Monday, October 3, 2016
ဘုရားသခင္၏ေန့ရက္မ်ားတို့သည္ တရားစီရင္ျခင္းျဖစ္သတည္း
ဘုရားသခင္၏ ေန့ရက္တို့သည္ တရားစီရင္ျခင္းျဖစ္သတည္း
ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသခင္ခန္းစာ(၁၄)
ဘုရားသခင္၏ သန့္ရွင္းတဲေတာ္ ကယ္တင္ျခင္းတရားကိုပံုေဆာင္ျခင္း
၁။ဘုရားသခင္၏ သန့္ရွင္းတဲ ေတာ္ ကယ္တင္ျခင္းတရားကိုပံုေဆာင္ျခင္း
ငါသည္သင္တို႔တြင္ က်ိန္းဝပ္ရာဘုိ႔ သန္႔ရွင္းရာဌာန ကိုလုပ္ၾကေစ။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၅း၈
မွတ္ခ်က္။သန့္ရွင္းရာတဲ့ေတာ္သန့္ရွင္းရာဌာနသည္ဘုရားသခင္နွင့္ ေလာကီသာအေပါင္းတို့သည္၊ဘုရားသခင္နွင့္
မတ္သဟာဖြဲ့ျခင္းငွါဝပ္နည္းထုံအဖြဲ့ကိုပံုေဆာင္ျခင္းေပသတည္း၊ဝပ္နည္နွင့္ဆိုင္ေသာဘုရားသခင္ေဖာ္ေသာအရာ
မ်ား၌ကယ္တင္ျခင္း၊ယရႈခရစ္ေတာ္အေျကာင္းအရာမ်ားရည္ညြန္းေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သတည္း
၂။ထာဝရဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွာအာသန့္ရွင္းရာတဲ့ေတာ္အဘယ္သို့ ေဆာက္ရမည္ဟူ၍အမိန့္ေတာ္ရွိသနည္
ေတာင္ေပၚမွာ သင့္အားျပခဲ့ၿပီးေသာပံု ႏွင့္ညီေလ်ာ္စြာလုပ္ျခင္းငွါ သတိျပဳရမည္။ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၂၅း ၄၀။ မွတ္ခ်က္။သိန္ေတာင္ေပၚမွဘုရား သင့္အားျပခဲ့ၿပီးေသာပံု ႏွင့္ညီေလ်ာ္စြာလုပ္ျခင္းငွါ သတိျပဳရမည္
၃။သမၼာက်မ္၌ ေမာေရွ အစအဦး၌ အဘယ္သို့ လုပ္ေဆာင္ရမည္သနည္း
ထုိနည္းတူ၊ခရစ္ေတာ္သည္လူမ်ားအျပစ္တို႔ကိုခံျခင္းငွါတခါတည္းကိုယ္ကိုပူေဇာ္ၿပီးမွ၊ ေနာက္တဖန္ထုိသခင္ကို
ေျမာ္လင့္လ်က္ေနေသာ သူတို႔ကိုကယ္တင္ျခင္းအလုိငွါ၊ အျပစ္ႏွင့္ မဆုိင္ဘဲေပၚထြန္းေတာ္မူလတံ့။
ေဟျဗဲျသဝါဒစာ ၉း၂၈
မွတ္ခ်က္။သန့္ရွင္းရာတဲေတာ္ကိုပံုေဆာင္ျခင္းအရာ၌ ယခုေလာကကမၻာၾကီး၌ အေသြးအသားကိုယ္ခႏၵာ၌ ဘုရားသခင္ေရွ့၌နူးညံသိမ္ေမႊ့ျခင္းဘုရားကိုပံုေဆာင္သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ပံုေဆာင္သန့္ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္
ေကာင္းကင္တမန္မ်ားတို့ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ကယ္တင္ျခင္းတရားအတြက္ျဖစ္သတည္း
၄။ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကားတိုင္အေပၚ၌ ေသလြန္ေသာသမၼာက်မ္းစာ၌အဘယ္သို့ျဖစ္သည္ကိုေဖာ္ျပသနည္း
ေယရႈသည္ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ေၾကြးေၾကာ္၍ အသက္ခ်ဳပ္ေတာ္မူ၏။
ထိုအခါ ဗိမာန္ေတာ္၏ ကုလားကာသည္ အထက္စြန္းမွေအာက္စြန္းတိုင္ေအာင္ စုတ္ကြဲေလ၏။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၅း၃၇-၃၈
မွတ္ခ်က္။ ေအာက္ပါအခ်က္အလ်က္မ်ားကိုဖတ္ပါ
ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကားတိုင္အေပၚ ေသလြန္ေသာအခါအခါ၌ဗိမန္ေတာ္အထဲကကုလာသည္အယ္သို့ ေဖာ္ျပျခင္း
နားလည္နိုင္မည္ေလာ့။
၁။ ေယရႈသည္ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ေၾကြးေၾကာ္၍ အသက္ခ်ဳပ္ေတာ္မူ၏။
၂။ထိုအခါ ဗိမာန္ေတာ္၏ ကုလားကာသည္ အထက္စြန္းမွေအာက္စြန္းတိုင္ေအာင္ စုတ္ကြဲေလ၏။
ထိုအေၾကာင္းအရာမ်ား၌ ေဖာ္ျပျခင္းတရား၌ ေယရႈခရစ္လက္ဝါးကားတိုင္းအေပၚမွာၾကီးေသာအသံေၾကြေၾကာ္ေသာ
အသက္ခ်ုပ္သည္ဟူ၍ေဖာ္ျပျခင္းမွာယဇ္ပူေဇာ္အရာ၌ျပီးစည္းေၾကာင္းကိုေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္သို့ရာတြင္ဗိမာန္ေတာ္၏
ကုလားကာသည္အထက္မွေအာငက္စြန္းတိုင္ေအာင္စုတ္ကြဲေလ၏ထိုအေၾကာင္းအရာ၏ဆိုလိုျခင္း၏သေဘာမွာယဇ္ပ
ေရာဟိတ္မင္းၾကီးမ်ားမလိုေတာ့ေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္သည္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းမရွိေတာ့ဝတ္နည္းအထံုအဖြဲ့မ်ားပယ္ဖ်က္
ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းကို ေကာင္းမြန္စြာ နားလည္နိုင္သည္
သင္တို႔သည္တေဆးမဲ့ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ၊အသစ္ေသာမုန္႔စိမ္းျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ ေဟာင္းေသာတေဆးကိုသုတ္သင္
ပယ္ရွင္းၾကေလာ့။အေၾကာင္းမူကား၊ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာငါတို႔ပသခါသိုးငယ္သည္ငါတုိ႔အဘို႔ယဇ္ပူေဇာ္ရာျဖစ္၏။
အေျဖကိုဖတ္ပါ။ ေကာရိႏၱုျသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၅း၇
ထိုအခါပလႅင္ေတာ္မွစေသာသတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူတို႔အလယ္၌၊အေသသတ္ၿပီးသကဲ့သို႔ေသာသိုးသငယ္သည္
ရပ္လ်က္ရွိသည္ကိုငါျမင္၏။ထိုသိုးသငယ္သည္ ေျမႀကီးတျပင္လံုး၌လႊတ္ေသာဘုရားသခင္၏ဝိညာဥ္ခုနစ္ပါးတည္းဟူေသာ
မ်က္စိခုနစ္လံုးႏွင့္ ခ်ိဳခုနစ္ေခ်ာင္းရွိ၏။
သူသည္ လာ၍ ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာ ထိုင္ေတာ္မူေသာ သူ၏လက္်ာလက္မွစာေစာင္ကို ခံယူေလ၏။
ထိုစာေစာင္ကိုခံယူေသာအခါ၊သတၱဝါေလးပါးႏွင့္အသက္ႀကီးသူ ႏွစ္ဆယ္ေလးပါးတို႔သည္၊သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ပဌနာတည္း
ဟူေသာမီးရိႈ႔ရာနံ႔သာေပါင္းႏွင့္ျပည့္ေသာ ေရႊဖလားတို႔ကို၎၊ ေစာင္းတို႔ကို၎၊အသီးသီးကိုင္၍၊သိုးသငယ္ေရွ႔၌ ျပပ္ဝပ္
လ်က္၊ကိုယ္ေတာ္သည္အေသသတ္ျခင္းကိုခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊အသီးအသီးဘာသာစကားကိုေျပာေသာ လူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္သိမ္းတို႔အထဲမွအကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယူ၍၊အေသြးေတာ္ႏွင့္ဘုရားသခင္အဘို႔ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူ၏။
အကြၽႏ္ုပ္တို႔၏ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ၊ရွင္ဘုရင္အရာ၌၎၊ယဇ္ပုေရာဟိတ္အရာ၌၎၊ခန္႔ထား၍၊ ေျမႀကီးေပၚမွာ စိုးစံရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ထိုေၾကာင့္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ စာေစာင္ကိုခံယူ၍ တံဆိပ္တို႔ကို ဖြင့္ထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု အသစ္ေသာသီခ်င္းကိုသီ၍ ေလွ်ာက္ဆိုၾက၏။
ထိုအခါငါၾကည့္၍၊ပလႅင္ေတာ္မွစေသာသတၱဝါတို႔ႏွင့္အသက္ႀကီးသူတို႔၏ပတ္ဝန္းက်င္၌၊ကုေဋသေခၤ်မကအတိုင္းမသိမ်ား
စြာေသာ
ေကာင္းကင္တမန္တို႔၏အသံကိုငါၾကား၏။ထိုသူတို႔ကလည္း၊အေသသတ္ျခင္းကိုခံခဲ့ၿပီးေသာသိုးသငယ္သည္၊
တန္ခိုး၊စည္းစိမ္၊ပညာ၊အစြမ္းသတၱိ၊ဂုဏ္အသေရ၊ဘုန္းအာႏုေဘာ္၊ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကိုခံထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု၊ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ ေျပာဆိုၾက၏။ ေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ ေျမႀကီးေအာက္၊သမုဒၵရာအထဲ၊အရပ္ရပ္တို႔၌ရွိရွိသမွ်ေသာ ေဝ
ေနယ်သတၱဝါအေပါင္းတို႔က၊
ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာထိုင္ေတာ္မူေသာသူႏွင့္သိုးသငယ္သည္ကမၻာအဆက္ဆက္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာ၊ဂုဏ္အသေရ၊ ဘုန္းအာႏုေဘာ္၊ အစြမ္းသတၱိရွိေတာ္မူ ေစသတည္းဟု ေျပာဆိုၾကသည္ကို ငါၾကားေလ၏။
သတၱဝါေလးပါးတို႔ကလည္းအာမင္ဟု ေခၚေဝၚၾက၏။အသက္ႀကီးသူတို႔သည္လည္း ျပပ္ဝပ္၍ကိုးကြယ္ၾက၏။
၅။ယေန့ကာလ၌ အဘယ္သူ ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းၾကီးျဖစ္သနည္း
ေအာက္ပါအေျဖကိုဖတ္ပါယခုဆုိခဲ့ၿပီးေသာ အေၾကာင္းအရာတို႔၏ အခ်ဳပ္အျခာဟူမူကား၊ ထုိသုိ႔ေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းသည္ငါတို႔၌ရွိ၏။ ေကာင္းကင္ဘံု၌တန္ခုိးအာႏုေဘာ္ေတာ္၏ပလႅင္လက်္ာဘက္မွာထုိင္ေနေတာ္မူ၏။
လူမေဆာင္ဘဲထာဝရဘုရားေဆာက္ေတာ္မူေသာတဲေတာ္စစ္တည္းဟူေသာ၊သန္႔ရွင္းရာဌာန၌ဘုရားဝတ္ကိုျပဳေသာသူျဖစ္
ေတာ္မူ၏။
ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းမည္သည္ကား၊ ပူေဇာ္သကၠာႏွင့္ ယဇ္ကိုပူေဇာ္ေစျခင္းငွါ ခန္႔ထားလ်က္ ရွိသည္ျဖစ္၍၊ ငါတို႔ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းသည္လည္း ပူေဇာ္စရာယဇ္တစံုတခုရွိရ၏။ေဟျဗဲျသဝါဒစာ ၈း၁-၃
ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းၾကီးအရာ၌ယခုသန့္ရွင္းဌာန၌ဝင္ေနသူသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ဟူ၍ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္
ထိုသို႔ႏွင့္အညီ၊မွန္ေသာသန္႔ရွင္းရာဌာနတို႔၏ပံုျဖစ္ေသာ၊လူတို႔လက္ျဖင့္လုပ္ေသာသန္႔ရွင္းရာဌာနထဲသို႔ခရစ္ေတာ္သည္ မဝင္ဘဲ၊ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္ယခုဘုရားသခင္၏ ေရွ႔ေတာ္၌ကိုယ္ကိုျပျခင္းငွါ၊ ေကာင္ကင္ကိုယ္ထဲသို႔ဝင္ေတာ္မူၿပီ။
ေဟျဗဲျသဝါဒစာ ၉း၂၄
ဘုရားသခင္ေရွ့၌ ေယရႈခရစ္အဘယ္မႈမ်ားသနည္း ေအာင္ပါအေျဖမ်ား
၁။ပညတ္တရားအတိုင္း ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ကုန္မတတ္ အေသြး အားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစတတ္၏။
မွတ္ခ်က္။ပညတ္ဆိုေသာစကားမ်ားဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါနွင့္မဆိုင္ဘာဘူးဝပ္နည္းနွင့္ဆိုင္ေသာ
ပညတ္ေတာ္ဝပ္နည္းနွင့္ဆိုင္ေသာယပ္နည္းအထံုအထြျမားဝဇ္ပူေဇာ္ျခင္းနွင့္ဆိုင္ေသာပညတ္တရားမ်ားျဖစ္သည္
၂။အေသြးမသြန္းေလာင္းဘဲ အျပစ္လႊတ္ျခင္းမရွိ
အာေဗလသည္လည္း၊မိမိသုိးစုတြင္အဦးဘြား ေသာသားအခ်ဳိ႔ႏွင့္၊သိုးဆီဥကိုေဆာင္ခဲ့၏။ထာဝရဘုရားသည္ အာေဗလႏွင့္ ကမၻာသီးက်မ္း ၄း၄မွာေတြ့ရွိေသာအခ်က္လ်က္မ်ားျဖစ္၏ အမွန္တကယ္ေတာ့ ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုပံုေဆာင္ျခင္းအေၾကာင္းအရာျဖစ္၏
သူ၏ပူေဇာ္သကၠာကုိ ပမာဏျပဳေတာ္မူ၏။
၃။ပံုမ်ားကို ထိုသို႔ေသာယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစရမည္ျဖစ္၍၊
၄။ကာင္းကင္အရာ တို႔ကို သာ၍ ျမတ္ေသာယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစရ၏။
၅။သူတပါးအေသြးႏွင့္ ႏွစ္တိုင္းအစဥ္ဝင္ရသကဲ့သို႔ခရစ္ေတာ္သည္အဖန္မ်ားစြာကိုယ္ကိုပူေဇာ္ရသည္မဟုတ္။
၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္ သန့္ရွင္းဌာနာ၌ အစျပုျခင္း ယဇ္ပေရာက္ဟိတ္မင္းၾကီး အစျပုေသာအခ်ိန္ ကာလ
ထုိသုိ႔ငါႏွင့္စကားေျပာ၍အသံျမည္ေသာသူကို ျမင္ျခင္္းငွါငါသည္လွည့္ၾကည္လွ်င္၊ ေရႊမီးခြက္ခုနစ္လံုးကို၎၊
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၁၂
ထုိသုိ႔ငါႏွင့္ စကားေျပာ၍ အသံျမည္ေသာသူကို ျမင္ျခင္္းငွါ ငါသည္လွည့္ၾကည္လွ်င္၊ ေရႊမီးခြက္ခုနစ္လံုး ကို၎၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၁း၁၂ မွာေတြ့ရေသာအခ်က္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ယခုယဇ္ပေရာဟိတ္အရာ၌သန့္ရွင္းရာဌာန္၌ ရွိေနသည္ျဖစ္သတည္း
က။ ငါသည္လွည့္ၾကည္လွ်င္၊ ေရႊမီးခြက္ခုနစ္လံုး ကို၎ အင္းေတာ္(၇)ပါး
ခ။ မီးခြက္ ခုနစ္လံုးအလယ္၌လူသားေတာ္ႏွင့္တူေသာ သူတဦးကို၎၊ ျမင္၏။ခရစ္ေတာ္
၇။ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသင္ခန္း(၂) အတြင္၌ပါရွိေသာဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း(၉)၌ပါရွိေသာပေရာဖက္ျပုခ်က္မ်ား
(က)။ ကၽြန္ပ္တို့ျပန္၍ ပေရာက္ဖက္ျပုခ်က္မ်ား ဒြေယလအနာဂတိၱက်မ္း အခန္းၾကီး ၌ပါရွိ ဘုရားသခင္ယုဒလူတို့ေပးေတာ္မူ ဧဝံေဂလိသိတင္းစကား အနွစ္ ၄၉၀ နွစ္တြင္ ထိုသူအခြင့္အေရး ဗာဗုလုန္ရွင္ဘုရင္ ေဗလရွာဇာ၏ ဗိန္မာန္ေတာ္ ျပင္စင္ေသာ ကာလအခ်န္ျဖစ္ ခ် န ၄၅၇ ခုနွစ္အတြင္ မွစ၍ စေတးဖဂဲ့နွင္ေပါက္သတ္ေသာ ကာလ ေႏြကာလ၌ ခန္ ၃၄ခုနွစ္တြင္ (ခ) အစအဦး၌ ၄၈၃ ခုနွစ္အတြင္ ေမရွီးယ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ေပၚထြန္ေသာ ကာလ၌ ဟုတ္မွန္ေသာ ေမရွးယကဲ့သို့ ေႏြကာလ၌ ခ န ၂၇ ခုႏွစ္ ေယရႈသည္ဗတၱံဇံကို ခံေတာ္မူ၏ ဗံတၱိဇံခံျခင္း အ၏အဓိပၸါယ္ ဘိတ္သိပ္ေပးျခင္း (ဂ) ေယရႈခရစ္ေတာ္ လက္ာဝ့းကားတိုင္ တင္၍အသက္ခံေသာ ၃ နွစ္ နွစ္တဝက္ အခန္ကာလ၌ ခ န ၃၁ ခုနွစ္ အတြင္ ပတ္သကာ အခ်ိန္ကာျဖစ္၏ ထိုအရာတို့ျဖစ္ေသာကာလ ၇၀ ခုနွစ္အတြင္ သတိင္အပတ္အတြင္ ပေရာဖက္ ဒံေယလပေရာဖက္ျပုသည့္အတိုင္ ျပည္စံုခဲ့ေလသည္
တသိတင္းတြင္လူအမ်ားတို႔ႏွင့္ပဋိိညာဥ္ဖဲြ႔ျခင္းရွိ၍၊ထုိသိတင္းတဝက္တြင္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ဆက္ကပ္ျခင္းကိုပေပ်ာက္ေစလိမ့္မည္။
ရြံရွာဘြယ္ေသာအရာ၏အထြဋိ္ေပၚသို႔ဖ်က္ဆီးေသာသူသည္ ေရာက္၍၊စီရင္ဆံုးျဖတ္ေသာသုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းသည္ပ်က္စီး
အပ္ေသာ သူတို႔ကုိ မလႊမ္းမိုးမွီတိုင္ေအာင္ ထုိသုိ႔ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ၾကားေျပာ၏။ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၉း၂၇
ယုဒလူးတို့ ဇေတးဖကိုဂဲ့နွင့္ေပါက္သတ္ေသာ ၃ သိတင္း အပတ္ တစ္ဝက္အတြင္၌ ခန ၃၄ ခုနွစ္အတြင္ အတံုးတိုင္သို့ေရာက္ခဲ့ေလသည္
၈။ေယရႈခရစ္ေတာ္နွင့္ တျပည့္ေတာ္တို့သည္ တက်ိပ္နွစ္ပါးတို့ အဘယိေၾကာင့္ တပါးေသာအမ်ိူး ထံမသြားၾကနွင့္
ထိုတက်ိပ္ႏွစ္ပါးေသာ သူတို႔ကို ေယရႈသည္ ေစလႊတ္ေတာ္မူ၍၊ သင္တို႔သည္ တပါး အမ်ိဳးသားတို႔ရွိရာသို႔ မသြားၾကႏွင့္။ ရွမာရိ ၿမိဳ႔ရြာထဲသို႔ မဝင္ၾကႏွင့္။
ဣသေရလအမ်ိဳး၊ ေပ်ာက္လြင့္ေသာသိုးမ်ားရွိရာသို႔ အရင္သြားၾကေလာ့။
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္လူဒလူတို့အား ေပးလိုက္ေသာအခြင့္အားျဖင့္ထိုသို့အားျဖင့္ဧဝံေဂလိတရား ေလာကီနိုင္ငံ
ၾကားေျပာေစငွါ ထိုအခြင့္ျဖင့္ေပးလိုက္ေတာ္မူ၏ ထိုအခါ ကာလ၌ ခ န ၃၄ ခုနွစ္ ထိုသို့သိေစအံ့ေသာငွါ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္သို့လိုက္ေစအံျခင္း ဆံုစမ္းေတာ္မူေလသတည္း
၉။ထိုအားျဖင့္ ယုဒလူမ်ိူးတို့ အဘယ္သို့ ခရစ္ယာန္မ်ားရက္ဆက္ညွဥ္ပန္နိပ္ဆက္ၾကသနည္း
ထိုေၾကာင့္အရပ္ရပ္သို႔ကြဲျပားေသာသူတို႔သည္လွည့္လည္၍ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္တည္းဟူေသာဧဝံေဂလိတရားကို
ေဟာေျပာၾက၏။တမန္ေတာ္ဝတၳု ၈း၄
ထိုအခါ ေပါလုႏွင့္ဗာနဗတို႔ကဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကိုသင္တို႔အား ေရွ႔ဦးစြာေဟာေျပာရ၏။သို႔ေသာ္လည္း
သင္တို႔သည္ပယ္၍ထာဝရအသက္ကိုမိမိတို႔မခံထိုက္သည္ဟုမိမိတို႔စီရင္ၾကေသာေၾကာင့္၊ထာဝရဘုရားသည္မွာေတာ္မူသည္
အတိုင္း ငါတို႔သည္ မ်က္ႏွာကိုလႊဲ၍ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔ဆီသို႔ လွည့္ၾက၏။တမန္ေတာ္ဝတၳု ၁၃း၄၆
မွတ္ခ်က္။ေအာက္ပါအေျဖမ်ားကိုဖတ္ သမၼာက်မ္း အတိုင္းျပန္ေျဖထားေပပါသည္
၁။ ထိုေၾကာင့္ အရပ္ရပ္သို႔ကြဲျပားေသာသူတို႔သည္ လွည့္လည္၍
၂။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ တည္းဟူေသာ ဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာေျပာၾက၏။
၃။ထိုအခါ ေပါလုႏွင့္ဗာနဗတို႔က ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို
၄။သင္တို႔အား ေရွ႔ဦးစြာေဟာေျပာရ၏
၅။သို႔ေသာ္လည္းသင္တို႔သည္ပယ္၍ထာဝရအသက္ကိုမိမိတို႔မခံထိုက္သည္ဟုမိမိတို႔စီရင္ၾကေသာေၾကာင့္၊
၆။ထာဝရဘုရားသည္မွာေတာ္မူသည္အတိုင္းငါတို႔သည္မ်က္ႏွာကိုလႊဲ၍တပါးအမ်ိဳးသားတို႔ဆီသို႔လွည့္ၾက၏။
၁၀။ေယရႈခရစ္ေတာ္ယုဒလူးတို့အား အဘယ္သို့ မိန့္ေတာ္မူသနည္း
ထုိေၾကာင့္ငါဆိုသည္ကား၊ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္ကိုသင္တို႔မွ ႏႈတ္၍ႏုိင္ငံေတာ္၏အသီးကိုသီးအံ့ေသာလူမ်ဳိး
အား ေပးရလတံ့။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၁း၄၃
အေၾကာင္းမူကား၊ ေယရႈခရစ္ထံ၌အေရဖ်ားလွီးျခင္းအက်ဳိးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းလည္းအက်ဳိးမရွိ။သတၱဝါသစ္ျဖစ္ျခင္းသာ အက်ဳိးရွိ၏။ဤနည္းဥပေဒသအတိုင္းက်င့္ေသာသူရွိသမွ်တို႔အေပၚ၌၎၊ဘုရားသခင္၏ဣသေရအမ်ဳိးအေပၚ၌၎၊
ၿငိမ္သက္ျခင္းႏွင့္ သနားေတာ္မူျခင္းသက္ေရာက္ပါေစေသာ။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၆း၁၅-၁၆
သင္တို႔မူကား ေမွာင္မိုက္ထဲမွအံ့ဘြယ္ေသာအလင္းေတာ္သို႔ ေခၚသြင္းေတာ္မူေသာသူ၏ဂုဏ္ေက်းဇူးမ်ားကိုေဘာ္ျပေစျခင္းငွါ၊
ေရြးခ်ယ္ေတာ္မူေသာအမ်ိဳးျဖစ္ၾက၏။မင္းစည္းစိမ္ရွိေသာယဇ္ပုေရာဟိတ္မ်ိဳး၊သန္႔ရွင္းေသာလူမ်ိဳး၊ပိုင္ထိုက္ေတာ္မူေသာ
အေပါင္းအသင္းျဖစ္ၾက၏။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၉
မွတ္ခ်က္။ေအာက္ပါ အခ်က္အလ်က္မ်ား ဖတ္ပါ သမၼာစာအတိုင္ အျပန္ေျဖသြားတာျဖစ္ပါတယ္
၁။ ႏႈတ္၍ႏုိင္ငံေတာ္၏အသီးကိုသီးအံ့ေသာလူမ်ဳိးအား ေပးရလတံ့။
၂။ ေယရႈခရစ္ထံ၌ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအက်ဳိးမရွိ၊ ေယရႈခရစ္ အစားထိုးထားျခင္း (ဗတၱံဇံ)
၃။ မခံဘဲေနျခင္းလည္းအက်ဳိးမရွိ။ သတၱဝါသစ္ျဖစ္ျခင္းသာ အက်ဳိးရွိ၏
၄။ဤနည္းဥပေဒသအတိုင္း က်င့္ေသာသူရွိသမွ်တို႔အေပၚ၌၎
၅။ဘုရားသခင္၏ ဣသေရအမ်ဳိးအေပၚ၌၎၊ ၿငိမ္သက္ျခင္းႏွင့္သနားေတာ္မူျခင္းသက္ေရာက္ပါေစေသာ။
၆။ ေရြးခ်ယ္ေတာ္မူေသာ အမ်ိဳးျဖစ္ၾက၏။
၇။ သန္႔ရွင္းေသာ လူမ်ိဳး
၁၁။ဘုရားသခင္၏ ေန့ရက္တို့သည္ တရားစီရင္ျခင္းငွါတည္ၾက၏
ယခင္ေျပာေသာသူက၊ရက္ေပါင္းႏွစ္ေထာင္သံုးရာတိုင္တုိင္တည္လိမ့္မည္။ထုိေနာက္၊သန္႔ရွင္းရာဌာနကိုတဖန္
ေဆးေၾကာသုတ္သင္ၾကလိမ့္မည္ဟု ျပန္၍ေျပာဆို၏။ ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၈း၁၄
မွတ္ခ်က္။ဒံေယလ ပေရာဖက္ျပုခ်က္၌ ေရွ့လာမီွ တစ္ရက္ ၂၃၀၀ အနွစ္ ၂၃၀၀ နွစ္ပေရာဖက္ျပုေသာ
သင္တို႔ေနရာအရပ္ရပ္၌ရွိေသာၿမိဳ႔တို႔သည္ၿပိဳပ်က္၍၊ ျမင့္ေသာအရပ္တို႔သည္လူဆိတ္ညံလ်က္၊ယဇ္ပလႅင္တို႔သည္
သုတ္သင္ပယ္ရွင္းလ်က္၊ရုပ္တုဆင္းတုအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔သည္ခုတ္လွဲခ်ိဳးဖဲ့ျခင္းကိုခံရလ်က္သင္တို႔လုပ္ေသာအရာတို႔သည္
ေပ်ာက္ပ်က္လ်က္ရွိၾကလိမ့္မည္။ေယဇေက်းလအနာဂတိၱိက်မ္း၄း၆။ထိုသို့အရာမ်ားတြင္သန့္ရွင္ဌာနေကာင္းကင္
ဘံု၌ပံုေဆာင္၏( သတၱမလ၊ ဒသမေန႔သည္လည္း အျပစ္ေျဖရာေန႔၊ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳေသာေန႔ျဖစ္၏။ ၿခိဳးၿခံစြာက်င့္ရမည္။ ထာဝရဘုရားအား မီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို ဆက္ကပ္ရမည္။
ထိုေန႔၌ အဘယ္အလုပ္ကိုမွ် မလုပ္ရ။ သင္တို႔ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား ေရွ႔ေတာ္၌ ကိုယ္အျပစ္ေျဖျခင္းကို ျပဳရေသာေန႔ျဖစ္၏။
ထိုေန႔၌ ၿခိဳးၿခံစြာမက်င့္ေသာသူမည္သည္ကား မိမိအမ်ိဳးမွပယ္ရွင္း ျခင္းကိုခံရမည္။
ထိုေန႔၌ အလုပ္တစံုတခုကို လုပ္ေသာသူမည္သည္ကို၊ သူ၏အမ်ိဳးမွ ငါပယ္ရွားဖ်က္ဆီးမည္။
ဝတ္ျပုရာက်မ္း ၂၃း၂၇-၃၀
၁၂။ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္း အဘယ္အခ်ိန္ကာမွအစျပုသနည္း
ရက္ေပါင္း ၂၃၀၀ ပေရာက္ဖက္ျပုခ်က္ရွိသည္အတိုင္ စ၍
မွတ္ခ်က္။တရားစီရႈင္ျခင္း အဘယ္အခ်ိန္ကာအစျပုလဲ ေကာင္းကင္၌ အႏွစ္ ၁၀၀ မကာရွိေနျပ။
၁၃။ထုိသိတင္းေျခာက္ဆယ္ႏွစ္ သိတင္းလြန္ၿပီးမွ ခရစ္ေတာ္သည္ အခြင့္မရဘဲ အေသသတ္ျခင္းကုိ ခံရလိမ့္မည္။ ထုိေနာက္မွ လာေသာသခင္၏ လူတို႔သည္ ၿမိဳ႔ေတာ္ကိုင္း၊ သန္႔ရွင္းရာ ဌာနကို င္း ၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေရလႊမ္းမိုးေသာအားျဖင့္ ဆံုးရႈံးျခင္းအားျဖစ္လိမ့္မည္။ အဆံုးတုိင္ေအာင္ စစ္တိုက္ျခင္း၊ ပ်က္စီးရာႏွင့္ ဆုိင္ေသာ စီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းရွိလိမ့္မည္။ဒံေယလအနာဂတိၱိက်မ္း ၉း၂၆
ဘိပ္သိပ္ခံေသာသူ သန္႔ရွင္းရာ ဌာနကို င္း ၿဖိဳဖ်က္ၾကလိမ့္မည္။
မွတ္ခ်က္။ထိုသူသည္ ကၽြန္ပ္တို့ေလာက္သားမ်ားအတြက္ လက္ဝါးကားတိုင္အေပၚ၌ အေသခံေတာ္မူသည္
ထိုသူ အဘယ္သို့ အျပစ္မရွိ ေလာကီသားမ်ားခ်စ္ေတာ္မူ၍ မိမိအသက္ကိုစြန့္ေတာ္မူသည့္တုင္ေအာင္ ခ်စ္
ေတာ္မူ၏
၁၄။ထာဝရဧဝံေဂလိတရားေတာ္ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိူးႏႊယ္အား ဘုရားသခင္ေကာင္းကင္တမန္တပါး
အဘယ္သို့ ေဟာေျပာသနည္း။
ေျမႀကီးေပၚမွာေနေသာသူတည္း ဟူေသာ အသီးအသီးဘာသာစကားကို ေျပာေသာ လူအမ်ိဳး အႏႊယ္ ခပ္္သိန္းတို႔အား ထာဝရဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာရေသာ ေကာင္းကင္တမန္တပါးက၊
ဘုရား သခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႔၍ ခ်ီးမြမ္းၾကေလာ့၊ တရားစီရင္ေတာ္မူေသာအခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ။ ေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာႏွင့္ စမ္းေရတြင္းတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရွင္ကိုကိုးကြယ္ၾကေလာ့ဟု ႀကီးေသာအသံႏွင့္ ေျပာဆို၍ ေကာင္းကင္အလယ္၌ ပ်ံဝဲလ်က္ ရွိသည္ကို ငါျမင္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း၆-၇
မွတ္ခ်က္။ ကၽြန္ပ္တို့သည္ အတြက္ေၾကာင့္ တရားစီရင္အေၾကာင္းမ်ားကို ေဟာေျပာရသည္မွာဘုရားသခင္
၏ တရားစီရင္ျခင္း ဘုရားသခင္၏ နိုင္ငံေတာ္အတြင္သို့အစျပုေနသည္ျဖစ္ အထူသတိေပးျခင္း စဥ္းစား ဆင္ၾကင္နိုင္မည္အေၾကာင္း ေဟာေျပာရေပသည္။ေကာင္းကင္ဘံု၌တရားစီရင္ျခင္း၁၈၄၄ခုနွစ္မွာစ၍တရား
စီျခင္းကို ေလာကီးသားအေပါင္းတို့အတြက္အေယာက္ဆီတိုင္အဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္ေရာက္ေနျပီျဖစ္ေၾကာင့္
တရားဆီရင္ျပီးေတာ့မည္ျဖစ္၏
၁၅။ယခု ဘုရားသခင္ေရွ့၌ ေရွ့ေန အျဖစ္ လူသာမ်ားအတြက္ယဇ္ပုေရာဟိတ္အရာ၌၎၊ခန္႔ထားသနည္း
ကိုယ္ေတာ္သည္ အေသသတ္ျခင္းကို ခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ အသီးအသီး ဘာသာစကားကိုေျပာေသာ လူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္သိမ္းတို႔အထဲမွအကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယူ၍၊အေသြးေတာ္ႏွင့္ဘုရားသခင္အဘို႔ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူ၏။
အကြၽႏ္ုပ္တို႔၏ ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ၊ ရွင္ဘုရင္အရာ၌၎၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္အရာ၌၎၊ ခန္႔ထား၍၊ ေျမႀကီးေပၚမွာ စိုးစံရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ထိုေၾကာင့္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ စာေစာင္ကိုခံယူ၍ တံဆိပ္တို႔ကို ဖြင့္ထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု အသစ္ေသာသီခ်င္းကိုသီ၍ ေလွ်ာက္ဆိုၾက၏။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၉-၁၀
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ေရွ့၌ ခန့္ထား၍ ကၽြန္ပ္တို့အတြက္ ဆုေတာင္လ်က္ရွိ၏
၁၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ကၽြန္ပ္တို့အတြက္ကယ္တင္ျဖစ္ေၾကာင့္ ခ်ီးမြမ္းေသာအဘယ္ဦးမွ်ရွိသနည္း
ထိုအခါငါၾကည့္၍၊ ပလႅင္ေတာ္မွစေသာ သတၱဝါတို႔ႏွင့္ အသက္ႀကီးသူတို႔၏ ပတ္ဝန္းက်င္၌၊ ကုေဋသေခၤ်မက အတိုင္းမသိမ်ားစြာေသာ ေကာင္းကင္တမန္တို႔၏အသံကို ငါၾကား၏။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၁၁
၁၇။သန့္ရွင္းရဌာန နွင့္သန့္ရွင္းေသာတဲ့ေတာ္
၁။တဲေတာ္ဝင္းကာရန္မူကား၊အလ်ားအေတာင္တရာရွိေသာပိတ္ေခ်ာႏွင့္ ေတာင္ဘက္၌ကုလားကာကိုလုပ္ရမည္။
ထုိကုလားကာဘုိ႔တုိင္ႏွစ္ဆယ္၊တုိင္ေျခစြပ္ႏွစ္ဆယ္ကုိ ေၾကးဝါႏွင့္လုပ္၍တိုင္တံစို႔၊တိုင္တန္းတို႔ကုိ ေငြျဖင့္ၿပီးေစရမည္။
ထုိနည္းတူ၊ ေျမာက္ဘက္၌ကာရန္အလ်ားအေတာင္တရာရွိေသာကုလားကာႏွင့္တကြ ေငြတံစို႔၊ ေငြတန္းပါေသာေၾကး
ဝါထုိင္ႏွစ္ဆယ္၊ ေၾကးဝါေျခစြပ္ႏွစ္ဆယ္ရွိရမည္။
အေနာက္ဘက္အနံ၌ကာရန္၊အလ်ားအေတာင္ငါးဆယ္ရွိေသာကုလားကာႏွင့္တကြတိုင္တဆယ္၊ ေျခစြပ္တဆယ္ရွိရမည္။
အေရွ႔ဘက္၌ လည္း အနံအေတာင္ငါးဆယ္ရွိရမည္။ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၇း ၉-၁၃
၂။ သက္ေသခံ ခ်က္ထားေသာ ေသတၱာကုိ၊ ကုလားကာအတြင္းသို႔သြင္းစရာဘုိ႔ ထုိကုလားကာကို ေရႊေခ်ာင္းျဖင့္ ဆဲြကာ၍၊ ဟဂ်ာ အရပ္၊ ဟဂ်ာဟဂ်ဳံ အရပ္ႏွစ္ပါးစပ္ၾကား၌ အပိုင္းအျခားျဖစ္ရမည္။ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၂၆း၃၃
ယဇ္ပူေဇာ္ရာဌာန
တနည္းကား၊ အလ်ားငါးေတာင္၊ အနံငါးေတာင္ရွိ၍ စတုရန္းေလးေထာင့္ျဖစ္ေသာ ယဇ္ပလႅင္ကုိ၊ အကာရွ သားႏွင့္ လုပ္ရမည္။ အျမင့္လည္း သံုးေထာင္ရွိရမည္။
ယဇ္ပလႅင္ ေလးေထာင့္အေပၚမွာ၊ ဦးခ်ဳိေလးေခ်ာင္းကို အကာရွသားႏွင့္ လုပ္၍ ေၾကးဝါႏွင့္မြမ္းမံရမည္။
ျပာခံစရာအုိးႏွင့္ တကြ တူးရြင္းျပား၊ အင္တံု၊ အမဲသားခ်ိတ္၊ လင္ပန္း အစရွိေသာ ယဇ္ပလႅင္ႏွင့္ ဆုိင္ေသာ တန္ဆာရွိသမွ်တို႔ကို ေၾကးဝါႏွင့္ လုပ္ရမည္။
ေၾကးဝါဆန္ခါကုိ၎၊ ဆန္ခါေလး ေထာင့္အေပၚမွာ ေၾကးဝါေလးကြင္းကုိ၎ လုပ္ၿပီးလွ်င္၊
ယဇ္ပလႅင္ခါးပန္း ေအာက္၊ အလယ္၌ထားရမည္။
ယဇ္ပလႅင္ထမ္းစရာ အကာရွသား ထမ္းဘုိးတို႔ကုိ လုပ္၍ ေၾကးဝါႏွင့္ မြမ္းမံၿပီးမွ၊
ယဇ္ပလႅင္ကိုထမ္းစရာဘုိ႔ တဘက္ တခ်က္ကြင္းမ်ား၌ လွ်ိဳထားရမည္။
ေတာင္ေပၚမွာသင့္အား ျပသည္အတိုင္း၊ ထုိယဇ္ပလႅင္ကုိ အေပၚေအာက္ ဟင္းလင္းျဖစ္ေစျခင္းငွါ၊ ပ်ဥ္ျပားႏွင့္လုပ္ရမည္။ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၂၇း၁-၈
လက္ေျခ ေဆးစရာဘို႔ ေၾကးဝါေျခေထာက္ပါေသာ ေၾကးဝါအင္တံု
အာရုန္ႏွင့္ သူ၏သားတို႔ လက္ေျခ ေဆးစရာဘို႔ ေၾကးဝါေျခေထာက္ပါေသာ ေၾကးဝါအင္တံုကိုလုပ္၍၊ ပရိသတ္စည္းေဝးရာတဲေတာ္ႏွင့္ ယဇ္ပလႅင္ စပ္ၾကား၌ ထားရမည္။
သူတို႔သည္ ပရိသတ္စည္းေဝးရာတဲေတာ္သို႔ ဝင္ေသာ္၎၊
အမႈေတာ္ကိုထမ္း၍ ထာဝရ ဘုရားအား မီးရႈိ႔ေသာယဇ္ကို ပူေဇာ္ျခင္းငွါ၊ ယဇ္ပလႅင္အနားသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေသာ္၎၊
ေသေဘးႏွင့္ ကင္းလြတ္မည္ အေၾကာင္း၊ မိမိတို႔လက္ေျခကို ေဆးရမည္။ ထိုသို႔သူတို႔ႏွင့္ သူတို႔အမ်ိဳးအႏႊယ္ အစဥ္အဆက္ တို႔သည္ ေစာင့္ရေသာ ပညတ္ေတာ္ျဖစ္သတည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၃၀း၁၈-၂၁
တဲေတာ္ဝင္းကာရန္မူကား၊ အလ်ားအေတာင္တရာရွိေသာ ပိတ္ေခ်ာႏွင့္ ေတာင္ဘက္၌ကုလားကာကို လုပ္ရမည္။ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၂၇း၉
အလ်ားႏွစ္ေတာင္၊ အနံတေတာင္၊ အျမင့္တေတာင္ထြာရွိေသာ စားပြဲကိုလည္း အကာရွသားႏွင့္ လုပ္၍၊
ေရႊစင္ႏွင့္ မြမ္းမံရမည္။ စားပြဲအေပၚနားပတ္လည္၌ ကြပ္ေသာေရႊတန္ဆာကို၎၊
အနံလက္ တဝါးရွိေသာ ခါးပန္း ကို၎၊ ခါးပန္းအေပၚနားပတ္လည္၌ ကြပ္ေသာေရႊတန္ဆာကို၎လုပ္ရမည္။
ေရႊေလးကြင္း ကိုလည္းလုပ္၍၊ ေျခေထာက္ေလးခုအထက္ စားပြဲေလးေထာင့္၌ တပ္ရမည္။
ထုိေရႊကြင္းတို႔သည္ ခါးပန္းေပၚမွာ ရွိ၍၊ စားပြဲထမ္းစရာ ထမ္းဘုိးေနရာျဖစ္ရမည္။
စားပြဲထမ္းစရာအကာရွသား ထမ္းဘုိးကိုလုပ္၍ ေရႊႏွင့္ မြမ္းမံရမည္။
စားပြဲႏွင့္ ဆိုင္ေသာ လင္ပန္း၊ ဇြန္း၊ အင္တံု၊ ေလာင္းစရာဖလားမ်ားကိုလည္း ေရႊစင္ႏွင့္ လုပ္ရမည္။
ငါ့ေရွ႔၊ စားပဲြေပၚမွာ ေရွ႔ေတာ္မုန္႔ကို အစဥ္တင္ရမည္။ထြက္ေျမာက္က်မ္း ၂၅း၂၃-၃၀
ေယရႈခရစ္ သည္မုန့္ ပဠိညာဥ္ တရားအသစ္
ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းၿပီးမွ မုန္႔ကို ဖဲ့၍၊ ဤမုန္႔ကား၊ သင္တို႔အဘို႔အလိုငွါ ခ်ိဳးဖဲ့ေသာငါ၏ကိုယ္ျဖစ္၏။ ယူ၍စားၾကေလာ့။ ငါ့ကိုေအာက္ေမ့ဘို႔ရာ ဤသို႔ျပဳၾကေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထိုနည္းတူ၊ ညစာစားၿပီးမွ ခြက္ကိုလည္းယူ၍၊ ဤခြက္ကား ငါ၏အေသြး၌ တည္ေသာ ပဋိိညာဥ္တရားသစ္ျဖစ္၏။ ဤခြက္ကို ေသာက္ေသာအခါ၊ ငါ့ကိုေအာက္ေမ့ဘို႔ရာ ေသာက္ၾကေလာ့ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ေကာရိႏၱုျသဝါဒစာ ၁၁း၂၄-၂၅
ေရႊမီးခြက္ခုနွစ္လံုး
အနံလက္ တဝါးရွိေသာ ခါးပန္း ကို၎၊ ခါးပန္းအေပၚနားပတ္လည္၌ ကြပ္ေသာေရႊတန္ဆာကို၎လုပ္ရမည္။
ေရႊေလးကြင္း ကိုလည္းလုပ္၍၊ ေျခေထာက္ေလးခုအထက္ စားပြဲေလးေထာင့္၌ တပ္ရမည္။
ထုိေရႊကြင္းတို႔သည္ ခါးပန္းေပၚမွာ ရွိ၍၊ စားပြဲထမ္းစရာ ထမ္းဘုိးေနရာျဖစ္ရမည္။
စားပြဲထမ္းစရာအကာရွသား ထမ္းဘုိးကိုလုပ္၍ ေရႊႏွင့္ မြမ္းမံရမည္။
စားပြဲႏွင့္ ဆိုင္ေသာ လင္ပန္း၊ ဇြန္း၊ အင္တံု၊ ေလာင္းစရာဖလားမ်ားကိုလည္း ေရႊစင္ႏွင့္ လုပ္ရမည္။
ငါ့ေရွ႔၊ စားပဲြေပၚမွာ ေရွ႔ေတာ္မုန္႔ကို အစဥ္တင္ရမည္။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၅း ၃၁-၄၀
ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ေလာက၏အလင္းျဖစ္၏
တဖန္တံု ေယရႈက၊ ငါသည္ ဤေလာက၏အလင္းျဖစ္၏။ ငါ့ေနာက္သို႔လိုက္ေသာသူသည္ ေမွာင္မိုက္၌ မသြားမလာ၊ အသက္၏အလင္းကို ရလိမ့္မည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၈း၁၂
ထုိသူ၏နာမကိုအသက္စာေစာင္မွငါသည္အလွ်င္းမေခ်။ငါ့ခမည္းေတာ္ေရွ႔၌၎၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္တို႔ေရွ႔၌၎၊
သူ၏နာမကိုငါဝန္ခံမည္။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၄း၅
ငါႏွင့္ေျပာဆိုေသာ ေကာင္းကင္တမန္သည္ ျပန္လာ၍၊ အိပ္ေပ်ာ္ေသာသူကို ႏႈိးသကဲ့သို႔ ငါ့ကုိႏႈိးလ်က္၊
သင္သည္အဘယ္အရာကိုျမင္သနည္းဟု ေမးလ်င္၊ ငါက၊ အကြၽႏု္ပ္သည္ ၾကည့္ရႈ၍ ေရႊအတိၿပီးေသာ ဆီမီးခံုကို ျမင္ပါ၏။ မီးခံုတိုင္အဖ်ား၌ ဆီအိုးတလံုး၊ မီးခြက္ခုနစ္လံုး၊ ဆီအုိးႏွင့္ မီးခြက္ခုနစ္လံုးဆက္ေသာ္၊ ျပြန္တံခုနစ္တံရွိပါ၏။
ဆီအုိးလက္်ာဘက္၌ သံလြင္ပင္တပင္၊ လက္ဝဲဘက္၌ တပင္၊ မီးခံုကိုလြမ္းမိုဃ္းေသာ သံလြင္ပင္ႏွစ္ပင္ရွိပါသည္ဟု ဆိုၿပီမွ၊
ငါႏွင့္ ေျပာဆိုေသာ ေကာင္းကင္တမန္အား အကြၽႏု္ပ္သခင္၊ ဤအရာတို႔ကား အဘယ္အရာျဖစ္သနည္းဟု ေမးေသာ္၊
ငါႏွင့္ေျပာဆိုေသာ ေကာင္းကင္တမန္က၊ ဤအရာတို႔က၊ အဘယ္အရာျဖစ္သည္ကို နားမလည္သေလာ ဟု ေမးလွ်င္၊ အကြၽႏ္ုပ္နားမလည္ပါသခင္ဟု ေလွ်ာက္၏။
ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း။ ေဇရုဗေဗလသို႔ ေရာက္လာ ေသာထာဝရဘုရား၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ဟူမူကား၊ ဤအမႈသည္ ဗုိလ္ေျခအားျဖင့္ မဟုတ္၊ အာဏာတန္ခုိးအားျဖင့္ မဟုတ္၊ ငါ့ဝိညာဥ္အားျဖင့္ ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ေကာင္းကင္ဗုိလ္ေျခအရွင္ထာဝရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ဇာခရိအနာဂတၱိက်မ္း ၄း၁၆
တဖန္ ထာဝရဘုရားသည္၊ ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူျပန္သည္ကား၊
နားေထာင္ေလာ့၊ ငါသည္ ယုဒအမ်ိဳး သား ဟုရ၏သားျဖစ္ေသာ ဥရိ၏သားေဗဇေလလကို အမည္ျဖင့္ခန္႔ထား၏။
သူသည္ ေရႊေငြေၾကးဝါကို လုပ္ေသာ အတတ္၊ ေက်ာက္ကိုေသြး၍ စီေသာအတတ္၊ သစ္သားကိုထုလုပ္ေသာအတတ္ႏွင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာအလုပ္ကို ထူးဆန္းစြာ လုပ္တတ္မည္အေၾကာင္း ဥာဏ္ပညာႏွင့္တကြ သိပၸံအတတ္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို ငါေပး၍၊ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္စံုေစ၏။
သူႏွင့္အတူ ဒန္အမ်ိဳးသား အဟိသမက္၏သား၊ အေဟာလ်ဘကိုလည္း ငါခန္႔ထား၏။ ငါသည္ သင့္အား မွာထားသမွ်တို႔ကို လိမၼာေသာသူအေပါင္းတို႔သည္ လုပ္တတ္မည္အေၾကာင္း၊ သူတို႔ႏွလံုးထဲသို႔ ဥာဏ္ပညာကို ငါသြင္းထားၿပီ။
ထိုသူတို႔သည္ ပရိသတ္စည္းေဝးရာ တဲေတာ္၊ သက္ေသခံခ်က္ေသတၱာ၊ ေသတၱာ အေပၚမွာတင္ေသာ ေသတၱာအဖံုး၊ တဲေတာ္တန္ဆာရွိသမွ်ကို၎၊
စားပြဲႏွင့္စားပြဲတန္ဆာကို၎၊ စင္ၾကယ္ေသာ မီးခံုႏွင့္ မီးခံုတန္ဆာရွိသမွ်ကို၎၊ နံ႔သာေပါင္းရႈိ႔ေသာပလႅင္၊
မီးရႈိ႔ရာယဇ္ပူေဇာ္ေသာ ပလႅင္တန္ဆာရွိသမွ်ကို၎၊ အင္တံုႏွင့္ အင္တံုေျခေထာက္ကို၎၊
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း၃၀း၁-၉
ထိုစာေစာင္ကို ခံယူေသာအခါ၊ သတၱဝါေလးပါးႏွင့္ အသက္ႀကီးသူ ႏွစ္ဆယ္ေလးပါးတို႔သည္၊ သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ ပဌနာတည္းဟူေသာ မီးရိႈ႔ရာနံ႔သာေပါင္းႏွင့္ျပည့္ေသာ ေရႊဖလားတို႔ကို၎၊ ေစာင္းတို႔ကို၎၊ အသီးသီး ကိုင္၍၊ သိုးသငယ္ေရွ႔၌ ျပပ္ဝပ္လ်က္၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၈
ေရွ႔ေတာ္၌ ျမည္တမ္းေသာစကားကို ျမြက္၍ခံရေသာ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ားကို ၾကားေလွ်ာက္ရ၏၊
ဆာလံက်မ္း ၁၃၁း၂
ေသတၱာအေပၚနားပတ္လည္၌ ကြပ္ေသာ ေရႊတန္ဆာကိုလည္း လုပ္ရမည္။
ေရႊေလးကြင္းကို သြန္း၍၊ ေသတၱာေလးေထာင့္၌ တမ်က္ႏွာ ႏွစ္ကြင္းစီတပ္ရမည္။
အကာရွသား ထမ္းဘိုးကိုလုပ္၍ ေရႊႏွင့္ မြမ္းမံၿပီးမွ၊
ေသတၱာထမ္းစရာဘို႔ တဘက္ တခ်က္ ေရႊကြင္းထဲသို႔ လွ်ိဳထားရမည္။
ထုိထမ္း ဘိုးကိုလည္း ေသတၱာေရႊကြင္းထဲက မႏႈတ္ အစဥ္ရွိေစရမည္။
ငါေပးေသာ သက္ေသခံခ်က္ကို၊ ထုိေသတၱာထဲမွာ ထားရမည္။
အလ်ားႏွစ္ေတာင္ထြာ၊ အနံတေတာင္ထြာရွိေသာ ေသတၱာအဖံုးကုိလည္း ေရႊႏွင့္လုပ္ရမည္။
ေရႊေခရုဗိမ္ ႏွစ္ပါးကိုလည္း ေသတၱာအဖံုးတြင္ အလ်ားတဘက္တခ်က္၌ ထုလုပ္ရမည္။
ထုိေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးကို ေသတၱာဖံုးကိုယ္ထဲ ကထုတ္၍၊ ေသတၱာဖံုးအေပၚ၌ တဘက္တပါးစီလုပ္ၿပီးလွ်င္၊
ေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးတို႔သည္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္၍၊ ေသတၱာဖံုး ကိုရႈလ်က္၊ မိမိအေတာင္ကိုျဖန္႔၍ေသတၱာဖံုးကို မိုးရမည္။
ေသတၱာအဖံုးကို ေသတၱာေပၚမွာ တင္ရမည္။ ငါေပးေသာ သက္ေသခံခ်က္ကိုလည္း ေသတၱာထဲမွာထားရမည္။
ထုိအရပ္၌ ငါသည္သင္ႏွင့္ေတြ႔၍၊ သက္ေသခံခ်က္ထားေသာ ေသတၱာဖုံးအေပၚ၊ ေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးစပ္ၾကားမွာ သင္ႏွင့္ႏႈတ္ဆက္ သျဖင့္၊ ဣသေရလအမ်ဳိးသားတို႔၌ ဆင့္ဆိုရာသမွ်တို႔ ကိုစီရင္မည္။
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၅း၁၀-၂၂
အလ်ားႏွစ္ေတာင္ထြာ၊ အနံတေတာင္ထြာရွိေသာ ေသတၱာအဖံုးကုိလည္း ေရႊႏွင့္လုပ္ရမည္။
ေရႊေခရုဗိမ္ ႏွစ္ပါးကိုလည္း ေသတၱာအဖံုးတြင္ အလ်ားတဘက္တခ်က္၌ ထုလုပ္ရမည္။
ထုိေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးကို ေသတၱာဖံုးကိုယ္ထဲ ကထုတ္၍၊ ေသတၱာဖံုးအေပၚ၌ တဘက္တပါးစီလုပ္ၿပီးလွ်င္၊
ေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးတို႔သည္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္၍၊ ေသတၱာဖံုး ကိုရႈလ်က္၊ မိမိအေတာင္ကိုျဖန္႔၍ေသတၱာဖံုးကို မိုးရမည္။
ေသတၱာအဖံုးကို ေသတၱာေပၚမွာ တင္ရမည္။ ငါေပးေသာ သက္ေသခံခ်က္ကိုလည္း ေသတၱာထဲမွာထားရမည္။
ထုိအရပ္၌ ငါသည္သင္ႏွင့္ေတြ႔၍၊ သက္ေသခံခ်က္ထားေသာ ေသတၱာဖုံးအေပၚ၊ ေခရုဗိမ္ႏွစ္ပါးစပ္ၾကားမွာ သင္ႏွင့္ႏႈတ္ဆက္ သျဖင့္၊ ဣသေရလအမ်ဳိးသားတို႔၌ ဆင့္ဆိုရာသမွ်တို႔ ကိုစီရင္မည္။
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၅း၁၇-၂၂
သင္တို႔စည္း ေဝးေသာ ေန႔၌ထာဝရဘုရားသည္ ေတာင္ေပၚမွာ မီးထဲကမိန္႔ျမြက္ေတာ္မူေသာ ပညတ္ေတာ္ ဆယ္ပါးတို႔ကို၊ အရင္စာ၌ လာသည္အတုိင္း၊ ထာဝရဘုရားသည္ ေရးထား၍ ငါ့အား ေပးေတာ္မူ၏။
ငါသည္လည္းလွည့္၍ ေတာင္ေပၚက ဆင္းသျဖင့္၊ လုပ္ၿပီးေသာ ေသတၱာထဲ၌ ထုိေက်ာက္ျပားကို ထား၍၊ ထာဝရဘုရား မွာထားေတာ္မူသည္အတုိင္း၊ ထုိေသတၱာထဲ၌ ယခုရွိ၏။
တရားေဟာရာက်မ္း ၁၀း၄-၅
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment