Tuesday, November 1, 2016

                                     သမၼာက်မ္းစာ၌ဘုရားသခင္၏ပညတ္တရားမ်ား


၁။ေရွ့ဦးစြာမွ ဒုစရိက္ကိုျပုေသာသူအဘယ္သူသနည္းမာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ ဒုစရုိက္ကုိျပဳေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊အၾကင္သူသည္ဒုစရုိက္ကိုျပဳ၏။ထုိသူ သည္မာရ္နတ္ႏွင့္ဆုိင္၏။ မာရ္နတ္အမႈတို႔ကုိ ပယ္ဖ်က္ျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္သည္ထင္ရွားေပၚ ထြန္းေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၈ ၂။ခရစ္ေတာ္သည္အသင့္တို့အဘ အဘယ္သူဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္း သင္တို႔သည္ သင္တို႔၏အဘတည္းဟူေသာမာရ္နတ္မွဆင္းသက္ၾက၏။သင္တို႔အဘ၏အလိုသို႔လည္းလိုက္ တတ္ၾက၏။ မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူျဖစ္၏။ သူ၌သစၥာတရားမရွိေသာ ေၾကာင့္ တစၥာတရား ၌မတည္မေန။ သူသည္ မုသာစကားကို ေျပာေသာအခါ မိမိပကတိအတိုင္း ေျပာ၏။ မုသာစကား၌ က်င္လည္ေသာသူျဖစ္၏။ မုသာ၏အဘလည္းျဖစ္၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၈း၄၄ ၃။ေလာက၌ ေသျခင္းနားအုိျခင္း အဘယ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာသနည္း။ သင္သည္ ဖ်က္၍လႊမ္းမိုးေသာ ေခရုဗိမ္ျဖစ္လ်က္၊ ငါ့အခြင့္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ သန္႔ရွင္းေသာေတာင္ေပၚမွာ ေနရာက်၍မီးေတာက္ေသာ ေက်ာက္တို႔တြင္သြားလာရ၏။ဘြားေသာေန႔မွစ၍သင့္အျပစ္ထင္ရွားေသာေန႔ တိုင္ေအာင္၊ ျပဳေလရာရာ၌ စံုလင္လ်က္ရွိ၏။ ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၂၈း၁၄-၁၅ ၄။နံနက္သားမိုဃ္းေသာၾကယ္သည္သူသည္အဘယ္သို့ သူသည္အၾကံဆီရွိသနည္း အုိနံနက္သား၊ မုိဃ္းေသာက္ၾကယ္၊ သင္သည္ ေကာင္းကင္ကက်ေလၿပီတကား။အျပည္ျပည္တုိ႔ကုိ ႏွိပ္စက္ သာသင္သည္၊ ေျမတုိင္ေအာင္ ခုတ္လွဲျခင္းကုိခံရေလၿပီတကား။သင္ကလည္း၊ ေကာင္းကင္ေပၚသုိ႔ငါတက္ မည္။ဘုရားသခင္၏ၾကယ္တုိ႔အေပၚမွာငါ့ပလႅင္ကုိငါေျမွာက္မည္၊၊ ေျမာက္မ်က္ႏွာဘက္ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ ေတာင္ ေပၚမွာ ငါထုိင္မည္၊၊မုိဃ္းတိမ္ထိပ္ေပၚသုိ႔ငါတက္မည္။ အျမင့္ဆုံးေသာဘုရားကဲ့သုိ႔ ငါေနမည္ဟုစိတ္အႀကံ ရွိေလၿပီ။၏သုိ႔ေသာ္လည္း၊ သင္သည္မရဏာႏုိင္ငံ၊ သခ်ႋဳင္းတြင္းထဲသုိ႔ ႏွိမ့္ခ်ျခင္းကုိခံရေလၿပီ။ ၁၄း၁၂-၁၅ ၅။ေကာင္းကာင္၌ ဘာျဖစ္သနည္း ေကာင္းကင္၌ စစ္ျဖစ္၏။ မိေကၡလႏွင့္သူ၏ေကာင္းကင္တမန္တို႔သည္နဂါးကိုစစ္တိုက္ၾက၏။နဂါးႏွင့္သူ၏ တမန္တို႔သည္စစ္တိုက္၍မႏိုင္ၾက။ ေကာင္းကင္၌လည္းသူတို႔ေနစရာမရွိ။ထိုအခါ၊ဤေလာကတႏိုင္ငံလံုးကို လွည့္ျ့ဖား၍ မာရ္နတ္စာတန္အမည္ရွိေသာ ေရွးေျမြေဟာင္းတည္းဟူေသာနဂါးႀကီးကို၎၊သူႏွင့္အတူသူ၏ တမန္တို႔ကို၎၊ ေျမႀကီးသို႔ ခ်လိုက္ၾက၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း၇-၉ ၆။ဘုရားသခင္သည္ လူကိုအဘယ္သို့ပညတ္ထားေတာ္မူသနည္။ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ ကလည္း ေကာင္းမေကာင္းကို သိကြၽမ္းရာအပင္မွတပါး၊ထိုဥယ်ာဥ္၌ရွိသမွ်ေသာ အပင္တို႔၏အသီးကို သင္သည္ စားရေသာအခြင့္ရွိ၏။ထိုအပင္၏အသီးကိုကား မစားရ။ စားေသာေန႔တြင္ ဧကန္အမွန္ေသရမည္ဟု လူကိုပညတ္ထားေတာ္မူ၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၁၆း၁၇ ၇။ေျမြသည္ ထာဝရဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းေတာ္ော ေျမတ္တိစၦာန္တကာတို့ထက္ အဘယ္သို့ရွိသနည္း ေျမြသည္ ထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ ေျမတိရစာၦန္တကာတို႔ထက္ လိမၼာသည္ျဖစ္၍၊ မိန္းမအား၊သင္တို႔သည္ဥယ်ာဥ္၌ရွိသမွ်ေသာအပင္တို႔၏အသီးကိုမစားရဟုဧကန္စင္စစ္ဘုရားသခင္မိန္႔ေတာ္ မူသေလာဟု ေမး၏။မိန္းမကလည္း၊ ငါတို႔သည္ဥယ်ာဥ္၌ရွိေသာအပင္တို႔၏အသီးကိုစားရေသာအခြင့္ရွိ၏။ ဥယ်ာဥ္အလယ္၌ရွိေသာအပင္၏အသီးကိုကား၊သင္တို႔သည္မကိုင္မစားဘဲေနၾကေလာ့။သို႔မဟုတ္ ေသမည္ ဟုဘုရားသခင္အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ဟု ေျမြအားဆို၏။ ေျမြကလည္း၊သင္တို႔သည္ဧကန္အမွန္ေသရမည္မဟုတ္ ။အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုအသီးကိုစားေသာေန႔၌သင္တို႔သည္မ်က္စိပြင့္လင္းလ်က္ ေကာင္းမေကာင္းကိုသိ၍၊ ဘုရားသခင္ကဲ့သို႔ ျဖစ္ၾကလတံ့သည္ကို၊ဘုရားသခင္သိေတာ္မူသည္ဟုမိန္းမအားဆိုေလ၏။ထိုအပင္သည္ စားဘြယ္ေကာင္း၏၊အဆင္းလည္းလွျခင္း၊ပညာတိုးပြားေစလိုေသာငွါ၊ ႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာအပင္ျဖစ္ျခင္းကို မိန္းမသည္ ျမင္လွ်င္၊ အသီးကိုယူ၍စား၏။ မိမိခင္ပြန္းအားလည္း ေပး၍ သူသည္လည္းစား၏။ ကမာၻဦးက်မ္း ၃း ၁-၆ ၈။ေသျခင္းနားျခင္းအုိျခင္းနာျခင္း အဘယ္သို့ျဖစ္ေပၚလာသနည္း။ ဤအေၾကာင္းအရာဟူမူကား၊အျပစ္တရားသည္တေယာက္ေသာသူအားျဖင့္ဤေလာကသို႔ဝင္၍၊အျပစ္တရား အားျဖင့္ ေသျခင္းတရားဝင္သည္ႏွင့္အညီ၊လူအေပါင္းတို႔သည္အျပစ္ရွိေသာေၾကာင့္ ေသျခင္းသို႔ ေရာက္ရၾက ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၅း၁၂ ၉။ကၽြန္ပ္တို့၏ ရန္သူအဘယ္သူ ျဖစ္သညန္း သူအဘယ္သို့ သေဘာရွိသနည္း။ သမၼာသတိရွိလ်က္မအိပ္ဘဲေစာင့္ေနၾကေလာ့။သင္တို႔၏ရန္သူတည္းဟူေသာမာရ္နတ္သည္၊ ေဟာက္ေသာ ျခေသၤ့ကဲ့သို႔ အဘယ္သူကိုမ်ိဳရမည္နည္းဟူ၍ လွည့္လည္ရွာေဖြလ်က္ရွိ၏။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၅း ၈ ထိုေၾကာင့္၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေကာင္းကင္သားတို႔ ရႊင္လန္းၾက ေလာ့။ ေျမႀကီးႏွင့္ပင္လယ္သည္ အမဂၤလာရွိ၏။အေၾကာင္းမူကားမာရ္နတ္သည္မိမိကာလတခဏသာရွိသည္ကိုသိ၍၊ ျပင္းစြာေသာ ေဒါသအ မ်က္ႏွင့္တကြ သင္တို႔ရွိရာသို႔ ဆင္းေလၿပီဟု ဆိုၾကသည္ ကို ငါၾကား၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း၁၂ ၁၀။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ အဘယ္သို့ က်င့္ရမည္ေၾကာင္း။ေျပာသနည္း။ သို႔ျဖစ္၍ညီအစ္ကုိတို႔၊ ငါတို႔သည္ဇာတိပကတိအတိုင္း က်င့္ရမည္အေၾကာင္း၊ ဇာတိပကတိ၏ ကြၽန္ျဖစ္ၾက သည္မဟုတ္။ေရာမျသဝါဒစာ ၈း၂၀ ၁၁။းဤေလာသည္နိုင္ငံ အဘယ္သို့ အလိုက္ မလိုက္သည္ဟူ၍ဆိုသနည္း ဤေလာကသည္ အနိစၥႏုိင္ငံသို႔အလိုလုိလိုက္သည္ မဟုတ္။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၈း၂၀ ၁၂။မည္သို့မရွိ ေသာသူသည္ ဘုရားသခင္မသိေသာသူျဖစ္သနည္း ခ်စ္ျခင္းမရွိေသာသူသည္ဘုရားသခင္ကိုမသိ။အေၾကာင္းမူကား၊ဘုရားသခင္သည္ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ျဖစ္ေတာ္ မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္၄း၈ ၁၃။ဘုရားသခင္၏အခ်စ္ေမတၱာအဘယ္မွ်ေလာက္ရွိသညန္ဟုေဘာျပသနည္း ဖာင့္မတ္ေသာသူအတြက္ေၾကာင့္အေသခံမည့္သူရွိခဲ၏။သူေတာ္ေကာင္းအတြက္ေၾကာင့္အေသခံဝံ့ေသာသူ ရွိေကာင္းရွိလိမ့္မည္ မွန္ေစေတာ့။ငါတို႔သည္ အျပစ္ရွိစဥ္ပင္၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ေၾကာင္အေသ ခံေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ဘုရားသခင္သည္ငါတို႔ကိုအဘယ္မွ် ေလာက္ခ်စ္ေတာ္မူသည္ကိုငါတို႔အားထင္ရွားစြာျပ ေတာ္မူ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ၇း၇-၈ ၁၄။ဘုရားသခင္ သည္အေဝက အဘယ္သို့ ေသာ္ေမတၱာနွင့္ခ်သ္ေတာ္မူသနည္။ ထာဝရဘုရားသည္ အေဝးက ထင္ရွား၍၊ မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊အကယ္စင္စစ္ထာဝရေမတၱာႏွင့္သင့္ကိုငါ ခ်စ္၏။ ထုိေၾကာင့္၊ ကရုဏာေက်းဇူးကုိ သင္၌ၾကာျမင့္စြာ ျပ၏။ ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၃၁း ၃ ၁၅။ခရစ္ေတာ္သည္ ငါကိုခ်စ္လွ်င္ အဘယိသု့ျပုရမည္ဟုမိန့္ေတာ္ရွိသနည္း