Tuesday, November 1, 2016

             ခရစ္ယာန္ျဖစ္ပါလ်က္နွင့္..သမၼာက်မ္းစာမွာရွိသမွ်အတိုင္းလက္မခံနိုင္သူ
  ၁။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဘယ္ေန့ ဥပုသ္ေစာင့္ထန္းခဲ့လဲ ႀကီးပြါးေတာ္မူရာနာဇရက္ၿမိဳ႔သို႔ျပန္ေရာက္လွ်င္၊ ထံုးစံေတာ္ရွိသည္ အတိုင္း ဥပုသ္ေန႔၌တရားစရပ္ သို႔ဝင္၍ က်မ္းစာကုိဘတ္ရြတ္ျခင္းငွါထေတာ္မူ၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၄း၁၆ ၂။ခရစ္ေတာ္ထေျမာက္ေန့သည္ဘာေန့လဲ ဥပုသ္ေန႔လြန္၍ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္ မိုဃ္းလင္းအံ့ဆဲဆဲအခ်ိန္၌၊ မာဂဒလမာရိႏွင့္ အျခားေသာမာရိ သည္ သခ်ႋဳင္းေတာ္ကို အၾကည့္အရႈသြားၾက၏။ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၈း၁ ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ မာဂဒလမာရိ၊ ယာကုပ္၏အမိျဖစ္ေသာ မာရိႏွင့္ ရွာလံုတို႔သည္သြား၍၊ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာ အခ်ိန္၌ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ ရွင္မာကုခရစ္ဝင္ ၁၆။၁-၂ ၃။ခရစ္လက္ဝါးကာတိုင္ အေပၚ၌ ေသေသာေန့သည္ ဘာေနလဲ ေယရႈ၏အေလာင္း ေတာ္ကို ေတာင္းေလ၏။ အေလာင္းေတာ္ကိုခ်၍ ပိတ္ေခ်ာႏွင့္ပတ္ရစ္ၿပီးလွ်င္၊ တေယာက္ကိုမွ် မသၿဂႋဳဟ္ဘူးေသာေက်ာက္သခၤ်ဳိင္းတြင္း၌ ထားေလ၏။ ထုိေန႔ကားအဘိတ္ေန႔ျဖစ္၍ ဥပုသ္ေန႔ အခ်ိန္နီး သတည္း။ ဂါလိလဲျပည္က ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္အတူ လာေသာ မိန္းမမ်ားသည္သခၤ်ဳိင္းေတာ္ကို၎၊ အေလာင္းေတာ္ကိုအဘယ္သို႔ထားသည္ကို၎ အၾကည့္အရႈ လုိက္လာၾက၏။ ထုိေနာက္မွျပန္သြားၿပီးလွ်င္ ဆီေမႊးႏွင့္ နံ႔သာမ်ဳိးကိုျပင္ဆင္၍ပညတ္ေတာ္အတိုင္း ဥပုသ္ေန႔၌ အလုပ္မလုပ္ဘဲေနၾက၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၂၃း ၅၂း၅၆ ၄။ခရစ္ေတာ္နွင့္ တျပည္ေတာ္ အိမ္တလံုး၌ ဘယ္သို့အားေတြ့ရွိၾကသနည္း ခုနစ္ရက္တြင္ ပထမေန႔ျဖစ္ေသာ ထိုေန႔၌ ညအခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ၊ ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍ တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊ တပည့္ေတာ္တို႔သည္ စည္းေဝးၾကေသာအရပ္သို႔ ေယရႈသည္ၾကြလာ၍ အလယ္မွာ ရပ္ေတာ္မူလ်က္၊ သင္တို႔၌ ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္း ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂၀း ၁၉ မွတ္ခ်က္။ ဘယ္လို့ပထေန့ေန့၌။ယုဒလူတို႔ကိုေၾကာက္၍တံခါးမ်ားကိုပိတ္ထားလ်က္၊တပည့္ေတာ္တို႔သည္ စည္းေဝးၾကေသာအရပ္သို႔ ေယရႈသည္ၾကြလာ၍အလယ္မွာရပ္ေတာ္မူလ်က္၊သင္တို႔၌ၿငိမ္သက္ျခင္းရွိေစသတည္း ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ ၅။သတၳမေန့ စေနသင္း ခရစ္ယာန္ေတြ ရူးလို့ ေစေန့ ဥပုသ္ေစာင္တာလား သတို့မဟုတ္ဘာျဖစ္လို့လဲ သမၼာက်မ္းစာ ၌ပါရွိေသာေန့ ရက္မ်ား ကိုမၾကည့္တတ္ၾကဘူးလား ၁။ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ပဌမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၅ ၂။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ဒုတိယေန႔ရက္ ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၈ ၃။ ညဦးႏွင့္ နံနက္သည္ တတိယ ေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၁၃ ၄။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ စတုတၳေန႔ရက္ ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၁၉ ၅။ ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ပဥၥမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၂၃ ၆။၊ ညဦးႏွင့္နံနက္ သည္ ဆဌမေန႔ရက္ျဖစ္ေလ၏။ ကမၻာဦးက်မ္း ၁း၃၁ ၇။သတၱမေန႔ရက္ ေရာက္လွ်င္။(ထိုသတၱမေန႔ကိုဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းႀကီးေပး၍သန္႔ရွင္းေစ ေတာ္မူ၏။ ကမၻာဦးက်မ္း ၂း၁-၃ ေရာမနိုင္ငံ ေရာမမင္းမ်ား ကမၻာကိုအုပ္စဥ္ကာလ၌ျပကၡဒိန္ ထုပ္ေဝးခဲ့သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ေလာက၌ရွိ စဥ္ကာလ၌ျဖစ္သည္ ရက္သတၳပတ္ကို မရႈပ္ေထြခဲ့ပါဘူး ျပကၡဒိန္ထုပ္ေသာနွစ္ October 1582 နွစ္ခု နွစ္ တြင္ ၾကာသာပေဒေန့ တြင္ ၁၅ ရက္ေန့တြင္ ျပကၡဒိန္ကို ထုပ္ေဝခဲ့သည္ ထိုေၾကာင့္ သတၳမေန့ ဥပုသ္ေန့ အခုေခတ္ အမ်ားျပည္သူ သံုးစြဲေနသာ ျပကၡဒိန္ အတြင္ပါရွိေသာ ရက္သတၳပတ္၏ ေနာက္ဆံုးေသာေန့ သတၳမေန့ျဖစ္သည္ ျပကၡဒိန္ထုပ္ျပန္ထားေသာလည္း ေန့ရက္မ်ား မွားယြင္းျခင္းမရွိဘာ ၁၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္လက္ဝါးကပ္တိုင္ အေပၚ၌အေသခံေတာ္မူျပီးေနာက္ ပညတ္ေတာ္ရွိသည္အတိုင္ ဥပုသ္ ေန့ ကို ဥပုသ္ မေစာင့္ေရွာက္ေတာ့ဘူးလား အေျဖ။ ထိုသို႔ ေကာင္းကင္ေျမႀကီးႏွင့္တကြ၊ခပ္သိမ္းေသာတန္ဆာတို႔သည္ၿပီးစီးလ်က္ရွိၾက၏။သတၱမေန႔ရက္ ေရာက္ လွ်င္၊ဘုရားသခင္သည္ဖန္ဆင္းေသာအမႈကိုလက္စသတ္ေတာ္မူခဲ့ၿပီးသည္ျဖစ္၍၊ဖန္ဆင္းသမွ်ေသာအမႈအရာ တို႔သည္ၿပီးစီးၿပီးမွ၊ထိုသတၱမေန႔၌ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေတာ္မူ၏။ထိုသတၱမေန႔ကိုဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းႀကီးေပး၍ သန္႔ရွင္းေစ ေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ဖန္ဆင္းျပဳျပင္ေတာ္မူေသာအမႈအရာအလံုးစံုတို႔သည္ၿပီးစီးေသာေၾကာင့္၊ ထိုေန႔ရက္၌ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေတာ္မူ၏။ဤအေၾကာင္းအရာကား၊ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးကို ဖန္ဆင္းေတာ္ မူေသာ ေန႔၊ ဖန္ဆင္းရာကာလ၌ ေကာင္းကင္ႏွင့္ေျမႀကီး၏ မူလအတၳဳပၸတၱိေပတည္း။ ကမာၻဦးက်မ္း ၂ း၁-၄ သတၳမေန ဥပုသ္ေန့ ေစာင့္ေနတဲ့ ခရစ္ယာန္ စေနသင္ေတြက ရူးလို့ ေစာင့္တာလား သမၼာက်မ္းစာ၌ ရွိလို့ ေစာင့္ေနတာလား ၅။ေကာင္းကင္တန္တပါးကား အဘယ္သို့ေသာ သတိေပးျခင္နွင့္ ဆိုင္ေသာ သိတင္းေဟာေျပာသနည္း ေျမႀကီးေပၚမွာေနေသာသူတည္းဟူေသာအသီးအသီးဘာသာစကားကို ေျပာေသာလူအမ်ိဳးအႏႊယ္ခပ္္သိန္းတို႔အား ထာဝရဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာရေသာ ေကာင္းကင္တမန္တပါးက၊ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႔၍ခ်ီးမြမ္းၾကေလာ့၊ တရားစီရင္ေတာ္မူေသာအခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ။ ေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊သမုဒၵရာႏွင့္စမ္းေရတြင္းတို႔ကိုဖန္ဆင္းေတာ္ မူေသာအရွင္ကိုကိုးကြယ္ၾကေလာ့ဟုႀကီးေသာအသံႏွင့္ ေျပာဆို၍ ေကာင္းကင္အလယ္၌ပ်ံဝဲလ်က္ရွိသည္ကို ငါျမင္၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း ၆-၇ ၆။ဘုရားသည္အဘယ္သို့ ဖန္ဆင္း၍ အဘယ္သူေသာအမႈကိုျပုေတာ္မူသနည္း ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစ ျခင္းငွါ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။ ေျခာက္ရက္ ပတ္လံုး အလုပ္မ်ဳိးကို ႀကိဳးစား၍ လုပ္ေဆာင္ေလာ့။ သတၱမ ေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ထိုေန႔၌ သင္မွစ၍ သင္၏သားသမီး၊ ကြၽန္ေယာက္်ား မိန္းမ၊ တိရစာၦန္။ သင္၏တံခါးအတြင္း၌ ေနေသာ ဧည့္သည္ အာဂႏၱဳသည္ အလုပ္မလုပ္ရ။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထာဝရဘုရားသည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာ၊ အရပ္ရပ္၌ ရွိသမွ်တို႔ကို ေျခာက္ရက္ တြင္ ဖန္ဆင္း၍ သတၱမေနရက္၌ ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေတာ္မူ၏။ ထုိေၾကာင့္ ထာဝရဘုရားသည္ သတၱမေန႔ရက္ကို ေကာင္းႀကီးေပး၍ သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူ၏။ ၁။ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစ ျခင္းငွါ၊ ထုိေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။ ၂။ ေျခာက္ရက္ ပတ္လံုး အလုပ္မ်ဳိးကို ႀကိဳးစား၍ လုပ္ေဆာင္ေလာ့။ ၃။ သတၱမ ေန႔ရက္သည္ သင္၏ဘုရားသခင္ထာဝရဘုရား၏ ဥပုသ္ေန႔ျဖစ္၏။ ၄။ထိုေန႔၌ သင္မွစ၍ သင္၏သားသမီး၊ ကြၽန္ေယာက္်ား မိန္းမ၊ တိရစာၦန္။ သင္၏တံခါးအတြင္း၌ ေနေသာ ဧည့္သည္ အာဂႏၱဳသည္ အလုပ္မလုပ္ရ။ ၅။ ထာဝရဘုရားသည္ မိုဃ္းေကာင္းကင္၊ ေျမႀကီး၊ သမုဒၵရာ၊ အရပ္ရပ္၌ ရွိသမွ်တို႔ကို ေျခာက္ရက္ တြင္ ဖန္ဆင္း၍ ၆။သတၱမေနရက္၌ၿငိမ္ဝပ္စြာေနေတာ္မူ၏။ထုိေၾကာင့္ထာဝရဘုရားသည္သတၱမေန႔ရက္ကို ေကာင္းႀကီးေပး၍ သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူ၏။ ၇။ဘုရားသခင္ ေကာင္းတမန္တပါး ကား ဘုရားသခင္ကိုအဘယ္ရွိ၍ ခ်ီးမြမ္းရမည္သနည္း ဗ်ာဒိတ္၁၄း၆-၇ အခ်ဳပ္အျခာစကားဟူမူကားဘုရားသခင္ကိုေၾကာက္ရြံ႔၍၊ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ ေလာ့။ဤေရြ႔ကား၊ လူႏွင့္ဆိုင္ေသာအမႈဟူကားအလံုးစံုတို႔ကိုခ်ဳပ္ျခာသတည္း။အေၾကာင္းမူကား၊ဘုရားသခင္သည္ခပ္သိမ္းေသာ ဝွက္ထားျခင္းမွစ၍၊အလံုးစံုေသာအမႈ၊ ေကာင္းမေကာင္းရွိသမွ်တုိ႔ကိုစစ္ေၾကာ၍၊တရားသျဖင့္စီရင္ေတာ္မူလတံ့သတည္း။ ေရွာလမုန္မင္းႀကီး စီရင္ေရးထားေသာ ေဒသနာက်မ္းၿပီး၏။ေဒသနာက်မ္း ၁၂း၁၃-၁၄ သစၥာေစာင့့့္ျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ေသာေၾကာင့္ အစဥ္အျမဲတည္ၾက၏။ မိမိလူတို႔၌ ေရြးေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကို ျပဳေတာ္မူ၏။ ပဋိိညာဥ္တရားေတာ္ကို အစဥ္အျမဲ ထားေတာ္မူ၏။ နာမေတာ္သည္ သန္႔ရွင္၏။ ေၾကာက္ရြံ႔ရိုေသဘြယ္ ျဖစ္၏။ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာ သေဘာသည္ ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္၏။ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ေကာင္းေသာညာဏ္ရွိၾက၏။ ဂုဏ္အသေရေတာ္သည္အစဥ္အျမဲတည္သတည္း။ဆာလံက်မ္း ၁၁၁း၈-၁၀ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႕ေသာ သေဘာသည္ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာျဖစ္၏။ လူမိုက္တို႔သည္ ပညာႏွင့္ ဥပေဒသကို အထီမဲ့ျမင္ျပဳတတ္ၾက၏။ သုတၱံက်မ္း ၁း ၇ ငါ့ဥာဏ္ပညာသည္ သမၼာသတိႏွင့္ ေပါင္း၍၊ လိမၼာေသာ သိပံၸအတတ္မ်ားကို ေဘာ္တတ္၏၊ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာသေဘာကား၊ ဒုစရိုက္ကုိမုန္းေသာ သေဘာတည္း။ မာနေထာင္လႊား ျခင္း၊ ေစာ္ကားျခင္း၊ မေကာင္းေသာလမ္းသို႔ လိုက္ျခင္း၊ ေကာက္ေသာ စကားျဖင့္ ေျပာဆိုျခင္းတို႔ကို ငါမုန္း၏။ အၾကံေပးႏုိင္ေသာ အခြင့္ႏွင့္ ပညာရတနာသည္ ငါ၌ရွိ၏။ ငါသည္ ဥာဏ္ျဖစ္ ၍ အစြမ္းသတၱိႏွင့္ ျပည့္စံု၏။ သုတၱံက်မ္း း ၈ ၁၂-၁၄ ၇။စေနသင္း သတၳမေန့ ခရစ္ယာန္မ်ား ရူးေနလို့ ပညတ္တရားမ်ားေစာင့္လား ငါ့ကိုခ်စ္လွ်င္ငါပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ၾကေလာ့။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၄း ၁၅ ၈။စေန့ သတၳမေန့ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို့ စိတ္မနံလို့ ပညတ္တရားအေၾကာင္းေျပာလား ေယရႈသည္ခရစ္ေတာ္ျဖစ္ေတာ္မူသည္ကိုယံုၾကည္ေသာသူမည္သည္ကား၊ဘုရားသခင္ျဖစ္ဘြား ေစေတာ္မူေသာ သူျဖစ္၏။အဘကိုခ်စ္ေသာသူသည္သားကုိလည္းခ်စ္တတ္သည္ ႏွင့္အညီ၊ငါတုိ႔သည္ဘုရားသခင္ကုိခ်စ္၍၊ပညတ္ ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ၾကလွ်င္၊ဘုရားသခင္၏သားတို႔ကုိခ်စ္ၾကသည္ကိုငါတို႔သိရၾက၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိခ်စ္ၾကသည္ကုိ ငါတို႔သိရၾက၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ျခင္းအရာသည္ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ရာေရာက္၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကုိ ေစာင့္ခဲ သည္မဟုတ္။ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ျဖစ္ေသာသူမည္သည္ကား၊ ေလာကကုိ ေအာင္တတ္၏။ ေလာကကုိေအာင္ျခင္း အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔၏ယံုၾကည္ျခင္းေပတည္း။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၅ း၁-၄ ၉။စေနသင္း သတၳမေန့ အသင္းေတာ္မွ ခရစ္ယာန္မ်ားတို့ ရူးေနလို့ ပညတ္တရားအေၾကာင္းေျပာလား ဒါမွ စေနသင္း သတၳေန့ ခရစ္ယာန္မ်ား မုသာနွင့္ ပညတ္တရားေစာင္ေရွာက္ရန္ေျပာေနသလား စေန သင္ ခရစ္သူတို့ဘယ္သို့ၾကလဲ ရူးလိုေျပာေနတာလား ထိုသခင္ကိုကိုယ္တိုင္သိကြၽမ္းသည္ကိုအဘယ္သို့သိရသနည္းဟူမူကား၊ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္လွ်င္သိရသတည္း။ ထိုသခင္ကိုငါသိ၏ဟုပညတ္ေတာ္တို႔ကိုမေစာင့္ဘဲလ်က္ဆိုေသာသူသည္မုသာကိုသံုးေသာသူျဖစ္၍ထိုသူ၌သစၥာမရွိ။ထိုသခင္ ၏စကားေတာ္ကိုနားေထာင္ေသာသူမည္သည္ကား၊ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္အမွန္ျပည့္စံု၏။ငါတို႔သည္ထိုသခင္ရွိ ေၾကာင္းကိုထိုသို႔အားျဖင့္ သိရၾက၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂ း၃-၅ ၁၀။အျပစ္ဒုစရိက္ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္လာလဲ ဒုစရုိက္ကို ျပဳေသာသူမည္သည္ကား၊ ပညတ္ေတာ္ကိုလြန္က်ဴး၏။ ဒုစရုိက္သည္ကား ပညတ္ေတာ္ ကိုလြန္ က်ဴးျခင္းျဖစ္သတည္း။ ၁၁။ကမၻာဦး အစလူးအသက္ကို သတ္ေသာသူအဘယ္သူလဲ သင္တို႔သည္ သင္တို႔၏အဘ တည္းဟူေသာ မာရ္နတ္မွဆင္းသက္ၾက၏။ သင္တို႔အဘ၏ အလိုသို႔လည္း လိုက္တတ္ၾက၏။ မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူျဖစ္၏။ သူ၌ သစၥာတရားမရွိေသာေၾကာင့္ တစၥာတရား ၌မတည္မေန။ သူသည္ မုသာစကားကို ေျပာေသာအခါ မိမိပကတိအတိုင္း ေျပာ၏။ မုသာစကား၌ က်င္လည္ေသာသူျဖစ္၏။ မုသာ၏အဘလည္းျဖစ္၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၈း ၄၄ ၁၂။ကမၻာအဦး အစ၌ ဘုရားသခင္သည္ လူးအား အဘယ္သို့ပညတ္ေတာ္မူသနည္း။ ေျမြသည္ ထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ ေျမတိရစာၦန္တကာတို႔ထက္ လိမၼာသည္ျဖစ္၍၊ မိန္းမအား၊သင္တို႔သည္ဥယ်ာဥ္၌ရွိသမွ်ေသာအပင္တို႔၏အသီးကိုမစားရဟုဧကန္စင္စစ္ဘုရားသခင္မိန္႔ေတာ္ မူသေလာဟု ေမး၏။ မိန္းမကလည္း၊ငါတို႔သည္ဥယ်ာဥ္၌ရွိေသာအပင္တို႔၏အသီးကိုစားရေသာအခြင့္ရွိ၏။ ဥယ်ာဥ္အလယ္၌ရွိေသာအပင္၏အသီးကိုကား၊သင္တို႔သည္မကိုင္မစားဘဲေနၾကေလာ့။သို႔မဟုတ္ ေသမည္ဟု ဘုရားသခင္အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္ဟု ေျမြအားဆို၏။ ေျမြကလည္း၊သင္တို႔သည္ဧကန္အမွန္ေသရမည္မဟုတ္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုအသီးကိုစားေသာေန႔၌ သင္တို႔သည္ မ်က္စိပြင့္လင္းလ်က္ ေကာင္းမေကာင္းကိုသိ၍၊ ဘုရားသခင္ကဲ့သို႔ ျဖစ္ၾကလတံ့သည္ကို၊ဘုရားသခင္သိေတာ္မူသည္ဟုမိန္းမအားဆိုေလ၏။ထိုအပင္သည္ စားဘြယ္ေကာင္း၏၊အဆင္းလည္းလွျခင္း၊ပညာတိုးပြားေစလိုေသာငွါ၊ ႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာအပင္ျဖစ္ျခင္းကို မိန္းမသည္ ျမင္လွ်င္၊အသီးကိုယူ၍စား၏။မိမိခင္ပြန္းအားလည္း ေပး၍သူသည္လည္းစား၏။ထိုသူႏွစ္ေယာက္ တို႔သည္မ်က္စိပြင့္လင္း၍၊မိမိတို႔၌အဝတ္အခ်ည္းစည္းရွိသည္ကို ျမင္လွ်င္၊မိမိတို႔ဝတ္ရန္ဘို႔သေဘၤာသဖန္းပင္ အရြက္တို႔ကိုခ်ဳပ္စပ္၍ ခါးစည္းကိုလုပ္ၾက၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃း ၁-၇ ၁၃။မိန္းမတို့ အဘယ္သို့တင္တယ္လွျခင္းနွင့္ ဘုရားသခင္ေရွ၌ ရွိသင့္သနည္း ထုိကာလ၌ ဘုရားရွင္သည္ သူတုိ႔ေျခခ်င္း၊ စ်ာဦးထုပ္၊ လဆန္းရုပ္လည္ဆြဲ၊ နားသန္သီး၊ လက္ေကာက္၊ မ်က္ႏွာဖုံး၊ ေပါင္းသရဖူ၊ ေရႊေျခႀကိဳး၊ ခါးပန္း၊ ႏွာေခါင္းဘူး၊ လက္ဖြဲ႔၊ လက္စြပ္၊ ႏွာဆြဲ၊ ေရႊစ်ာအကႌ်၊ တပက္၊ ေခါင္းၿခဳံ၊ လြယ္အိတ္၊ လြယ္မွန္၊ အတြင္းအကႌ်၊ ဦးရစ္၊ တင္းတိမ္တုိ႔ကုိ ပယ္ရွင္းေတာ္မူမည္၊၊ ေမႊးေသာ အနံ႔အရာ၌ ပုပ္စပ္ေသာအနံ႔၊ ခါးစည္းအရာ၌ ခါးႀကိဳး၊ က်စ္ေသာဆံပင္အရာ၌ ေခါင္းတုံးျခင္း၊ ရင္စည္းတန္ဆာအရာ၌ ေလွ်ာ္ေတႀကိဳး၊ လွေသာ အဆင္းအရာ၌ သံပူထုိးခ်က္ရာ ျဖစ္ရလိမ့္မည္၊၊ သင္၏လူတို႔သည္ ထားလက္နက္ျဖင့္င္း၊ သင္၏သူရဲတုိ႔သည္ စစ္တုိက္သျဖင့္င္းလဲ၍ ဆုံးရႈံးၾကလိမ့္မည္။ သူ၏တံခါးတုိ႔သည္ ငိုေၾကြးျမည္တမ္း၍၊ ေဟရွာယအနာဂတိၱက်မ္း ၃ း၁၈-၂၆ ထုိနည္းတူ၊ မိန္းမတို႔သည္ က်စ္ေသာဆံပင္၊ ေရႊတန္ဆာ၊ ေက်ာက္ပုလဲ အဘုိးထုိက္တန္ေသာအဝတ္ႏွင့္ ကိုယ္ကိုမဆင္ဘဲ၊ ရွက္ေၾကာက္ျခင္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဝတ္ႏွင့္၎၊ ဘုရားသခင္အားရိုေသေလးျမတ္ျခင္းကိုဝန္ခံျပဳစုေသာ မိန္းမဆင္သင့္သည္ အတိုင္း ေကာင္းေသာ အက်င့္ႏွင့္၎၊ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္ေစျခင္းငွါငါအလုိရွိ၏။ တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္၂ း၉-၁၀ သင္တို႔၏ တန္ဆာဆင္ျခင္းမႈကား၊ ဆံပင္က်စ္ျခင္း၊ ေရႊဆင္ျခင္း၊ အဝတ္ဝတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အျပင္တန္ဆာဆင္ျခင္းမျဖစ္ေစဘဲ၊ ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ အဘိုးမ်ားစြာထိုက္ေသာ ႏူးညံ့ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာတည္းဟူေသာ မေဖာက္ျပန္မပ်က္စီးတတ္ေသာ တန္ဆာဆင္ျခင္းရွိေသာ စိတ္ႏွလံုး၏ အတြင္းလူျဖစ္ေစ ၾကေလာ့။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း ၃-၄ ၁၄။ပညာတ္၏ အခ်ုပ္အျခားအဘယ္သို့ရွိသနည္း မိမိလူတို႔၌ ေရြးေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကို ျပဳေတာ္မူ၏။ ပဋိိညာဥ္တရားေတာ္ကို အစဥ္အျမဲ ထားေတာ္မူ၏။ နာမေတာ္သည္သန္႔ရွင္၏။ ေၾကာက္ရြံ႔ရိုေသဘြယ္ ျဖစ္၏။ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာသေဘာသည္ ပညာ၏အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္၏။ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ေကာင္းေသာညာဏ္ရွိၾက၏။ ဂုဏ္အသေရေတာ္သည္အစဥ္အျမဲတည္သတည္း။ ဆာလံက်မ္း ၁၁၁ း၉-၁၀ ပညာရွိသေသာသူ၏စကားသည္တုတ္ခြၽန္ႏွင့္င္း၊တပါးတည္းေသာသုိးထိန္းႀကီးအပ္းေပေတာ္မူ၍ပရိတ္အပ္တို႔ရုိက္ ထားေသာသံခြၽန္ႏွင့္င္းတူသည္။တဖန္တံု၊ငါ့သား၊ထုိသို႔ေသာစကားျဖင့္ဆံုးမျခင္းကိုခံေလာ့။စာမ်ားကိုစီရင္၍မကုန္ႏုိင္။ စာကိုႀကိဳးစား၍ၾကည့္ရႈျခင္းအမႈသည၊္ကိုယ္ကိုေႏွာင့္ရွက္ေသာအမႈ ျဖစ္၏။အခ်ဳပ္အျခာစကားဟူမူကားဘုရားသခင္ ကိုေၾကာက္ရြံ႔၍၊ပညတ္ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ ေလာ့။ဤေရြ႔ကား၊လူႏွင့္ဆိုင္ေသာအမႈဟူကားအလံုးစံုတို႔ကိုခ်ဳပ္ျခာ သတည္း။အေၾကာင္းမူကား၊ဘုရားသခင္သည္ခပ္သိမ္းေသာဝွက္ထားျခင္းမွစ၍၊အလံုးစံုေသာအမႈ၊ ေကာင္းမေကာင္းရွိ သမွ်တုိ႔ကိုစစ္ေၾကာ၍၊တရားသျဖင့္စီရင္ေတာ္မူလတံ့သတည္း။ ေရွာလမုန္မင္းႀကီးစီရင္ေရးထားေသာ ေဒသနာက်မ္းၿပီး၏။ ေဒသနာက်မ္း ၁၂း ၁၁-၁၄ ပညာတရား၊ နည္းဥပေဒသတရားကိုသိ၍၊ ဉာဏ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာစကားကို နားလည္မည္ အေၾကာင္း၊ ပညာသြန္သင္ျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္စြာ က်င့္ျခင္း၊ တရားသျဖင့္ စီရင္ျခင္း၊ လ်စ္လ်ဴစြာ ဆံုးျဖတ္ျခင္းအမႈအရာ၌ ေလ့က်က္ မည္အေၾကာင္း၊ မိုက္ေသာသူသည္ လိမၼာ၍၊ လူပ်ိဳသည္ ပညာသတိႏွင့္ ျပည့္စံုမည့္အေၾကာင္း၊ ဒါဝိဒ္၏ သားေတာ္ျဖစ္ေသာ ဣသေရလရွင္ဘုရင္ ေရွာလမုန္စီရင္ေသာ သုတၱံစကားဟူမူကား၊ ရုဗင္၊ ရွိေမာင္၊ ေလဝိ၊ ယုဒ၊ ပညာရွိေသာသူသည္ နားေထာင္သျဖင့္၊ ပညာအတတ္ တိုးပြားရလိမ့္မည္၊ ဥာဏ္ေကာင္းေသာသူသည္ သုတၱံစကားအနက္အဓိပၸါယ္ကိုင္း၊ ပညာရွိေဟာ ေျပာ၍ နက္နဲေသာစကား တို႔ကိုင္း၊ နားလည္ေသာ နိႆရည္းဆရာ အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရလိမ့္မည္။ ဒန္၊ နႆလိ၊ ဂဒ္၊ အာရွာတည္း။ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႕ေသာ သေဘာသည္ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာျဖစ္၏။ လူမိုက္တို႔သည္ ပညာႏွင့္ ဥပေဒသကို အထီမဲ့ျမင္ျပဳတတ္ၾက၏။ သုတၱံက်မ္း ၁း ၁-၇

No comments:

Post a Comment