစ္ ဘုရားသခင္မိန္႔ေတာ္ မူသေလာဟု ေမး၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃း ၁
ဘုရားသခင္သည္ အဘယ္သုိ့ေသာပညတ္ကိုေပးသနည္း
မိန္းမကလည္း၊ ငါတို႔သည္ ဥယ်ာဥ္၌ရွိေသာ အပင္တို႔၏ အသီးကိုစားရေသာအခြင့္ ရွိ၏။
ဥယ်ာဥ္အလယ္၌ရွိေသာ အပင္၏အသီးကိုကား၊ သင္တို႔သည္ မကိုင္မစားဘဲေနၾကေလာ့။ သို႔မဟုတ္ ေသမည္ဟု ဘုရားသခင္ အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ဟု ေျမြအားဆို၏။
ေျမြကလည္း၊ သင္တို႔သည္ ဧကန္အမွန္ေသရမည္မဟုတ္။
အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုအသီးကိုစားေသာေန႔၌ သင္တို႔သည္ မ်က္စိပြင့္လင္းလ်က္ ေကာင္းမေကာင္းကိုသိ၍၊ ဘုရားသခင္ကဲ့သို႔ ျဖစ္ၾကလတံ့သည္ကို၊ ဘုရားသခင္ သိေတာ္မူသည္ဟု မိန္းမအားဆိုေလ၏။
ထိုအပင္သည္ စားဘြယ္ေကာင္း၏၊ အဆင္းလည္း လွျခင္း၊ ပညာတိုးပြားေစလိုေသာငွါ၊ ႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာ အပင္ျဖစ္ျခင္းကို မိန္းမသည္ ျမင္လွ်င္၊ အသီးကိုယူ၍စား၏။ မိမိခင္ပြန္းအားလည္း ေပး၍ သူသည္လည္းစား၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၃း၂-၆
တဖန္ ဘုရားသခင္က၊ ငါတို႔ပံုသဏၭာန္ႏွင့္တညီ တသဏၭာန္တည္း လူကို ဖန္ဆင္းၾကစို႔။ သူသည္ ပင္လယ္ငါးကို၎၊ မိုဃ္းေကာင္းကင္ငွက္တို႔ကို၎၊ သားယဥ္တို႔ကို၎၊ ေျမတျပင္လံုးႏွင့္တကြ၊ ေျမေပၚမွာ တြားတတ္ေသာ တိရ စၧာန္အေပါင္းတို႔ကို၎ အုပ္စိုးေစဟု အမိန္႔ေတာ္ရွိ၏။
ထိုသို႔ ဘုရားသခင္သည္ မိမိပံုသဏၭာန္ႏွင့္အညီ လူကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဘုရားသခင္၏ ပံုသဏၭာန္ေတာ္ႏွင့္အညီ လူေယာက္်ား၊ လူမိန္းမ ကို ဖန္ဆင္းၿပီးလွ်င္၊
အခ်င္းတို႔၊ မ်ားျပားစြာေမြးဘြားၾကေလာ့။ ေျမႀကီးကိုျပည့္ေစ၍ ႏိုင္ၾကေလာ့။ ပင္လယ္ငါးတို႔ကို၎၊ မိုဃ္းေကာင္းကင္ ငွက္တို႔ကို၎၊ အသက္ရွင္၍ ေျမေပၚမွာလႈပ္ရွားတတ္ေသာ တိရ စၧာန္အေပါင္းတို႔ကို၎ အုပ္စိုးၾကေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၍၊ သူတို႔ကို ေကာင္းႀကီးေပးေတာ္မူ၏။ ကမာၻဦးက်မ္း ၁း၂၆-၂၈
ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာ သေဘာသည္ ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္၏။ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ေကာင္းေသာညာဏ္ရွိၾက၏။ ဂုဏ္အသေရေတာ္သည္အစဥ္အျမဲတည္သတည္း။ဆာလံက်မ္း ၁၁၁း၁၀
အခ်ဳပ္အျခာ စကားဟူမူကား ဘုရားသခင္ကိုေၾကာက္ရြံ႔၍၊ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ ေလာ့။ ဤေရြ႔ကား၊ လူႏွင့္ဆိုင္ေသာအမႈဟူကား အလံုးစံုတို႔ကို ခ်ဳပ္ျခာသတည္း။ေဒသနာက်မ္း ၁၂ း၁
ပညာရွိေသာသူသည္ နားေထာင္သျဖင့္၊ ပညာအတတ္ တိုးပြားရလိမ့္မည္၊ ဥာဏ္ေကာင္းေသာသူသည္ သုတၱံစကားအနက္အဓိပၸါယ္ကိုင္း၊ ပညာရွိေဟာ ေျပာ၍ နက္နဲေသာစကား တို႔ကိုင္း၊ နားလည္ေသာ နိႆရည္းဆရာ အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရလိမ့္မည္။ ဒန္၊ နႆလိ၊ ဂဒ္၊ အာရွာတည္း။
ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႕ေသာ သေဘာသည္ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာျဖစ္၏။ လူမိုက္တို႔သည္ ပညာႏွင့္ ဥပေဒသကို အထီမဲ့ျမင္ျပဳတတ္ၾက၏။ သုတၱံက်မ္း ၁း၅-၇
အေၾကာင္း မူကား၊ သူတို႔သည္ ပညာအတတ္ကိုမုန္းၾက၏။ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာသေဘာကို အလိုမရွိၾက။
ငါသတိေပးျခင္းကို အလွ်င္နားမခံၾက။ ငါဆံုးမျခင္းရွိသမွ်ကို မထီမဲ့ျမင္ျပဳၾက၏။သုတၱံက်မ္း ၁း၂၉-၃၀
ဥာဏ္တိမ္ေသာသူတို႔သည္ လမ္းလြဲသျဖင့္ အသက္ဆံုးတတ္ၾက၏၊ မိုက္ေသာသူတို႔သည္ သတိလစ္ေသာအားျဖင့္ ပ်က္စီးျခင္းသုိ႔ ေရာက္တတ္ၾက၏။
ငါ့စကားကိုနားေထာင္ေသာသူ မူကားလံုၿခံဳစြာေန၍၊ ေဘးကိုမေၾကာက္ဘဲ ၿငိမ္ဝပ္လိမ့္မည္။
သုတၱံက်မ္း ၁း ၃၂- ၃၃
၁၉။သားရဲနွင့္ အဘယ္သို့လႊတ္၍ ေအာင္ျမင္နိုင္မည္သနည္း
မီးႏွင့္ေရာေသာ ဖန္ေရကန္ကဲ့သို႔ ရွိသည္ကိုလည္း ျမင္ရ၏။ သားရဲႏွင့္၎၊ သူ၏ရုပ္တုႏွင့္၎၊ သူ၏နာမအေရအတြက္ႏွင့္၎၊ လြတ္၍ေအာင္ျမင္ေသာသူတို႔သည္၊ ဘုရားသခင္၏ ေစာင္းေတာ္တို႔ကို ကိုင္လ်က္၊ ဖန္ေရကန္နားမွာ ရပ္ေနၾကသည္ကို ျမင္ရ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၅း ၂
ဗာဗုလုန္ၿမိဳ႔ႀကီးထြက္လိုက္ပါ သားရဲကိုေအာင္၍လႊတ္ေသာသူျဖစ္လိမည္
၂၀။ အသက္ပင္နွင့္ဆိုင္၍ ျမို့တံခါအတြင္းသို့ဝင္အံ့ေသာငွါ အဘယ္သို့ျပုရမည္သနည္
အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၂း ၁၄
ငါက၊ သခင္၊ ကိုယ္ေတာ္သိပါ၏ ဟုျပန္ေလွ်ာက္၏။ သူကလည္း၊ ဤသူတို႔သည္ ႀကီးစြာေသာဆင္းရဲဒုကၡအထဲက ထြက္ေျမာက္၍၊ မိမိတို႔ဝတ္လံုကို သိုးသငယ္၏ အေသြးေလွ်ာ္၍ ျဖဴေစေသာ သူျဖစ္ၾကသတည္း။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၇ း၁၄
၂၁။စာတန္မာနတ္သည္အဘယိသူ့ကိုအျငိုးထားသနည္း
နဂါးသည္ မိန္းမကိုအၿငိဳး ထား၏။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုက်င့္၍၊ ေယရႈ၏သက္ေသ ခံေတာ္မူခ်က္ကို စြဲလန္းေသာ သူတည္းဟူေသာ ထိုမိန္းမ၌ၾကြင္းေသာ အမ်ိဳးအႏႊယ္ကို စစ္တိုက္ျခင္းငွါသြား၏ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း
ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသခန္းစာမ်ား အေလးအနက္ထား၍ေလ့လာသူမ်ား၌ ထာဝရ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းၾကီး
မဂၤလာမ်ား ခံစားနိုင္ၾကပါေစ သာရဲကိုေအာင္၍ လႊတ္ေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကပါေစ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသခန္းစာ
ဒီမွာဘဲျပိးဆံုးသြားပါျပီ ကၽြန္ပ္ခ်စ္ေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ား ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္အတိုင္ အသက္ရွင္
၍ေလွ်ာက္လွမ္းနိုင္သူမ်ားျဖစ္ၾကပါ ကၽြန္ပ္ တရားေဟာ ဆရားမဟုတ္ပါ ရိုးရိုးသာမွန္အသင္းသာတေယာက္
သာျဖစ္သည္..ကၽြန္ပ္သည္ ဘုရားသခင္ ေက်းကၽြန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားထံသို့ ကၽြန္ပ္မလာ
ေရာက္နိုင္ေသာေၾကာင့္ အြန္လိုင္းအေပၚကေနျပီး ဘုရားသခင္၏ အနာဂတိၱစကားေတာ္မ်ားမွ်ေဝးရျခင္း
ျဖစ္ပါသည္။စိတ္ဝင္စားစြာျဖင့္ ေလ့လာသူမ်ားအားလည္း ကၽြန္ပ္အထူဘဲေက်းဇူတင္ပါတယ္ ေနာင္လည္း
ဘဲ ဘုရားသခင္ အမႈေတာ္၌ တဖက္တလမ္းကေနပါဝင္နိုင္ေအာင္ ဆုေတာင္းျခင္းျဖင့္ သတိရေပးပါလို့
ေမတၱာရပ္ခံလိုက္ပါေစ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းေလ့လာသူမ်ား၏ အေပၚ ထာဝရ ဘုရားသခင္၏ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ
အျဖာျဖားခံစာနိုင္ၾကပါေစ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment