ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ရာေန့သည္ ဥပုသ္ေန့ ဟုတ္မွန္ပါမည္ေလာ့
၁။ခရစ္ေတာ္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ရာေန့သည္ ဥပုသ္ေန့ ဟုတ္မွန္ပါမည္ေလာ့ဥပုသ္ေန႔လြန္မွ မာဂဒလမာရိ၊ ယာကုပ္၏အမိျဖစ္ေသာ မာရိႏွင့္ ရွာလံုတို႔သည္သြား၍၊ အေလာင္း ေတာ္ကို လိမ္းျခင္းငွါ နံ႔သာမ်ိဳးကို ဝယ္ၿပီးလွ်င္၊ခုနစ္ရက္တြင္ ပဌမေန႔ရက္နံနက္ေစာေစာ၊ ေနထြက္ေသာ အခ်ိန္၌ သခ်ႋဳင္းေတာ္သို႔သြားၾက၏။ရွင္မာကုခရစ္ဝင္က်မ္း၁၆း၁-၂
မွတ္ခ်က္။ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္အေပါင္းတို့ ယံုၾကည္ျခင္းေျဖင့္မတ္စြာ ခရစ္ေတာ္ထေျမာက္ေသာေန့၌ ဘုရားသခင္ခ်စ္၍ ေစာင့္ထန္းေနၾကသည္။ သိုေသာလည္း၊ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္အေပါင္းတို့ ခရစ္ယာန္ဘာသာအထဲ၌ နားမလည္နိုင္ေသာ ဘာသာတရပ္ပင္ျဖစ္သ
သည္။ အခ်ို့ေသာ ခရစ္ယာန္ဘာသာ မ်ားတို့သည္ စေန့ သတၳမေန့ ဥပုသ္ေန့ဟူ၍ ဘုရားသခင္ကိုေၾကာက္ရြံ့၍ ဘုရားသခင္၏၊ ဥပုသ္ေန့ မ်ားကိုေစာင့္ထိန္းေနၾကသည္ျဖစ္၍၊ ကၽြန္ပ္တို့ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္မ်ား၌၊ ရႈတ္ေထြေသာဘာသာ ၾကီးတမ်ိူးပင္ျဖစ္သည္၊သို့ရာ
တြင္၊ကၽြန္ပ္တို့ ခရစ္ယာန္ဘာသာ တရား၌ အေပးရန္ကေနၾကည့္အရန္းလြယ္ကူေသာ ခရစ္ယာန္ဘာသာျဖစ္သည္၊လူသားရိုးရိုး အေတြး ေလာကီပညတ္အတတ္မ်ားျဖင့္ စဥ္းစားလို့မရွိနိုင္ေသာ ဘာသာၾကီး တခုလို့ေျပာလွ်င္၊ မမွားပါဘူး ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ထြက္တရား
ေတာ္မ်ား ကိုေန့စဥ္ေလ့လာဖတ္ရႈသူမ်ား အမ်ားျပားရွိၾကသည္။သို့ရာတြင္၊ ခရစ္ယာန္ဘာသာမွာ ဥပုသ္ေန့ နွစ္ရက္ျဖစ္ေနရျခင္းအေၾကာင္းအရင္ကို သမၼာက်မ္းစာဖတ္ေသာ္လည္း၊စိတ္နွစ္အထဲ ဘုရားသခင္၏၊ ဝိညာဥ္ေတာ္မရွိေသာေၾကာင့္ ေရေပၚမွာေျပးေနေသာ ငါး
ဇင္ရိမ္း နွင့္ အလာသတံတူေပသည္
၂။ကၽြန္ပ္တို့ခရစ္ယာန္ဘာသာတရား၌။ခရစ္ေတာ္ထေျမာက္ေသာေန့သည္ ဥပုသ္ေန့ဟူ၍ သမၼာက်မ္းစာ၌ရွိပါလား
မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ ဒုစရုိက္ကုိျပဳေသာ သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ အၾကင္သူသည္ ဒုစရုိက္ကိုျပဳ၏။ ထုိသူသည္မာရ္နတ္ႏွင့္ဆုိင္၏။ မာရ္နတ္အမႈတို႔ကုိ ပယ္ဖ်က္ျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္သည္ ထင္ရွားေပၚထြန္းေတာ္မူ၏
ဘုရားသခင္ျဖစ္ ဘြားေစေတာ္မူေသာ သူမည္သည္ကား၊ ဒုစရုိက္ကိုမျပဳတတ္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထုိသူ၌မ်ဳိးေစ့ေတာ္တည္ လ်က္ရွိ၏။ ထုိသူသည္ဘုရားသခင္ျဖစ္ဘြား ေစေတာ္မူေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဒုစရုိက္ကိုမျပဳႏုိင္။
ထုိသုိ႔ေသာလကၡဏာ အားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ သားတို႔ႏွင့္ မာရ္နတ္၏သားတို႔သည္ ထင္ရွားၾက၏။ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားကိုမက်င့္ေသာသူ၊ မိမိညီအစ္ကိုကိုမခ်စ္ေသာသူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မဆုိင္။ရွင္ေယာဟန္ျသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၃း၈-၁၀
မွတ္ခ်က္။ကၽြန္ပ္သမၼာက်မ္းစာ တအုပ္လံုးရွိေဖြ၍ၾကည့္ေသာ ခရစ္ေတာ္ထေျမာက္ေန၌ ဥပုသ္ေန့ဟူ၍ သမၼာက်မ္းစာ၏ အေထာက္အထာမျပနိုင္ၾကဘာဘူး။ သို့ေသာလည္း ခရစ္ယာန္ဘာသာတရား၌ သိကၡာရဆရာၾကီးတခ်ို့တို့သည္ ခရစ္ေတာ္ ေလာက၌ ေပၚထြန္ေတာ္
မူျပီးေနာက္၊ပညတ္ေတာ္နွင့္ဆိုင္ေသာအရာတို့ ခရစ္ေတာ္ပယ္လိုက္ေတာ္မူျပီ ဟူ၍ သမၼာက်မ္းစာသင္ၾကား၌ သြန္သင္လ်က္ရွိၾကသည္။မာရနတ္သည္ အဘယ္သို့သူဟူ၍၊ သမၼာက်မ္းစာ၌ေဖာ္ျပျခင္းရွိသနည္း။
မာရ္နတ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာမွစ၍ ဒုစရုိက္ကုိျပဳေသာ သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ အၾကင္သူသည္ ဒုစရုိက္ကိုျပဳ၏။ ထုိသူသည္မာရ္နတ္ႏွင့္ဆုိင္၏။ မာရ္နတ္အမႈတို႔ကုိ ပယ္ဖ်က္ျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္သည္ ထင္ရွားေပၚထြန္းေတာ္မူ၏။
ဘုရားသခင္၏ သာေတာ္သည္ထင္ရွားေပၚထြန္းေတာ္မူျခင္း၌ အဘယ္သို့နားလည္းၾကမည္သနည္း
အေၾကာင္းမူကား၊ ျပစ္မွားေသာ ေကာင္းကင္တမန္တို႔ကို ဘုရားသခင္သည္ ႏွေျမာေတာ္မမူ၊ ငရဲထဲသို႔ခ်လိုက္ၿပီးမွ စစ္ေၾကာစီရင္ျခင္းအလုိငွါခ်ဳပ္
ထား၍၊ ေမွာင္မိုက္သံႀကိဳးႏွင့္ခ်ည္ေႏွာင္ေတာ္မူ၏။ရွင္ေပတရုျသဝါဒစာဒုတ္ယေစာင္ ၂း၄
၃။ပညတ္တရားမ်ားတို့သည္ အျပစ္ဒုစရက္ျဖစ္နိုင္မည္ေလာ့။
ပညတ္တရားသည္ကားအမ်က္ေဒါသႏွင့္စပ္ဆုိင္၏။ ပညတ္တရားမရွိလွ်င္၊ လြန္က်ဴးျခင္း အျပစ္မရွိ။ေရာမၾသဝါဒစာ ၄း၁၅
အျပစ္တရားေၾကာင့္ ေသျခင္းတရား ကမၼာအေပၚသက္ေရာက္ခဲ့သည္
ကာဣနကလည္း လယ္သို႔သြားၾကကုန္အံ့ဟု ညီအာေဗလကိုေခၚ၍၊ လယ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ၊ ညီအာေဗလကုိရန္ဘက္ျပဳ၍ သတ္ေလ၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၄း၈သင္တို႔သည္ ေရွ႔ဦးစြာကပင္ ၾကားရေသာ တရားစကားဟူမူကား၊ မာရ္နတ္ႏွင့္ ဆုိင္၍ မိမိညီကုိသတ္ေသာကာဣနကဲ့သို႔မဟုတ္၊ ငါတို႔သည္ အခ်င္းခ်င္းခ်စ္ရ ၾကမည္ဟုလာသတည္း။ ကာဣနသည္ မိမိညီကိုအဘယ္ေၾကာင့္ သတ္သနည္းဟူမူကား၊ မိမိအက်င့္သည္ဆုိးယုတ္ ၍၊ ညီ၏အက်င့္ သည္ ေျဖာင့္မတ္သတည္း။
ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၁၁-၁၂
၄။ကာကၠွနသည္ ညီအစ္ကိုသတ္ေသာဟူ၍ ဘုရားသခင္အျပစ္ေတာ္မူသနည္း
သင္သည္ေကာင္းမြန္စြာျပဳလွ်င္ အခြင့္မရေလာ။ ေကာင္းမြန္စြာ မျပဳလွ်င္၊ အျပစ္ေျဖေသာယဇ္ေကာင္သည္ တံခါးနားမွာဝပ္လ်က္ရွိ၏။ သူသည္သင္၏ အလုိသို႔လုိက္၍၊ သင္သည္သူ႔ကို အုပ္စိုးရ၏ ဟုကာဣနကိုမိန္႔ေတာ္မူ၏။
ကာဣနကလည္း လယ္သို႔သြားၾကကုန္အံ့ဟု ညီအာေဗလကိုေခၚ၍၊ လယ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ၊ ညီအာေဗလကုိရန္ဘက္ျပဳ၍ သတ္ေလ၏။
ထာဝရဘုရားကလည္း၊ သင့္ညီအာေဗလသည္ အဘယ္မွာ ရွိသနည္း ဟု၊ ကာဣနကိုေမးေတာ္မူလွ်င္၊ အကြၽႏု္ပ္မသိပါ။ အကြၽႏု္ပ္သည္ ညီကိုေစာင့္ရေသာသူျဖစ္ပါ သေလာဟု ေလွ်ာက္ ဆို၏။
ဘုရားသခင္ကလည္း၊ သင္သည္အဘယ္သို႔ျပဳၿပီး သနည္း။ သင့္ညီအေသြး၏ အသံသည္ ေျမထဲကငါ့ကို ေအာ္ဟစ္လ်က္ရွိသည္တကား။
သို႔ျဖစ္၍ သင့္ညီ၏ အေသြးကိုခံယူျခင္းငွါ၊ မိမိပစပ္ကိုဖြင့္ေသာ ေျမႀကီး၏ ကိ်န္ျခင္း ကုိသင္သည္ခံရေသာေၾကာင့္၊ ကမၼာဦးက်မ္း ၄း၇-၁၁
၅။ခရစ္ေတာ္အဘယ္အရားမ်ားပယ္ရွႈင္
းတာ္မူသနည္း
ငါတို့၏ ရန္ျငိုမ္းျခင္း အေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူေတာ္မူ၏ဝိနည္း အထံုးအဖြဲ့နွင့္ ဆိုင္ေသာပညတ္တရားတည္းဟူေသာရန္ျငိုမ္းဖြဲ့ျခင္၏။ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၵာေတာ္အတြင္း ပယ္ရွင္းေသာမူသျဖင့္၊ပိုင္းျခားလ်က္ရွိေသာစပ္ၾကားအုတ္တန္နံကိုျဖိုဖ်က္၍လူမ်ိူး နွစ္စုတို့ကို
တစုတည္းျဖစ္ေစေတာ္ မူ၏။ဧဖက္ၾသဝါဒ
စာ ၂း၁၅
မွတ္ခ်က္။ေယရငခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္ေတာ္မူထေသာ ပညတ္တရားမ်ား ဝိနည္းထံုဖဲြ့ျခင္း ကၠွသေယလအမ်ိူးတို့နွင့္စပ္ၾကး၌ မာဟာတန္တိုင္ၾကီးကိုပယ္ဖ်က္ျခင္း ျဖစ္သတည္း
၆။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားမ်ားပယ္ဖက္ျခင္းအလိုငွါ လာသနည္း
ပညတ္ၱိက်မ္း၊ အနာဂတိၱိက်မ္းမ်ားကို ပယ္ဖ်က္ျခင္း ငါလာသည္ဟု မထင္ၾကနွင့္ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါ ငါလာသည္မဟုတ္။ျပည့္စံုေစျခင္းငွါငါ လာသတည္း ရွင္းမႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၅း၁၇
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္ပညတၱိက်မ္း မ်ား ပယ္ဖ်က္ျခင္းအလိုငွါ ငါသည္ဟုမထင္ၾကပါနွင့္ ဟု၍မိန့္ေတာ္သည္ ကၽြန္ပ္တို့ ခရစ္ယာန္ဘာဝင္မ်ားတို့ ဘယ္ပညတ္ မ်ား ေယရႈခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္သည္ဟူ၍ေထာက္ျပနိုင္ မည္ေလာ့
၇။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားနွင့္ဆိုင္၍ အဘယ္မွ်ေလာက္ တည္ရွိမည္ဟူ၍
မိန့္ေတာ္မူသနည္းငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ေကာင္းကင္နွင့္ ေျမၾကီးမပ်က္စီးမွီ တိုင္ေအာင္ ပညတိၱက်မ္း၌ အငယ္ဆံုေသာ စာလံုးဗိႏၶဳတလံုးမွ် ျပည့္စံုးျခင္း မေရာက္မွီ မပ်က္စီးရ။
မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္ မိန့္ေတာ္မူသည္မွာ ပညတိၱိက်မ္း အနာဂတိၱိက်မ္း၌ ပါရွိေသာစားလံုးမွ် မပ်က္ရဘူးဟူ၍မိန့္ေတာ္မူျခင္းကိုေတြ႕ရွိနိုင္သည္ ပ႒မေနံရက္ ဥပုသ္ေစာင့္ျခင္း အရာတို့သည္ ဘယ္သမၼာက်မ္း၌ ရွိၾကမည္ေလာ့ ေဖၚျပနိုင္သူရွိပါကေဖၚေစလိုပါသည္
၈။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စီလြယ္ေသာလည္းမည္
သည္ ပညတ္မ်ား တို့အဘယ္သို့ရွိသည္ဟူ၍ မိန့္ေတာ္မူသနည္းပညတိၱိက်မ္း၌ အငယ္ဆံုေသာဗိႏၶဳတလံုးပ်က္စီးလြယ္သည္ထက္၊ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စီးလြယ္၏
မွတ္ခ်က္။ပညတိၱိက်မ္း အနာဂတိၱိက်မ္းရွိသည္တို့ အငယ္ေသာစာလံုးမွ် မပ်က္စီးဘဲ ေကာင္းကင္နွင့္ ေျမၾကီးသာလွ်င္ ပ်က္စီလြယ္သည္ဟူ၍ ေယရႈခရစ္
ေတာ္ မူျခင္ကိုေတြ႕ရသည္
၈။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုကလည္း အဘယ္သို့ ပညတ္မ်ားရွိသည္ဟုေျပာသနည္း
တရားေတာ္သည္သန့္ရွင္ျခင္းရွိ၏။ပညတ္ေတာ္တရားလည္း သန့္ရွင္းျခင္း၊ေျဖာင့္မတ္ျခင္းေကာင္းျမတ္ျခင္းရွိ၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၁၂း
မွတ္ခ်က္။ပညတ္တရာတို့သည္ေကာင္ျမတ္ျခင္နွင့္သန့္ရွင္းျခင္း။ေျဖာင့္ျခင္းရွိေၾကာင္း တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုကလည္း ေထာက္ခံထားသည္ျမင္ေတြ႕ရသည္
၉။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ လူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္တရားအယ္သို့
ရွိၾကသနည္းငါသည္အတြင္းလူအားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ပညတ္တရားေတာ္ကို နွစ္သက္၏
ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၂၂
၁၀။ပညတ္ေတာ္မ်ားကိုေစာင့္ေရွာက္ျခင္းအရာ၌ အဘယ္သို့ရွိသနည္း
ပညတ္ေတာ္တို့ ကို ေစာင့္ျခင္း အရာသည္ ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ရာေရာက္၏ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၅း၃
သတၳမေန့ ဥပုသ္ေန့ အသင္းေတာ္မွ အသင္းသူ အသင္းသာတို့သည္ ဘုရားသခင္ခ်စ္၍ ပညတ္တရား မ်ားေစာင့္ ေရွာက္ေနျခင္ျဖစ္သည္
၈။အျပစ္မရွိဟုေျပာေသာသူအဘယ္သို့ျဖစ္သနည္း
ကိုယ္အျပစ္ဟု ငါတို့ဆိုလွ်င္ ၊ကိုယ္ကိုလွည့္ျဖားတတ္ၾက၏ငါတို့၌သစၥာမရွိ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္၂း၈
၁၁။ပညတ္တရားမထားမီွတိုင္ေအာင္ ေလာက၌အျပစ္ရွိ၏။အဘယ္ပညတ္တရာမွ်မရွိ
လွ်င္၊အျပစ္ရွိသည္ဟုမွတ္စရာမရွိ။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၅း၁၃
၁၁၂။ထိုအခါသင္ တို့သည္ ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ကၠွသေရလအေပါင္းအသင္တို့၌ မဝင္၊
ဂတိေတာ္မပါေသာ ပဠိညာဥ္ တရားတို့နွင့္မဆိုင္၊ေျမာ္လင့္ျခင္မရွိ၊ေလာက၌ ဘုရားမဲ့ေနၾကသည္ကို၎၊ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။ သင္တို့သည္အထက္ေဝးလ်က္ရွိေသာ္လည္း၊ယခုမွာ ေယရႈခရစ္ ၌ျဖစ္၍ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ အနီးသို့ေရာက္ၾကျပီ။အဘယ္သို့နည္း
ဟူမူကား၊ထိုသခင္သခင္သည္ ငါတို့၏ ရန္ျငိမ္းျခင္း အေၾကာင္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ့နွင့္ ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းေသာရန္ျငိဴးဖြဲ့ျခင္း၏ အေၾကာင္းကိုကိုယ္ခႏၶာေတာ္တြင္း ပရွင္ေတာ္မုသျဖင့္၊ပိုင္းျခားလ်က္ရွိေသာစပ္ၾကားအုပ္တန္နံရံကိုျဖုိဖ်က္၍
လူမ်ိူးနွစ္စုတို့ကို တစုတည္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ရန္ျငိမ္းေစျပီးလွ်င္၊ကိုယ္ေတာ္၌ထိုလူနွစ္စုတို့ကို လူသစ္တဦးတကုိယ္တည္းျဖစ္ေစျခင္းငွါျပင္ဆင္၍၊တလံုးတဝတည္းျဖစ္ျပီးေသာ ထိုလူနွစ္စုတို့ကို၊လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ရန္ကိုသတ္ျဖတ္လ်က္၊
ဘုရားသခင္နွင့္မိတ္ႆဟာယဖြဲ့ေစမည္အေၾကာင္းတည္း.ထိုခရစ္ေတာ္သည္လည္းၾကြ လာ၍၊ေဝးလ်က္ရွိေသာသင္တို့အား၎၊နီလ်က္ရွိသာ ဧဝံေဂလိတရားကိုေဟာေတာ္မူ၏။ထိုသို့ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ငါတို့နွစ္ဦးသည္စိတ္ဝိညာဥ္တလံုးတဝတည္းျဖစ္၍၊ခမည္းေတာ္ထံသို့တိုးဝင္ရမည္အခြင့္ကိုရၾကျပီး။ထိုေၾကာင့္၊သင္တို့သည္ တကၽြန္းတနိုင္ငံသားမဟုတ္၊ဧည့္သည္ လည္းမဟုတ္၊သန့္ရွင္သူတို့၏ အမ်ိူးသာခ်င္းျဖစ္ၾက၏။ဘုရားသခင္၏အိမ္ေတာ္သာလည္းျဖစ္ၾက၏။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း၁၂မွ၁၉
မွတ္ခ်က္။ကၠွသေယလအမ်ိူးတို့နွင့္..တပါးေသာအမ်ိူး အေပါင္းအေဘာ္မုၾကသည္ ယူဒလူ
မိ်ူးတို့သည္ ယူဒလူးမ်ိူးမဟုန္လွ်င္ မသန့္ရွင္ဘူးဟူ၍ထင္တတ္ၾကသည္နွင့္အညီ တပါးေသာအမ်ိူးနွင့္ ယူဒလူးမ်ိူး၏ ဆပ္ၾကား၌ ေယရႈခရစ္၏အေသြးေတာ္အားျဖင့္သာလွ်င္ ရန္ကိုျငိမ္း
ေစသည္ဟု တမန္ေတာ္ ရွင္ေသာလုကစိတ္ဝိညာဥ္တရား၌ ခြဲျခားမႈမရွိေတာ့ေၾကာင္းကိုေဖၚျခင္းျဖသည္။တကၽြန္တနိုင္ငံသားမရွိ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ တလံုးတဝတည္းရွိေၾကာင္းေဖၚျခင္ကိုသာလွ်င္ေတြ့ရွိသည္ ပညတ္တရားမ်ားပညတ္ပယ္ဖ်က္ျခင္းမ
ေတြရွိရေပ
၁၃။တမန္ေတာ္ရွင္ေပတရုသည္ မည္သည့္အေၾကာင္းအရားမ်ားေဖၚျပျခင္းရွိသနည္း
တပါးအမ်ိူးသားတို့သည္ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုခံယူၾကသည္ဟုယုဒျပည္၌ရွိေသာတမန္ေတာ္
တို့နွင့္ညီအစ္ကိုမ်ားတို့သည္ၾကားသိၾက၏။ေပတရုသည္ေယရုရွလင္ျမို့သို့တက္လာေသာအခါအေရဖ်ား
လွီးျခင္းကိုတို့နွင့္ ေပါင္းေဘာ္၍စားေသာက္ပါသည္တကားဟုဆန့္က်င္ဘက္ျပု၍ဆိုၾက၏ တမန္ေတာ္ဝတၳု ၁၁း၁-၁၅
မွတ္ခ်က္။တမန္ေတာ္ရွင္တရုသည္ျမင္ရေသာရူပါရုံသည္ လူးမ်ိူးအားလံုးသန့္ရွင္းေၾကာင္း ဘုရားသခင္ဖတ္သမွ် ေသာသူအေပါင္းတို့သည္စင္ၾကယ္ေၾကာင္းကိုေဖၚျပင္ျဖစ္သည္နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို့ အားလံုးစာလို့ရတယ္လို့အဓိပၸါယ္ျပန္ျခင္းမွားမွားယြင္း
ျခင္းျဖစ္ည္။ အဓိပၸါယ္မွာ လူမ်ိူးအားလံုး အေရဖ်ားလီွးေသာ၎ မလီွေသာ္၎ ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းသမွ်တို့စင္ၾကယ္၏ဟူ၍ အဓိပၸါယ္ကိုရရွိသည္အေၾကာင္းမူကား၊ေယရႈခရစ္ေတာ္ထံ၌ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအက်ိူးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းလည္းအက်ိူးမရွိ။သတၱာဝါသစ္ျဖစ္ျခင္း
သာအက်ိူးရွိ၏။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၆း၁၅
၁၄။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုအား အေရဖ်ားလီွးျခင္း၌ အဘယ္သို့ ဆိုသနည္း ပညတ္တရား
အဘယ္သို့ ေစာင့္ေရာက္မည္ဟူဆိုသနည္းအေရဖ်ားလွီးကို ျခင္းကို ခံေသာ သူသည္ေခၚေတာ္မူျခင္းေက်းဇူးကိုခံရလွ်င္၊အေရဖ်ားလွီးျခင္ကိုမခံေသာ သူသည္ ေခၚေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူး ကိုခံရလွ်င္၊ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကိုမခံေစ
နွင့္။အေရးဖ်ားလွီျခင္းအားျဖင့္ အက်ိူးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းအားျဖင့္လည္း အက်ိူးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းအားျဖင့္လည္းအက်ိူးမရွိ။ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကိုေစာင့္ေရွာက္ျခင္းအား
ျဖင့္သာ အက်ိူးရွိ၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳု ၇း၁၉
၁၅။ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး ကိုသမၼာက်မ္းစာ၌ အဘယ္သို့ေသာ ပညတ္ဟု၍ ဘုရားသခင္
မိန့္ေတာ္ရွိသနည္းထာဝရ ဘုရားကလည္း၊ ငါရွိရာ ေတာင္ေပၚသို့တက္၍ ေနေလာ့။လူမ်ားတို့အား သြန္သင္ဘို့ ရာ ေက်ာက္ျပားေပၚမွာငါေရးထားေသာပညတ္ တရားမ်ားကို သင္၌ ငါအပ္ေပးမည္ဟု ေမာေရွ အား မိန့္ေတာ္မူလွ်င္။ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၄း ၂၁
၁၆။ေမာေရ ေရးေသာပညတ္တရား စကားေတာ္ ကိုဘယ္မွာထားရွိသနည္း
ဤပညတိၱ က်မ္းစာသည္ သင္တို့အမ်ိူးတဘက္၌ သက္ေသျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ ထိုစာကိုယူ၍ သင္တို့ ဘုရားသခင္ ထာဝရ ဘုရား၏ ပဠိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ အနားမွာတင္ၾကာေလာ့
တရားေဟာရာက်မ္း ၃၁း၂၆
မွတ္ခ်က္။ေမာေရွာ ေရးေသာပညတ္စကားမ်ားသည္ ဘုရားသခင္ ပဠိညာဥ္ သတၱာ အေပၚရွိသည္ဟုေဖၚျပထား
၁၇။တမန္ေတာ္ၾကီးေမာေရွာ ေရးသာျပုစုေသာ ပညတိၱိက်မ္းစာ အဘယ္သို့ရွိသည္ဟူ ေယရႈ
မိန့္ေတာ္မူသနည္းေမာေရွာ၏ပညတိၱက်မ္းစာ၌၎၊ပေရာက္ဖက္တို့၏ က်မ္းစာ၌၎၊ဆာလံက်မ္း၌၎၊ ငါကိုရည္မွတ္ေရးထားသမွ်ေသာ အခ်က္တို့သည္ ျပည့္ ရမည္ဟု ငါသည္ သင္တို့နွင့္ အတူရွိစဥ္ အခါ သင္တို့အား ဤေဟာေျပာေသာအေၾကာင္းအရာတို့ကား ဤအေၾကာင္း အရာေပတည္းဟုမိန့္ေတာ္မူ၏။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၄း၄၄
ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး တို့ပယ္ဖ်က္ မပယ္သည္ကို ေတြေဝစရာအေၾကာင္း
မရွိပါ
၁၈ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ပညတ္ေတာ္တို့ကိုပယ္လို့ရမည္သနည္း
သို့ျဖစ္လွ်င္၊ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ငါတို့သည္ပညတ္တရားကိုပယ္ၾကသေလာ့။အလွ်င့္မပယ္သာ၍တည္ေစၾက၏။ ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း၃၁
ငါတို့နွင့္ ဆန့္က်င္ဘက္ ျဖစ္ေသာ ဝိနည္း အထံုးအဖြဲ့နွင့္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊လက္
ဝါးကပ္တိုင္မွာရွိက္ထားလ်က္၊ငါတို့စပ္ၾကားထဲမွပယ္ေတာ္မူျပီ။ ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ
၂း၁၄ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးပယ္ဖက္ျခင္မပါရွိေၾကာင္း ကိုသမၼာက်မ္းစာမ်ားမွာေဖၚျပထားသည္။ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စီးေသာ္လည္းတည္ရွိေနဦးမယ္
No comments:
Post a Comment