ငါ့ကိုခ်စ္လွ်င္ငါပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ၾကေလာ့။ငါသည္ခမည္းေတာ္ကိုေတာင္း၍၊ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၄း၁၅ ၁၆။ငါပညတ္ပညတ္တို့ကို ရ၍ေစာင့္ေရွာက္ေသာသည္ အဘယ္သို့ေသာသူျဖစ္သနည္။ ငါပညတ္တို႔ကို ရ၍ ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ ငါ့ကိုခ်စ္ေသာသူျဖစ္၏။ငါ့ကိုခ်စ္ေသာသူကိုငါ့ခမည္းေတာ္ သည္ ခ်စ္ေတာ္မူမည္။ ငါသည္လည္းထုိသူကို ခ်စ္၍သူ႔အားကိုယ္တိုင္ ထင္ရွားမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၄း၂၁ ၁၇။ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္အဘယ္သို့ ေစာင့္ေရွာက္ၾကမည္သနည္း။ ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ျခင္းအရာသည္ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ရာေရာက္၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ခဲသည္မ ဟုတ္။ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ျဖစ္ေသာသူမည္သည္ကား၊ ေလာကကုိ ေအာင္တတ္၏။ ေလာကကုိေအာင္ ျခင္းအေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔၏ယံုၾကည္ျခင္းေပတည္း။ ၁၈။အခ်စ္ေမတၱာမရွိလွ်င္ အဘယ္သို့ေသာသူျဖစ္သနည္။ ခ်စ္ျခင္းမရွိေသာသူသည္ဘုရားသခင္ကိုမသိ။အေၾကာင္းမူကား၊ဘုရားသခင္သည္ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ျဖစ္ေတာ္မူ ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္၄း၈ ၁၉။မာတန္သည္ေရွ့ဦး စြာမွ အဘယ္သို့ျပုေသာသူျဖစ္သည္နည္း မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ ဒုစရုိက္ကုိျပဳေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊အၾကင္သူသည္ဒုစရုိက္ကိုျပဳ၏။ထုိသူ သည္မာရ္နတ္ႏွင့္ဆုိင္၏။ မာရ္နတ္အမႈတို႔ကုိ ပယ္ဖ်က္ျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္သည္ထင္ရွားေပၚ ထြန္းေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္၃း၈ ၂၀။မုသာကိုသံုးေသာသူသည္အဘယ္သသူ၏ သားသမီးျဖစ္သည္နည္း သင္တို႔သည္ သင္တို႔၏အဘတည္းဟူေသာမာရ္နတ္မွဆင္းသက္ၾက၏။သင္တို႔အဘ၏အလိုသို႔လည္းလိုက္ တတ္ၾက၏။မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူျဖစ္၏။ သူ၌သစၥာတရားမရွိေသာ ေၾကာင့္တစၥာတရား ၌မတည္မေန။ သူသည္ မုသာစကားကို ေျပာေသာအခါ မိမိပကတိအတိုင္း ေျပာ၏။ မုသာစကား၌ က်င္လည္ေသာသူျဖစ္၏။ မုသာ၏အဘလည္းျဖစ္၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၈း၄၄

No comments:

Post a Comment