ျပည္လည္းအစျပာေသာျပည္အသစ္၌
ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသင္ခန္းစာ(၁၈)
ျပည္လည္းအသစ္ျပုေသာျပည္အသစ္
သစၥာေစာင့္ေသာသက္ေသခံျဖစ္ေတာ္မူထေသာ၊ ေသေသာသူတို႔တြင္သားဦး ျဖစ္ေတာ္မူထေသာ၊ ေလာကီဘုရင္တို႔၏
အထြဋိ္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ေယရႈခရစ္အထံေတာ္က၎၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ၿငိမ္သက္ျခင္းသည္သင္တို႔၌ရွိပါေစေသာ။ငါတို႔ကို
ခ်စ္၍ မိမိအေသြးႏွင့္ ငါတို႔အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာေတာ္မူ၍၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၅
သင္၏အက်င့္ကိုငါသိ၏။အဘယ္သူမွ်မပိတ္ႏုိင္ေသာတံခါးကိုသင့္ေရွ႔၌ငါဖြင့္ထားၿပီ။အေၾကာင္းမူကား၊သင္သည္အနည္း
ငယ္ေသာခြန္အား ရွိသည္ႏွင့္၊ ငါ၏ ႏႈတ္ကပတ္ကိုေစာင့္ေရွာက္ ခဲ့ၿပီ။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း၈
ပလႅင္ ေတာ္ေပၚမွာထုိင္ေတာ္မူေသာသူကလည္း၊ငါသည္ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကုိအသစ္ဖန္ဆင္းသည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။
တဖန္တံု၊ ေရးထားေလာ့။ဤစကားသည္သစၥာစကား၊ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏ဟူ၍၎၊ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၁း၅
၁။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ လူမ်ိးတကား တို့ငါ၏အဘယ္သို့ျဖစ္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္း
သင္တို႔သြား၍လူမ်ိဳးတကာတို႔ကိုငါ့တပည့္ျဖစ္ေစလ်က္၊ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္၊သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ ေတာ္၏နာမ၌ဗတၱိဇံ
ကိုေပးၾကေလာ့။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၉း၁၉
မွတ္ခ်က္။လူမ်ိူးတကားတို့ကို ငါ၏တပျည့္ျဖစ္ၾကေလာ့ဗတၱိဇံကိုေပးၾကေလာ့
၂။ဗတိၱိဇံကိုအဘယ္မွ်ေလာက္ေလာက္အၾကီးသနည္း
ယံုၾကည္၍ဗတၱိဇံကိုခံေသာသူသည္ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသို႔ေရာက္လတံ့။မယံုၾကည္ေသာသူမူကားအျပစ္စီရင္ျခင္းကိုခံရလတံ့။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၆း၁၆
၃။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဗတၱဇံ ကိုအဘယ္သို့အား ပံေဆာင္ျခင္းျဖစ္သနည္း
သင္တို႔သည္ ေလာကီႏိုင္ငံအရပ္ရပ္ရွိသမွ်သို႔သြား၍၊ ေဝေနယ်သတၱဝါအေပါင္းတို႔အားဧဝံေဂလိတရားကိုေဟာၾကေလာ့။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၆း၁၅-၁၆
မွတ္ခ်က္။ဗတၱိဇံ၏အဓိပၸါယ္မွာလူ၏ခႏၵာကိုတကိုလံုးကို ေရးအထဲသိုနွစ္ျမုတ္လိုက္ေသာအခါ၌အသက္မရႉရႈက္ေတာ့ဘူး
တယ္ ထိုအရာပံးေဆာင္ျခင္းမွာ အျပစ္တရား၌ ေသျခင္းကိုပေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္ သို့ရာတြင္ အခ်ို့ေသာ ခရစ္ယာန္မ်ားတို့သည္ဗတိၱဇံကိုအဘယ္သို့ျပုသည္မွာ ေရျဖမ္းလိုက္ရံုနွင့္ဗတၱိဇံလို့ယံုၾကည္လက္ခံသူမ်ားလည္ရွိၾကသည္
ထိုသိုအားျဖင့္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ဗတၱိဇံကိုခံယူေတာ္မူေသာအခါ၌ကိုခႏၵာတကိုယ္လံုး ေရအထဲသိုနွစ္ျမိုတ္လိုက္ထိုအရာ၌
ပံုေဆာင္ျခင္း၏သေဘာမွာ ေရအထဲကိုျပန္ထလာေသာအခါ ေသျခင္း၌ထေျမာက္ျခင္းပံုေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ကို
ယံုၾကည္သည္စစ္မွန္လွ်င္ ထိုသို့သခင္ခရစ္ေတာ္ ျပုေတာ္မူအတိုင္ ျပုရလိမ့္မည္။
၄။ဘုရားသခင္၏နိုင္ငံေတာ္သို့သြားရာလမ္း အဘယ္သို့သြားနိုင္မည္သနည္း
သခင္တပါး၊ ယံုၾကည္ျခင္းတပါး၊ ဗတၱိဇံတပါး ဧဖက္ျသဝါဒစာ ၄း၅
မွတ္ခ်က္။သမၼာက်မ္း၌ ဆိုလိုသည့္ သေဘာမွာ တမ်ိူးတည္းတပါးတည္း ျဖစ္သည္ဟူ၍ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္
၅။ဗတိၱဇံ အနက္အဓိပၸါယ္မွာ ေဟေလ့ဘာသာစကား၌ နွစ္ျခင္း နွစ္ျမုတ္ျခင္းကိုဆိုသလိုသတည္း
သင္တို႔မူကား ေမွာင္မိုက္ထဲမွ အံ့ဘြယ္ေသာအလင္းေတာ္သို႔ ေခၚသြင္းေတာ္မူေသာသူ၏ ဂုဏ္ေက်းဇူးမ်ား ကိုေဘာ္ျပေစျခင္းငွါ၊ ေရြးခ်ယ္ေတာ္မူေသာ အမ်ိဳးျဖစ္ၾက၏။ မင္းစည္းစိမ္ရွိေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မ်ိဳး၊ သန္႔ရွင္းေသာ လူမ်ိဳး၊ ပိုင္ထိုက္ေတာ္မူေသာ အေပါင္းအသင္းျဖစ္ၾက၏။
အထက္က အေပါင္းအသင္းမဟုတ္၊ ယခုတြင္ ဘုရားသခင္၏အေပါင္းအသင္း ျဖစ္ၾက၏။ ကရုဏာေက်းဇူးေတာ္ကို အထက္ကမခံရေသာ္လည္း ယခုတြင္ခံရၾက၏။
ခ်စ္သူတို႔၊ ဝိညာဥ္ႏွင့္စစ္ၿပိဳင္တတ္ေသာ ကိုယ္ကာယတပ္မက္ျခင္းတို႔ကို ေရွာင္မည္အေၾကာင္း၊ ဧည့္သည္အာဂႏၱဳကဲ့သို႔ေသာ သင္တို႔ကို ငါေတာင္းပန္၏။
ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၉-၁၁
အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုသို႔အလိုငွါသင္တို႔ကိုေခၚေတာ္မူၿပီ၊ခရစ္ေတာ္သည္ငါတို႔အတြက္ခံေတာ္မူသည္ျဖစ္၍
ေျခေတာ္ရာကို ေရွာက္လိုက္ေစျခင္းငွါ ပံုသက္ေသကိုထားေတာ္မူၿပီ။
၆ ။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပံုေဆာင္ျခင္းနွင့္ျပည့္စံုျခင္းသို့
ထိုအခါ ေယရႈသည္ဂါလိလဲျပည္နာဇရက္ၿမိဳ႔မွၾကြလာ၍ ေယာဟန္လက္ျဖင့္ ေယာ္ဒန္ျမစ္၌ဗတၱိဇံကိုခံေတာ္မူ၏။
ေရမွေပၚထစဥ္တြင္ ေကာင္းကင္ကြဲ၍ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ခ်ိဳးငွက္ကဲ့သို႔ကိုယ္ေတာ္အေပၚ၌ဆင္းသက္ေတာ္မူသည္ကို ျမင္ရ၍၊
သင္ကား ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ၊ ငါ၏ခ်စ္သားေပတည္း ဟု ေကာင္းကင္က အသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း ၁း၉-၁၁ ၌ ေတြ့ရွိရေသာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ေအာင္ဗတၱိဇံခံေတာ္မူသည္ေတြ့ရသည္သမၼာက်မ္း၌ေဖာ္ျပျခင္းသည္
၇။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္အားအစအဦး၌ ေယရႈခရစ္ေတာ္ဗတၱိဇ့မေပးလို့ေသာအဘယ္သို့ ေယာဟန္ေျပာသနည္း
ထိုအခါေယရႈသည္ ဗတၱိဇံကိုခံအံ့ေသာငွါ ဂါလိလဲျပည္မွေယာ္ဒန္ျမစ္နား ေယာဟန္ထံသို႔ ၾကြေတာ္မူ၏။
ေယာဟန္ကလည္း၊အကြၽႏ္ုပ္သည္ကိုယ္ေတာ္ထံ၌ဗတၱိဇံကိုခံရမည္အေၾကာင္းရွိပါသည္ျဖစ္၍၊ကိုယ္ေတာ္သည္
အကြၽႏု္ပ္ထံသို႔ၾကြလာေတာ္မူသေလာဟု ေယရႈကိုဆီးတားေလ၏။ ေယရႈကလည္းအလံုးစံုေသာတရားတို႔ကို
အကုန္အစင္က်င့္သင့္သည္ျဖစ္၍၊ယခုအခြင့္ေပးပါဟု ျပန္ေျပာေတာ္မူ၏။ထိုအခါေယာဟန္သည္ဝန္ခံေလ၏။
ေယရႈသည္ဗတၱိဇံကိုခံေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ေရမွေပၚထစဥ္တြင္၊ ေကာင္းကင္ဖြင့္လွစ္သျဖင့္၊ဘုရားသခင္၏ဝိညာဥ္
ေတာ္သည္ခ်ိဳးငွက္ကဲ့သို႔ဆင္းသက္၍ကိုယ္ေတာ္အေပၚ၌နားေတာ္မူသည္ကို ျမင္ရ၍၊ဤသူကားငါႏွစ္သက္ ျမတ္ႏိုးရာ၊
ငါ၏ခ်စ္သားေပတည္း ဟု ေကာင္းကင္ကအသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၃း၁၃း၁၇
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ဗတၱိဇံကိုမလိုဘာဘူးသို့ေသာ္လည္းေယရႈခရစ္ေတာ္သိျမင္ေတာ္မုကား ေလာကီသားတို့၏
အတြက္ကယ္တင္အလို့ငွါထာဝရပသက္ကိုရေစျခင္းငွါပံုေဆာင္၍ ေယရႈကလည္းအလံုးစံုေသာတရားတို့ကိုအကုန္
အစင္က်င့္သည္ျဖစ္၍၊ယခုအခြင့္ပါ ျမန္ေျပာေတာ္မူ၏
၉း။နွစ္ျခင္းဆရာေယာဟန္သည္အဲနန္အရပ္၌ နွစ္ျခင္းေပသနည္း
ေယာဟန္သည္လည္း၊ ရွာလိမ္ၿမိဳ႔ႏွင့္အနီး အဲႏုန္အရပ္၌ ေရမ်ားေသာေၾကာင့္၊ ဗတၱိဇံ ကိုေပး၍ေနသျဖင့္၊ လူမ်ားတို႔သည္ လာ၍ ဗတၱိဇံ ကို ခံၾက၏။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၃း၂၃
၁၀။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ပညတ္တရားမ်ားနွင့္ဆန္ၾကင္ဘက္ျဖစ္ေသာအရာတို့အဘယ္သို့ပညတ္ျဖစ္သနည္း
သို႔ေသာ္လည္း သင္တို႔အား ငါေဟာေျပာေသာ ဧဝံေဂလိတရားမွတပါး အျခားေသာဧဝံေဂလိတရားကို ငါတို႔သည္ ေဟာေျပာေသာ္၎၊ ေကာင္းကင္ဘံုမွလာေသာ ေကာင္းကင္တမန္ေျပာေသာ္၎၊ ေဟာေျပာေသာသူသည္ က်ိန္ေတာ္မူျခင္းကိုခံေစ။
တဖန္တံု၊ သင္တို႔ခံယူၿပီးေသာ ဧဝံေဂလိတရားမွတပါး အျခားေသာဧဝံေဂလတရားကို တစံုတေယာက္ေသာသူ ေဟာေျပာလွ်င္၊ ထိုသူသည္ က်ိန္ေတာ္မူျခင္းကိုခံေစဟု ငါတို႔ဆိုခဲ့ၿပီးသည္အတိုင္း ယခု ငါထပ္၍ဆိုေသး၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ ယခုတြင္ငါသည္ လူ၏အလိုသို႔လိုက္သေလာ။ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္သို႔ လိုက္သေလာ။ လူတို႔စိတ္ကို ႏူးညြတ္ေစျခင္းငွါ ရွာႀကံသေလာ။ လူတို႔စိတ္ကို ႏူးညြတ္ေစျခင္းငွါ ရွာႀကံေသးလွ်င္၊ ခရစ္ေတာ္၏ အေစခံကြၽန္မဟုတ္ၿပီ။
ညီအစ္ကိုတို႔၊ ငါေဟာေျပာေသာ ဧဝံေဂလိတရားသည္ လူတို႔၏တရားမဟုတ္။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ း၁း၈-၉
မွတ္ခ်က္။လူေသာ၎ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္မ်ားေသာ၎ ေယရႈ၏ၾသဝါဒ၌ ေကာင္းကိုဘံု၌ကတိေတာ္ျဖစ္သည္
၁၁။ဖိလိပၸုသည္စိတ္နွစ္လံုးအၾကမဲ့ယံုၾကည္ အဘယ္သို့ျပုသနည္း
ဖိလိပၸဳက၊သင္သည္စိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းမဲ့ယံုၾကည္လွ်င္ခံရသည္ဟုဆိုေလ၏။အမတ္ကလည္း၊ ေယရႈခရစ္သည္ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ ျဖစ္ေတာ္မူေၾကာင္းကို အကြၽႏ္ုပ္ယံုၾကည္ပါသည္ဟု ဝန္ခံ၍၊
ရထားကိုရပ္ေစျခင္းငွါ စီရင္ၿပီးမွ၊ ဖိလိပၸဳသည္ ထိုအမတ္ႏွင္တကြ ေရထဲသို႔ဆင္း၍ ဗတၱိဇံ ကိုေပး၏။
ေရထဲကတက္ၾကလွ်င္၊ ထာဝရဘုရား၏ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ဖိလိပၸဳကိုေဆာင္ယူေတာ္မူ၍၊ အမတ္သည္ ဖိလိပၸဳကိုေနာက္တဖန္ မေတြ႔မျမင္ရ၊ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ျခင္းႏွင့္ မိမိသြားရေသာလမ္းကို သြားေလ၏။
တမန္ေတာ္ဝတၳု ၈း၃၇-၃၉
ဖလိပၸုဗတၱိဇံ ဘ႑ာေတာ္ရွိသမွ်ကို အုပ္စိုး အဲသေယာမိျပည္တေယာက္သည္ ထိုေယရႈခရစ္ေတာ္ဗတၱိဇံ
ခံယူေတာ္မူသကဲ့သို့ ဖိလိပၸုသည္လည္း ေယရႈေျခယာေတာ္သို့လိုက္ေလ၏
ေယရႈသည္ဒုတိယေမြးဘြာျခင္းအား အဘယ္မွ်ေလာက္အေရးၾကီးသည္ဟုမိန့္ေတာ္မသနည္း
ေယရႈကလည္း၊ ေရႏွင့္ဝိညာဥ္ေတာ္မေမြးေသာသူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ မဝင္ရဟု ငါအမွန္ အကန္ဆို၏။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၂း၅
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္မိန့္ေတာ္သည္မွာ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို့သည္နွစ္ျခင္းမဂၤလာကိုမခံယူလွ်င္ ခရစ္ကိုယံုၾကည္သူမျဖစ္ေပ ေယရႈခရစ္ေတာ္နွင့္လက္ဝါးကားတုင္သည္အဘယ္မွ်ေလာက္အေရပါသည္မွာ
ေဖာ္ျပခ်က္ ၂၈ ၾကိမ္မွ်ရွိသည္ ဗတၱိဇံနွစ္ျခင္းမဂၤလာ ေအၾကာင္းအၾကိမ္ေပါင္း၁၀၀တိတိေဖာ္ျပျခင္းရွသည္
၁၃။ဗတၱိဇံ တခ်ု့တိုသည္ အဘယ္ကလာသနည္း
လူတို႔စီရင္ေသာပညတ္တို႔ကိုသြန္သင္၍နည္းဥပေဒသေပးလ်က္ပင္ငါ့ကိုအခ်ည္းႏွီးကိုးကြယ္ၾက၏ဟု ေနာက္ျဖစ္ လတံ့ေသာအရာကို ေလ်ာက္ပတ္စြာေဟာခဲ့ၿပီဟုျပန္၍မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၅း၉
မွတ္ခ်က္။အခ်ို့ေသာသူတို့သည္ သြန္သင္ျခင္းမွားယြင္း၍ မိမိတို့၏လူတို့၏ နည္းဥပေဒသာမ်ားသင္ျကား
ျခင္း တို့ျပုလ်က္။ ထိုအမႈအရာတို့ ေယရႈခရစ္ ေဖာ္ျပေသာျခင္း၌ နွစ္ျခင္းမဂၤလာခံယူေသာအခါ၌ ကိုခႏၵာ
တကိုလံုးကိုေရးအထဲ့သို့နွစ္ျမုတ္လိုက္ျခင္း အရာ၌ ေသာမွဖေျမာက္ျခင္းကိုပံုေဆာင္ျခင္းအရာျဖစ္သည္
၁၄။တခ်ို့ေသာသူမ်ားတို့ ဗတိၱဇ့ေပးျခင္း၌ သန့္ရွင္ေသာဝိညာဥ္အားျဖင္ေပးၾကသည္
ထိုစကားကိုျမြက္ဆိုစဥ္၊ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကိုၾကားနာရေသာသူအေပါင္းတို႔အေပၚသို႔သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္
သက္ေရာက္ေတာ္မူ၏။တပါးအမ်ိဳးသားတို႔အေပၚသို႔သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္၏ေက်းဇူးကိုသြန္းေလာင္းေသာေၾကာင့္၊
အေရဖ်ားလွီးျခင္းကိုခံေသာသူတည္းဟူေသာ ေပတရုႏွင့္ပါသမွ်ေသာတပည့္ေတာ္တို႔သည္မိန္းေမာေတြေဝျခင္းရွိၾက၏။
အေၾကာင္းမူကားထိုသူတို႔သည္အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာဘာသာစကားအားျဖင့္ေျပာ၍၊ဘုရားသခင္ကိုခ်ီးမြမ္းသည္ကိုၾကားၾကေလ၏။
ထိုအခါ ေပတရုကငါတို႔ကဲ့သို႔သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကိုခံရေသာဤသူတို႔ကိုဗတၱိဇံမေပးေစျခင္းငွါအဘယ္သူသည္
ေရကို ျမစ္တားႏိုင္သနည္းဟုဆိုလ်က္၊ဘုရားသခင္၏နာမ၌ ဗတၱိဇံ ကိုခံေစမည္အေၾကာင္း စီရင္ေလ၏။ ထိုေနာက္မွ ေပတရုသည္ ကာလအတန္အရာ ေနပါမည္အေၾကာင္းကို ထိုသူတို႔သည္ ေတာင္းပန္ၾက၏။
တမန္ေတာ္ဝတၳု ၁၀း၄၄း၄၈
နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ဗတၱိဇ့ကိုမခံယူမီ သြန္သင္ျခင္းျဖစ္သည္
အဘယ္သို့အားသြန္သင္ျခင္း၌ စိတ္နွစ္လံုးအၾကင္းမဲ့ယံုၾကည္ၾကသနည္း
ေယရႈသည္အနီးအပါးသို႔ခ်ဥ္းေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌၎၊ ေျမႀကီးေပၚ၌၎၊စီရင္ပိုင္ေသာအခြင့္တန္ခိုးရွိသမွ်တို႔ကို ငါခံရၿပီ။သင္တို႔သြား၍ လူမ်ိဳးတကာတို႔ကို ငါ့တပည့္ျဖစ္ေစလ်က္၊ ခမည္းေတာ္၊ သားေတာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ ေတာ္၏ နာမ၌ ဗတၱိဇံ ကိုေပးၾကေလာ့။
ငါသည္ သင္တို႔အားေပးသမွ်ေသာ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ ေစျခင္းငွါ ဆံုးမၾသဝါဒေပးၾကေလာ့။ ငါသည္လည္း ကပ္ကမၻာကုန္သည္တိုင္ေအာင္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ ရွိသည္ဟု တပည့္ေတာ္တို႔အား မိန္႔ေတာ္မူ၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၈-၁၈-၂၀
ပညတ္တရားနွင့္ ေယရႈခရစ္၏ပညတ္တို့ကိုအယ္သို့အားျဖင့္ယံုၾကည္ျခင္းရွိၾကသနည္း
ယံုၾကည္၍ ဗတၱိဇံ ကိုခံေသာသူသည္ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသို႔ေရာက္လတံ့။ မယံုၾကည္ေသာသူမူကား အျပစ္စီရင္ျခင္းကိုခံရလတံ့။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း၁၆း၁၆
အျပစ္တရားအာျဖင့္ေနာက္တ ရျခင္း
ေပတရုကလည္း၊သင္တို႔၏အျပစ္ကိုလြတ္ေစျခင္းငွါ ေနာင္တရ၍တေယာက္မွ်မၾကြင္း၊ ေယရႈခရစ္၏နာမ၌ ဗတၱိဇံကိုခံၾကေလာ့။သို႔ျပဳလွ်င္သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္တည္းဟူေသာဆုေက်းဇူးေတာ္ကိုခံရၾကလိမ့္မည္။
တမန္ေတာ္ဝတၳု ၂း၄၈
ထုိေၾကာင့္၊သင္သည္မေရြ႔ေလ်ာ့မွီ၊အရင္ေနရာအရပ္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။ ေနာင္တရေလာ့။ ေရွ႔ဦးစြာေသာအက်င့္ကို က်င့္ေလာ့။သို႔မဟုတ္သင္ရွိရာသုိ႔ငါသည္အလ်င္အျမန္လာမည္။ ေနာင္တမရလွ်င္၊သင္၏မီးခြက္ကိုေနရာမွ ေရြ႔မည္။
သို႔ေသာ္လည္း၊ ငါမုန္းေသာ နိေကာလတပည့္ တို႔၏ အက်င့္ကိုသင္လည္းမုန္းသည္ဟု ေျပာစရာရွိ၏။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂း၅-၆
ေနာင္တရသင့္ေသာကာလကိုငါေပးေသာ္လည္း၊သူသည္မိမိမတရားေသာ ေမထုန္ကို ေနာင္တရခ်င္ေသာစိတ္မရွိ။
ထိုေၾကာင့္၊သူ႔ကိုအိပ္ရာ၌ငါခ်ထားမည္။သူႏွင့္အတူမတရားေသာေမထုန္ကိုျပဳ၍၊ထုိသို႔ေသာအက်င့္ကိုေနာင္တ မရေသာ သူတို႔ကိုလည္း၊ ႀကီးစြာေသာဆင္းရဲျခင္းသို႔ ေရာက္ေစမည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂း၂၁-၂၂
တနည္းကား၊အေသခံေတာ္မူျခင္း၏ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍၊ထုိသခင္ႏွင့္အတူငါတို႔သည္စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိသည္မွန္ လွ်င္၊ ထေျမာက္ေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍ စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိၾကလိမ့္မည္။
ထုိမွတပါး၊ ငါတို႔၏လူေဟာင္းသည္ ထုိသခင္ႏွင့္ အတူလက္ဝါးကပ္တုိင္မွာ အေသသတ္ျခင္းကိုခံၿပီဟု ငါတို႔သိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ေနာက္မွအျပစ္တရား၏ အေစကိုမခံေစျခင္း ငွါ၊ အျပစ္တရား၏ ကိုယ္ကုိဖ်က္ဆီးမည္ အေၾကာင္းတည္း။ေရာမျသဝါဒစာ ၆း၅-၆
လူမည္သည္ကား၊ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္အသစ္ျပဳျပင္ေသာသတၱဝါျဖစ္၏။ ေဟာင္းေသာအရာတို႔သည္ ေျပာင္းလဲ၍ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ။ေကာရိႏၱုျသဝါဒစာဒုတိယေစာင္၅-၁၇=၁၈
၁၄။ ကေလးသူငယ္မ်ား ဗတၱိဇံေပး ျခင္း၌ သူငယ္မ်ားတို့ ေနာင္တရ တရားနွင့္ျဖစ္နိုင္မည္ေလာ့။
ေယရႈကလည္း၊ သင္တို႔သည္ မ်က္စိကန္းသည္မွန္လွ်င္ အျပစ္မရွိ။ ငါတို႔မ်က္စိျမင္သည္ဟုယခုဆိုၾက၏။ ထိုေၾကာင့္ သင္တို႔၌ အျပစ္တည္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
။ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၉း၄၁
ထိုေၾကာင့္၊ ေကာင္းေသာအက်င့္ကိုသိလ်က္ မက်င့္ဘဲေန ေသာသူသည္ အျပစ္ရွိ၏။ရွင္ယာကုပ္ျသဝါဒစာ ၄း၁၇
ကေလးသူငယ္တို့သည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုနားမလည္ေသာေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္အသင္းအုပ္ဆရာတို့
သည္ သူငယ္အားမိမိကိုယ္၌မွာ ေကာင္းေသာအက်င့္ကိုေရႊးၾကယ္နိုင္ေသာအခ်ိန္တန္မွာဗတိၱိဇံကိုေပးသင့္
အျပစ္မသိေသးေသာသူငယ္တို့သည္ လံုဝအျပစ္မရွိ
၁၅။ဗတၱိဇံနွင့္ ကယ္တင္ျခင္းတရားနွင့္ ေနာဧကာလ၌ကဲ့သို့ လူတို့သည္ ေနာဧ၏သေဘၤာအထဲ့သို့ျဖစ္မည္
ထိုသို႔ေသာဥပမာအတိုင္း၊ယခုတြင္ဗတၱိဇံသည္ ေယရႈခရစ္ထေျမာက္ေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ငါတို႔ကိုကယ္တင္ တတ္၏။ဗတၱိဇံဟုဆိုေသာ္၊ကိုယ္ကာယ၏အညစ္အေၾကးေဆးေၾကာျခင္းကိုမဆိုလို။ကိုယ္ကိုကိုယ္သိေသာစိတ္ ၾကည္လင္၍၊ဘုရားသခင့္ေရွ႔၌ဝန္ခံျခင္းကိုဆိုလိုသတည္း။ထိုသခင္သည္ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔ၾကြေတာ္မူသည္
ျဖစ္၍၊ ေကာင္းကင္တမန္အစရွိေသာအာဏာစက္တန္ခိုးမ်ားတို႔ကိုအုပ္စိုးလ်က္၊ဘုရားသခင္၏လက္်ာေတာ္ဘက္၌ ရွိေတာ္မူ၏။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၂၁-၂၂
ခ်စ္သူတို႔၊ ဤဒုတိယၾသဝါဒစာကိုသင္တို႔အား ယခုငါေရး၍ေပးလုိက္၏။
သန္႔ရွင္းေသာ ပေရာဖက္ တို႔သည္ အထက္ကေဟာေျပာေသာ စကားမ်ားကို၎၊ ကယ္တင္ေတာ္မူေသာ အရွင္သခင္ဘုရား၏ တမန္ေတာ္ျဖစ္ေသာငါ တို႔၏ ပညတ္ကို၎၊ သင္တို႔သည္ေအာက္ေမ့ေစျခင္းငွါ၊ ဤစာႏွစ္ေစာင္၌ သင္တို႔၏ ၾကည္ျဖဴေသာစိတ္ဝိညာဥ္တို႔ကို ငါသတိေပး၍ ႏႈိးေဆာ္၏။
ေရွ႔ဦးစြာ သိမွတ္အပ္ေသာ အရာဟူမူကား၊ ေနာက္ဆံုးေသာကာလ၌ ျပက္ယယ္ျပဳတတ္ေသာ သူတို႔သည္၊ မိမိတို႔တပ္မက္ျခင္းအတိုိင္း က်င့္ေန၍၊
သခင္ဘုရားၾကြလာမည္ဟူေသာ ဂတိေတာ္သည္ အဘယ္မွာရွိသနည္း။ ဘိုးေဘးမ်ားအိပ္ေပ်ာ္သည္ေနာက္၊ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းစကျဖစ္သကဲ့သို႔၊ ျဖစ္ျမဲျဖစ္ၾက၏ ဟုဆိုလ်က္၊ ကဲ့ရဲ့ျခင္းႏွင့္ တကြေပၚလာ ၾကလိမ့္မည္။
ေရွးကာလ၌ မိုဃ္းေကာင္းကင္ကုိ၎၊ ေရထဲကထြက္၍ ေရျဖင့္တည္ေသာ ေျမႀကီးကို၎၊ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ျဖစ္ေစေတာ္မူေၾကာင္းႏွင့္၊
ျဖစ္ဘူးေသာ ေလာကဓာတ္ကို ထုိသုိ႔အားျဖင့္ ေရႏွင့္လႊမ္းျမဴပ္၍ ဖ်က္ဆီးေၾကာင္းကို ထုိသူတို႔သည္ မွတ္မိခ်င္ေသာစိတ္မရွိၾက။
ယခုရွိေသာ မိုဃ္းေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမူကား၊ တရားဆံုးျဖတ္၍ အဓမၼလူတို႔ကို ဖ်က္ဆီးေသာ ေန႔ရက္တိုင္ေအာင္၊ ထုိႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အားျဖင့္ သိုထားလ်က္ရွိ၍၊ မီးရႈိ႔ျခင္းအဘုိ႔အလုိငွါ ေနရစ္သတည္း။
ခ်စ္သူတို႔၊ ထာဝရဘုရားမွာ ကာလတရက္သည္၊ အႏွစ္တေထာင္ကဲ့သုိ႔၎၊ အႏွစ္တေထာင္သည္တရက္ ကဲ့သုိ႔၎ ျဖစ္သည္အရာတခုကို မေမ့ေလ်ာ့ၾကႏွင့္။
လူအခ်ဳိ႔တို႔သည္၊ ေႏွးျခင္းကို မွတ္သည္အတိုင္း၊ ထာဝရဘုရားသည္ ဂတိေတာ္အရာမွာ ေႏွးေတာ္မမူ။ ငါတို႔တြင္ အဘယ္သူမွ် မပ်က္စီးဘဲ၊ ရွိသမွ်တို႔သည္ ေနာင္တရေစျခင္းငွါ အလုိေတာ္ရွိ၍၊ ငါတုိ႔ကိုသည္းခံေတာ္မူ၏။
သူခိုးသည္ညဥ့္အခါ လာသကဲ့သုိ႔၊ ထာဝရဘုရား၏ ေန႔ရက္သည္ လာလိမ့္မည္။ ထုိေန႔၌ မိုဃ္းေကာင္းကင္သည္ ႀကီးစြာေသာ အသံႏွင့္တကြ ေပ်ာက္သြားလိမ့္မည္။ ေလာကဓာတ္တို႔သည္ ပူအားႀကီး၍ ပ်က္ၾကလိမ့္မည္။ ေျမႀကီးကိုယ္မွစ၍၊ ေျမႀကီးေပၚမွာျပဳလုပ္သမွ်ေသာ အရာတို႔သည္ ကြၽမ္းေလာင္ၾကလိမ့္မည္။
သို႔ျဖစ္၍၊ ဤအရာအလံုးစံုတို႔သည္ ကုန္စင္မည္မွန္ေသာေၾကာင့္၊ မိုဃ္းေကာင္းကင္သည္ မီးႏွင့္ပ်က္၍ ေလာကဓာတ္တို႔သည္ ပူအားႀကီးလ်က္၊ အရည္က်ဳိျခင္းကိုခံရေသာ ေန႔တည္းဟူေသာ၊ ဘုရားသခင္၏ ေန႔ေရာက္လိမ့္မည္ဟု သင္တို႔သည္ေျမာ္လင့္ေတာင့္တလ်က္၊ သန္႔ရွင္းေသာအက်င့္ကို က်င့္ျခင္း၊ ဘုရားဝတ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္းအားျဖင့္၊ အဘယ္သုိ႔ေသာသူျဖစ္အပ္ၾကသနည္း။
ယခုရွိသမွ်ေသာ အရာတို႔သည္ ပ်က္ရေသာ္လည္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား တည္ေနရာ မိုဃ္းေကာင္းကင္သစ္ႏွင့္ေျမႀကီးသစ္ ကိုငါတို႔သည္ ဂတိေတာ္ႏွင့္အညီ ေျမာ္လင့္ ၾက၏။
ထုိသုိ႔ေျမာ္လင့္ျခင္း ရွိေသာေၾကာင့္၊ ခ်စ္သူတို႔၊ သင္တို႔သည္ အညစ္အေၾကးႏွင့္ ကင္းစင္၍အဘယ္အျပစ္ မွ်မပါဘဲ၊ ေရွ႔ေတာ္သို႔ၿငိမ္ဝပ္စြာ ေရာက္မည္အေၾကာင္း ႀကိဳးစားအားထုတ္ ၾကေလာ့။
ငါတို႔ခ်စ္ေသာညီေပါလုသည္၊ မိမိခံရေသာ ဥာဏ္ပညာအတုိင္း သင္တို႔အားေရး၍ ေပးလုိက္ေသာ စာ၌၎၊ သူသည္ဤအရာမ်ားကို ေျပာ၍စီရင္ေသာ ၾသဝါဒစာရွိသမွ်တို႔၌၎ ပါသည္ႏွင့္အညီ၊ ငါတို႔သခင္ဘုရားသည္း ခံေတာ္မူျခင္းသည္ ကယ္တင္မည္အေၾကာင္း ျဖစ္သည္ဟု မွတ္ၾကေလာ့။
ထုိစာတို႔၌ ခက္ခဲေသာအရာအခ်ဳိ႔ရွိ၏။ မတတ္ေသာသူ၊ တည္ၾကည္ျခင္းမရွိေသာသူ တို႔သည္၊ ထုိအရာမွစ၍ ၾကြင္းေသာက်မ္းစာ၏ အနက္ကိုေမွာက္လွန္၍၊ ကိုယ္ကိုကိုယ္ဖ်က္ဆီးတတ္ၾက၏။
သို႔ျဖစ္၍၊ ခ်စ္သူတို႔၊ မတရားေသာသူတို႔၏ ပရိယာယ္အားျဖင့္၊ သင္တို႔သည္လည္း ေသြးေဆာင္ ရာသို႔လိုက္၍၊ သင္တို႔တည္ၾကည္ျခင္းမွ မေရြ႔ေလ်ာ့မည္အေၾကာင္း၊ ဤအရာမ်ားကိုသိႏွင့္ ၿပီျဖစ္၍၊ ကိုယ္ကိုကိုယ္ ေစာင့္ေရွာက္ၾကေလာ့။
ေက်းဇူးေတာ္၌၄င္း၊ ငါတို႔ကို ကယ္တင္ေတာ္မူေသာ အရွင္သခင္ ေယရႈခရစ္ကို သိကြၽမ္းျခင္း၌၄င္း ႀကီးပြါးၾကေလာ့။ထုိသခင္သည္ယခုမွစ၍ထာဝရေန႔ရက္ကာလပတ္လံုးဘုန္းအသေရရွိေတာ္မူေစသတည္း။ အာမင္။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္ ၃း၁-၁၈
မွတ္ခ်က္။ေရကို ေနာဧ၏ သေဘၤာကို ပုေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္ တဦးတေယာက္ေသာသူသည္ဗတၱိေရ
ေခ်ာင္းကို ယေန့ကာလ သေဘၤာၾကီးပံုေဆာင္ထားပါတယ္ ဗတၱိဇံကိုခံ၍မိမိ၏အျပစ္တရားကိုကယ္တင္ျခင္း
ေနာဧ ၏သင္ေဘၤာထဲ့ဝင္ရန္ျဖစ္သည္
၁၆။မဂၤလာေဆာင္ျခင္း နွင္ျခင္းဗတိၱိဇံ နွင္ျခင္းခံျခင္း အဘယ္သို့ျဖစ္သနည္း
ခရစ္ေတာ္၌ ဗတၱိဇံကိုခံေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္ ခရစ္ေတာ္ကို ယူတင္ဝတ္ေဆာင္ေသာ သူျဖစ္ၾက၏။
ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၃း၂၇
မွတ္ခ်က္။နွစ္ျခင္းမဂၤလာ၌ ခရစ္ေတာ္၏နာမနွင့္ သတို့သမီး တေယာက္ကဲ့သို့နာမေတာ္ကိုအမွီျပု၍ ခမြန္း
သည္အမည္ကဲ့သို့ ဗတၱိဇ့နွင့္ျခင္းမဂၤလာေကးသည္နွင့္အညီ ခရစ္ယာန္မိသားစုကဲ့သို့ မဂၤလာေဆာင္ျခင္း
အမႈကိုကိုျပုၾကသည္ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တိုထံုစံအရနွစ္မ်ိူး၏အဓိပၸါယ္ကိုေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္ယံုၾကည္၌
တည္ေဆာက္ျခင္းအခ်စ္ျခင္းေမတၱာ နားလည္မႈတည္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္ဗတိၱဇံ ေယရႈ၏နာမေတာ္ကိုအမွီ
ျပု၍ထိုသို့ျပု၍လူထု၏ေရွေမွာက္၌ကတိသစၥာခရစ္ေတာ္၏နာမေတာ္၌
၁၇။ေယရႈခရစ္ေတာ္တည္ရွိသူသည္ အဘယ္သို့ရွိသနည္း
လူမည္သည္ကား၊ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္အသစ္ျပဳျပင္ေသာသတၱဝါျဖစ္၏။ ေဟာင္းေသာအရာတို႔သည္ ေျပာင္းလဲ၍
ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္၅း၁၇
၁၈။ေယရႈခရစ္အေသခံေတာ္ျခင္းခ်ီးမြန္းျခင္း ေယရႈခရစ္၏အေလာင္းေတာ္ေျမ၌အပ္နံျခင္း ျပန္လည္ရွင္ထေျမာက္ျခင္း
ထုိေၾကာင့္၊အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ဗတၱိဇံကိုခံေသာအားျဖင့္၊ထုိသခင္ႏွင့္အတူသၿဂႋဳဟ္ျခင္းကိုခံၾက၏။အေၾကာင္းမူကား၊
ခရစ္ေတာ္သည္ခမည္းေတာ္၏ဘုန္းတန္ခုိးအားျဖင့္ ေသျခင္းမွထေျမာက္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ငါတို႔သည္လည္းအသစ္ေသာ
အသက္၌ က်င္လည္ရၾကသတည္း။တနည္းကား၊ အေသခံေတာ္မူျခင္း၏ ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍၊ ထုိသခင္ႏွင့္အတူငါတို႔သည္စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိသည္မွန္လွ်င္၊ထေျမာက္ေတာ္မူျခင္း၏ပံုသဏၭာန္ကိုေဆာင္၍စိုက္ပ်ဳိးလ်က္ရွိၾကလိမ့္မည္။
ထုိမွတပါး၊ငါတို႔၏လူေဟာင္းသည္ထုိသခင္ႏွင့္အတူလက္ဝါးကပ္တုိင္မွာအေသသတ္ျခင္းကိုခံၿပီဟုငါတို႔သိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ေနာက္မွအျပစ္တရား၏ အေစကိုမခံေစျခင္း ငွါ၊ အျပစ္တရား၏ ကိုယ္ကုိဖ်က္ဆီးမည္ အေၾကာင္းတည္း။ေရာမျသဝါးစာ ၆း၄-၆
မွတ္ခ်က္။ကယ္တင္ျခင္းတရားသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္၌သာရွိသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ဗတၱဇံကိုခံေသာ
အားျဖင့္။ထိုသခင္နွင့္အတူသျဂိၤုဟ္ျခင္း၌ခံၾက၏
၁၉။ထံုစံေတာ္တမ်ိူ၌လည္း ဘုရားသခင္]အထံေတာ္သို့ပို့ေဆာင္း
အေၾကာင္းမူကား၊ ယုဒလူျဖစ္ေစ၊ ေဟလသလူျဖစ္ေစ၊ ကြၽန္ျဖစ္ေစ၊ လူလြတ္ျဖစ္ေစ၊ ငါတို႔ရွိသမွ်သည္ ဝိညာဥ္ေတာ္တပါးတည္းအားျဖင့္တကိုယ္တည္းထဲသို႔ဗတၱိဇံကိုခံၾက၏။ငါတို႔ရွိသမွ်သည္တစိတ္တဝိညာဥ္တည္းထဲသို႔လည္း
ေသာက္ၾက၏။ေကာရွိႏၱုပ႒မေစာင္ ၁၂း၁၃
မွတ္ခ်က္။ဗတိၱဇံကိုျခင္းအရာ၌ ခရစ္ေတာ္နွင့္ တကုိယ္တည္တသားတည္ အသင္းေတာ္ကိုပ့ုပမာျပုျခင္းျဖစ္
သည္
ေနာက္တဖန္ဗတိၱိဇံခံစရာအေၾကာင္းရွိေသသနည္း
သင္တို႔၌ရွိေသာ ဝိညာဥ္ပကတိ ေမတၱာကို ဧပျဖသည္ ငါတို႔အား ျပခဲ့ၿပီ။ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၁း၈
သင္တို႔သည္ ယံုၾကည္သည္ေနာက္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ ေတာ္ကိုခံၾကၿပီေလာဟု ေမးသည္ရွိေသာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သက္ေရာက္သည္ကိုအကြၽႏ္ုပ္တို႔မသိပါဟု ေျပာဆိုၾက၏။ ေပါလုကလည္း၊သို႔ျဖင္လွ်င္၊
သင္တို႔သည္အဘယ္မည္ေသာဗတၱိဇံကိုခံၾကသနည္းဟု ေမးလွ်င္ ေယာဟန္၏ဗတၱိဇံကိုခံပါသည္ဟု ေျပာဆိုၾက၏။
ေပါလုကလည္း၊ ေယာဟန္က၊ ငါ့ေနာက္ၾကြလာေသာသူကိုယံုၾကည္ရမည္ဟုလူမ်ားတို႔အားေျပာဆိုလ်က္၊
ေနာင္တႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာဗတၱိဇံကိုေပး၏။ထိုသို႔ဆိုရာ၌ ေယရႈခရစ္ကိုဆိုလိုသည္၊ဟူေသာစကားကိုၾကားလွ်င္၊
ထိုသူတို႔သည္ သခင္ေယရႈ၏နာမ၌ ဗတၱိဇံ ကိုခံၾက၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ ၁၉း၂း၅
မွတ္ခ်က္။ က်မ္းအတိုင္ဘဲရွင္ခဲ့မယ္
၁။ယံုၾကည္သည္ေနာက္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ ေတာ္ကိုခံၾကၿပီေလာဟု ေမးသည္ရွိေသာ္၊
၂။သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ သက္ေရာက္သည္ကို အကြၽႏ္ုပ္တို႔ မသိပါဟု ေျပာဆိုၾက၏။
၃။ ေပါလုကလည္း၊ သို႔ျဖင္လွ်င္၊ သင္တို႔သည္ အဘယ္မည္ေသာ ဗတၱိဇံ ကိုခံၾကသနည္း ဟု ေမးလွ်င္
၄ ေယာဟန္၏ ဗတၱိဇံ ကိုခံပါသည္ဟု ေျပာဆိုၾက၏။
၅။၊ ေယာဟန္က၊ ငါ့ေနာက္ၾကြ လာေသာသူကို ယံုၾကည္ရမည္ဟု လူမ်ားတို႔အားေျပာဆိုလ်က္၊
၆။ ေနာင္တႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ဗတၱိဇံ ကိုေပး၏။ ထိုသို႔ဆိုရာ၌ ေယရႈခရစ္ကိုဆိုလိုသည္၊
၂၁။ဗတၱိဇံ နွစ္ျခင္းအရာေယရဏခရစ္ေတာ္နွက္ေတာ္မူေသာအရာျဖစ္၏
ယခုလည္း သင္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုင္းလင့္၍ေနသနည္း။ ထေလာ့။ သခင္ဘုရားကိုပဌနာျပဳလ်က္ ဗတၱိဇံ ကိုခံ၍၊ သင္၏အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာေလာ့ဟု ဆိုပါ၏။တမန္ေတာ္ဝတၳု ၂၂း၁၆
၂၂။ကၽြန္ပ္တို့သည္ ဗတိၱဇ့ကိုခံကို အဘယ္သို့ေသာေျပာင္လဲျခင္းမည္သနည္ဒး
ဖာရိရွဲႏွင့္က်မ္းတတ္ တို႔မူကား၊ သူတို႔အက်ိဳးအလိုငွါ ဘုရားသခင္ႀကံစည္ေတာ္မူေသာ ေက်းဇူးေတာ္ကိုပယ္၍ ေယာဟန္၏ ဗတၱိဇံ ကို မခံဘဲေနၾက၏။
ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၇း၃၀
၂၃ေယရႈခရစ္ဗတၱိဇံျပီေနာက္ ေကာင္းကင္ကအဘယ္သို့အသံေတာ္ၾကားသည္နည္း
သင္ကား ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ၊ ငါ၏ခ်စ္သားေပတည္း ဟု ေကာင္းကင္က အသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္၁း၁၁
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဗတိၱဇ့ကိုခံေတာ္မူျပီးလွ်င္ ေကာင္းကင္ အသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏ ဘုရားသခင္နွသက္ျမတ္နိုင္ရာျဖစ္သည္
No comments:
Post a Comment