Tuesday, November 1, 2016
ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပယ္ရွင္လိုက္ေသာ ဥပုသ္ေန့မ်ားအေၾကာင္း
၁။ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကပ္တိုင္အေပၚ၌ ပယ္ရွင္းေသာ အရာမည္သို့ အရားမ်ားျဖစ္သနည္း ထုိသူငယ္တို႔သည္အေသြးအသားႏွင့္ဆက္ဆံၾကေသာေၾကာင့္၊ခရစ္ေတာ္သအေသခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ ေသျခင္းတရားကိုအစိုးရေသာသူတည္းဟူေသာ မာရ္နတ္၏ တန္ခိုးကိုခ်ဳိးဖဲ့ဖ်က္ဆီးျခင္းငွါ၎၊ ေသေဘးကို ေၾကာက္၍တသက္လံုးကြၽန္ခံရေသာသူတို႔ကိုကယ္လႊတ္ျခင္းငွါ၎၊ထုိသူငယ္တို႔၏နည္းတူအေသြးအသားကို ေဆာင္ယူေတာ္မူ၏။ ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ ၂း၁၄-၁၅ ၂။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္ေတာ္မ်ားပယ္ဖ်က္ျခင္းရွိလား ပညတၱိက်မ္း၊ အနာဂတၱိက်မ္း မ်ားကို ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါ ငါလာသည္ဟုမထင္ၾကႏွင့္။ ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါ ငါ လာသည္မဟုတ္။ ျပည့္စံုျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္း။ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမပ်က္စီးမွီ တိုင္ေအာင္၊ ပညတၱိက်မ္း၌ အငယ္ဆံုးေသာစာလံုး ဗိႏၶဳတလံုးမွ်ျပည့္စံုျခင္းသို႔ မေရာက္မီွမပ်က္စီးရ။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၅း၁၇-၁၈ ပညတၱိက်မ္း၌ အငယ္ဆံုးေသာ ဗိႏၾၶြဳတလံုးပ်က္စီးလြယ္သည္ထက္၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ေျမႀကီးပ်က္စီးလြယ္၏။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၁၆း၁၇ ၃။ပညတ္တရားမ်ားတို့သည္အဘယ္သုိ့ရွိသနည္း ထုိေၾကာင့္၊တရားေတာ္သည္သန္႔ရွင္းျခင္းရွိ၏။ပညတ္တရားလည္းသန္႔ရွင္းျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ ျခင္းရွိ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ း၇း၁၂ ၄။ပညတ္တရားမ်ားကိုအဘယ္သိုနွစ္သက္ၾကသနည္း ငါသည္အတြင္းလူ အားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တရားေတာ္ကို ႏွစ္သက္၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ၇း၂၂ ၅။ပညတ္ေတာ္မ်ား အဘယ္အတြက္ေစာင့္ျခင္း ရွၾကသည္နည္း ငါတုိ႔သည္ဘုရားသခင္ကုိခ်စ္၍၊ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ၾကလွ်င္၊ဘုရားသခင္၏သားတို႔ကုိခ်စ္ၾကသည္ကိုငါတို႔ သိရၾက၏။ ပညတ္ေတာ္ တို႔ကုိခ်စ္ၾကသည္ကုိ ငါတို႔သိရၾက၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ျခင္းအရာသည္ ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ရာေရာက္၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ခဲသည္မဟုတ္။ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၅း၂-၃ ၆။ကိုယ္အျပစ္မရွိဟူ၍ဆိုေသာသူသည္အဘယ္သို့ေသာသူျဖစ္သနည္း ကိုယ္အျပစ္မရွိဟုငါတို႔သည္ဆိုလွ်င္၊ကိုယ္ကိုကိုယ္လွည့္ျဖားၾက၏။ငါတို႔၌သစၥာတရားမရွိ။ကိုယ္အျပစ္တို႔ကို ေဘာ္ျပေတာင္းပန္လွ်င္၊ငါတို႔အျပစ္မ်ားကိုလႊတ္၍ဒုစရိုက္ရွိသမွ်ႏွင့္ကင္းစင္ေစျခင္းငွါဘုရားသခင္သည္သစၥာ တရားႏွင့္၎၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားႏွင့္၎ ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁း၈-၉ ၇။ေျမာ္လင့္ျခင္းသည္ အဘယ္သိုေသာကင္းလြတ္ျခင္းရွိသနည္း ထုိေျမာ္လင့္ ျခင္းသည္ရွက္ေၾကာက္စရာအေၾကာင္းႏွင့္ကင္းလြတ္၏။အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ငါတို႔အား ေပးေတာ္မူေသာသန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္ကိုငါတို႔စိတ္ႏွလံုးထဲသို႔ၫြန္း ေလာင္း ေတာ္မူ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ၅း၁၃ ၈။သူငယ္ေတာ္ေယရႈသည္ မည္သည့္အရာျဖိူပ်က္ျခင္းရွိသနည္း။ ထုိသူငယ္တို႔သည္အေသြးအသားႏွင့္ဆက္ဆံၾကေသာေၾကာင့္၊ခရစ္ေတာ္သည္အေသခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ ေသျခင္းတရားကိုအစိုးရေသာသူတည္းဟူေသာ မာရ္နတ္၏တန္ခိုးကိုခ်ဳိးဖဲ့ဖ်က္ဆီးျခင္းငွါ၎၊ ေသေဘးကို ေၾကာက္၍ တသက္လံုးကြၽန္ခံရေသာသူတို႔ကိုကယ္လႊတ္ျခင္းငွါ၎၊ထုိသူငယ္တို႔၏နည္းတူအေသြးအသား ကို ေဆာင္ယူေတာ္မူ၏။ ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ၂း၁၄-၁၅ ၉။ေကာင္းေသာအက်င့္သည္ အဘယ္သိုေသာသေဘာရွိသနည္း။ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို အၿမဲက်င့္၍၊ ဘုန္းအသေရကို၎၊ မေဖာက္ျပန္ေသာဇာတိကို၎၊ရွာေသာသူတို႔ အား ထာဝရအသက္ကို ေပးေတာ္မူလတံ့။ ေရာမၾသဝါဒစား၂-၇ ၁၀။ယံုၾကည္သူခရစ္ယာန္အေပါင္တိုသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ လက္ဝါးကားတိုင္အေပၚ၌ ပညတ္တရားပယ္ ဖ်က္လိုက္ျပီဆိုေသာ ပညတ္မည္သည့္ပညတ္မ်ားျဖစ္သနည္း အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ထိုသခင္သည္ငါတို႔၏ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာပညတ္တရားတည္းဟူေသာရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏အေၾကာင္းကိုကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္ပယ္ရွင္းေတာ္မူသျဖင့္၊ ပိုင္းျခားလ်က္ရွိေသာစပ္ၾကားအုတ္တန္တိုင္းနံရံကိုၿဖိဳဖ်က္၍လူမ်ိဳးႏွစ္စုတို႔ကိုတစုတည္း ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္၊ဧဖက္ၾသဝါဒစား၂း၁၄-၁၅ ၁၁။ဂတိေတာ္ပဠိညာဥ္တရား၌အဘယ္သို့ေသာေမ်ာ္လင့္ျခင္းရွိသနည္။ ထိုအခါသင္တို႔သည္ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ဣသေရလအေပါင္းအသင္း၌မဝင္၊ဂတိေတာ္ပါေသာပဋိိညာဥ္တရားတို ႔ႏွင့္မဆိုင္၊ ေျမာ္လင့္ျခင္းမရွိ၊ ေလာက၌ ဘုရားမဲ့ေနၾက သည္ကို၎၊ ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။ဧဖက္ျသဝါဒစာ ၁း၁၃။ ၁၁။တမန္ေတာ္ရွင္ေပတရုသည္ မည္သည့္အေၾကာင္းကိုဆိုျခင္းျဖစ္သတည္း ေပတရုသည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သို႔တက္လာ ေသာအခါအေရဖ်ားလွီးျခင္းကိုခံေသာသူတို႔က၊သင္သည္အေရဖ်ား လွီးျခင္းကို မခံေသာလူတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္၍ စားေသာက္ပါသည္တကားဟု ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳ၍ဆိုၾက၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ ၁၁း၂-၃ မွတ္ခ်က္။ကၠွသေရလအမ်ိူးတို့သည္ အေရဖ်ားလွီးကိုမခံေသာသူတို့မသန့္ရွင္းထိုသူ၌စားေသာက္ျခင္းေတာ္ ၎။အေပါင္းေဘာ္လုပ္ျခင္းေသာ၎ လံုးဝမျပုလုပ္ၾကဘာထိုအေၾကာင္းအရာမ်ားရည္ညြန္း၍ေျပာဆိုျခင္း သက္သက္သာျဖစ္သည္။ ေယရႈခရစ္၌ ယုဒလူမရွိ၊ ေဟလသလူမရွိ၊ ကြၽန္မရွိ၊ လူလြတ္မရွိ၊ ေယာက်္ားမရွိ၊မိန္းမမရွိ၊ ထုိသခင္၌ သင္တို႔အေပါင္းသည္ တလံုးတဝတည္း ျဖစ္ၾက၏။ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္လွ်င္ အာျဗဟံ၏ အမ်ဳိးအႏႊယ္ ပင္ျဖစ္၍၊ ဂတိေတာ္အတုိင္း အေမြခံ၏အရာ၌တည္ၾက၏။ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၃း၂၈-၂၉ သို႔ျဖစ္လွ်င္၊ ဣသေရလလူတို႔သည္ လဲ၍ေနၾကသည္တိုင္ေအာင္ ထိမိၾကၿပီေလာဟု ေမးေသာ္၊ လဲ၍ မေန ရၾက။သူတို႔၏စိတ္ကို ႏႈိးေစာ္စရာအေၾကာင္းရွိေစျခင္းငွါ၊သူတို႔၏လဲျခင္းအားျဖင့္ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူး သည္ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔၌ သက္ေရာက္ေလ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၁၁း၁၁ ထိုသို႔ဆိုေသာ္၊ငါသည္တပါးအမ်ိဳးသားတို႔ႏွင့္ဆိုင္ေသာတမန္ေတာ္ျဖစ္သည္ ႏွင့္အညီ၊ထိုတမန္ေတာ္၏အရာကို ခ်ီးမြမ္းလ်က္၊ ငါ့အမ်ိဳးသားခ်င္းတို႔ ၏စိတ္ကိုတခုခုအားျဖင့္ ႏႈိးေစာ္၍၊အခ်ိဳ႔တို႔ကိုကယ္တင္ျခင္းငွါတပါးအမ်ိဳး သားျဖစ္ေသာသင္တို႔အား ဆိုရသတည္း။ ေရာမၾသဝါဒစာ အခန္းၾကီး ၁၁း၁၃-၁၄ အေၾကာင္းမူကား၊ယုဒလူျဖစ္ေစ၊ ေဟလသလူျဖစ္ေစ၊ကြၽန္ျဖစ္ေစ၊လူလြတ္ျဖစ္ေစ၊ငါတို႔ရွိသမွ်သည္ဝိညာဥ္ ေတာ္တပါးတည္း အားျဖင့္တကိုယ္တည္းထဲသို႔ဗတၱိဇံကိုခံၾက၏။ငါတို႔ရွိသမွ်သည္တစိတ္တဝိညာဥ္တည္းထဲ သို႔လည္း ေသာက္ၾက၏။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၂ း၁၃ သူတို႔၏ လဲျခင္းအရာသည္ ေလာကီသားတုိ႔၏စီးပြားကို၎၊သူတို႔၏ရံႈးျခင္းအရာသည္တပါးအမ်ိဳးသားတို႔၏ စီးပြားကို၎ ျပဳစုလွ်င္၊ သူတို႔၏ျပည့္စံုျခင္းအရာသည္ သာ၍ ျပဳစုမည္မဟုတ္ေလာ ထိုသို႔ဆိုေသာ္၊ ငါသည္ တပါးအမ်ိဳးသား တို႔ႏွင့္ ဆိုင္ေသာတမန္ေတာ္ျဖစ္သည္ ႏွင့္အညီ၊ ထိုတမန္ေတာ္၏ အရာကိုခ်ီးမြမ္းလ်က္၊ ငါ့အမ်ိဳးသားခ်င္းတို႔ ၏စိတ္ကို တခုခုအားျဖင့္ ႏႈိးေစာ္၍၊ အခ်ိဳ႔တို႔ကို ကယ္တင္ျခင္းငွါ တပါးအမ်ိဳးသားျဖစ္ေသာ သင္တို႔အား ဆိုရသတည္း။ေရာမၾသဝါဒစာ ၁၁း၁၁-၁၄ ၁၂။ခရစ္ေတာ္ထံ၌ အဘယ္သို့ေသာအက်ိူးမရွိဟူ၍သမၼာက်မ္း၌ေဘာ္ျပျခင္းရွိသနည္း အေၾကာင္းမူကား၊ ေယရႈခရစ္ထံ၌ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအက်ဳိးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းလည္းအက်ဳိးမရွိ။သတၱဝါသစ္ ျဖစ္ျခင္းသာ အက်ဳိးရွိ၏။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ အခန္းၾကီး ၆း၁၅ ၁၃။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလူသည္ အဘယ္သို့ အေရဖ်ားလီွတရားအသို့ျဖစ္သည္ဟူ၍ေည္ျပသနည္း အေရဖ်ားလီွးျခင္း အားျဖင့္ အက်ဳိးမရွိ၊ မခံဘဲေနျခင္းအားျဖင့္လည္း အက်ဳိးမရွိ၊ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ျခင္း အားျဖင့္သာ အက်ဳိးရွိ၏။ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၇း၁၉ ၁၄။ပညတ္တရာမ်ားဆိုင္၍ ေမာေရွ၏ပညတ္တရားတိို့သည္အယ္သို့ထားရွသည္ဟူ၍ေဘာ္ျပျခင္းရွိသနည္း ဤပညတၱိက်မ္းစာသည္သင္တို႔အမ်ိဳးတဘက္၌သက္ေသျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ထိုစာကိုယူ၍သင္တို႔ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား၏ ပဋိိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ အနားမွာတင္ထားၾကေလာ့။ တရားေဟာရာက်မ္း ၃၁း ၂၆ ၁၅။ ယံုၾကည္ျခင္းအား ပညတ္တရားမ်ားပယ္နိုင္ၾကသနည္း ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ငါတို႔သည္ ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။ အလွ်င္းမပယ္၊ သာ၍ တည္ေစ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း၃၁ ၁၆။ေမာေရွ၏ပညတ္ပေရာဖက္မ်ားတို့ ပညတ္မ်ားအဘယ္သို့ေဘာ္ျပထားသနည္း တဖန္မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ေမာေရွ၏ပညတၱိက်မ္းစာ၌၎၊ပေရာဖက္တို႔၏က်မ္းစာ၌၎၊ဆာလံက်မ္းစာ ၌၎၊ငါ့ကိုရည္မွတ္၍ ေရးထားသမွ်ေသာအခ်က္တို႔သည္ ျပည့္စံုရမည္ဟုငါသည္သင္တို႔ႏွင့္အတူရွိစဥ္အခါ သင္တို႔အား ေဟာေျပာေသာအေၾကာင္းအရာတို႔ကား ဤအေၾကာင္းအရာ ေပတည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ အခန္းၾကီး ၂၄း၄၄ ၁၇။ဆန္က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ အရာမ်ား၌သမၼာက်မ္းမ်ားအဘယ္သို့ေဘာ္ျပျခင္းရွင္သနည္း ငါတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာဝိနည္းအထံုးအဖဲြ႔ ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ ရုိက္ထားလ်က္၊ငါတို႔စပ္ၾကားထဲကပယ္ရွင္းေတာ္မူၿပီ။အထြဋ္အျမတ္၊အာဏာစက္မ်ားကိုလုယူလွ်င္၊ထင္ရွားစြာ ထုတ္ျပ၍ လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ေအာင္ပြဲကိုခံေတာ္မူၿပီ။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ အခန္းၾကီး၂း၂း၁၄ ၁၈။ခရစ္အမ်ားအျပားတို့ ခရစ္ေတာ္ပယ္ဖ်က္လိုက္ ဥပုသ္ေနရက္မ်ားတို့ မည္သည့္ ဥပုသ္ေန့ရက္မ်ားျဖစ္ သနည္း။ တဖန္ ေမာေရွအား ထာဝရဘုရားက၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ သင္တို႔သည္ သတၱမလ၊ ပဌမေန႔ရက္၌ တန္ပိုးမႈတ္ပြဲ၊ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳရေသာ ဥပုသ္ေန႔ကို ေစာင့္ရၾကမည္။ ၀တ္ျပဳရာက်မ္း ၂၃း၂၃ ၁၉။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပယ္ရွင္လိုက္ေသာ ဥပုသ္ေန့ သတၳမေန့ မဟုတ္ေၾကာင္းေတြ့ရွိနိုင္ေပသည္ ဒုစရုိက္အျပစ္၌၎၊ဇာတိပကတိ၏အေရဖ်ားလီွးျခင္းကိုမခံေသာအျဖစ္၌၎ ေသလ်က္ရွိေန ေသာသင္တို႔ကို ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူအသက္ရွင္ေစ၍၊သင္တို႔အျပစ္ရွိသမွ်တို႔ကိုလႊတ္ေတာ္မူ၏။ငါတို႔ႏွင့္ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ ဝိနည္းအထံုးအဖဲြ႔ ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာရုိက္ထားလ်က္၊ငါတို႔စပ္ၾကားထဲကပယ္ ရွင္းေတာ္မူၿပီ။အထြဋ္အျမတ္၊အာဏာစက္မ်ားကိုလုယူလွ်င္၊ထင္ရွားစြာထုတ္ျပ၍လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ေအာင္ပြဲကိုခံေတာ္မူၿပီ။ထုိေၾကာင့္စားေသာက္ျခင္းအမႈ၊ပြဲေန႔၊လဆန္းေန႔၊ဥပုသ္ေန႔တို႔ကို ေစာင့္ျခင္းအမႈတြင္ သင္တို႔ကိုအဘယ္သူမွ်မစစ္ေၾကာမစီရင္ေစႏွင့္။ထိုအရာတို႔သည္ ေနာက္ျဖစ္လတံ့ေသာအရာတို႔၏အရိပ္ျဖစ္ၾက၏။ ကိုယ္မူကား ခရစ္ေတာ္၏ကိုယ္ျဖစ္၏။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၂။၁၃း၁၇ မွတ္ခ်က္။ဝိနည္းနွင့္ဆိုင္ေသာ ပညတ္မွာ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း နွစ္ဆန္းဥပုသ္ေန့ မ်ားကိုပင္ဆိုလိုသတည္း ခုရက္နွစ္ရက္ ရက္သတၳ တပတ္၏ ဥပုသ္ေန့ မဟုေၾကာင္း သမၼာက်မ္းစာ၌ ေဘာ္ျပျခင္းမ်ားေတြ့ရွိရေပ သည္ ၂၀။ထာဝရ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ ဆယ္ပါး ကမၻာအဆက္ဆက္တည္ရွိေနမည္။ ထာဝရဘုရားကလည္း၊ငါရွိရာေတာင္ေပၚသို႔တတ္၍ ေနေလာ့။လူမ်ားတို႔အားသြန္သင္ဘုိ႔ရာ ေက်ာက္ျပား ေပၚမွာငါေရးထားေသာပညတ္တရားမ်ားကို သင္၌ငါအပ္ေပးမည္ဟု ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူၿပီး လွ်င္၊ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း။ ၂၄း၁၂ တဖန္ ထာဝရဘုရားက၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ ငါသည္ သင္တို႔ကို သန္႔ရွင္းေစေသာ ထာဝရဘုရားျဖစ္ေၾကာင္းကို သင္တို႔သိေစျခင္းငွါ၊ ငါႏွင့္သင္တို႔၏ သားစဥ္ေျမးဆက္ စပ္ၾကား၌ လကၡဏာသက္ေသျဖစ္ဘို႔ရာ၊ ငါ့ဥပုသ္ေန႔ကို စင္စစ္ေစာင့္ရၾကမည္။ ဥပုသ္ေန႔သည္ သင္တို႔အား သန္႔ရွင္းေသာ ေၾကာင့္ ထိုေန႔ကို ေစာင့္ရၾကမည္။ ဥပုသ္ေန႔ကို ဖ်က္ေသာသူတိုင္း အေသခံရမည္။ ထိုေန႔၌ အလုပ္လုပ္ေသာသူ မည္သည္ကား မိမိအမ်ိဳးမွ ပယ္ရွင္းျခင္းကိုခံရမည္။ ေျခာက္ရက္ပတ္လံုး အလုပ္လုပ္ရမည္။ သတၱမေန႔သည္ ထာဝရဘုရားအား သန္႔ရွင္း၍ၿငိမ္ရေသာ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ဥပုသ္ေန႔၌ အလုပ္လုပ္ေသာသူမည္ သည္ကား ဧကန္ အမွန္အေသခံရမည္။ သို႔ျဖစ္၍ ဣသေရလအမ်ိဳးသား အစဥ္အဆက္တို႔သည္၊ ထာဝရပဋိိညာဥ္ျဖစ္ေစျခင္းငွါ၊ ဥပုသ္ေန႔ရက္ အစဥ္အတိုင္း ဥပုသ္ေစာင့္ရၾကမည္။ ထိုသို႔ေစာင့္လွ်င္၊ ငါႏွင့္ ဣသေရလ အမ်ိဳးသားစပ္ၾကား၌ ထာဝရလကၡဏာသက္ေသ ျဖစ္လိမ့္မည္။ အေၾကာင္းမူကား ထာဝရဘုရား သည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးကို ေျခာက္ရက္တြင္ဖန္ဆင္း၍၊ သတၱမေန႔ရက္၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနလ်က္၊ အားျဖည့္ေတာ္မူသည္ဟု ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ထိုသို႔ ဘုရားသခင္သည္ သိနာေတာင္ေပၚမွာ၊ ေမာေရွႏွင့္ႏႈတ္ဆက္ေတာ္မူသည္ အဆံုး၌၊ လက္ညွိဳးေတာ္ႏွင့္ အကၡယာတင္ေသာ သက္ေသခံခ်က္ ေက်ာက္ျပားႏွစ္ျပားကို ေပးေတာ္မူ၏။ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း း၃၁း၁၂-၁၈ ငါတို႔ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရားသည္ ေဟာရပ္ေတာင္၌ ငါတို႔ႏွင့္ ပဋိညာဥ္ျပဳေတာ္မူ၏။ ထုိပဋိညာဥ္တရားကို ထာဝရဘုရားသည္ ငါတို႔ဘုိးေဘးမ်ားႏွင့္သာ ျပဳေတာ္မူသည္ မဟုတ္။ ယေန႔ပင္အသက္ရွင္၍ ဤအရပ္၌ ရွိသမွ်ေသာ ငါတို႔ႏွင့္ျပဳေတာ္မူ၏။ ထာဝရဘုရားသည္ေတာင္ေပၚမွာ မီးထဲက သင္တို႔ႏွင့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ ၍မိန္႔ျမြက္ေတာ္မူ၏။ ထုိအခါ သင္တို႔သည္ မီးကိုေၾကာက္၍ေတာင္ေပၚသို႔ မတက္ဝံ့ေသာေၾကာင့္၊ ငါသည္ထာဝရ ဘုရား၏အမိန္႔ေတာ္ကို ဆင့္ဆုိျခင္းငွာ၊ ထာဝရဘုရားႏွင့္ သင္တုိ႔စပ္ၾကားမွာ ရပ္ေန၏။ မိန္႔ႁမြက္ေတာ္မူေသာ စကားဟူမူကား၊ ငါသည္သင့္ကို ကြၽန္ခံေနရာ အဲဂုတၱဳဳျပည္မွ ကယ္ႏႈတ္ေဆာင္ယူခဲ့ၿပီးေသာ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရ ဘုရားျဖစ္၏။ ငါမွတပါးအျခားေသာ ဘုရားကို မကိုးကြယ္ႏွင့္။ အထက္မုိဃ္းေကာင္းကင္၌၎၊ ေအာက္အရပ္ ေျမႀကီးေပၚ၌၎၊ ေျမႀကီးေအာက္ေရထဲ၌၎ ရွိေသာအရာႏွင့္ ပုံသဏၭာန္တူစြာ ႐ုပ္တုဆင္းတုကို ကုိယ္အဘို႔မလုပ္ႏွင့္။ ဦးမခ်၊ ဝတ္မျပဳႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္၏ဘုရားသခင္၊ ငါထာဝရဘုရားသည္ သင္၌အျပစ္ရွိသည္ဟု ယုံလြယ္ေသာ ဘုရား၊ ငါ့ကိုမုန္းေသာသူတို႔၏ အမ်ဳိးအစဥ္အဆက္၊ တတိယအဆက္၊ စတုတၳအဆက္တုိင္ေအာင္ အဘတုိ႔၏အျပစ္ကို သားတို႔၌ဆပ္ေပး စီရင္ေသာ ဘုရား၊ ငါ့ကိုခ်စ္၍ ငါ့ပညတ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔၏ အမ်ဳိးအစဥ္အဆက္ အေထာင္အေသာင္းတုိင္ေအာင္ က႐ုဏာကို ျပေသာ ဘုရားျဖစ္၏။ သင္၏ ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္ကို မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ မႁမြက္မဆိုႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ နာမေတာ္ကို မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ ႁမြက္ဆုိေသာသူကို အျပစ္မရွိဟု ထာဝရဘုရားမွတ္ေတာ္မမူ။ သင္ဘုရားသခင္ ထာဝရ ဘုရားမွာထားေတာ္မူသည္အတိုင္း၊ ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစျခင္းငွာ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေစာင့္ ေလာ့။ ေျခာက္ရက္ပတ္လုံး အလုပ္မ်ဳိးကိုႀကိဳးစား၍ လုပ္ေဆာင္ေလာ့။ သတၱမေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ သင္မွစ၍ သင္၏သားသမီး၊ ကြၽန္ေယာက္်ားမိန္းမ၊ ႏြားျမည္းအစရွိေသာ သင္၏တိရ စၧာန္၊ သင္၏တံခါးအတြင္း၌ေနေသာ ဧည့္သည္အာဂႏၲဳ သည္အလုပ္မလုပ္ရ။ သင္သည္ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနသကဲ့သို႔၊ သင္၏ကြၽန္ ေယာက္်ားမိန္းမတို႔သည္ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနရ ၾကမည္။ သင္သည္ အဲဂုတၱဳျပည္၌ ကြၽန္ခံေၾကာင္းကို၎၊ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရားသည္ အားႀကီးေသာ လက္ရုံးေတာ္ကိုဆန္႔၍၊ ထိုျပည္မွ သင့္ကိုႏႈတ္ေဆာင္ေတာ္ မူေၾကာင္းကို၎ ေအာက္ေမ့ေလာ့။ ထုိအေၾကာင္း ေၾကာင့္၊ သင္သည္ ဥပုသ္ေန႔ကိုေစာင့္ရမည္ဟု သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား မွာထားေတာ္မူ၏။ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား ေပးသနားေတာ္မူေသာျပည္၌ သင္သည္ အသက္တာရွည္၍ ေကာင္းစားရမည္ အေၾကာင္း၊ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရားမွာထားေတာ္မူသည္အတုိင္း၊ သင္၏မိဘကို ႐ုိေသစြာျပဳေလာ့။ လူအသက္ကို မသတ္ႏွင့္၊ သူ႔မယားကို မျပစ္မွားႏွင့္။ သူ႔ဥစၥာကို မခုိးႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆုိင္ ေသာသူတဘက္၌ မမွန္ေသာသက္ေသကို မခံႏွင့္၊ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆုိင္ေသာသူ၏ မယားကို တပ္မက္ေသာစိတ္မရွိေစႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆုိင္ေသာသူ၏အိမ္၊ လယ္ယာ၊ ကြၽန္ေယာက္်ား မိန္းမ၊ ႏြားျမည္းမွစ၍ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆုိင္ေသာ သူ၏ ဥစၥာတစုံတခုကိုမွ် တပ္မက္လုိခ်င္ေသာစိတ္မရွိေစႏွင့္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ တရားေဟာရာက်မ္း ၅း၂-၂၁ ငါမွတပါးအျခားေသာဘုရားကို မကိုးကြယ္ ႏွင့္။ အထက္ မိုဃ္းေကာင္းကင္၌၎၊ ေအာက္အရပ္ေျမႀကီးေပၚ၌၎၊ ေျမႀကီးေအာက္ေရထဲ၌၎ ရွိေသာအရာႏွင့္ ပံုသ႑ာန္တူေအာင္၊ ရုပ္တုဆင္းတုကို ကိုယ္အဘုိ႔မလုပ္ႏွင့္။ ဦးမခ်ဝတ္မျပဳႏွင့္။ အေၾကာင္း မူကား၊ သင္၏ဘုရားသခင္ ငါထာဝရဘုရားသည္၊ သင္၌အျပစ္ရွိသည္ဟု ယံုလြယ္ေသာဘုရား၊ ငါ့ကိုမုန္းေသာ သူတို႔၏ အမ်ဳိးအစဥ္အဆက္၊ တတိယအဆက္၊ စတုတၳအဆက္ တိုင္ေအာင္၊ အဘတို႔၏အျပစ္ကိုသားတို႔၌ ဆပ္ေပးစီရင္ေသာဘုရား၊ ငါ့ကိုခ်စ္၍ ငါ့ပညတ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔၏ အမ်ဳိးအစဥ္အဆက္ အေထာင္ အေသာင္း တိုင္ေအာင္၊ ကရုဏာကုိျပေသာ ဘုရား ျဖစ္၏။ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္ကုိ မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ မျမြက္မဆိုႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ နာမေတာ္ကို မုသာႏွင့္ဆုိင္၍ ျမြက္ဆိုေသာသူကို အျပစ္မရွိဟု ထာဝရဘုရားမွတ္ေတာ္မမူ။ ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစ ျခင္းငွါ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။ ေျခာက္ရက္ ပတ္လံုး အလုပ္မ်ဳိးကို ႀကိဳးစား၍ လုပ္ေဆာင္ေလာ့။ သတၱမ ေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ သင္မွစ၍ သင္၏သားသမီး၊ ကြၽန္ေယာက္်ား မိန္းမ၊ တိရစာၦန္။ သင္၏တံခါးအတြင္း၌ ေနေသာ ဧည့္သည္ အာဂႏၱဳသည္ အလုပ္မလုပ္ရ။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထာဝရဘုရားသည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာ၊ အရပ္ရပ္၌ ရွိသမွ်တို႔ကို ေျခာက္ရက္ တြင္ ဖန္ဆင္း၍ သတၱမေနရက္၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေတာ္မူ၏။ ထုိေၾကာင့္ ထာဝရဘုရားသည္ သတၱမေန႔ရက္ကို ေကာင္းႀကီးေပး၍ သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူ၏။ သင္၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရားေပးသနားေတာ္မူေသာ ျပည္၌ သင္၏ အသက္တာရွည္မည္ အေၾကာင္း၊ သင္၏မိဘကိုရုိေသစြာ ျပဳေလာ့။ လူအသက္ကိုမသတ္ႏွင့္။ သူ႔မယားကုိမျပစ္ မွားႏွင့္။ သူ႔ဥစၥာကို မခုိးႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာ သူတဘက္၌ မမွန္ေသာ သက္ေသကိုမခံႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္္ စပ္ဆုိင္ေသာသူ၏ အိမ္ကို တပ္မက္လိုခ်င္ေသာစိတ္ မရွိေစႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူ၏ မယား၊ သူ၏ကြၽန္ ေယာက္်ား မိန္းမ၊ ႏြား၊ ျမည္းမွစ၍ ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာသူ၏ ဥစၥာတစံုတခု ကိုမွ် တပ္မက္လိုခ်င္ေသာစိတ္ မရွိေစႏွင့္ ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၀း၃-၁၇ မွတ္ခ်က္။ေမာေရွ၏ပညတ္တရားမ်ားတို့သန့္ရွင္းေသာ ေသတၱာအနာမွာရွိေၾကာင္းေဘာ္ျပထားျခင္းရွိသည္ ထာဝရ ဘုရားသခင္၏ပဠိညာဥ္ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးေက်ာက္ျပားနွစ္ျပားတို့သည္ ေသတၱာအထဲ၌ရွိသည္။ ပံုျပထားေပးပါသည္ ေမာေရွ၏ပညတ္သန့္ရွင္းေသာေသတၱာ၏အနာမွာပံုအအမဲေလးတခုေတြ့ရွိပါလိမ္မည္ အဲ့ဒီ ပညတ္ေတြဘာပညတ္ေတြ ဆိုရင္ကၽြန္ပ္တို့နားလည္နိုင္ေသာအခ်က္rမ်ားမွာ ထာဝရ ဘုရားသခင္၏ ပဠိညာဥ္ နွင့္ဆိုင္ေသာ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးတို့ ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကပ္တိုင္အေပၚပယ္ေသာပညတ္ မ်ားမပါရွိေပ။ေယရႈခရစ္ေတည္သည္ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးပယ္ဖ်က္ျခင္းအလို့ငွါ လာသာမဟုတ္ဝိနည္းနွင့္ ဆိုင္ေသာ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း ဝိနည္းထံုအဖြဲ ပညတ္မ်ားကိုပယ္ဖက္အတြက္ လူသာအျဖစ္ ဘုရားသခင္၏ သိုး သငယ္အျဖစ္ ပံုေဆာင္၍ လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ ၂၁။ေမာေရွအားဘုရားသခင္သည္အဘယ္သို့ဆင့္ဆိုရမည္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္း ။ေျခာက္ရက္ပတ္လံုးအလုပ္လုပ္ရမည္။သတၱမေန႔ရက္သည္ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေသာဥပုသ္ေန႔၊ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို တဖန္ ေမာေရွအား ထာဝရဘုရားက၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ သင္တို႔ သည္စီရင္ရေသာ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းတည္းဟူေသာ ငါထာဝရဘုရား၏ ပြဲေတာ္မ်ားဟူမူကား၊ ေျခာက္ရက္ပတ္လံုး အလုပ္လုပ္ရမည္။ သတၱမေန႔ရက္သည္ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေသာဥပုသ္ေန႔၊ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳရေသာေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ သင္တို႔သည္ အလုပ္မလုပ္ရၾက။ သင္တို႔ေနရာအရပ္ရပ္၌ ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ အခ်ိန္တန္မွ သင္တို႔ေၾကာ္ျငာရေသာ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းတည္းဟူေသာ ထာဝရဘုရား၏ ပြဲေတာ္မ်ား ဟူမူကား၊ ပဌမလဆယ္ရက္ေန႔ ညဦးယံ၌၊ ထာဝရဘုရား၏ ပသခါပြဲျဖစ္၏။ ၎လဆယ္ငါးရက္ေန႔၌ ထာဝရဘုရား အဘို႔ အဇုမပြဲကို ခံရၾကမည္။ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး တေဆးမဲ့မုန္႔ကို စားရၾကမည္။ ပဌမေန႔၌ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳရမည္။ ေလာကီအလုပ္ကိုမလုပ္ရ။ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ထာဝရဘုရားအား မီးျဖင့္ပူေဇာ္သကၠာကိုျပဳရမည္။ သတၱမ ေန႔၌လည္း ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကိုျပဳရမည္။ ေလာကီအလုပ္ကိုမလုပ္ရ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ တဖန္ ေမာေရွအား ထာဝရဘုရားမိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ သင္တို႔သည္ ငါေပးေသာျပည္သို႔ေရာက္၍ စပါးရိတ္ေသာအခါ၊ အဦးရိတ္ေသာ ေကာက္လႈိင္း တစည္းကို၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ထံသို႔ ေဆာင္ခဲ့ရမည္။ သင္တို႔သည္ စိတ္ေတာ္ႏွင့္ေတြ႔ျခင္းငွါ၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ၊ နက္ျဖန္ေန႔တြင္ ထိုေကာက္လႈိင္းကို ထာဝရဘုရားေရွ႔ေတာ္၌ ခ်ီလႊဲရမည္။ ေကာက္လႈိင္းကို ခ်ီလႊဲေသာေန႔၌ အခါမလည္ အျပစ္မပါေသာ သိုးသငယ္အထီးကို ထာဝရဘုရားအဘို႔ မီးရႈိ႔ရာယဇ္ျပဳ၍ ပူေဇာ္ရ မည္။ ထိုယဇ္ႏွင့္ဆိုင္ေသာ ေဘာဇဥ္ပူေဇာ္သကၠာကား၊ ထာဝရဘုရားအား ေမႊးႀကိဳင္ရာဘို႔ မီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာတည္းဟူေသာ ဆီႏွင့္ေရာေသာမုန္႔ညက္ ႏွစ္ၾသမဲျဖစ္ရမည္။ သြန္းေလာင္းရာပူေဇာ္သကၠာ၊ စပ်စ္ရည္ သံုးေလာဃျဖစ္ရမည္။ သင္တို႔၏ဘုရား သခင္ထံေတာ္သို႔ ပူေဇာ္သကၠာကို ေဆာင္ခဲ့ေသာေန႔မေရာက္မွီ၌၊ မုန္႔၊ ဆန္ေလွာ္၊ စိမ္းေသာအသီး အႏွံကိုမစားရ။ သင္တို႔ေနရာအရပ္ရပ္၌ သင္တို႔အမ်ိဳးအစဥ္အဆက္ေစာင့္ရေသာ ပညတ္ေတာ္ျဖစ္သတည္း။ ခ်ီလႊဲရာပူေဇာ္သကၠာေကာက္လႈိင္းကို ေဆာင္ခဲ့ေသာေန႔၊ ဥပုသ္ေန႔အလြန္ နက္ျဖန္ေန႔ကစ၍ သီတင္း ခုနစ္သီတင္းေစ့ေအာင္ ေရတြက္ရမည္။ သတၱမဥပုသ္ေန႔အလြန္ နက္ျဖန္ေန႔အထိ အရက္ ငါးဆယ္တိုင္တိုင္ ေရတြက္ၿပီးလွ်င္၊ ထာဝရဘုရားအား ေဘာဇဥ္ပူေဇာ္သကၠာအသစ္ကို ဆက္ရၾကမည္။ ထာဝရဘုရားအဘို႔ အဦး သီးေသာအသီး၊ တေဆးျဖင့္ေဖာင္းၾကြေသာ မုန္႔ညက္ႏွစ္ၾသမဲႏွင့္လုပ္ေသာ ခ်ီလႊဲရာမုန္႔ႏွစ္လံုးကို သင္တို႔အိမ္မွ ထုတ္ေဆာင္ခဲ့၍၊ ထိုမုန္႔ႏွင့္တကြ အခါမလည္အျပစ္မပါေသာ သိုးသငယ္ ခုနစ္ေကာင္၊ ႏြားသငယ္အထီးတေကာင္၊ ဆိတ္ႏွစ္ေကာင္ကိုဆက္၍၊ ေဘာဇဥ္ပူေဇာ္သကၠာ၊ သြန္းေလာင္းရာပူေဇာ္သကၠာႏွင့္တကြ၊ ထာဝရဘုရားအား ေမႊးႀကိဳင္ရာဘို႔ မီးျဖင့္ျပဳေသာပူေဇာ္ သကၠာတည္း ဟူေသာမီးရႈိ႔ရာယဇ္ကို ထာဝရဘုရားအား ပူေဇာ္ရမည္။ အျပစ္ေျဖရာယဇ္ဘို႔ ဆိတ္သငယ္တေကာင္ကို၎၊ မိတ္ႆဟာရယဇ္အဘို႔ အခါမလည္ေသာသိုးသငယ္ ႏွစ္ေကာင္ကို၎ ပူေဇာ္၍၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ အဦးသီးေသာအသီး မုန္႔ႏွင့္တကြ ခ်ီလႊဲသျဖင့္၊ သိုးသငယ္ ႏွစ္ေကာင္ပါလ်က္၊ ထာဝရဘုရားေရွ႔ေတာ္၌ ခ်ီလႊဲရာပူေဇာ္သကၠာျပဳရမည္။ ထိုအရာတို႔သည္လည္း၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ အဘို႔ ထာဝရဘုရားေရွ႔မွာ သန္႔ရွင္းေသာအရာျဖစ္သတည္း။ ထိုေန႔၌လည္း ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကိုစီရင္ရၾကမည္။ ေလာကီအလုပ္ကိုမလုပ္ရ။ သင္တို႔ေနရပ္အရပ္၌ သင္တို႔အမ်ိဳးအဆက္ ေစာင့္ရေသာ ပညတ္ျဖစ္သတည္း။ ကိုယ္ေျမ၌ျဖစ္ေသာ စပါးကိုရိတ္ေသာအခါ၊ လယ္ေထာင့္တို႔ကို အကုန္အစင္မရိတ္ရ။ သိမ္းရာတြင္ က်န္ၾကြင္းေသာအရာကို ျပန္၍မေကာက္သိမ္းရ။ ထိုအရာကို ဆင္းရဲေသာသူ ဧည့္သည္အာဂႏၱဳအဘို႔ ခ်န္ျခြင္းရ မည္။ ငါသည္ သင္တို႔၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရားျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ တဖန္ ေမာေရွအား ထာဝရဘုရားက၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ သင္တို႔သည္ သတၱမလ၊ ပဌမေန႔ရက္၌ တန္ပိုးမႈတ္ပြဲ၊ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳရေသာ ဥပုသ္ေန႔ကို ေစာင့္ရၾကမည္။ ေလာကီအလုပ္ကို မလုပ္ရ။ ထာဝရဘုရားအား မီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို ဆက္ရမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ တဖန္ ထာဝရဘုရားသည္ ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ သတၱမလ၊ ဒသမေန႔သည္လည္း အျပစ္ေျဖရာေန႔၊ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳေသာေန႔ျဖစ္၏။ ၿခိဳးၿခံစြာက်င့္ရမည္။ ထာဝရဘုရားအား မီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို ဆက္ကပ္ရမည္။ ထိုေန႔၌ အဘယ္အလုပ္ကိုမွ် မလုပ္ရ။ သင္တို႔ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား ေရွ႔ေတာ္၌ ကိုယ္အျပစ္ေျဖျခင္းကို ျပဳရေသာေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ ၿခိဳးၿခံစြာမက်င့္ေသာသူမည္သည္ကား မိမိအမ်ိဳးမွပယ္ရွင္း ျခင္းကိုခံရမည္။ ထိုေန႔၌ အလုပ္တစံုတခုကို လုပ္ေသာသူမည္သည္ကို၊ သူ၏အမ်ိဳးမွ ငါပယ္ရွားဖ်က္ဆီးမည္။ အဘယ္အလုပ္ကိုမွ် မလုပ္ရ။ သင္တို႔ေနရာအရပ္ရပ္၌ သင္တို႔အမ်ိဳးအစဥ္အဆက္ ေစာင့္ရေသာ ပညတ္ေတာ္ ျဖစ္သတည္း။ ထိုေန႔သည္ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနရေသာေန႔၊ ၿခိဳးၿခံစြာက်င့္ရေသာေန႔ျဖစ္၏။ နဝမေန႔ ညဦးမွစ၍ နက္ျဖန္ ညဦးတိုင္ေအာင္ ဥပုသ္ေစာင့္ရမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ တဖန္ ေမာေရွအား ထာဝရဘုရားက၊ သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ။ သင္တို႔သည္ သတၱမလ ဆယ္ငါးရက္ေန႔မွစ၍ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ထာဝရဘုရားဘို႔ သေကေနပြဲကို ခံရၾကမည္။ ပဌမေန႔၌ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကို ျပဳရမည္။ အလုပ္ကိုမလုပ္ရ။ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ထာဝရဘုရား အား မီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို ဆက္ကပ္ရမည္။ အ႒မေန႔၌လည္း၊ ဓမၼစည္းေဝးျခင္းကိုျပဳ၍၊ ထာဝရဘုရားအားမီးျဖင့္ျပဳေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို ဆက္ကပ္ရမည္။ ထူးဆန္းေသာစည္းေဝးျခင္းျဖစ္၍ ေလာကီအလုပ္ကိုမလုပ္ရ။ ထိုမွတပါး၊ သင္တို႔သည္ ေျမအသီးအႏွံကို သိမ္းယူေသာေနာက္၊ သတၱမလ ဆယ္ငါးရက္ေန႔မွစ၍ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ထာဝရ ဘုရားအားပြဲခံရၾကမည္။ ပဌမေန႔ႏွင့္ အ႒မေန႔၌ ဥပုသ္ေစာင့္ရၾကမည္။ ပထမေန႔၌ ေကာင္းမြန္ေသာသစ္သီး၊ စြန္ပလြံခက္၊ မိုဃ္းမခပင္အစရွိေသာ အရြက္မ်ားေသာအပင္၏ အကိုင္းအခက္တို႔ကိုယူ၍၊ သင္တို႔၏ဘုရားသခင္ ထာဝရားဘုရားေရွ႔ေတာ္၌ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ရႊင္လန္းျခင္းကို ျပဳရၾကမည္။ ထိုပြဲေတာ္ကို တႏွစ္တႏွစ္လွ်င္ခုနစ္ရက္ပတ္ လုံး ထာဝရဘုရားအဘို႔ ခံရၾကမည္။ သင္တို႔အမ်ိဳးအစဥ္အဆက္ ေစာင့္ရေသာ ပညတ္ေတာ္ျဖစ္သတည္း။ ထိုပြဲေတာ္ကို သတၱမလ၌ ခံရၾကမည္။ ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔ကို အဲဂုတၱဳျပည္မွ ႏႈတ္ေဆာင္ေသာအခါ၊ သစ္ခက္တဲ၌ ေနေစေၾကာင္းကို သင္တို႔အမ်ိဳးအစဥ္အဆက္တုိ႔သည္ သိမွတ္မည္အေၾကာင္း၊ ဣသေရလအမ်ိဳး သားအေပါင္းတို႔သည္ သစ္ခက္တဲ၌ ခုနစ္ရက္ပတ္လံုး ေနရၾကမည္။ ငါသည္ သင္တို႔၏ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား ျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ေမာေရွသည္လည္း၊ ထာဝရဘုရား၏ ပြဲေတာ္မ်ားကို ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔အား ျပန္ၾကားေလ၏။ ၀တ္ျပဳရာက်မ္း အခန္းၾကီး ၂၃း၁-၄၄ ၂၂။ေယရႈခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္လိုက္ေသာ ဝိနည္းနွင့္ဆိုင္ေသာ ဥပုသ္ေန့မ်ား ဆက္၍ေလ့လာၾကည္မည္။ တဖန္ မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ေမာေရွ၏ပညတၱိက်မ္းစာ၌၎၊ ပေရာဖက္တို႔၏က်မ္းစာ၌၎၊ ဆာလံ က်မ္းစာ၌၎၊ ငါ့ကိုရည္မွတ္၍ ေရးထားသမွ်ေသာ အခ်က္တို႔သည္ ျပည့္စံုရမည္ဟု ငါသည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိစဥ္အခါ သင္တို႔အား ေဟာေျပာေသာအေၾကာင္းအရာတို႔ကား ဤအေၾကာင္းအရာ ေပတည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ က်မ္းစာကို နားလည္ေစျခင္းငွါ တပည့္ေတာ္တို႔၏ ဥာဏ္ကို ဖြင့္ေတာ္မူလွ်င္၊ ဤသို႔က်မ္းစာလာ၏။ ဤသို႔ခရစ္ေတာ္သည္ အေသခံ၍ သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔၌ ေသျခင္းမွထေျမာက္ရမည္။ ခရစ္ေတာ္၏ အခြင့္အားျဖင့္ ေနာင္တတရားႏွင့္ အျပစ္လႊတ္ျခင္းတရားကို ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔မွစေသာ လူမ်ိဳးတကာတိုိ႔အား ေဟာေျပာရမည္။ သင္တို႔သည္လည္း ဤအေၾကာင္း အရာတို႔၏ သက္ေသျဖစ္ၾက၏။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ အခန္းၾကီး ၂၄း ၄၄း ၄၈ ထုိအခါ ဗိမာန္ေတာ္၏ ကုလားကာသည္ အထက္စြန္းမွ ေအာက္စြန္း တိုင္ေအာင္စုတ္ကဲြေလ၏။ ေျမႀကီးလႈပ္ေလ၏။ ေက်ာက္မ်ား တို႔သည္ကြဲျပားၾက၏။ သခၤ်ဳိင္းတြင္းတို႔ သည္ပြင့္လစ္သျဖင့္က်ိန္းစက္လ်က္ရွိေသာသန္႔ရွင္းသူတို႔၏ အေလာင္းမ်ားစြာတို႔သည္ထၾက၍၊ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၇း ၄၁-၅၄ ကၽြန္ပ္တို့သမၻာဦးအစေနျပီး ခရစ္ေတာ္ လက္ဝါကပ္တိုင္အေပၚေသလြန္ကာလတိုင္ေအာင္ ပံေဆာင္ထား ျခင္းအေၾကာင္းမ်ား ခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏သိုးသငယ္လို့ ေဆာင္ထားေတြ့ရွိသည္ အေရးဖ်ားလီွ ျခင္း၌ ပေပ်ာက္ေသာအေၾကာင္းရင္မွာ ေနြရွိနိုင္ေသာအခ်က္မွာ ေယာဟန္သည္ ဗတၱိဇံ ကိုေပးရာအရပ္၊ ေယာ္ဒန္ျမစ္တဘက္ ေဗသနိရြာ၌ ဤအမႈအရာျဖစ္သတည္း။ နက္ျဖန္ေန႔၌ ေယရႈၾကြလာေတာ္မူသည္ကို ေယာဟန္သည္ျမင္လွ်င္၊ ဤေလာက၏အျပစ္ကို ေဆာင္သြားေသာဘုရားသခင္၏ သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့။ ငါမရွိမွီ ရွိႏွင့္သည္ျဖစ္၍၊ ငါ့ထက္သာ၍ ႀကီးျမတ္ေသာ သူသည္ ငါ့ေနာက္ၾကြလာသည္ဟု ငါဆိုရာ၌၊ ထိုသူကိုဆိုလို၏။ အစက ထိုသူကိုငါမသိ။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုသူကို ဣသေရလလူတို႔အား ထင္ရွားေစျခင္းငွါ ငါသည္ေရ၌ ဗတၱိဇံ ကိုေပးလ်က္လာ၏။ ထိုမွတပါး ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္မွခ်ိဳးငွက္ကဲ့သို႔ဆင္းသက္၍ ထိုသူ၏အေပၚ၌နားေတာ္မူသည္ကို ငါျမင္ရၿပီ။ အစကထိုသူကိုငါမသိ။ ေရ၌ ဗတၱိဇံ ကိုေပးေစျခင္းငွါ ငါ့ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူေသာသူက၊ အၾကင္သူ၏အေပၚ၌ ဝိညာဥ္ေတာ္ဆင္းသက္၍ နားေတာ္မူသည္ကို သင္သည္ျမင္လွ်င္၊ ထိုသူကား၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္၌ ဗတၱိဇံ ကိုေပးေသာသူေပတည္း ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီ၊ ငါသည္ျမင္၍ ဤသူသည္ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ျဖစ္ေတာ္မူေၾကာင္းကို သက္ေသခံသည္ဟု ေယာဟန္ဆိုေလ၏။ တဖန္ေယာဟန္သည္ နက္ျဖန္ေန႔၌ တပည့္ႏွစ္ေယာက္တို႔ႏွင့္အတူ ရပ္ေန၍၊ ေယရႈၾကြေတာ္မူ သည္ကို ျမင္လွ်င္၊ ဘုရားသခင္၏သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့ဟုဆို၏၊ တပည့္ႏွစ္ေယာက္တို႔သည္ ထိုစကား ကိုၾကားလွ်င္၊ ေယရႈေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ၾက၏။ ေယရႈသည္ လွည့္၍ထိုသူတို႔လိုက္ၾကသည္ကို ျမင္ေတာ္မူ လွ်င္၊ အဘယ္အလိုရွိသနည္း ဟုေမးေတာ္မူ၏။ ထိုသူတို႔က၊ ရဗၺိ၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ အဘယ္မွာေန ေတာ္မူသနည္းဟု ေမးေလွ်ာက္ၾက၏။ ရဗၺိ၊ အနက္ကား၊ အရွင္ဘုရားဟုဆိုလိုသတည္း။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁း၂၈း၃၈
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment